Imaginarium demana perdó per comunicar-se en català amb els clients

per Redacció , 15 d'octubre de 2014 a les 14:09 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 15 d'octubre de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'empresa espanyola de joguines Imaginarium ha demanat "les més sinceres disculpes" als seus clients per haver-los enviat un butlletí electrònic escrit tant en castellà com en català. L'empresa es disculpa profundament pel que considera un "error", que espera "que no torni a passar".

Així ho ha donat a conèixer l'internauta Carles Rovira a la xarxa social Twitter, on Adriana Uriarte també retreu a l'empresa aquest correu de disculpes i assegura que "no comprarà més" els seus productes.

 

 

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació