Destrossen el cartell de Municipi per la Independència a Ullastrell

| 16/09/2014 a les 12:47h
Arxivat a: Política, pintat, AMI, cartell, bretolada, Municipis per la Independència
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/09/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Estat actual del cartell de l'AMI a l'entrada del poble Foto: J.P.

L'abril del 2013, l'Ajuntament va col·locar sota el cartell que dóna la benvinguda als visitants al poble, dos plafons que identifiquen Ullastrell com a membre de l'Associació de Municipis per la Independència, tal i com es va aprovar en un ple municipal amb els vots favorables D'ERC, CiU i UGO i l'abstenció del PSC.

Aquest dimarts, però, els cartells han aparegut grafitats amb esprai de color negre i un d'ells -el de l'entrada venint d'Olesa- ha estat totalment trencat. Des del govern condemnen "enèrgicament" aquest acte produït per una colla "d'intolerants" i recorden que "el poble ha demostrar enèssimes dosis de civisme i de suport al procés català". De moment, es desconeix qui o quins han estat els autors de la destrossa del cartell de l'AMI.

El regidor Jaume Puig ha manifestat a La Torre que es procedirà a substituir els cartells, i ha remarcat que "considerem que aquesta actitud no és la correcta, cal una major comunicació i diàleg, ara bé, com més cartells trenquin més força ens dónen a nosaltres". Puig ha subratllat que "mentre ells trenquen cartells, nosaltres posarem urnes". 


El cartell ha quedat totalment inutilitzat Foto: J.P.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Marca 'Paña'.
Anònim, 16/09/2014 a les 12:57
+34
-8
Marca "Paña".

S pain is different!
Heus aquí els arguments i raonaments dels autors
Anònim, 16/09/2014 a les 13:02
+36
-7


Unga unga chaca chaca unga unga chaca machaca unga democracia chunga chunga


cada cop n'hi ha més....
Anònim, 16/09/2014 a les 13:03
+33
-7
"carn" de psiquiatra
Democrates de tota la vida
Anònim, 16/09/2014 a les 13:16
+38
-7
El que fa l'impotencia
Apanya
Observador, 16/09/2014 a les 13:17
+34
-7
Es la forma de trabajar de apaña.
Que sigan así. Seguro que convenceran a los que viven fuera de Catalunya pero a los catalanes seguro que no. Sin contar que todo esto se les puede volver en contra. Si a partir de ahora todo aquello que no nos gusta tenemos legitimidad de destruirlo................ en catalunya hay muchas coss pero fuera de Catalunya hay más aún que no gustan a muchos.
ens estimen
Anònim, 16/09/2014 a les 13:30
+20
-5
ens estimen

perquè els fatxes sempre fan les coses d'amagat?
ser fatxa o unionista i cagat va sempre de la mà?
La guardia siví apaÑola?
Anònim, 16/09/2014 a les 13:59
+24
-5
Hores extres nocturnes o fora de servei?
Y nos erá el único.
Iván, 16/09/2014 a les 14:15
+9
-36
Caerán muchos más. Lo ponéis a huevo, separatistas.
Por lo tanto, lo que hay que hacer es atacar cualquier cosa que haya sido impuesto por el separatismo excluyente y totalitario.
DI NO AL SEPARATISMO! Que no te adoctrinen con su fascismo separatista!
terroristes
Anònim, 16/09/2014 a les 14:16
+19
-5
terroristes
Ja no ens enganyen, no tenim por
Som i serem, 16/09/2014 a les 14:30
+29
-5
Primer ens ignoraran, desprès se’n riuran, es tard ens atacaran i finalment guanyarem.

Mahatma Gandhi
Jo quasi estic per votar al PP
Anònim, 16/09/2014 a les 14:43
+21
-4
Potser amb aquestes accions convencen a algun català.

També podrien posar un rètol que digui: Oye! Catalanes, no os vayais que os queremos mucho, si os vais os partimos la cara y os damos de ostias!
de marca España nada, marca Catalana
Anònim, 16/09/2014 a les 15:11
+11
-33
Seguramente este destrozo lo ha hecho catalanes, que piensan diferente que vosotros, pero catalanes, no teneis la exclusividad de serlo.
Al de las 14:43
sáez, 16/09/2014 a les 15:40
+9
-29
¿Has pensado que a lo mejor quien lo ha hecho son más catalanes que tú? ¿o solo son catalanes quien vota separatismo?

Tolerancia estelada 2.0
Saez.....
Anònim, 16/09/2014 a les 16:25
+15
-3
....... creo que tu eres uno de los autores.A que si ?
primates.
Anònim, 16/09/2014 a les 16:26
+15
-5
No te llame a engaño saez 15:40. Un analisis del CSI reconoceria ipso-facto que la forma de actuar es una señal inequívoca de colonos inadaptados procedentes de e.paña.
Fíjate: Cobardía, nocturnidad y violencia. Qué más quieres? eso es señal de que es un español inadaptado!
estat espanyol = violència
Anònim, 16/09/2014 a les 16:43
+14
-4
estat espanyol = violència. Adéu espanya
estat espanyol = kaleborroka
Anònim, 16/09/2014 a les 19:12
+5
-2
sempre ens havien fet creure que la Kaleborroka provenia dels euskeras, ara s'esta veient que no.

salut i independència
coherencia
jjp, 16/09/2014 a les 21:21
+3
-1
Queda algun toro de osborne a Catalunya? Prova clara de que es pot defensar una cosa i la contraria.
lluny ben lluny !!
Moles de Robinson, 17/09/2014 a les 11:04
+0
-0
els grans arguments de l'unionisme, això de millor junts, he he.