Un centenar d'ultres es manifesten davant la seu de CDC

Grups espanyolistes criden consignes contra la federació nacionalista i la premsa

Han proferit amenaces de mort contra un periodista de Nació Digital

, Barcelona | 30/07/2014 a les 19:56h
Arxivat a: Política, unionistes, CDC, manifestació, Somatemps
Aquesta notícia es va publicar originalment el 30/07/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els participants a la manifestació espanyolista. Foto: Jordi Borràs/ND

Un centenar de persones han respost a la convocatòria de l'organització unionista "Somatemps" per manifestar-de davant la seu nacional de CiU al carrer Córsega de Barcelona aquesta tarda en protesta pel cas Pujol i contra l'independentisme.

Membres de formacions espanyolistes com Falange, Brigadas Blanquiazules, MSR, Vox, Casal Tramuntana, Democràcia Nacional i diversos dirigents de PxC han participat en la concentració on s'han cridat consignes contra la federació nacionalista i contra la premsa, contra la que han proferit amenaces de mort contra un periodista d'aquest diari. A més, han tirat ous contra la façana de l'edifici i han tallat una estelada en dos trossos.

Els lemes de la manifestació anaven dirigits contra Jordi Pujol i Artur Mas pels qui exigien "presó o bé jutjats" o bé acusant l'independentisme de "pedàs tapa-fraus". "Visca Catalunya libre de independentistas", han cridat per concloure la manifestació. Les pancartes que feien servir tenien la mateixa tipografia, estil i contingut de les que han fet servir aquest matí a Blanquerna els falangistes que han aturat la roda de premsa del president de la Generalitat, Artur Mas.

Un dels manifestants de la concentració ultra d'aquesta tarda davant de CDC amb una creu cèltica com a penjoll. Foto: Jordi Borràs/Nació Digital

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Collaret
Anònim, 30/07/2014 a les 20:09
+18
-19
Disculpeu la ignorància, el famós collaret, què significa? Sembla important pel que dieu
D'on surten aquests?
Reflexiu, 30/07/2014 a les 20:12
Molt interessant
+118
-14
En ple segle XXI em deixe perplexe
Aquí tenim...
CanRauxa, 30/07/2014 a les 20:13
Molt interessant
+147
-13
... a la "Mayoría Silenciosa". Un grapat que no arriben al centenar...
...
Anònim, 30/07/2014 a les 20:15
Molt interessant
+166
-11
Vaya panda , en fin ...
parece que la corrupción española no va con esta gente , los sobres a final de mes del Rajoy y los miembros del PP , la fortuna de la casa real que no explican cómo la han conseguido , los ere , el gurtel , el Jordi Cañas ,etc, etc...
Ah , y los recortes que impone el PP de Madrid parece que tampoco les importa mucho , será que ellos no son nacionalistas...
Endavant President
Anònim, 30/07/2014 a les 20:19
Molt interessant
+186
-16
President vosté com sempre:
Cap fred
Cor calent
Puny ferm i
Peus a terra.
Sapiga que té tot un poble al seu darrere.
hmm
Tomppa, 30/07/2014 a les 20:22
Interessant
+104
-8
Sí Pujol va al presó em sembla bé com em semblaria bé que totes ultra nacionalistes espanyols fossin allà també.
Pancartes
Anònim, 30/07/2014 a les 20:38
Molt interessant
+124
-5
Que mal redactades que estan. Típiques d'analfabets d'espanya profunda.
RETALLADES IMPOSADES PER MADRID
ANONIM, 30/07/2014 a les 20:45
Interessant
+83
-5
LES RETALLADES ENS LES IMPOSEN DES DE MADRID, PERO AQUESTS
COM SON DEL MATEIX GREMI HO CARREGUEN TOT AL GOVERN CATALÀ. ES PENSEN QUE ENS MAMEM EL DIT, PERQUE NO VAN A LA MONCLOA A MANIFESTAR-SE? O A MADRID NO HI HA GOVERN?
Pel de la creu celta
Anònim, 30/07/2014 a les 20:53
Interessant
+65
-5
En trobaràs amb coloraines i a bon preu :



A més el de la creu cèltica llueix com a bon espanyol un cartell ben diglòssic :
suposo que aixo de ".. bé jutjats, a presó " prové del "bien juzgados, a prisión" i vol dir: " ben jutjats, a presó".
La immersió lingüística també té la part negativa
Homar, 30/07/2014 a les 21:02
+53
-13
Quin mal fa la Immersió Lingüística! Aquests brètols saben escriure en català. Tan fàcil que era distingir-los quan només ho feien en castellà...
De risa
Anònim, 30/07/2014 a les 21:03
+28
-118
Los indepes estáis más nerviosos que de costumbre. El GRAN TIMONEL resulta que es un chorizo de primera.
Quina pudor!
Anònim, 30/07/2014 a les 21:03
Interessant
+90
-8
Aquests són els cosins dels nazis violents absolts a València. Els franquistes en saben molt de corrupció.
Vés que no acabin maleint el moment que se'ls va acudir d'obrir aquest dossier
Jordi M, 30/07/2014 a les 21:07
Interessant
+54
-3
Haurà de ser molt però que molt gros, el que tinguin i treguin. Molt gros i evidentment que impliquin directament Jordi Pujol, no parents seus. Haurà de ser molt gros. Haurà de ser tipus les corrupcions que coneixem de PSOE, PP i el rei d'Espanya. Haurà de ser quelcom grossíssim, perquè no acabi provocant la reacció contrària a la que pretenia Espanya.
quina cara de boinapitecus estrenyits!
Anònim, 30/07/2014 a les 21:12
Interessant
+70
-3
Viuen molt a disgust a Catalunya... amargadets, pobrets... apa ara a les vacances "pal pueblo", que encara algún cosí us dirà "catalufos"... he he he.
es poden manifestar
carme., 30/07/2014 a les 21:17
+47
-4
Es poden manifear aquesta gentussa ........., quan hi ha manifiestaciones davant de la seu del PP a madriz, no va la policia i els pega o alguna cosa semblant
Són els mamporreros del régimen
Saa, 30/07/2014 a les 21:19
Interessant
+65
-3
Són els freakies del senyor que avui s'entrevistava amb el President Mas.
Pensen el mateix, defensen el mateix, uns ho fan mitjançant cartells ridículs, els altres aprovant lleis i controlant la justícia. Són les dues cares del totalitarisme, la soft i la hard, però no deixen de ser " los mismos perros con diferentes collares " i si cal els faran servir per crear violèencia
El malviure del impotent violent.
Moles de Robinson, 30/07/2014 a les 21:21
Interessant
+61
-3
quina compassió em desperta la ignorància d'aquestos tòtils.
Si Jordi Pujol levantara la cabeza...
Anònim, 30/07/2014 a les 21:28
+5
-27
Se ganó el respeto cómo político de raza y sus fraudes,evasiones fiscales... que no robos, que eso suena muy mal ha iniciado el declive del auge independentista.
Nos quedaremos con los independentistas de toda la vida y los que se han hecho en estos 2 últimos años porque estaba de moda, se cansarán y tendrán otras inquietudes.
Salut!
N14
Anònim amb folre, 30/07/2014 a les 21:32
+10
-2
Si Jordi Pujol estés sol al món i en coma des de 1980 no podria haver regularitzat. Per tant, si ho fa ara, doncs millor, multa, pagament, i llestos. Però no en forma franquista, ni de sectors ultraespanyolistes del PSOE-C
Aquests aplaudien quan els vuitanta va ser nomenat espanyol de l'any
Anònim, 30/07/2014 a les 21:38
+14
-1
Segur que aquests que criden en contra de Pujol i la seva nissaga son els que li aplaudien quan els anys vuitanta el diari ABC li va nomenar espanyol de l'any.
SOMATEMPS O SOMATEN?
Anònim, 30/07/2014 a les 21:43
+7
-3
Vegeu a Viquipedia per a que a servit aquest cos paranilitar
Quina multitud
Anònim, 30/07/2014 a les 21:47
+18
-2
Quina multitud, no arriben ni a cent. Quin riure que fan; quina pena que fan. Aixó es la gran majoria silenciosa. Predsident endavant, la Independencia es nostra. Independencia ja.
Escòria
Anònim, 30/07/2014 a les 21:57
+17
-2
Son els mateixos "demòcrates ", continuen tant equivocats focalitzant les seves ires pel procés en una persona o un partit, ignoren que el moviment bé de la gent, i si no, que vagin a protestar l'onze de setembre a la diagonal, si tenen alló que s'ha de tenir.

Ah, i de nerviosos, gens ni miques, aqui els únics que tenen nervis son els que veuen que s'acaba el xuclar de la mamella catalana.

Que son de cretins.
Pobra CIU
Anònim, 30/07/2014 a les 22:00
+8
-13
No fa gaires mesos que la esquerra independentista radical de la CUP, es va manifestar tambe contra les seus de CIU, ara es la dreta faxenda, collons President de Catalunya en quin follon t´as fotut.
Ja sabem quants són!
Anònim, 30/07/2014 a les 22:06
+19
-2
A veure si s'acaba la cançoneta sobre la "majoria silenciosa"...! Ara ja els hem comptats. Proporcionalment són tots els que escriuen per aquí... Fixeu-vos que durant la concentració no han "piulat" massa... El de la foto deu ser el que s'omple la boca d'insults amb allò "d'espanyolets" i la lisèrgia de "l'In-inda-caha-cha-cha..." que abans signava com a "YES..." (quan de temps, oi?) o "Rip Kirby"...
Bé nois, ja heu pogut fer-vos la foto de la "kermesse". Ara podem votar o ja donem per bona aquesta quantitat com a "majoria slenciosa"... (Hahahahaahahahahahahah)
Tòtils
Anònim, 30/07/2014 a les 22:11
+14
-2
Aquesta colla de tòtils no saben ni escriure una pancarta.
¿Què significa 'Els Pujol i companys bé jutjats i a presó'?
"Bé" jutjats? ¿Potser "bé" vol dir "bien"?, o tanmateix volen dir que el jutjat està instruint "bé" la causa?
També grinyola això de "companys" sense article. Hauria de ser "Pujol i els seus companys"... no? Companys? quins?
Em sembla que fa falta una mica més de immersió ja que aquests infeliços -mireu quina cara de rabiosos que fan!- no saben ni escriure una frase coherent.
¡Quina diferència entre les cares d'alegria dels sobiranistes que ens vam agermanar per la Via Catalana i les cares de ràbia d'aquesta gent!
La independència porta alegria.
L'espanyolisme ràbia.
Només cal mirar les cares.
Els col.laboracionistes
Anònim, 30/07/2014 a les 22:12
+18
-2
més actius son aquests? Aquests són els que ens volen vendre que Espanya ens estima? Aquests són els que estan d'acord amb les absolucions dels fatxes de València? aquests són els que a hem d'assimilar als que a la pel·lícula de Mel Gibson "El Patriota" cremen vius, tancats en una església, als seus veïns de tota la vida per odre dels britànics? Aquests són la "mayoria silenciosa"? Ah, ara ho entenc!
GRANS DEMÒCRATES!
An-tònim, 30/07/2014 a les 22:12
+16
-2
Amenaçar de mort un periodista, l'essència de la democràcia que porten a dins i d'un model de societat cívica i de gent d'ordre. Tots ben endreçats i emmordassats, passant per l'adreçador. La democràcia espanyola és una gran mentida de cap a peus, només ha servit perquè els de sempre puguin sortir a fer negocis a fora i prou. Sinó vegeu com ha acabat la Telefònica, les constructores... Els de sempre, els que van guanyar al 1714 la guerra de successió. Fotem el camp quan abans millor.
100
Anònim, 30/07/2014 a les 22:13
+22
-2
Vox, brigadas, falange, casal tramuntana... i han aconseguit reunir a 100? Collons quin exit. El de la creu celtica ha anat enganyat, perque molt espavilat no sembla
Si Jordi Pujol levantara la cabeza...
Anònim, 30/07/2014 a les 22:13
+4
-21
Se ganó el respeto cómo político de raza y sus fraudes,evasiones fiscales... que no robos, que eso suena muy mal ha iniciado el declive del auge independentista.
Nos quedaremos con los independentistas de toda la vida y los que se han hecho en estos 2 últimos años porque estaba de moda, se cansarán y tendrán otras inquietudes.
Salut!
Quines cares de pena
Anònim, 30/07/2014 a les 22:14
+17
-2
Només veient-los la cara de tristor que fan, hom se n'adona que ja se senten vençuts.

La llibertat és a tocar.

D´on surten?
Anònim, 30/07/2014 a les 22:16
+17
-2
Aquestes pancartes han de ser en LAPAO, oi? perquè, en català grinyolen totalment! D´on han sortit, aquests?
Canya contra espanya
Canya contra espanya, 30/07/2014 a les 22:19
+17
-2
"BÉ JUTJATS" per "bien juzgados" hahahahaha, no saben ni parlar català. Tiren de Google translate aquests neonazis nacionalistes espanyols.
quanta ignorància
Anònim, 30/07/2014 a les 22:20
+13
-2
Necessiten de tat en tant la seva dosi de bilis anti catalanista que els hi donen la gran majoria de diaris, inclosos els catalans com El Periódico i La Vanguardia, per seguir vivint.
Sou quatre gats i foteu pena, a la mer--
si han proferit amenaces de mort contra algú
Anònim, 30/07/2014 a les 22:21
+15
-2
Ho denunciareu, oi?
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!
Anònim, 30/07/2014 a les 22:22
+16
-2

//*//
Quatre gats
Anònim, 30/07/2014 a les 22:29
+17
-2
Els quatre fatxes de sempre. Protestaven contra l'independentisme, no contra la corrupció, perque si haguessin volgut protestar per la corrupció n'haguessin tingut àmplies possibilitats abans: cada dia imputen algún polític o familiar de polític. I no ho han fet fins ara.
Son ellos...
Morritos, 30/07/2014 a les 22:31
+18
-2
La mayoría silenciosa...
De risa
Anònim, 30/07/2014 a les 22:36
+8
-17
A cualquiera le llaman hoy ultra y fascista en Cataluña. A cualquiera que no comulgue con el pensamiento único. Camino lleváis de conocer a los verdaderos ultras y los conoceréis, no será por falta de méritos. Al tiempo...
momias de la falange
Anònimkatson, 30/07/2014 a les 22:45
+21
-2
Montañas nevadas, banderas al viento..........
Igualito qu´el 36
Com que no poden enviar l exercit......
Anònim, 30/07/2014 a les 22:50
+13
-2
Com que no poden enviar l exercit ( internacionalment no dona bona imatge) envien les guerrilles, si no on es la policia? Amenaces de mort? No es apologia del terrorisme? Pero companys ja sabem qui son els violents i els terroristes!! O no.? comencen a acostumarnos per que els propers mesos proliferaren com els bolets, aixi que nosaltres Keep Calm i no caure en la provocacio, aixo ha de ser el nostre lema
Patètic
Anònim, 30/07/2014 a les 23:02
+12
-1
A qui voleu enredar? Se us veu el llautó d'una hora lluny.
I aquests...
Anònim, 30/07/2014 a les 23:02
+15
-1
...també podran votar a la consulta del 9N. ¿Veieu que n'és, de meravellosa, la democràcia?
El poble visigot mai ha evolucionat edecuadament
Anònim, 30/07/2014 a les 23:04
+14
-0
Després de l'organització de l'Imperi Romà, va raure a la península la desorganització visigoda poble maldestre de tribus incultes
Feixistes
Antoni Serra, 30/07/2014 a les 23:11
+18
-1
El Senyor aquest que portà la gorra del revés, encara no son capaços de detenir-lo? Amb el currículum que porta al damunt, tindría que esta a la pressó fa anys, fins quan això? Intolerable.
Maaaamaaaa vull la independència... i si no me la dónes... ploraré...
In-Inda-Indapandenchia!!! Cha-cha-cha!!! , 30/07/2014 a les 23:54
+8
-22
Sí senyors, la notícia és que uns "ultres" es manifesten. La notícia no és que una màfia organitzada liderada per la família Corleone-Puchol ha estat robant milions i milions d'euros de tots els catalans; la mateixa màfia que està tancant hospitals públics i traslladant pacients a centres privats per tal de que facin negoci... previ pagament de comissió, és clar. No, això no és notícia. L'estelada ho tapa tot. Els Corleone s'emboliquen amb l'estelada i, hale op!, tenim a un grup d'arcàngels enviats per nostre senyor per salvar la pàtria. I ara censors de Nació Digital, com de costum em censureu el missatge...
Yo he estado y no soy ultra nineramos 100. A ver decimos una verdad por una vez.
Anònim, 30/07/2014 a les 23:59
+10
-30
Tendríais que haber ido también vosotros, OS han robado durante 30 años, estáis agilipollados.

Adios Nazis subvencionados, con Pujol caeréis todos.
No hay sociedad mas podrida que la catalana.
Cagamandurries
Rogertgn, 31/07/2014 a les 00:06
+19
-2
Només un centenar?? Hahahah, però mmsi foten pena! Si en una capitam de 3 o 4 milions d'hab. Només aconsegueixen reunir 100 persones és que pels mateixos espanyols son uns frikis.
Què és això de "bé jutjats"?
Anònim, 31/07/2014 a les 00:38
+14
-3
Serà "ben jutjats"! Aquests han de tornar a fer primària!

I després diuen que aquí no s'ensenya prou el castellà!
Tocat els ous!

Au, independència!
Ep!. Només una coseta...
Anònim, 31/07/2014 a les 00:51
+12
-2
Andorra va deixar de ser paradís fiscal el febrer de l'any 2011. És a dir, ja fa més de tres anys.
Ni dient Lluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Anònim, 31/07/2014 a les 01:01
+17
-2
Quina cara de cabreig que es gasten aquesta "majoria" quan trenquen el silenci i quina diferència de les que es veien per tota la Via Catalana.
a veure si ens veiem algun dia pels carrers espanyolets
Anònim, 31/07/2014 a les 01:24
+14
-2
sembla que vosaltres en teniu moltes ganes i molts catalans ja en comencem a tenir els ous plens de vosaltres
Ser ultres...
Anònim, 31/07/2014 a les 02:40
+13
-2
i no poguer arribar mai a aconseguir cap ultra-manifestació...
JO.
Anònim, 31/07/2014 a les 02:41
+4
-12
¿Ultres?¿Españolistes?.
Igual que vosaltres amb les vostres tonteríes.
O,sigui:Uns manifestants dels"seus drets",BÉ,els altres pel mateix,Ultres..
ND Fatxes de merda.
Re: Collaret
Anònim, 31/07/2014 a les 02:41
+12
-1
>Anònim, 30/07/2014 a les 20:09
>Disculpeu la ignorància, el famós collaret, què significa? >Sembla important pel que dieu

És la creu celta, és una cosa que per la meva experiència, aquí només ho porten feixistes.
Google translator
Anònim, 31/07/2014 a les 02:51
+9
-2
"bé jutjats, a presó" és una traducció macarrònica de: bien juzgados, a prisión. (Corren molt perquè de moment no han sigut jutjats els Pujol.)
ala que critican
Anònim, 31/07/2014 a les 06:43
+1
-16
Deveu ser gent que també viviiu dels ensenalls corruptes.
Quina gentada!
Anònim, 31/07/2014 a les 06:59
+15
-2
Aquesta és la "mayoria siclenciosa"? Els mateixos de sempre, "ellos se lo gisan, ellos se lo comen", estan a tot arreu, com si tinguessin el do de la ubicuïtat: a les guàrdies a Ca la Virreyna, Colono's o PP, al Grupet Incívic Anti-català, a Provocació Incívica Anti-catalana...la "mayoria silenciosa", vaja, la flor i nata dels ofrenants de "noves glòeries a Espanya" en el més pur estil de "l'esclau bo de la plantació". Quin estil! Quina pena! Quin fàstic!
pobres nois, son nomes una colla de poca-vergonyes espanyols i espanyolistes
Anònim, 31/07/2014 a les 07:37
+18
-2
4 GATS, feixistes ,franquistes i de l'español, EQUIP DE MISERABLES FRANQUISTES!!!! IL.LEGALITZAR L'ESPAÑOL cal fer-ho com més aviat millor
mmmm...
Iván, 31/07/2014 a les 08:38
+9
-23
Ultras es ir en contra de la corrupción de la casposa CiU, no??? Ultra es llevar una bandera española, no????
Mirar, separatistas de nació digital y lectores. Yo ya estoy harto. En todo caso, ultra lo podíais ser vosotros, que fomentáis el odio hacia lo español, que sois el puro nazionalismo radical, que encubríais la red mafiosa que tenía montado el clan Pujol, y encima, acusáis a España de robar cuando sois vosotros los que habéis robado a toda Cataluña. Eso es ser ultra, fascista, nazi, radical y antidemócrata.
Ser ultra es manifestarse contra la corrupción impune del separatismo, en este caso de CiU???? Ser ultra es sentirse español???? Yo no veo ninguna bandera española preconstitucional, por lo tanto, de ultra no tiene nada esta manifestación.
Sabéis que pasa???? Que no paramos de crecer, los que respondemos al separatismo, y empezáis a tener miedo, porqué se os escapa de las manos la situación. Veis que no paramos de crecer los que estamos por la unidad, y esta m,manifestación os escuece mucho.
ni parlar-ne
Perot lo homenot, 31/07/2014 a les 08:52
+20
-4
Reitero el que he dit sempre. Quan aquesta colla d'ex-franquistes demanin perdó i reconeguin tot el mal, corrupció, abus de poder i robatoris que han comès, en parlarem. Mentre no sigui així, ni aigua per aquesta gentussa. VISCA CATALUNYA LLIURE
És mot bona noticia,
Anònim, 31/07/2014 a les 08:54
+19
-3
Mai tindran una ocasió i un motiu amb més capacitat de mobilització.

Si en aquestes circumstàncies els anticatalans només han sigut capaços de mobilitzar unes desenes de ultres, vol dir que la majoria silenciosa es limita a quatre gats.
x
Jess, 31/07/2014 a les 09:08
+6
-25
No son ultras, los ultras sois vosotros descalificando aquello que no os gusta.
ivan
Anònim, 31/07/2014 a les 09:30
+6
-13
Vols que comenci a explicar coses de tu?doncs calla...si vaig de farol mho dius i començo...
estos maketos solo amenazan de muerte cuando van en grupo
Arkaitz, 31/07/2014 a les 09:33
+19
-2
si te encuentras cara a cara al ivan, the punisher al anormal del indapandenchia o al masias nada de nada, solos de hombre a hombre se cagan encima
solo salen por lo catalan
Anònim, 31/07/2014 a les 10:10
+23
-2
Nunca han salido para protestas estos cuatro gatos en contra del Partido Popular y sus lios de sobres, Barcenas, Gurtel etc.etc.
Son de los que se tiene que dejar atras bien lejos a estos sres. y la unica forma es tener un estado nuevo catalan.
Anònim de les 22.06
Anònim, 31/07/2014 a les 10:17
+11
-8
Au va anònim, si creus que els que hi havien manifestant-se ahir davant la seu de CDC o els que es varen manifestar el 12 O són els únics espanyolistes de Catalunya, t'ho hauries de fer mirar, en serio.

Al meu barri de l'Hospitalet de Llobregat per cada estelada que hi ha, hi ha 10 "rojigualdas". És així i com abans ho assumeixis, millor i més real serà la percepció que tinguis de Catalunya, on el sobiranisme és majoria, però tampoc anem "sobradissims", que diguem.

Una mica de seny.
Collons quins oportunistes
Anònim, 31/07/2014 a les 10:43
+11
-2
Que estrany que surtin a manifestar-se per l'affer Pujol.
Serà que no hi ha corruptela a la resta d'Espanya reconeguda i malauradament no jutjada, que si es mereix el mateix càstig que el del senyor Pujol.
Per aquests amparats per la llei no surten a queixar-se? D'aixó se'n diu hipocresia, o directament estupidesa.
Si Espanya juga brut com Pepe que no esperi que nosaltres siguem com Lineker
Jordi M, 31/07/2014 a les 10:47
+12
-4
Que els habitants de Catalunya contraris a la llibertat del nostre país no són només aquesta trepa tan minúscula com esperpèntica? Evident. Però ens convé d'allò més que s'associï una cosa amb l'altra. Igual que 13tv i el Jordi González ja saben quina mena d'independentista convidar: sempre el que no s'imposi i generi major animadversió. Ja ho sabem, que el gruix del NO en la consulta provindrà d'electorats que sempre havien votat sociata. Axò ja ho sabem. Però mentre que només mobilitzin aquests australopitecs, què vols, que no ho aprofitem?
ATENCIÓ
Anònim, 31/07/2014 a les 10:57
+12
-3
Poseu especial atenció al noi amb pantalons curts lligats amb el cinturó i tirants amb l'estanquera.

Algú li pot dir que o tirants o cinturó? Els seus pares deuen estar orgullosos.
Escolta Ivan.
Anònim, 31/07/2014 a les 11:09
+14
-3
N'hi ha que només son valents quan tenen les espatlles cobertes. Son, per tant, uns covards.
ULTRES???
FerranBcn, 31/07/2014 a les 11:22
+6
-18
Ultres? esteu malalts, no veig al video que corre per internet cap ultra ni extremista de dreta con dieu a les publicacions nacionalistes, son gent ben normal. Teniu la credibilitat de l´Arriba o l´Alcazar franquistes, sou iguals. Salut!
ai el del collaret
Anònim, 31/07/2014 a les 12:39
+8
-0
faria millor sortint de l'armari i donar-se algun gustet, se li passarien les ganes de donar pel sac...
no crec que fòssin més de 50...afortunadament.
fr, 31/07/2014 a les 14:07
+14
-0
Hola.

Ahir vaig passar pel Carrer Còrsega al vespre i vaig veure que amb sort, aquesta "mani" no superava els 50 membres. De fet, si divideixo el nombre de manifestants entre el nombre de periodistes, sobretot estatals (RNE, etc..)que vaig identificar crec que tocaven a 5 manifestants per cap. Massa premsa per tan poca matèria gris....


Comptem
Anònim, 31/07/2014 a les 14:37
+11
-0
Si "Falange, Brigadas Blanquiazules, MSR, Vox, Casal Tramuntana, Democràcia Nacional i diversos dirigents de PxC" això dóna 7 entitats.

Si donem per bona la xifra d'un centenar de manifestants, que vistes les fotos em sembla molt optimista, això dóna una mitjana de 14 manifestants per entitat.

Collons, i han vingut amb furgoneta o en (dos) cotxes particulars?
FASCISTAS CORRUPTOS!!!!
Anònim, 31/07/2014 a les 15:13
+2
-16
ESCORIA CORRUPTA!!! ACABEMOS CON EL REGIMEN FASCISTA DE LOS PUJOL!!!!!!!!!!!!!

NACIODIGITAL CENSURA
Corruptes
Anònim, 31/07/2014 a les 15:15
+2
-14
CHORIÇOS!!!! CORRUPTES!!! EL PUJOL ENS ROBEN!!!!!!

NACION DIGITAL FASCISTES CENSURADORS!!!
NACIO DIGITAL = TV3 = MANIPULACIÓ
Anònim, 31/07/2014 a les 15:24
+3
-13
SOUS UNS ENCOBRIDORS Y UNS MANIPULADORS. MALEITS CORRUPTES
Els espanyos són ells, nosaltres som catalans i prou.
Blai, 31/07/2014 a les 16:37
+9
-1
Catalunya ha de tornar a ser tan independent com ara ho és Espanya.
Catalunya mai no serà Espanya.
Pujol i Companys
Tenimpressa, 31/07/2014 a les 17:35
+8
-0
Em sembla increible el que posa aquella pancarta: - Pujol i Companys, be jutjats, a la presó. A qualsevolpaís del mos, seria motiu d´empresonament, aquest cartell. Ademés, posa "bé jutjats ", on hauria de posar "ben jutjats ". Crec que ho ha fet algú movilitzat desde fora de Catalunya, de la mateixa manera que la ANC movilitza gent de fora de la ciutat per fer actes. Per reunir 100 persones els han de portar de fora.
PRESIDENT, FORÇA, QUE TENIU MILLIONS DE PERSONES AL DARRERA.
Visca la terra lliure
Tenim pressa
Cara de ranci
Anònim, 31/07/2014 a les 18:55
+8
-0
Estic totalment d'acord amb el comentari de les cares. Us hi heu fixat? Quines cares! Rancis, rabiuts, titabullits.
majoria silenciosa
Anònim, 31/07/2014 a les 18:59
+4
-1
Sabeu perquè es diu la majoria silenciosa? Perquè es la majoria que encara no ha sortit a manifestar-se. Aquesta es minoría sorollosa igual que la gent que vol independència
@ Anònimkatson, 30/07/2014 a les 22:45
Anònim, 31/07/2014 a les 19:02
+1
-2
Qué c....o sabrás tu del 36, que en esas fechas ni se habían conocido tus padres, que estarían en la escuela...con suerte.
Cridem tots !
Enric Pla, 31/07/2014 a les 19:53
+1
-9
Visca Narnia independent!
sou fastigosos
Anònim, 31/07/2014 a les 21:01
+1
-10
Independentismo....els independentistas fan fastic. Point
veritat
Anònim, 01/08/2014 a les 22:45
+1
-3
Que article més anti espanyol com podeu dir tantes tonteries en poques línies i sobre tots aquests comentaris tan absurds, PUYOL és un gras estafador i mentider com podeu defensar-lo, que estafa tot amb quina facilitat us ha mentit i engañado.No compreneu que dóna l'exemple que els catalans són estafadors i metirosos com el documental de la dona que mai va estar allí, l'onze s, també catalana, que enganyats que esteu i creidos.
jajaja..... la caverna enseña el careto !!!
XXX, 06/08/2014 a les 14:50
+1
-0
Los últimos estertores del régimen fascista, wow !!!

No hay dolor !!! jajajaja...

que no decaiga el ánimo !!! jajaja...

En Europa flipan con el espectáculo, pero esta gente no tiene sentido del ridículo.