Jo no surto a la foto i que?
Per Anònim el 28 de juliol de 2014 a les 09:02
Conec molta gent més independentista que alguna que eren a la foto i no van poder anar. Jo mateix vaig arribar tard i no vaig sortir a la foto. A Barcelona en trams hi havia dues, tres i fins i tot blocs de persones fent fila uns darrere d'altres perquè no hi cavien... Contar persones mirant la gigafoto és una ximpleria.
Per altre banda... Feu pena, el procés segueix andavant
Els seus comptes
Per Anònim el 26 de juliol de 2014 a les 13:31
Els comptes que han fets els de Societat Civil Catalana no poden fallar de cap manera. Son els mes exactes que ha fet mai ningú. Han comptat els peus que sortien la la Megafoto, i han dividit per dos. Es la formula matemática que no pot fallar. Independencia ja.
Nacio Digital= Libertad Digital
Per Anònim el 26 de juliol de 2014 a les 11:40
Nacio Digital= Libertad Digital
N'HI HA QUE ENCARA NO S'HAN ASSABENTAT I MOLTS POLÍTICS ELS PRIMERS
Per Anònim el 26 de juliol de 2014 a les 02:27
El procés independentista del Sr. Mas..., la ruptura del Sr. Mas,..., la ilegalitat dels polítics que promouen la consulta,...,ens volen passar la patata calenta d'una ruptura....
Aviam... ¿Encara no s'han assabentat, i no us heu assabentat que aquest procés és de molta gent de tot un poble i que surt de la gent i no dels polítics? I que molta gent d'aquest poble és qui ha dit a qui goberna que ja es hora de deixar de marejar la perdiu i preguntar al poble que vol realment? Quan tinguin i tingueu clar que això no surt dels polítics i que som aquest poble qui ha passat la patata calenta als gobernants perque és la seva feina, i no només als polítics catalans, aleshores potser entendreu moltes coses.
Jo no vaig anar a la Via Catalana o trec l'estelada al balcó perque m'ho digui un polític, o perque m'ho digui una associació. Hi vaig i poso l'estelada perque així ho sento i perque vull fer-ho com a individu únic que sóc, i sobretot no ho faig per anar en contra de ningú sinó a favor de mi mateix, i perque crec que allò serà bo per el poble on visc.
I preguntant és com s'aclareixen les coses i com es veu la voluntat d'un poble, i si això és il·legal, senyors meus, potser dediquint-se a altres coses perque en aquest aspecte, gaire lògica i sentit comú no es tenen.
Pregunta ambigua? Potser la primera sí, tot i que després de les explicacions donades,al meu entendre es refereix a aquesta millora de l'status-quo actual, i la segona, més clara que l'aigua. Jo hagués posat directament Independència Sí o Independència No, però també trobo lògic que hi hagi la primera pregunta.
Sabeu perque guanyarà el Sí? Perque ningú treballa pel No. Només retrets, il·legalitats per dar i per vendre, fer por, i només queixar-se dels altres. Perquè el PSOE va caure estrepitosament? Mireu el seu lema de campanya, i en comptes de veure una proposta veureu una queixa.
Us convido doncs a donar propostes i a no fer por ni amenaçar amb la Constitució, tot i que a mi no em convençereu pas perque ja fa anys i anys que ho tinc molt clar, abans que el Sr. Mas fos conseller i abans que es crees l'Assemblea Nacional Catalana.
Quin ull
Per Felip VI l'Anònim el 26 de juliol de 2014 a les 01:51
Jo estava a Passeig de Gràcia, i no surto a la foto per que estic com a la quarta o cinquena filera, però pitjor ho tenen els que es van posar a fer la cadena a l'altra banda del carrer, a aquests els fotògrafs els hi van donar l'esquena.
Ja sabem com va, si no surts a la foto, no comptes
1+1...
Per Anònim el 25 de juliol de 2014 a les 17:50
Al Racó Català, al mes d'Abril es van dedicar a contar (fins al mes de Juny), els participants que havien anat a la Via. Va sortir el resultat de 1.809.000 persones.
Clar que en el recompte dels unionistes, potser hi ha participat Àngel de la Fuente (el que ha fet el dèficit fiscal #unpocoaojo), o, també, @Josep_m_Oller, catedràtic d'estadística de C's...
SEREM INDEPENDENTS MALGRAT ELS EP.PANYOLS NO HO VULGUIN
Per INDEPENDÈNCIA JA !!! el 25 de juliol de 2014 a les 13:28
Clar, si només comptes els que anaven de groc ..... O només comptes la primera fila quan en alguns llocs, sobretot a les grans ciutats, n'hi havien més d'una i de dues ....
El que queda clar és que ningun país dels que ara són independents, dels que ara són imperialistes de pro (Escanya, França, etc ...), ha lograt mai una fita com la nostra ni res que s'hi assembli ni una mica.
Serem independents encara que ells (els ep.panyols) no ho vulguin i farien bé en anar-ho acceptant !!! Les coses cauen pel seu propi pes !!!
manipulando, que es gerundio
Per Anònim el 25 de juliol de 2014 a les 10:45
El govern no dio una cifra de datos oficial de asistencia a la via catalana. El conseller espadaler en un ejercicfio de manipulación dijo, "que no habían sido menos de 1,6 millones los asistentes"; y lo dijo ese mismo día, cuando era imposible que pudiera tener un recuento de los participantes en tan poco tiempo.
¿Por qué dio Espadaler esa cifra?, `porque en la manifestación del 2012 en BCN, los mismos independentistas, en otro ejercicio de mentira y manipulación, habían cifrado la participación, en 1,5 millones; y decir que en la vía catalana (donde recuerdo había tan solo 300.000 inscritos horas antes del 11-S), había habido menor participación que en la citada manifestación del 2012, sería como aceptar que el independentismo perdía fuerza. No os quepa la menor duda, que en la prioxima el govern dará cifras de asistencia a la V de Bacelona superiores al 1,6 millones. MORALEJA: DAN MUCHA PENITA.
Marcus Pucnik
Per Anònim el 25 de juliol de 2014 a les 09:40
Marcus Pucnik Cataloniawatch ens odia. Mireu el seu blog i twitter. I reporteu. Gràcies.
És impossible
Per Ull viu el 25 de juliol de 2014 a les 00:17
és impossible comptar un per un tots els participants... a Reus mateix hi havia parts que la via s'eixamplava i omplia tota una plaça de manifestants.
El mateix va passar al centre de Barcelona, que la Via tenia desenes de fileres.
No cal preocupar-nos per aquesta gent que menteix tan descaradament. Més val riure :-)
No, no hi ha
Per Anònim el 25 de juliol de 2014 a les 00:03
oligarquía.
(Del gr. ὀλιγαρχία).
1. f. Gobierno de pocos.
2. f. Forma de gobierno en la cual el poder supremo es ejercido por un reducido grupo de personas que pertenecen a una misma clase social.
3. f. Conjunto de algunos poderosos negociantes que se aúnan para que todos los negocios dependan de su arbitrio.
A los niños, ni tocarlos.
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 23:46
Usáis las imágenes de niños para recabar apoyo para vuestra causa. Es repugnante. ¿Dónde están los padre, que consienten esta vergüenza? Si esto se ve como algo normal significa que la sociedad catalana está podrida, y la regeneración es un imperativo moral.
al anonim de les 16.09
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 23:36
els catalans no volem marxar de catalunya, volem separar el nostre estat del espanyol y a la frontera te n'hi vas tu. nosaltres estem be on estem, gracies.
Cuando el 11-S caiga en un domingo... Vendrán todos los Españoles del resto de España...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 22:47
Cuando el 11-S caiga en un domingo... Vendrán todos los Españoles del resto de España..... Ya lo han intentado, alquiler de autocares en toda la España, pero quien viene?, jubilados falangistas, y algunos mas de las Faes...la verdad que el resto de España ya considera Cataluña un pais extranjero y a los propios Catalanes diferentes, no digo si mejor o peor , pero diferentes, intentar una manifestacion de Españoles en Cataluña de embergadura mas que considerable, es totalmente Imposible.
de xinesos...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 20:39
Així a primeres,i arrodonint, em surten 20 persones contant durant 10 hores. (a 1 participant/segon)
Ens prenen per imbècils
Per Miquel Soler el 24 de juliol de 2014 a les 20:38
No suporto que em prenguin per imbècil. Segons aquests paios no arriba ni a dos persones per metre. És a dir, un al costat de l'altre i amb les mans una mica estirades. A la Via catalana la gent estava apretada a gairebé tota la Via. havia moltrs llocs (quilòmetres) amb dues i tres fileres. I en les ciutats grans l'aglomeració era encara major. Com a mínim que s'ho currin una mica més, ja que només saben mentir.
"Primer t'ignoren, després se'n riuen, després t'ataquen i finalment, guanyes"
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 20:18
El 9N2014 votarem sí i sí.
Colla de babaus corporation
Per Indomitable el 24 de juliol de 2014 a les 20:15
No diet res quan entre banderes d'Espanya es porten nens al dia de les forces armades i us queixeu que en un ambient festiu del país català hi hagi canalla? Colla de tarats. Ja sabeu, l'esperpent espanyol que acusa ALS altres de les seves propies miseries.
Cal dir-ho!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 20:14
Quins collons que una "associació" botiflera que es diu "cívica" i "catalana" se'n foti d'un acte fet per catalans i a favor dels catalans. Resten ben retratats la colla botiflera d'en Coll.
A més de fer el poca-solta, s'apropien dels mots tal i com els "ciutadanus", de fet, ciutadans, societat i civils ho som tots.
Els grupuscles: "D'Espanya i catalans", "Movimiento 12-O", "Convivencia Cívica Catalana" o la més personalista "Impulso Ciudadano", no aconsegueixen contrarestar ni de bon tros l'impuls independentista.
Votarem sí i sí el 9N2014
A més a més avui he sentit la Camacho per la ràdio i encara em sento més independentista!
a l´anònim de la penitapena de les 19:33.
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 20:02
Hablando de intereses, cuáles defiendes tu ?. Y crees que son legítimos?. Sí ?- Pues la respuesta es muy fácil : también lo son los nuestros. Y una pregunta : ¿ Ya sabes que quiere decir oligarquía ?
A Catalunya no hi ha, des de fa desenis, analfabets.
Una pena
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 19:33
Si ya se ve que los catalanes independentistas no saben contar, y probablemente muchos ni leer con propiedad. Que te puedes esperar de una sociedad que politiza en la escuela a los niños inflandoles de mentiras y sacándoles a la calle en estos saraos cual alemanes en el 39... Una pena y una profunda lástima hacia estos pobres serviles sin identidad manipulados por una oligarquía que juega con ellos para sus intereses propios.
La democràcia, la justícia i la llibertat les guanyarem en pau i alegria.
Per 1460 el 24 de juliol de 2014 a les 19:23
1. La SCC no és allò que porta el seu nom.
2. Quina vergonya aquest recompte i les intencions.
3. L'autoodi que destil·len és denigrant i indigne.
4. Certes amistats perilloses no són bones conselleres.
5. La mentida compulsiva és una malaltia.
6. VVVV9N2014SíSí.
ivan ministro de la guerra
Per Arkaitz el 24 de juliol de 2014 a les 19:16
LO dije yo, y lo dijo el ministro, este ivan de verdad que no he leído en mi vida un maketo mas tonto,no entiendo como no te ficha santiago segura para la saga torrente
Habéis perdido el norte
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 18:40
¿No os da vergüenza sacar a los nenes a la calle para rellenar hueco? ¿Cuantos colegios han participado en este movimiento de masas movilizando a los menores, cuántos maestros -por llamarlos de alguna manera- han colaborado en el adoctrinamiento de sus pupilos, cuántos padres cobardes o fanáticos claudicantes han consentido? ¡Y que estéis ciegos ante tanta miseria moral!
Anònim de les 16.23
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 18:16
Com que a la resta d'Espanya "ens odien"?
A quí? Als catalans, en la seva globalitat? Home, ja li dic jo que no. Si en sobtes de presumir d'ignorància pels fòrums es dediqués a viatgar, parlar, compartir impressions, sociabilitzar... se'n adonaria de com n'està, d'equivocat.
Ara, que em dius que l'odien a vosté, com a persona particular? Si a la vida real és igual del que vostè aparenta en aquest portal, jo també l'odiaria. Alguns catalans sou absolutament repulssius, ara, que d'espanyolistes repulssius a la resta de l'Estat n'hi ha un bon grapat també.
Ostras i si no som tants?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 18:12
A veure si TV3 no en te rao i no som tants com ens pensem! quin ridicul mes espantós!
Ha ha ha
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:56
Que fort quan l'espanyolam es posa roent i es retrata per ací amb els seus comentaris ximples i poca-soltes. No se n'adonen del paperot ridícul que foten?
Que no se n'assabenti el tal Ivan... però, els altres sembla que haurien d'ésser més intel·ligents que ell, però, no.
Votarem sí i sí el 9N2014!
NO EN SABEN MES
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:53
VAN ANAR A L'ESCOLA PRO NOMÉS SABEN COMPTAR FINS A 800000
MAI HAURÍAN PENSAT MAI QUE UN POBLE FES UNA CADENA HUMANA DE 300 KMS, ELS CATALANS SOM CAPAÇOS DE TOT, SI ENS HO PROPOSEM., SI FEM AIXÓ QUE NO SEREM CAPAÇOS DE FER.
SCC ???
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:45
aquesta gent de SCC no tenen dret de dir-se aixi, s'han apropiat d'una d'una denominacio generalista publica i el regulador que els ha permes posar-se aquest nom hauria de rectificar i fer-los cambiar-se el nom.
Fanatics unionistes¡¡
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:43
LEs gran contradiccions Unionistes:
1. Nos hacen decidir entre ser catalanes o españoles, QUE NO PODEIS TENER LA DOBLE NACIONALIDAD. (com nota dirè que actualment molts d' aquests que parlen actualment no son catalans i si ho serien en una catalunya independent)
2. Todos los españoles han de decidir el futuro, y si saliera en toda España un SI y en cataluña un NO, nos echarian?
INCOHERENCIES de gent inadaptada¡¡¡
Per això vui l'independencia...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:21
Per anònim de les 15,49, entre daltres coses l'independencia servirà perque els nostres apreguin el català com deu mana, jo que tinc 62 anys,al meu poble on tots erem catalans i la mestra tambè, a l'escola no vaig aprende ni una paraula escrita en català, per aixo soc analfabeta en la meva llengua i greu que em sap, vaig estar interna en un Colegi de Monges, totes castellanes i tot ho feiem en castellà, fins i tot les cançonetes de la esglesia..Venid i vamos todos con flores a Maria...i tu diràs podies haver estudiat de gran i es veritat, pero desprès de treballar i estudiar una carrera,desprès de treballar 44 anys sence parar, criar dos fills i cuidar uns pares malalts encara no he pogut, quan em jubili anirè a una escola. Que els nostres fills tinguin un pais normal, on no siguin analfabets en la seva llengua!!9N Si.Si
Nosaltres també els hem comptat
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 17:09
Un per un, però tots, els que es donen la mà, i els que s'amunteguen, també els de les files de davant i de darrere.
Total ......... 2.1876.153. clavats
Malalts
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 16:23
No entenc res, si la resta d'Espanya ens odien perquè ens volen, si no saben ni on es troba el Montseny ni res de res de la cultura catalana diuen que són catalans i parlen en castellà diuen que parlar en Català és de provincians i el saben parlar, el que fan és el ridicul, no tenim una oportunitat com ara d'anar-nos.
Los
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 16:09
catalanes que queremos España somos muchísimos más.
Elecciones generales 2011:
Votos a CiU y ERC = 1.258.508.
Votos a PP, PSOE, IU, UPyD = 1.955.243.
Ganamos por 696.735 votos.
¡Y aquí son votos reales. Pues no valen los más de 100.000 niños que llevasteis a la diada, o los miles de mulsumanes que participaron en la misma.
Si queréis marcharos, lo podéis hacer tranquilamente. La frontera la tenéis cerquita.
Comptar es votar, pero no teniu cujons
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 16:02
Ens comptem votant?
A veure si teniu "cujons" de deixar-nos votar i ja sortim de dubtes ( i d'aquesta Espana podrida que defenseu, ho sento pels qui s'hi quedin ... )
O SIGUI,...
Per JUDAS PRIEST. el 24 de juliol de 2014 a les 15:52
...que realment hi havia el doble, 1.6 milions. Perquè, com tothom sap, els unionistes tendeixen a rebaixar tot el relacionat amb la independència de Catalunya a la meitat. Fixeu-vos en les xifres que ha donat el govern sobre el dèficit fiscal, 8000 milions, la meitat exacta que els economistes més respectats diuen sobre el tema, 16000 milions.
Apreneu
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 15:49
No us fa vergonya defensar el catalanisme quan no teniu collons d'escriure dues paraules seguides sense cometre faltes d'ortografia en la vostra estimada llengua? Patètic
sobre les mentides i falsedads
Per francesc casas el 24 de juliol de 2014 a les 15:38
es igual que siguin 800.000 o dos millons la independencia de catalunya ja ningú el para i meins aqquest botiflers s'haurian de donar vergonya que uns catalans bagin contra el seu propi pais no mes repasant la historia veus que espanya sempre ha hanad contra el nostre pais i ha intetad de liquidar la nostra llengua, i la cultura. pro hara no podran perque es la societat civil que ja ha dit prou.
para Anònim-nasi, a les 12:26
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 15:14
Tu historia no justifica la omnipresente presencia de niños en los actos politicos indepedentistas. La dictadura la sufrió toda España, no solo Catalaunya, buscate escusas mejores para justificar el lavado de cerebro al que someteis a la infancia. Igual que Franco
Fan com: "Juan Palomo, yo me lo guiso, yo me lo como" (II)
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 15:02
Però en acabat, s'oposen a l'únic recompte infal·lible per saber quants independentistas hi ha: el referéndum d'autodeterminació.
Valents antidemòcrates, espanyols havien de ser.
I és que, com va dir Cánovas del Castillo, "Es español el que no puede ser otra cosa".
Fan com Juan Palomo (I) ...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 14:55
Només han comptat els de la primera fila.
La millor enquesta és una consulta a tota Catalunya
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 14:43
Pregunta:
Vol participar en una altra VIA CATALANA ?
Respostes:
SÍ
NO
Mani?
¿ Lo cuálo ?
Data : 9 de novembre 2014
Cagen tots
Per Ulbit el 24 de juliol de 2014 a les 14:41
Amb una força de 800000 mil persones, que este de descontar la canalla que no te dret a vota, en fron de que si haguesin sigut 5 mil.lions de persones, la cosa es podria creure, pero fa l´efecte que no es així, si analitzaem profundament la gent que hi anart son gent de poder adquisitiu bo i alt, de poltrones assegurades, i res d´estar al paro, on treballo, doncs així ho van demostrar, directiva, coordinacions, engarregats, tots hi van anar, sous de 2000 euros amunt, i perteneixen algun partit politic, van ser pocs uns 100, d´una plantilla de 400, doncs veurem al 9N per on sortira la cosa...
i a mi......
Per cagatrons el 24 de juliol de 2014 a les 14:38
....m'han contat sencer o de 3/4? .Ho dic perquè com que surto tallat i afegit a la gigafoto, doncs ara mateix aquesta gent m'acaben de plantejar un problema existencial.
Acabaré al catre del psiquiatre..... au a cagar home!!!
4+4=3
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 14:24
QUINA POCA FEINA TENEN AQUESTOS
No perdem més temps
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 14:16
a)D’haver falsejat les dades (1.600.000 participants), la Generalitat i l’ANC hauria posat a disposició d’aquesta gent la Gigafoto perquè poguessin fer el recompte?
b)Viquipèdia també enganya ? (1.600.000 participants en total, dels que sols 500.000 a Barcelona)
c)Que els unionistes ensenyin el procediment que han utilitzat i els registres tram a tram (793.683 independentistes, ni més ni menys...; això seria la segona part del ridícul de les Balances Fiscals d’en Montoro !)
d)Atès que la distància aproximada entre Portbou i Alcanar es de 400 Km, algú creu, després de veure les fotos i vídeos disponibles, que sols hi havia 2 persones per metre? Les dobles i triples files a les ciutats (Barcelona, Girona, Tarragona, etc) i als indrets més emblemàtics (Sagrada Família, etc.,) no comptabilitzen?
e)No perdem més temps, si aquesta gent i la resta de unionistes estan tan convençuts de les seves dades, que no torpedinin que el poble pugui votar el proper 9 de Novembre. Serà la prova democràtica “del cotó”...
Fart d’aquesta xusma...!!!
Si+Si 9N2014 II*II
Un breve resumen de lo que quiere catalunya
Per Anònim no, anónimo el 24 de juliol de 2014 a les 14:11
https://www.youtube.com/watch?v=-uGKw1xVZFE
SOcietat civil catalana
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:35
PRIMERA GRAN MENTIDA,... porque no queremos la independencia? porque no queremos escoger entre ser catalanes o españoles,... senyors unionistes,... quina gran farsa
Si catalunya es independent i els dos estats es possen d' acord VOSTES podrán tenir la doble nacionalitat¡¡¡¡¡ ARA YO PODEM VOTAR SI¡¡¡¡¡¡ JEJEJEJEJ inadaptats¡¡¡
Cal una calculadora?
Per josepM el 24 de juliol de 2014 a les 13:30
1.600.000 persones un cop passat pel traductor al castellà queden 800.000.
16.000m d '€ passats pel mateix traductor dóna un resultat de 8.000m d' €, que hi farem són coses de l'idioma.
com fer cas d'aquesta gent?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:29
una gent que diu que el 12 d'octubre a plaça catalunya hi havia 160 mil persones i jo hi vaig ser i no n'hi havia ni 10 mil. aneu a enganyar a un altre
800.000 PERSONES, EX UN EXIT ROTUND,..no?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:26
800.000 persones¡¡¡¡ QUIN GRAN ÈXIT 800.000 persones sortint al carrer a demanar la independencia. ARa ja tenim 800.000 raons per poder votar¡¡¡¡
Els unionistes podrien sortir al carrer per demanar que no votem¡¡¡¡ a veure quants son¡¡¡ ja els comptarem nosaltres...
no és creible
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:25
Com que aquesta genteta de SCC són tan imparcials... com a mínim és podien haver inventat una agència o donar el nom d'alguna empresa "amiga" que fes pública les dades, el CNI va a la baixa.
cuentas
Per Anònim-nasi el 24 de juliol de 2014 a les 13:18
400 km. = 400.000 metros = 2 personas por metro = 800.000 personas...¿y para esto tanto contar?, pero...hileras de tres, grupos de bailes, sardanas, aglomeraciones de independentistas en plaza Cataluña y ayuntamientos, gente de las casas ondeando la Estelada, la GRan via, Meridiana, alla habian hileras de tres y cuatro, en los pueblos, en fin que las cuentas salen pero no para las Faes, y esa Sociedad Civil Catalana, que tiene mas de Civil que Catalana,
si herammos cuatro gatos, no se porque hay tantisimo miedo a dejarnos votar.... http://youtu.be/vdwJjdRDc60
2014
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:16
¿800.000? Pues a mi aun me parecen demasiados. La vía se llena con 270.000 ciudadanos, y yo no he visto todos los tramos.
En Barcelona hay mucha gente, así que esa gente que está de visita también la cuentan (chinos, hindúes, musulmanes, ingleses, alemanes, etc.).
La independencia es imposible. Pues en España sois una raquítica minoría.
Quatre gatSCC
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:16
A veure si hi poden igualar.
per què
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:14
Per què han comptat només els de la primera fila?????
A ojímetro, com les balances fiscals
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:13
No només saben fer desaparèixer els nostres diners, sinó també els nostres ciutadans.
Sí i Sí
Per Joan Pere el 24 de juliol de 2014 a les 13:12
Ep, neu de sumar + 1, jo en aquell moment era a fer un riu.
algu ho sap?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:10
Alguna font diu que nomes han contat els de 1ra fila
Compta que comptem
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:08
Realment saben comptar amb números tan grans?
Si ens deixen votar
Per Serret el 24 de juliol de 2014 a les 13:07
Jajajajajajaja, que volen demostrar SCC que som quatre gats, llavors quina por tenen en que votem, que ens deixin votar i com som quatre gats els que volem la independència, tots contents i cap a casa jajajajaja. Salut unionistes
Mecanismes de defensa
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:06
Es posen en marxa quan hi ha alguna cosa de la realitat que no pots suportar. La negació és un d'ells.
És evident que us supera i no sou capaços de entomar-ho, però senyors, més enllà de la vostra distorsió, allà hi va haver UN PAÍS MOBILITZAT.
Veu mig emplenar la Plaça Catalunya i allò era una resposta contundent contra l'independentisme. Aquell dia estava prohibit parlar de la "mayoría silenciosa". Us imagineu que diríeu si la cadena s'hagués fet per la unidad de España? Doncs no cal perdre més el temps.
?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:05
Com han comptat els trams dins de ciutat de Barcelona?
Independència i salut!
La millor enquesta és una consulta a tota catalunya
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 13:02
Vol participar en una latra VIA CATALANA ?
SÍ
NO
Mani ?
¿ Lo qualo ?
Cuando el 11-S caiga en un domingo... Vendrán todos los Españoles del resto de España...
Per The Punisher el 24 de juliol de 2014 a les 13:00
Catalibanes-Yihadistas!!!!... Cuidado que cuando el 11-S caiga en un sabado o Domingo vigilad... Como sigais así ese dia vendrán todos los Españoles del resto de España a la Plaza Cataluña de Barcelona y vereis... Eso si... Irán en plan pacifico pero... Si comenzais a insultar con vuestros cánticos despectivos no se que pasara...
Perden el temps
Per Frederic Vergés el 24 de juliol de 2014 a les 12:59
Aquesta gent de SCC son curts i perden el temps gracies algún mecenas amagat com covard que es. El seu objectiu es possar aigua al ví i crea desconcert entre la majoria. Que rucs i repel.lents son aquesta petita tribu que no s´enteren dels actuals fets socials.
Via Catalana
Per Anònim-nasi el 24 de juliol de 2014 a les 12:46
http://youtu.be/vdwJjdRDc60 esto es para que se den cuenta de una p.vez que las mentiras y las manipulaciones lo unico que hacen es dejarlos en ridiculo, no se puede ser mas Ignorante despues de ver este video que decir que 400 Km. a dos personas por metro son 800.000 personas, creo que pasamos el el millon y medio...!ala a contar unionistas!!
Aquests apañols
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:43
Són demostrant un gran potencial. Especialistes en mentir, falsejar, adulterar, fer el ridícul, amenaçar, vendre marques sense futur... Els proposo que estudiin d'exportar-ho com a especialitat de la seva marca. D'entrenar-se, a fe de Déu que s'entrenen.
Ara que penso però, s'hauran de buscar països pre-democràtics que els hi vulguin comprar la seva especialitat.
Units
Per Catalans el 24 de juliol de 2014 a les 12:42
Un any després i encara s'estan trencant la closca amb aixo. Sincerament surrealista. El 9-N SI-SI aquesta gent estan com un llum i en un pais amb 6 milions de parats no tenen res millor que fer que comptar un per un els participants de la Via Catalana
I?
Per bandera negra el 24 de juliol de 2014 a les 12:41
Si donem per vàlida aquesta xifra, mobilitzar 800.000 persones per una causa continua sent un èxit brutal.
Quantes causes arreu del món han aconseguit treure al carrer, en un sol dia i a una sola hora, més del 10% de la població del país?
És per això que, independentment de les xifres, el món va quedar impressionat de la Via Catalana, perquè la ingent quantitat de persones que hi van participar és un fet gairebé insòlit arreu.
Si a aquesta gentola 800.000 persones els sembla poc, més val que s'ho facin mirar.
son patètics
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:37
vinga uns altres que també s'apunten a la tàctica de presentar números manipulats a la carta. "cucs comptadors"
!Basta Ya!!
Per Anònim-nasi el 24 de juliol de 2014 a les 12:37
La cuenta de los imbeciles---400 km. = 400.000 metros a dos personas por metro = 800.000 personas...habia sectores con dos o tres vias de gente en Barcelona, yo en mi sector eramos un grupo de al menos dos hileras , si se visiona el video, se ve que hay muchisima mas gente por metro...lo que digo la cuenta de los imbeciles...400 Km. =400.000 metros x 2 personas por metro = 800.000, estos ni se han mirado el video, ya no saben lo que hacer andan tan desesperados que se la ven venir, pues bien, nadie les obliga, si no quieren ser Catalanes !!Que se larguen!, con su Patria, su Dios y su ley.
La paradoxa
Per Emprenyat el 24 de juliol de 2014 a les 12:36
Tenen tant d' interés en saber el suport que te la independencia a Catalunya que son capaços de pasar-se mesos comptant les persones que surten en una foto que creua tota Catalunya, però al mateix temps son contraris a fer una consulta per saber-ho de debò, i doncs a que tenen por?
Que n'aprenguin!!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:28
800.000??? Doncs no està gens malament movilitzar aquesta quantitat de gent pel llarg del territori. Que n'aprenguin!!!
Jo tambè he contat...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:26
els manifestans del 12-O un per un i hem surten exactamen 6.199.000 per tant que ens deixin votar, quedaran com si focin demòcrates i sortirà que volem estar units a Espanya per tota l'eternitat...el 9N volem votar!! i que es calmin tots els unionistes que no es bo per la seva salut estar tan crispats...
niños independentistas
Per Anònim-nasi el 24 de juliol de 2014 a les 12:26
Esto va para el anonimo cobarde que se refiere a los niños y su manipulacion......Yo fui un niño, que solo podia hablar catalan en su casa con sus padres, en el colegio, en la calle, en el metro, en cualquier tienda si hablaba catalan me miraban mal, una vez un Sr. me paro y me dijo " Ahora me vas a dar el nombre de tu padre, Rojo de mierda", eso con 12 años, sali corriendo como el diablo, gracias a dios mis hijos no han pasado por eso, aunque se dan cuenta de todo, quierewn ser libres, y no pertenecer a un Estado opresor, a un gobierno que dia a dia quiere cercenar mas los derechos de los Catalanes, que por historia, cultura e idioma nos pertenecen, esos niños son libres y no quieren volver a ser lo que fuimos los catalanes que nacimos en el 58, !!Visca Catalunya Lliure!!
Ah, vale
Per Lleidatana el 24 de juliol de 2014 a les 12:25
Ah, vale, si ho diuen els de Societat Civil Catalana, m'ho crec! I de passada deixo de ser independentista a l'instant!
Apa, aneu a enredar a uns altres, que els catalans tenim les coses claríssimes i no ens calen 4 gats inadaptats que ens vinguin a dir què hem de fer.
Adéu Ejpaña!
Ja m'heu comptat a mi?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:24
Sóc el que us feia la botifarra a la quarta filera. V
ens certifica que som honestos i que hi havia al voltant d'un milió.
Per Tònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:18
És interessant que intentant minimitzar el nombre d'assistents com lògicament ha fet aquest grupuscle ultranacionalista, encara hagin de dir que n'hi avien 800.000.
Però no compten amb els que no es veuen a la foto, als centres de les ciutats on hi havien 3, 4, 5 o més fileres.
No compten la gent que hi havia a la plaça Catalunya (mitja plaça plena). No compten la gent que hi havia a la plaça Sant Jaume (quasi tota plena). No compten la que hi havia a la Sagrada Família.
Ens certifiquen que era al voltant d'un milió reals.
En general, a les manifestacions els organitzadors multipliquen per 2,3 5 o fins i tot 10 el nombre d'assistents.
Quan els convocants son gent que te raó i és honesta, lògicament tendeix a donar un número arrodonit a l'alça però no arriben a multiplicar per dos. En el cas de la via catalana només ho han fet per 1,5 o 1,6.
A les manifestacions de Madrid del PP o la de la plaza oriente del Franco, es multiplicava per 8 o 10.
Segur.
Per Koti-on el 24 de juliol de 2014 a les 12:18
Estic segur que han comptat tots els voluntaris i tota la gent que als trams gruixuts no sortien a la foto com els de Plaça Catalunya, Camp Nou etc. Al tram on era jo érem doble o triple fila i a la foto només es veuen els de davant.
Saben de sobres que aquestes xifres només se les creuran votants del PP, C's i ala resta d'Espanya. Però segurament és el que busquen.
Que ens comptin a una consulta, o això ja no?
Es veu que els unionistes són més prims
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:18
Que eren uns 800000 manifestants no és una novetat ni res estrany. Vejam: 400 km, a 1 m aproximadament per persona fan uns 400.000 assistents. Comptant que a molts llocs hi havia dobles fileres, però a altres no gaire densitat, fàcilment surt aquesta xifra. Hem d'anar molt de compte amb tergiversar la realitat, perquè aleshores li estem donant a l'enemic arguments per aixafar-nos la guitarra.
Perquè, de què estem parlant exactament ? Estem dient que 800000 ciutadans d'aquest país varen quedar un dia d'estiu de platja per tal d'units i cívicament fer avinent el seu desig d'independència i la seva voluntat de democràcia. Si algú em pot donar un exemple igual en els darrers 40 anys a Europa, que m'ho faci saber. 800.000 persones és un triomf absolut i aclaparador: un 15% de la població de Catalunya mobilitzada !! És com si a Espanya s'haguessin mobilitzat 7.5 milions de persones de cop !! Algú diria que això és un fracàs ?
Només podem considerar-ho com un atac i entrar en polèmica si volem mantenir una xifra irrealista. Si ho fem, el que aconseguim és que el debat se centri en quina xifra hi havia, no en l'enorme gentada que va demanar el dret d'autodeterminació ni en el rotund èxit que va estar.
D'altra banda, aquests senyors de SCC són ben curiosos: suposo que deuen ser els mateixos que diuen que a la manifestació unionista (un gran èxit segons ells !!) a Plaça Catalunya (que a las fotos que sortien s'hi veien clarament clapes sense gent) hi havia 300.000 persones, i es queden tan amples !! Deu ser que els independentistes som massa grassos: és clar, tant robar els diners de tots els espanyols, no sabem què fer-ne i es veu que ens ho gastem en entrepans de cigrons.
Un altre detall interessant: el dia de l'abdicació del Borbó es va muntar una manifestació espontània republicana que també va omplir Plaça Catalunya. Més o menys, si veiem les fotos, la quantitat de gent que hi havia era la mateixa que el dia de la "gran" manifestació del 12O. Segons aquest argument, a menys que- un cop més- els republicans estem fets uns bacons, allí hi havia d'haver 300.000 persones...
Home !! Jo si fos Felip VI, davant una manifestació d'aquestes característiques m'ho pensaria això d'abdicar !!
En fi, preparem-nos perquè per la V tindrem arguments semblants. No siguem passerells i donem les xifres reals. Som molts, tot un poble, estem guanyant i ells ho saben. Res no podran fer contra la voluntat de la gent, per molt que ho intentin. La història no es pot parar, els agradi o no. I quan a la Plaça Catalunya onegi l'estelada, que tinguin per segur que nosaltres els tractarem de la manera que ells no han fet mai: amb respecte i diàleg.
Doncs no sé com ho compteu...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:15
Si les xifres basades amb l'estudi informàtic de les fotos aèries de Barcelona, fetes per la Guàrdia Urbana (gens sospitosa de demagògia) ja donaven 500000 participants.
Ah, espera! Deuen haver fitxat els setciències que van comptar la mani del 12-O
JAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJJA
Visca la Terra Lliure! 9N SI-SI
La primera fila
Per Roser el 24 de juliol de 2014 a les 12:04
Està clar que aquesta gent han comptat la primera fila. La gigafoto és la que és .... primeres files. Així hi tot han comptat 800.000 persones !!! És no voler admetre una mobilització com mai s'ha fet. Ep, els nens són o no persones ? Es compten les persones, no els votants.
i què?!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:03
I encara que tinguessin raó, que és molt suposar, què?!
El fet és que vam sortir una gentada a demanar la llibertat del nostre país: Catalunya. I que ho tornarem a repetir, fins aconseguir-la.
chapuzerooos!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:02
Inflais unas cifras(1600000-2000000),despues publicais una giga-foto para que los participantes se puedan hacer sus p---s mentales, con lo cual dais pie a que se puedan contar los participantes,¿cuando os cansareis de hacer el ridiculo?
jajajajajaja!
Ves per on
Per Andreuza el 24 de juliol de 2014 a les 12:02
Ja poden dir missa, quan votem ja no podran fer demagògia!.
Han de saber que la via es un orgull molt gran per els catalans i un exemple per els pobles que lluiten per la seva llibertat en pau.
Si Si.
si han reconegut 800.000 persones és que segur que n'han comptat moltes més
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 12:01
i n'han rebaixat el nombre,
Tot i així 800.000 persones és moltíssim tenint en compte que només han comptat una renglera, perquè a les grans ciutats hi havia fins a cinc files, sense comptar la gent que hi havia a Barcelona que omplien carrers sencers
SI CLAR ARA VAIG I M`HO CREC
Per vigata d be el 24 de juliol de 2014 a les 11:59
http://www.officialworldrecord.com/2013/09/humana-de-cadena-larga-en-el-european-union/
JA ESTA TOT DIT!!!
QUE COMENSIN CONTAT EL PG. DE GRACIA DE BCN!!
No és el compte el que ens farà canviar d'opinió.... Mira que en son de massells
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:57
Molt bé! I què? Per què ens els hem de creure a aquests senyors ara? Fa tant que menteixen que ja no tenen credibilitat!
Per cert,i a títol d'exemple: Jo hi vaig ser (tinc les meves fotos), amb la tota la família, però per contra no sortim a la Gigafoto (hi ha talls i salts en la imatge). Així doncs a qui ens creiem?
Si l'argument contra la independència és no sortir a la Gigafoto, és que realment van molt apuradets eh! :-)
Fins i tot amb la SCC ens podem entendre
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:54
Senyors de la SCC. Si realment teniu una bona proposta, presenteu-la i poseu-vos al nostre costat per defençar una consulta on hi hagi aquesta opció.
Joan
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:54
com era allò? qui no te feina....
Fins i tot amb la SCC ens podem entendre
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:53
Senyors de la SCC. Si realment teniu una bona proposta, presenteu-la i poseu-vos al nostre costat per defençar una consulta on hi hagi aquesta opció.
i la de plaaça Catalunya?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:53
podriem demanar que calculessin tb cuanta gent hi havia a la manifestació de Plaça Catalunya en favor del unionisme segons els seus càlculs, per poder veure la seva imparcialitat numèrica.
sempre igual
Per strycke el 24 de juliol de 2014 a les 11:51
Parlen del que els hi interesa. Explican el seu metode però no el demostren. Jo també podria dir que l'he comptat un a un i dir una altra xifra.
Per altra banda, es neguen a parlar de les concentracions unionistes que parlen de més de 100mil persones a la Plaça Catalunya i esta matemàticament demostrat que no hi podrien estar, i a sobre a les fotos es veu mitja plaça buida.
Siguin quines siguin les xifres reals de tot plegat, esta demostrat que les persones favorables a la independència son majoria.
jo hi era
Per Anònimjo el 24 de juliol de 2014 a les 11:49
Que contin tres manifestants mes,no hem sortit a la gigafoto.I juro que hi vem anar.
yjuf
Per Anònimkg el 24 de juliol de 2014 a les 11:48
i què, q siguin 800mil?. Valtros quants personas treieu a carrer? Heu pensat a + q hi havia molta gent no apuntada i q no surt a la foto?
petites discrepancies
Per josepM el 24 de juliol de 2014 a les 11:47
Que es posin d'acord amb el Sr Jorge Fdez que en va comptar 400.000 i pot ser fen la mitjana als hi sur un acudit del gran Eugenio.
Si hi ha algun dupte que dexin votar i deseguida sabrem el resultat,tot el demés pura xarla
Ells que facin els seus números
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:42
nosaltres farem el nostre procés cap a la llibertat.
Ja cansa
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:42
Cada u pot creure el que vulgui; jo crec que és més realista aquesta dada (800.000 persones comptant-hi nens), que els 2 milions.
Tant una com l’altra és un indicatiu que la majoria de ciutadans i ciutadanes, i nens i nenes de Catalunya, no són independentistes de soca-rel, si és que aquesta mena de manifestacions al carrer així ho ha de testificar
Aniríem millor si es fes la consulta. Tancaríem el tema d’una vegada, definitivament, i ens podríem dedicar a salvar els mobles del que queda d’un estat de benestar que vam tocar amb la punta dels dits.
Tancar el tema també serviria per relegar a l’oblit polítics venedors de polseres miraculoses i locions per fer créixer el cabell; xerraires de Fira, vocabularistes de teatre de varietats, manipuladors de la bona fe col•lectiva. Tots ells, no perdem el detall, grassos d’armilla.
Les bases per què anem millor passen per un millor enteniment amb el Govern Central, passen per ser cordial, passen per tocar de peus a terra, per ser honest, per ser metòdic i rigorós, per veure-hi, en quant a interès general, més enllà del nas.
Fem la consulta, passem pàgina, i posem-nos a treballar.
MENTIDA FALLIDA
Per Sr. Canons el 24 de juliol de 2014 a les 11:39
Cas que fos veritat (cosa dubtosa veient de qui ve) seria un disbarat de gent
Saben comptar?...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:39
... han fet primària?
Que presentin el títol.
Usos i terminologia de la paraula "repel·lent".
Per Niet el 24 de juliol de 2014 a les 11:35
Qui no té res a fer (i realment, no hi tenen res a fer) el gat pentina. Ara bé, d'emprenyar, la mosca collonera, emprenyarà.
ja savem com conten
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:27
SCC,Li surten els numeros a contat un per un la Via Catalana,pero a segut incapas de contar cuatre gats del 12 octubre igual que les balances fiscals. Els fatxes sempre mentin cuant les coses son adverses,pero de votar res de res,si que tenen por ja que son majoria silenciosa, aixo de silenciosa els ho dono tota la rao,silenciar cuant no conve igual que els regims totalitaris.
que comparin, doncs
Per Lluis C (Banyoles) el 24 de juliol de 2014 a les 11:23
No eren 400.000 els que es necessitaven ??. I tota l'altre gent que als seus respectius pobles i ciutats varen protagonitzar actes paral.lels a la Via i reivindicatius de la Diada, aquests no els compten?
Si eren 800.000 a la Via, a Catalunya, la que va participar en actes de l'11 de setembre, sobrepassen, de llarg, els 4 milions o més...!!!.
Ara, aquests que es dediquen a fer aquestes coses, que ho comparim amb la fantasmada que fan els feixistes cada 12 d'octubre...i que treguin conclusions...
ha, ha, ha
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:22
si no saben sumar més enllà dels 100, com s'ho han fet per arribar a aquesta xifra. Uns altres que han aplicat el conegudíssim i infalibre mètode de càcul: fer-ho a ull.
Aneu a pastar fang. MENTIDERS!!!!
Pues fale
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:21
Pues fale, ¿y?
Contrastant
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:20
Doncs mira, anava a preguntar exactament el mateix que el Sr Almirall, de Contrastant.
Segur que acabarien abans de comptar els assistents al 12-O, al 20-N o al 6-D.
Un, dos, tres,
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:18
Home, si no tens res a fer, si que pots comptar la gent que surt a la giga foto, però, i la gran quantitat de gent que estava a les places i fins i tot als carrers dels pobles i ciutats que participavan l'acte i no surten a la foto, no estan comptats. Només a barcelona ja eren molts.
El 9N sortirem de dubtes, el que té rellevància és que la gran majoria del poble català volem decidir
Anda!!!!... Ni 800.000 personas...
Per The Punisher el 24 de juliol de 2014 a les 11:18
Vaya... Ni 800.000 personas estubieron en la Via Catalana esa... No eran más de 1.000.000 de personas???... Que pasa... Que direis que esto también son mentiras no???... Nada seguir a lo vuestro... Kaziques...
Si no poden "mentir més baix"...
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:15
Vol dir senzillament que els 1600000 oficials eren veritat :P
Visca la Terra lliure!
Comparem
Per Vilanova el 24 de juliol de 2014 a les 11:14
No han pensat en comparar-los amb els que van anar a la Plaça Catalunya? Allà seria més fàcil comptar-los un per un.
fan pena
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:12
segur que els ha ajudat el cuc de la fuente
POBRETS
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:11
DIR QUE SON TONTETS,ES POC.
793.683 ? I OLÉ !!!.
PERT TANT SEGONS AIXÓ ELLS ERAN (12-0):56.
Realment,"esforços" patétics.
I tot pagat per Castella,Faes,PP.
Fotos de niños independentistas
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:11
Creo que es pernicioso para el independentismo cuando poneis tantas fotos de niños por la independencia, proyecta una imagen de adoctrinamiento y manipulación. La verdad es que asusta, mas que una imagen de algo familiar dais la sensacion de ser una secta. Niños lavados de cerebro desde las escuelas y TV3. Hay un tufillo fascistoide que deberiais haceros mirar si de verdad quereis dar la imagen de ser "democatras y europeos", no os olvideis que lo vuestro es simplemente una opcion politica mas y mezclar niños con politica da miedo.
Mentiders...
Per Arnau el 24 de juliol de 2014 a les 11:07
I com han comptat la multitud que hi havia a Pg de gracia, diagonal, pl Catalunya, camp nou, pl st Jaume, El centre de tots els nuclis urbans x on passava la via, les triples o mes cadenes paraleles en varies carreteres i que no han sortit a la Gigafoto... Com han comptat tota aquesta gent?
N'estan segurs?
Per Joan (Gràcia) el 24 de juliol de 2014 a les 11:03
Una cosa és la cadena, i una altra els regruixos que es produïen a cada poble o ciutat, que són impossibles de comptar. A més, 800000 els sembla poca cosa???
Aquesta gen
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:03
I aquesta gen no en té res més a fer?
De veritat s'han dedicat a comptar la gen que hi surt a la gigafoto, un per un?
Quina poca feina que hi deuen de tenir (és clar, son espanyols) i quin greu és el seu estat mental!!!
podem votar?
Per josep antoni el 24 de juliol de 2014 a les 11:00
tot això està molt bé i que maco és poder argumentar fins i tot, ara bé, PODEM VOTAR? CAN WE VOTE? i si comptem els vots el 9 de novembre?
I QUE?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 11:00
Segur que saben comptar? La MARCA ESPAÑA te un sistema de mides diferent i es regeixen pel sistema de pesos i mides de la FAES (FAlange ESpañola).
...però es igual, no ens interessen aquestes fotesses! Es com ara que diuen que l'estat sols ens ROBA quasi 9.000 milions d'euros i es queden tant contents perquè no son els 16.000, quina papada que tenen!!!
...i respecte a gent. A veure, quants poden aplegar ells?
200?
No ens preocupa el nombre total, important va ser el civisme i el sentit de futur ESTAT que varem mostrar en l'acció.
poca broma...
Per innisfree el 24 de juliol de 2014 a les 11:00
Fins i tot donant versemblaça a les xifres d'aquesta colla d'arreplegats, vuit-centes mil persones mobilitzades per la independència no són broma.
I l'Onze de Setembre vinent encara en serem més.
A veure quan ho igualeu, espanyolistes!
Segur?
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:59
I com conten els trams (que eren molts) on la cadena era doble, triple, etc? S'ho patillen igual que les balances fiscals?
Aquesta xifra...???
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:58
I teniu de descomtar la canalla, que no te pas dret a vot... doncs les xifres, no surten per la V del 11S, i menos anar a vota el 9N.. ALGU HO HAVIA DE DIR...
#unpocoaojo
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:54
Han fet el mateix sistema de càlcul que el Professor De la Fuente al seu informe de balances fiscals, com diu a la seva pàgina 30 han calculat "un poco a ojo" la gent de la Plaça Catalunya, la gent que feia mes d'una fila al Maresme i tantes poblacions.
Senyors de Suciedad Civil, es vota al 9N i PUNT. Allà es veurà de veritat quants som! I ja està! i s'han acabat les discussions! Els nostres representants al parlament son els que son, vostès son la minoria i han d'acatar el que vol la majoria. I ja està! Això es DEMOCRACIA.
Si n'ha fet de mal, l'antifranquisme!
Per Jordi M el 24 de juliol de 2014 a les 10:54
Això d'associar el concepte 'sortir al carrer' amb tenir la raó i la legitimitat és una de tantes lacres antidemocràtiques que arrosseguem del manicomi antifranquista progre. No, progres, no. La representatitivitat del poble i per tant la legitimitat democràtica la té el govern que fa el que anoemenu 'retallades', no les 'marees' siguin del color que siguin. La representativitat i la legitimitat correspon a qui mana sempre i quan mani per mandat democràtic. 'Sortir al carrer' és legítim, sempre i quan s'hagin demanat els permisos i naturalment també sempre i quan un cop al carrer no es cremin contàiners ni es llancin pedres contra policies i façanes de vidre. Si no és per comportar-se com unes bèsties salvatges, sortir al carrer és legítim. Però, primera, tant si hi surt la dreta com si hi surt l'esquerra. I segona, sempre i quan s'entengui la manifestació com forma de rpomoció d'una idea, d'un objectiu. No pas com a font de legitimitat i representativitat democràtiques perquè això només pot sorgir de les urnes. Per tant, evidentment, que la Via Catalana no pot substituir la consulta. Hem de fer la consulta. És el dia 9 de Novembre, vosaltres ja sabeu què votareu? Suposo que esteu entre el NO i el SÍ-NO. Però en tot cas, votareu, oi? Perquè sou demòcrates, oi?
Dec ser gamerús...
Per Josep Avellaneda el 24 de juliol de 2014 a les 10:50
He intentat comptar la gent de Mataró i m'ha estat del tot impossible... Zones amb 3, 4 i més de 5 fileres una darrera de l'altra m'han impedit comptar a tots els que hi erem...
Suposo que els de SCC que han fet el recompte han pogut comptar aquesta gent de més que no es veu a la gigafoto amb l'inestimable suport aeri fotogràfic que els hi deu haver proporcionat l'avioneta de "Intereconomía"
Pot ser que el qui hagi comptat hagi estat un tal Angel de la Fuente del CSIC? Aquest sempre compta de menys!!!
No cola
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:50
Francament, veig impossible que hagin pogut comptar segons quines zones on hi havia molta gent.
8oo.ooo persones en 400 km son 2 persones per metro, i és evident que hi havia moltíssimes zones on n'hi havia moltíssimes més.
A part d'això, quina importància té?
Cinics
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:49
Si som tan poquets donç que es deixin fer la consulta , perderem i haurà acabat el tema. Perquè marejar tant la perdiu, fent comptes i recomptes?,
i a la mani dels unionistes?
Per sam el 24 de juliol de 2014 a les 10:48
a la mani dels unionistes quants hi van anar?
700 mil personas en la pza. catalunya
Per Jo i tu som dos el 24 de juliol de 2014 a les 10:47
Sí.... exactamente esa es la cifra que dieron estos individuos, de la celebración del 12-O en Barcelona. Y todo el mundo sabe que dificilmente llegaban a los 18 mil, teniendo en cuenta (para mas inri), que al menos un 25% de los asistentes procedían de fuera de CATALUNYA.
Si son capaces de mentir tan descaradamente en algo tan evidente, ¿alguien puede creer las cifras que se sacan, tras decir que los han contado "uno a uno"?
Jo també els he contat
Per Jordi Feliç el 24 de juliol de 2014 a les 10:47
Jo també m'he entretingut a contar-los un per un me'n han sortit 2.145.201. I em crec molt més a mi mateix que a aquests personatges, oi? A més, que em demostrin el contrari.
Via Catalana
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:45
Com volen que siguin 800.000, si de punta a punta del pais i havia casi 2.000.000. Amb 800.000 emplenas casi mitja catalunya
Dec ser gamerús...
Per Josep Avellaneda el 24 de juliol de 2014 a les 10:45
He intentat comptar la gent de Mataró i m'ha estat del tot impossible... Zones amb 3, 4 i més de 5 fileres una darrera de l'altra m'han impedit comptar a tots els que hi erem...
Suposo que els de SCC que han fet el recompte han pogut comptar aquesta gent de més que no es veu a la gigafoto amb l'inestimable suport aeri fotogràfic que els hi deu haver proporcionat l'avioneta de "Intereconomía"
Pot ser que el qui hagi comptat hagi estat un tal Angel de la Fuente del CSIC? Aquest sempre compta de menys!!!
GRACIES SCC, PER DONAR-NOS LA RAÓ
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:45
SI EREM 800.OOO A LA GIGA FOTO, COM NO EREM AL MENYS DOS MILLIONS COMPTAN LA GENT CONCENTRADA ALS POBLES I CIUTATS,
VAN CONTAR UNA A UNA LES PERSONES A LA PLAÇA DE CATALUNYA DE BRCELONA O A RODA DE BARÀ, PER EXEMPLE?
La seva, de xifra, no és política
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:44
Té gràcia que una institució espanyolista fundada per anar en contra d'un procés polític acusi a altres de xifres polítiques. S'ha de ser molt cínic o limitat.
Segons els càlculs que vaig fer fa temps amb una mitjana de persones per tram la xifra de 800.000 (crec que arrodonida a la baixa, també políticament) no seria desencertada pels trams lineals. Però aquí caldria sumar-hi (i això ja no es pot comptar amb fotos) totes les aglomeracions no lineals de Barcelona i altres poblacions.
La meva estimació global amb tot em portava al voltant d'unes 1,200.000 persones.
Ya se sabía, esto...
Per Iván el 24 de juliol de 2014 a les 10:43
lo dije yo, lo dijo el ministro del interior. Lo dijo todo el mundo, bueno, todo el mundo menos los separatistas!
Vosotros dijisteis que erais 2 millones, y nosotros dijimos la verdad: que esa cifra, como siempre, era falsa, y estaba infladísima, y esa cifra había que dividirla entre cuatro. Y aquí está el resultado: teníamos razón. No llegabais ni a un millón de personas.
Ale, separatistas, ahora, sacad un poco de espuma de la boca, e insultad a todo dios, porqué os han ofendido.
ah,,,i?
Per fideli el 24 de juliol de 2014 a les 10:43
...un éxit mundial sense precedents i "impossible" de realitzar, no?
Colla de farsants
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:43
Bé doncs no cal que patiu, voten hi ho sabrem de cert, que vos semble ¡¡ho probem!! i sortim de dubtes, el que passa es que despres direu que la gent ha votat dues vegades, i sempre tindreu una excusa ó altre per reduir la quantitat, jo no vui comparti Catalunya amb farsants, foteu el camp cap al famer osia escanye
Xifres tramposes!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:42
I els que no es veuen a la foto, què?
I els de kilòmetre 0 que no van poder assistir-hi, què?
Si aquests són els arguments de la "Suciedad Civil" per voler que continuem a Espanya, ho tenen clar!
Pobrets, no saben com sortir a la premsa i clar, han de "crear notícies" per fer-se visibles!
no hi ha tanta incertesa com això
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:40
Doncs 800000 manifestants encara està força bé. Cal afegir-li a aquesta xifra els manifestants que no van sortir a la Gigafoto, que simplement estaven al voltant de la cadena passant-s'ho bé, n'hi devia haver bastants a Barcelona i altres ciutats grans. És a dir que un milió és una xifra raonable. Una sobreestimació d'un factor 1.6 és en realitat una gran moderació per part de la Generalitat, que òbviament ha d'estar a favor de la manifestació. Els espanyolistes van inflar la xifra de manifestants el 12-0 a Plaça Catalunya dels 15000 que van ser en realitat als 120000 que van proclamar, un factor 8 d'exageració! Aquesta gent sí que fa el ridícul.
SCC...
Per Estudiant! el 24 de juliol de 2014 a les 10:39
De veritat algú es creu aquesta gent? Jo hi vaig ser a un tram de Barcelona just que dona al carrer del Camp Nou i en la meva vida he vist tanta gent junta... Fins i tot quan el barça va guanyar-ho tot l'any 2009 hi havia menys gent... Massa poca feina teniu...
perdoneu
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:39
volia dir pixar
oooooooooole!
Per Eduard Baró el 24 de juliol de 2014 a les 10:38
Collons s'han esforçat a contar, i segur que quan han passat per més aglomeracions que la fila india, han fet l'ull gros, i malgrat tot són una colla ingent. 800.000. Collons això em recorda el tema de les balances del equilibrat i imparcial de la fuente, i malgrat tot no ho poden aturar la realitat per molt que mirin de tunejar-la al seu gust.
en fal un
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:37
de fet erem 793.684, doncs en el moment de fet la gigafoto jo havia anat a pijar
SON CURTS, NO DOMEN MES DE SÍ
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:35
SUPOSAN QUE SI SIGUIN 800000, I LA GENT QUE ES VA CONCENTRAR I NO SURT A LA FOTO NO COMPTA.
SI A LA FOTO SURTEN 800000 ENCARA FEM CURT DIEN QUE EREM DOS MILLIONS SEGUR QUE EREM MES
INDEPENDENCIA JA, SOM MAJORÍA, NO ENS DEIXEM ENREDAR, SIGUEM FORTS.
JO NO VULL VIURE AMB QUI NO M'ESTIMA
Han contat totes les files??
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:35
No hem crec que els hagin contat. Han contat els de la primera fila o totes les files que hi havien? Apa a cagar a la via!!
Joaquim Coll, tu deus ser un imbècil!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:34
Ja posats perque no fas un partit amb alguns valencians que es digui societat servil anticatalana?
Una reflexió
Per El Pelut el 24 de juliol de 2014 a les 10:34
Aquests quintacolumnistes tenen molt poca feina.
Segur que esperen rebre un estanc quan hi hagi un altre "alzamiento".
Mentiders descastats
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:33
Pantalla passada! AQUESTS NOMÉS SABEN MENTIR!
Avui hem de contestar l'atac sistemàtic que ens vindrà per part d'aquest ultranazionalisme espanyol que FINS I TOT VOL NEGAR LES EVIDÈNCIES. Si fins i tot ho fan en quelcom tant evident com la VIA, què no faran amb la vessant econòmica? Havent-se publicat ahir les balances fiscals amb el càlcul segons el mètode pervers de la Metròpoli, ha quedat demostrat, malgrat les seves pèrfides intencions, que ESPANYA SEGUEIX ROBANT-NOS. Convé dir-ho perquè avui tant des dels mitjans de "La Caverna" mediàtica com des del col•laboracionisme més furibund (ja he sentit la Camargona repetint com un lloro un seguit de barbaritats des de Catalunya Ràdio que, per cert, convindria que ens ho féssim mirar perquè no hi ha simetria a l'altra banda... deixem ja, perquè fa temps que ja no els escolto, els botiflerots del "Grupo Godó"...) se'n pretendrà que veiem la realitat, que és tossuda, com el seu Màtrix unionista!
Així doncs, al gra:
Anem a "les coses que interessen" que ens diuen els col•col•col·laboracionistes unionistes (espanyolets polaquests de l'estil de l"In-inda-indapanadanchia-Cha-cha-cha", "BJ", "reusenc 2.0", "The Punisher", Masías... i el mateix colonitzador de guàrdia amb diferents "nicks" i el mateix missatge del CNI!): després de la publicació de les balances fiscals segons el mètode de la Metròpoli QUEDA DEMOSTRAT QUE ESPANYA SEGUEIX ROBANT-NOS I , per tant, podem afirmar amb major contundència encara, si cap que. ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA!
ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! A ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA! ESPANYA ENS ROBA!
I això amb l'ajut inestimable d'aquests grupuscles de quintacolumnistes creats en el laboratori d'agitació de les FA(lange) ES(pañola)... una colla de descastas que en el seu pecat ja tindran la seva pròpia penitència: què els explicareu als vostres fills el dia de demà quan, ja deslliurats de l'opressió amb la qual col.laboreu, us en demanin coptes per la vostra actuació? Com els justificareu que vareu maldar per seguir essent espanyolets de segona ("polacos" en diuen ells, també a vosaltres quan us gireu d'esquena) quan si fins i tot ells s'autodiuen que: "es español quien no puede ser otra cosa", en lloc de ser catalans lliures?
TIps de'n Coll. DESCASTATS!
Per Anònim el 24 de juliol de 2014 a les 10:27
Ja feu un paper ben galdós, ja, quintacolumnistes desesperats! Voler negar el que han viost tots els ulls és compartir "l'estratègia" dels vostres amos espanyols: la tàctica de l'estruç. Ja en sou de tarats, ja! No teniu ni vergonya ni dignitat. Algun dia els haureu d'explicar als vostres fills perquè ho fèieu això de mentir i d'anar a la contra del vostre propi país... Esteu malalts d'auto-odi minusvalidesa...
Això, de tota manera, te una solució ben fàcil: VOTEM!