La «nova» PxC s'apropia de la creu de Sant Jordi al seu nou logo

per Bernat Ferrer, 27 de maig de 2014 a les 18:15 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 27 de maig de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Després d'expulsar el que va ser el fundador i líder absolut del partit, Josep Anglada, la nova Plataforma per Catalunya (PxC) de Robert Hernando ha decidit ara renovar la seva imatge corporativa per marcar gràficament la nova etapa. I, en aquest context, ha decidit incorporar la creu de Sant Jordi al seu logo, "com a símbol de la catalanitat i les arrels europees", simulant la "x" de les sigles "PxC".

El partit xenòfob s'ha proposat "rejovenir-se", adoptant tota una nova línia gràfica i apostant per la comunicació on-line per arribar a noves franges de votants. A més, si fins ara s'identificava amb els colors blanc i vermell, a partir d'ara passarà a utilitzar també el gris, "per matisar el missatge amb rotunditat i de manera diàfana".


Aquesta "nova" PxC també exhibeix un "nou" discurs, com es pot veure en la valoració dels comicis diumenge. Es felicita per "la fi de l'oligopoli que PP i PSOE han mantingut des de la transició" i pel fet que "els ciutadans han castigat els grans partits tradicionals", i expressa el seu rebuig a la UE "de l'austeritat i de la Troika", que "ha imposat ruïnoses polítiques econòmiques com a únic lloc comú, i que ha segrestat la sobirania dels països impedint-los decidir sobre el propi destí", ressaltant que el Front Nacional francès ha sabut canalitzar aquest descontentament.

En l'àmbit català, es felicita també pel fet que "la crida a la mobilització a les urnes per part dels sectors secessionistes ha fracassat" perquè l'abstenció "ha superat el 52%" i sentencia que "CiU ha estat fagocitada per ERC".

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació