Junts fem més Nació     FES-TE SUBSCRIPTOR


Acusen Mikimoto de fer un «publireportatge» de Ramon Tremosa

Els populars demanen la dimissió del director de TV3 pel programa on surt "el de la xapa de l'estelada"

per Quico Sallés , Parlament, 11 d'abril de 2014 a les 11:10 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 11 d'abril de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

El programa “Afers Exteriors” que dirigeix i presenta Miquel Calçada no agrada ni al PP ni al PSC. Fins el punt que el portaveu popular a la comissió de control parlamentari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Pere Calbó, ha demanat la dimissió del director de TV3, Eugeni Sallent, pel programa emès el passat 7 d’abril sobre Europa, que populars i socialistes han titllat de “publireportatge” del candidat de CiU a les eleccions europees, Ramon Tremosa.
 

Calbó no s’ha trobat sol en la seva crítica. De fet, ha estat la portaveu del PSC a la comissió, Núria Parlón, qui ha obert el foc. L’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet ha recordat que l’U d’abril es va signar el decret de convocatòria d’eleccions que limita la “propaganda electoral”. Un decret, que segons Parlón, s’ha incomplert dedicant un programa a Tremosa on no hi sortia la tasca dels eurodiputats del PSC, Raimon Obiols o Maria Badia, o fins i tot, de l’eurodiputat d’UDC, Salvador Sedó.


 

Parlón, però,  ha assegurat que “no està obsessionada amb el senyor Miquel Calçada”. La diputada socialista es referia a què cada sessió de control formula preguntes i queixes per l’emissió d’aquest programa.
 

Per la seva banda, el director de la televisió pública, Eugeni Sallent, ha replicat les crítiques advertint que el programa emès el passat 7 d’abril era la segona part d’un programa sobre el funcionament de les institucions europees.




 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Arxivat a:
Mitjans, TV3
Participació