amb israel?¿?
Per Anònim el 6 de novembre de 2013 a les 08:47
Doncs tenia algun dubte sobre la possible independencia; epro si es a canvi de "pactar" amb un estat terrorista com Israel (i per altres mitjans es parla tb del mega-democratic Qatar), prefereixo quedar-me com estic...nomes manquen Suissa per que els "burquessos"-politics puguin mantenir el seu estatus...Des de fa temps q ho dic: ERC: es molt Republica, molt Catalana, pero lo de esquerre, ja s'ha oblidat fa temps.!!
es lo que hay
Per Anònim el 5 de novembre de 2013 a les 23:30
la deuda
Santi Vidal, 02/11/2013 a las 11:13
Con cifras de hoy, una Cataluña independiente sin acuerdo con España, tendría una deuda del 25% del PIB, pero el del estado español sería del 122%. Los acreedores obligarán a pactar.
----------------------
no problemo , ja, ja, ja, se kisnheriza todo lo catalan en españa (bancos , empresas electricas , gasisticas , hoteles , etc , etc, ) y sobra dinero para pagar toda la deuda española .
ADIOS CAGALUÑA , ADIOS.
Per Anònim el 5 de novembre de 2013 a les 23:27
jo, jo, jo, , otro engañatontos cagalanes , a ver , si españa no reconoce a cataluña , esta no vende nada en españa y ya esta arruinada , nada que ver con holanda en tiempos de los austrias donde a españa no la colonizaba sino al reves.
¿lo teneis claro , borregos?.
La força militar vol dir Vós, perquè l´altra no l´han deixat d´utilitzar mai.
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 19:55
Saps què nen, si els han d´enviar que no triguin, que ja portem 300 anys i n´estem fins als collons de colonialisme mesetari, i vés que no hi anem nosaltres per acabar-ho d´una vegada. Què s´han pensat aquests memos atapuercanos? que tenen poders? Tenen families, mengen, dormen, ploren, caguen i es caguen com la resta dels humans. Aviam si deixem de imaginar-nos supermans.
El problema que tenen ells, i aquí la qüestió clau, és que
NOSALTRES, FEM EL QUE FEM, HO FAREM AMB LA CONSCIÈNCIA BEN TRANQUILA,
PERQUÈ SÓN ELLS ELS QUE ENS HAN COLONITZAT FARÀ 300 ANYS,
pq SÓN ELLS ELS QUE OCUPEN CASANOSTRA I PER AIXÒ SÓN ELLS EL QUE HAN DE FOTRE EL CAP SI NO VOLEN MOBILITZAR TOTES LES FORCES DE QUE DISPOSEN, CORRENT EL RISC DE FOTRE UN RÍDICUL INTERNACIONAL INSUPERABLE FINS I TOT SORTINT-SE AMB LA SEVA.
Tu tries español, tu tries, qui avisa no és traidor.
DESCOLONITZEU CATALUNYA D´UNA VEGADA, RETORNEU-VOS A CASA VOSTRA I OBLIDEU-NOS PER SEMPRE.
11-03-2010 / Un nou horitzó polític
Per catalanet el 3 de novembre de 2013 a les 19:31
11-03-2010
http://leuropeetmoi.blogspot.com.es/2010/03/un-nou-horitzo-politic.html
Un nou horitzó polític
Catalunya està caminant amb pas ferm cap a la seva constitució com a Estat sobirà.
Però el futur Estat Català, hauria de continuar formant part de la Unió Europea?
Si la resposta fos afirmativa, hauria de renegociar de nou un Tractat d'adhesió, o la negociació política hi trobaria una altra resposta?
Fóra molt bonic poder veure un dia la senyera i escoltar l'himne català (aquí) al costat de les banderes i himnes de la resta de 27 Estats membres, i de la bandera i l'himne de la Unió Europea (aquí).
11-03-2010 / Un nou horitzó polític
Per catalanet el 3 de novembre de 2013 a les 19:11
11-03-2010
http://leuropeetmoi.blogspot.com.es/2010/03/un-nou-horitzo-politic.html
Un nou horitzó polític
Catalunya està caminant amb pas ferm cap a la seva constitució com a Estat sobirà.
Però el futur Estat Català, hauria de continuar formant part de la Unió Europea?
Si la resposta fos afirmativa, hauria de renegociar de nou un Tractat d'adhesió, o la negociació política hi trobaria una altra resposta?
Fóra molt bonic poder veure un dia la senyera i escoltar l'himne català (aquí) al costat de les banderes i himnes de la resta de 27 Estats membres, i de la bandera i l'himne de la Unió Europea (aquí).
Imaginació al poder!!!
Per catalanet el 3 de novembre de 2013 a les 17:27
Història, història, història...
El Barça d'en Pep Guardiola no va assolir els seus èxits copiant glòries passades (tot i tenir-les en compte, és clar!). Els va assolir trencant amb el pensament existent en aquells temps, i INNOVANT!
Imaginació al poder!!!
Asi,Asi.
Per Torrent el 3 de novembre de 2013 a les 16:43
Ya sabeis.Quien olvida su historia está condenado a repetirla.Iros preparando.El enemigo lo teneis en casa.
catalunya un país avançat al segle XV-XVI
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 13:15
Exacte, la corona catalana era 100 vegades més potent que la corona castellana i francesa, la corona catalana era un país avançat cientificament, tecnologicament juridiridacament i econòmicament era el país més avançat de l'europa cristiana al segle XV-XVI i la pregunta és perquè ens vam deixar conquerir per castella i frança? si segles enrere els havien derrotat en tota mena de batalles...i aqui supose que la traïció ve ser des de dintre..
Una mica d'història d'Espanya i de Catalunya.
Per esmolet el 3 de novembre de 2013 a les 13:14
No estem sols reivindicant que som una nació.
Fixeu-vos com era la península Iberica i Catalunya els anys 1625, 1695 i 1710, abans de la guerra del 1714, en les fotografies que comparteixo amb tots vosaltres. Per tot això estem lluitant: per tornar a ser el que vàrem ser!
Per acabar, mireu el vídeo que un amic meu ha compartit per e-mail
Gràcies amic meu!
Fotos captades del vídeo, editades a Olot, Garrotxa, 2013.
Andalucía no existe - Por qué Málaga no es Andalucía
http://youtu.be/yA37CsoIhNE
Actual organització territorial d'Espanya, segons Viquipèdia™. Darrera modificació de la pàgina: 19 oct. 2013 a les 01:14. http://ca.wikipedia.org/wiki/Comunitat_autònoma
https://www.facebook.com/xiroi274/media_set?set=a.613208335392085.1073741857.100001087730604&type=1
L’any 870 Guifré el Pelós unifica els comtats de Ribagorça, Pallars, Urgell, Barcelona, Girona, Peralada, Roselló, Osona, Besalú i altres comtats sota un sol mandat.
UN CLAM D'IL•LUSIÓ
http://youtu.be/cAbymr3AaUk
Endevant!
Per Kriss el 3 de novembre de 2013 a les 12:15
A qui li fasi pal que foti el camp!!!
Tranquils!
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 09:54
No estem als anys 30 i ara la sensibilitat del món ha canviat i haurà de canviar més.
Tot depén de nosaltres,si estem units i demanem democràticament la independència o el dret a decidir ningú ,ningú hi podrà fer rés en contra.
Però hem de tenir molt clar que la nostra reivindicació ha de ser democràtica,pacífica i fòra dels partits polítics,que ells han d´anar de banda i el millor servei que podrien fer a Catalunya seria acordar les circunscripcions comarcals i de districtes i les llistes desbloquejades
Colonitzats per un pais de pandereta
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 09:30
tota aquesta gent que tan es fan els machitos es cagarà als pantalons quan Catalunya sigui independent. Qui vindrà a atacar-nos? els quater tontos de cada any a Montjuic? l'exercit de colombians a sou que volen passaport al cap de sis mesos? els gangsters que dusfruten de beneficis amb negocis com la Caixa, peatges, grup Godo, aparcaments, etc que perdrien el mamoneo? Detendre al President Mas? Au va, qui es qui es fa palles mentals aqui? Si a Brusseles us diuen quan heu de deixar suletos als etarres, quan de anar a cagar. Sous patètics, ejjjjjjpaniols... Hahahaha encara us envairem a vosaltres, vigileu, i al que em parli en espanyol li foto cop de porra i al calabòs.
Visca Catalunya LLIURE de independents!!
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 08:54
Actualmente las cotizaciones catalanas no cubren las pensiones de los catalanes. Y el problema se agrava si tenemos en cuenta que el Estado español paga subsidios y desempleo.
El problema grave para Arturo y los suyos es que ni siquiera las grandes empresas le harían caso a su DUI y seguirían ingresando los impuestos en la AEAT. Y más teniendo en cuenta que tienen de un 70% a un 80% de su negocio en el resto de España. Luego ingresar los impuestos en la ATC sería un delito de robo. Y si alguna empresa le diera por ingresar a la ATC no podría facturar IVA en sus ventas a España por la sencilla razón de que no habría ventas.
Por cierto, Cataluña factura un 48% de sus ventas exteriores a España. Siendo esto veraz, ¿cómo pueden salir diciendo esos ilusos que podrían seguir pagando las pensiones e incluso aumentarlas, y que no habría paro en Cataluña? No solo no se podrían pagar las pensiones sino que el paro se multiplicaría por dos (peor que en Kosovo). La guerra civil entre catalanes estaría garantizada un vez fuera Cataluña independiente. Pues las incautas masas populares mostrarían su violencia ante el engaño de los independentistas.
Las cadenas económicas con España no se pueden romper. Y el que lo intente, acabará en el exilio o en la cárcel. La independencia es imposible, y Mas debería pensar en el pueblo que rige, como si fuera su propia familia.
Jajaj
Per Anònim el 3 de novembre de 2013 a les 01:52
tota aquesta gent esbojarrada es cagarà pantalons abaix quan els que manen de veritat els hi diguien quin és el plan i el que toca fer, perquè tot sanira esvaïnt quan apartin Mas al raconet de l'oblit on ja le tenen guardat el puesto i la resta es quedin amb una cubanyera envoltant-los el cos i un ai al cor: al carrer, ridículs i apallisats pel la vergonya de fins a on han arribat amb la seva bogeria. No descarto que, finalment, fins i tot Mas provoqui la seva detenció per fer el ridícul de forma total, com ho va fer quan va sortir a la placeta a saludar als qui el van rebre al tornar de "Madrit" i aquella mateixa nit l'animaven a fer d'heroi de la República Catalana. Sort que la seva dona li va dir -en castellà- que ella o la República, perquè no li servie de res a la pressó...
INDEPENDÈNCIA...
Per Judas Priest. el 3 de novembre de 2013 a les 01:30
...sí o sí. Algún il.luminat pensa que si fem marxa enrera el govern s´oblidarà de tot i ens "perdonarà"?. Una merda. La seva venjança serà terrible i el dèficit català es multiplicarà per dos. Els catalans ens convertirem en esclaus dels espanyols literalment. S´ha d´anar a totes. Costi el que costi. El viatge a Israel és molt important, sobretot de cara al lobby jueu americà.
A l' "Anònim" de les 20.32 h
Per Josep-Maria el 2 de novembre de 2013 a les 23:31
Del que diu Pont en la resposta a la pregunta vuitena tu infereixes que "ELS PENSIONISTES NO TENEN NINGUN PERILL DE NO COBRAR". Jo no ho veig així.
1.
Pont diu que Espanya, si no reconeix la independència de Catalunya, estaria "obligada a continuar assumint funcions de sobirania a Catalunya" i, consegüentment, "haurà de continuar pagant les pensions". Però això suposa que Espanya reconeixeria aquesta obligació (cosa problemàtica) i, en el cas que la reconegués, suposa (cosa problemàtica) que se'n faria càrrec i, en el cas que se'n fes càrrec, suposa que li aniria bé efectuar els pagaments (cosa problemàtica) des del primer moment.
Mira el que fa ara Montoro amb els diners per a proveïdorsque reconeix que ha d'entregar a la Generalitat .
2.
Pont diu "I què haurem de fer? Pressionar Espanya perquè deixi de pagar, perquè així t'estarà reconeixent la independència. És complicat, però hi ha aquesta incertesa"
Fixat que afirma (no pregunta) que caldria pressionar Espanya perquè deixés de pagar les pensions, ja que així, etc. Molt bé. ¿I d'on treus tu que la Generalitat no tindrà problemes per a pagar aquests diners un cop Madrid li faci cas? ¿I d'on treus tu que el govern de la Generalitat no les voldrà modificar a la baixa, les pensions?, això sí, amb justificacions que parlaran de coses sagrades i eternes, aquesta mena de coses de què tant li agrada parlar a Aznar, p. ex.
Tu ho veus molt clar, però Pont ho veu "complicat" i parla d' "incertesa". ¿Com creus tu que ho ha de veure un jubilat?
3.
Tu dius "Amb la independència, de fet, se'ls podria pagar més ja d'entrada, malgrat que no seria una acció gaire assenyada en un primer moment". Bé, això dependria de moltes coses. D'entrada tens a favor allò que som una zona rica dins l'estat, però em sembla que també, d'entrada, és "incert" (en el sentit d'insegur), que podria dir Pont.
4.
Com deia en la meva primera intervenció molts pensionistes no estan en condicions de tornar a començar ni -afegeixo ara- tenen ganes de fer el préssec.
5.
Quant al que et preguntes sobre mi al darrer paràgraf de la teva intervenció, tu mateix.
Toc
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 22:43
Vinga ja, nens, que és tard i heu de anar-vos al llit per deixar de somiar desperts.
Ai, aquesta canalla, que son de babaus!
Enfrentament
Per Pilpeur el 2 de novembre de 2013 a les 21:04
Ho dupto molt que els independentistes vaiguin a la guerra, i perdre tot l´estatus social i politics apart del economic que tenen, i veure a BCN la gran BCN sense la seva opulencia que tant i tant ha conseguit, apart de veure eliminat i eliminada tant el Barça com la seva massa social... JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJJAJAJAJAJ
ARA SI QUE JA VEIG QUE LES PUTES I LLADRES COMENÇEN A ESTAR NERVIOSOS...JA VA BE...
Jajajaaja
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 20:51
Vaya tarde llevais. Me parto. La última payasada es de nota (de cero para ser más exactos).
Lo de los regnes "catalans" es dificilmente superable. JAJAJAJAJA. Así, regnes en plural. Aunque si lo hubiera puesto en singular también hubiera sido una burrada.
Dime de qué presumes y te diré de qué careces.
a "Josep-Maria" a les 18:28
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 20:32
Has llegit bé el que diu en Pont? ELS PENSIONISTES NO TENEN NINGUN PERILL DE NO COBRAR. El que pasa és que hem de forçar que siguem NOSALTRES els que els paguem (no espaÑa), ja que així obtindriem el reconeixement implícit com a estat sobirà.
Els diners dels pensionistes no es paguen del EXPOLI; es paguen dels NOSTRES diners dels impostos QUE TORNEN A CATALUNYA. Amb la independència, de fet, se'ls podria pagar més ja d'entrada, malgrat que no seria una acció gaire assenyada en un primer moment.
Espero que sigui tan sols que has llegit massa de pressa i no ho has entés bé. Altrament seria un dels arguments MES BAIXOS que hagi vist mai, i denotaria una talla humana per sota del Homo Erectus, siguent molt generós: Una talla de CNI espaÑol :P
serveis secrets
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 19:52
Si aquest fil té tantes cunyes de CNI's és perquè els preocupa MOLTÍSSIM.
Apart que els mossos facin butifarra al "gobierno de espaÑa" en el seu moment (molt probable), també crec que els preocupa d'allò més que llegiu i recomaneu el llibre d'aquest professional "Delenda est Hispania". Es tan demoledor i dóna tants arguments sólids (històrics i econòmics) per destruir la xusma escanyolista que crec que la seva missió és distreure-us del que seria fonamental: lleir, llegir, llegir i evangelitzar, evangelitzar, evangelitzar. España fa tan fastic que la única manera de no perdre més penya és fer-nos perdre temps valuós que podriem fer servir per alliberar la nostra Pàtria.
Si actuem així, quan la gent amb 3 dits de front vegi quan concluients són les probes de que espaÑa fa fastic, els independentistes serem tots els catalan amb seny. Això és el que els hi fa moltíssima por!
Visca la Terra Lliure! Ben aviat, la esclavitut serà història!
El 6 d'octubre de 1934 els Mossos van defensar la Generalitat
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 18:53
No es pot dir el mateix de molts d'altres.
Català molt emprenyat
Per Català emprenyat el 2 de novembre de 2013 a les 18:40
A la meva edat ja no tinc gaire rés a perdre, lluitar ho morir.
Faré el que calgui per defensar la meva terra, només tinc un objectiu en aquesta vida, la independència
Com els meus avant passats que van caure per una causa, la llibertat.
Pensionistes i independència
Per Josep-Maria el 2 de novembre de 2013 a les 18:28
La resposta de Pont a la vuitena pregunta suposo que haurà fet esgarrifar uns quants pensionistes de Catalunya.
Si Pont volia fer un servei al PP, l'hi ha ben fet. Si no és això, si ha estat un arravatament de franquesa, gràcies.
I que sàpiga que no crec que els pensionistes estiguin disposats a finançar -per dir-ho així- la independència; a anar, conscients i mansois, a l'escorxador. I no seré pas jo qui els ho retregui després de tants sacrificis personals que fa la classe política catalana i vistes les perspectives de benefici i de negoci que ofereix la construcció d'un estat, per a polítics i per a emprenedors. Perquè hi ha gent que farà molts diners, amb la independència.
Faran molt santament, els pensionistes, a pensar molt bé el seu vot -si es fa la consulta-, si prèviament no queda clar que no hi sortiran perdent. I ha de quedar clar amb un compromís explícit del govern d'aquí i del de Madrid, sancionat per la Unió Europea i per certes institucions d'abast mundial.
I si algú els diu que això és molt demanar, doncs, que diguin que ells ja no estan en edat de tornar a començar.
La desaparició dels regnats catalans és un asumte europeu. (regne de catalunya)
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 18:27
al de més amunt. sobretot de França i anglaterra que sabien que esborrant catalunya esborraven la potència de la corona espanyola
http://ca.wikipedia.org/wiki/Tractat_d'Utrecht
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 17:51
Amb el Tractat d'Utrecht es va escuartarà i fer desapareixer els regnes catalans. Només cal recordar l'història.
Reconeixer això és responsabilitat d'Europa.
La desaparició dels regnats catalans és un asumte europeu.
Jajajaja
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 17:34
Lo que faltaba. Ahora me llama español, jajajaja. Precisamente a mí. Que Santa Lucía te conserve la vista majo.
Sofreixen, però no en silenci.
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 17:14
Poca cosa a afegir a part de congratular-me per l'atac d'hemorroides del sector unillufista. Vagi de gust la ració extra d'hemoal!
realpolitic/politicaficcio
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 17:04
Després d'un fracàs, els plans millor elaborats semblen absurds. ''Feder Dostoievski''
a qui l'importa una merda si un pais tercermundista com apanya el reconeix o no??? potser a molts idiotes "catalans" parasubnormals disfressat d'un sindrome d'estocolm babos.
el cami es fa CAMINANT.
i si els mozos detenent el Masell potser li fotaran una pallissa i el mataran. jo no dubto q sortira, quant ja no tingui mes remei, l'engendro de conseller d'interior i dira q s'ho a fet ell :DDDD
i es que amb aquesta xusma de cyu jo no vaig ni a la cantonada pq segur q rebria mil i una punyalades per l'esquena abans no arribi al xanfra.
per cert catalanets, la independencia es fa caminant, eh? i no nomes amb "diplomacia de salo", eh? catalunya pateix una agressio brutal fa anys i aci tothom com si plogues, eh? la tele demana 15000 (quinze mil) voluntaris per recollir menjar per un munt de catalans que no tenen res q dur-se a la boca, eh? com en temps de guerra, eh? potser q li digeu al vostre president que no pagui impostos a espanya o als bancs i q compri menjar en una economia de guerra, eh?
la independencia es fa caminant amb l'estomac ple, eh?
dic jo q si fins i tot els andalusus q pot o res operten a l'estat van fent coses, a que be q els catalans siguem tant fotudament estupits ratllant la criminalitat vers els nostres comciutadans???
l'altre dia parlava amb un q vota erc i jo li vaig dir q era tirar el vot q hauria de votal a SI i tal i el paio q no q no i q no... al final en diu q no li pagen la paga extra... BABAU :DDD
(el menjar per suposat nomes per la gent empadronada a cat)
Que hauran de fer servir la força, doncs que vinguin
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 16:54
Sera un honor lluitar per la llibertat de la meva terra
NEGOCI
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 16:54
Solo le ha faltado decir que:"SEREMOS INDEPENDIENTES"y los de la CCN nos forraremos, con los "TONTOS CON BARRETINA"
Als comentaristes negatius...
Per catalanet el 2 de novembre de 2013 a les 16:48
Als autors dels comentaris negatius, només volia dir-los unes paraules...
...òNDIA, COM SOU ELS DEL C.N.I.!!!
Salut!
valencians i mallorquins (catalans històrics)
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 16:24
exacte venim d'un estat català històric independent... però això és dificil d'assumir perquè vol dir que històricament valencians i mallorquins també som part de la nació catalana...
és França l'enemiga a ultrança de Catalunya
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 16:10
Anem a veure pels despitats catalanets: la submissió de catalunya és un idea molt antiga de França, França és el màxim enemic de Catalunya de tots els temps... la cort espanyola va actuar en el passat amb el consell de la cort Francesa, li va aconsellar als habsburg de fer el mateix que la cort francesa havia fet amb Occitània... Espanya és una còpia barata de França... i França sabia molt bé que l'unic estat de cultura occitana que quedava independent era la corona catalana i era un perill perquè Catalunya podría RECUPERAR la meitat de França de cultura occitano-catalana, per això estratègicament per a França Catalunya havia de desaparèxer com a estat independent, El mal d'Europa és França lo d'Espanya és una broma al costat de la cort "republicana"? francesa. històricament en guerra hem derrotat tant a francesos com a castellans, qua anaven units i aragó no pintava rés, perquè Aragó es un quintacolumnista castellà també.
Frustración
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 16:02
"Albert Pont hauria pogut ser membre del cos diplomàtic espanyol. Va opositar i opositar, però no se'n va sortir."
Giro de 180 grados. Ahora es independentista.
Intentant ser positiu...
Per Joan Ferrer i Frigola el 2 de novembre de 2013 a les 15:59
En primer lloc, vull felicitar l'entrevistat i l'entrevistador per aquest interessantíssim article periodístic.
En segon lloc, i intentant ser positiu...el fet de tenir magnífics professionals catalans treballant per a empreses, universitats i organitzacions nord-americanes...no podrien decantar la diplomàcia nord-americana de la nostra banda?
I, en tercer lloc, i tornant a intentar ser positiu...els ciutadans de tot el món, que viuen i treballen a Catalunya, i que se senten a gust al nostre país...no podrien decantar les diplomàcies de la resta de països de la nostra banda?
Salut!
Alucino por un tubo
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 15:30
"Enviarà els tancs o la Guàrdia Civil o l'exèrcit i detindrà als milions de catalans que estarem al carrer protegint al president Mas? Entrarà per la força com va fer Franco l’any 1936, (quan va començar la guerra civil española), jugant-se que Europa es posi en contra seu i a favor nostre?"
"vosté que creu que passará al carrer?, buits no seran....,"
Podéis estar todo el tiempo que queráis en la calle, ya os cansaréis. Además, ¿qué pasa? ¿es que no trabajáis? las grandes manifestaciones sindicales o progresistas no solo no han servido para nada si no que han acabado con buena parte de la clase media. Hala, ahora a trabajar por 645 e. al mes, y encima contentos.
Este mundo esta lleno de bobos.
AVISO
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 14:59
Todos los que firmen en esta petición de separatista serán detenidos por traición a la Constitución española http://www.change.org/es/peticiones/catalunya-nou-estat-d-europa
Quanta tonteria .....
Per Ôbol el 2 de novembre de 2013 a les 14:45
....per una cosa tan senzilla. Hi haurà consulta perquè el govern de Madrid no ho pot legalment evitar. Si guanya el sí Catalunya será independent,o accepti o no el govern de Madrid.
No se equivoque...
Per Iván el 2 de novembre de 2013 a les 14:41
Me da igual su triste vida que haya tenido, por no entrar de diplomático, es que me importa un pimiento. Pero no se equivoque, los mozos de escuadra ni siquiera intervendrán. Porqué antes de que os de tiempo a proclamar la independencia, un sector del ejército, mayoritario, se dirigirá al rey, y le pedirá la entrega del poder, y entonces será cuando se os acabe el cuento, y deis cuentas ante la justicia (militar, por supuesto). Yo de vosotros, separatistas, sería prudente, muy prudente. Por que la broma ya está pasando la linea roja...
Crec que està bé.
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 14:03
A mi em sembla que aquest senyor té realment mentalitat d'estat. L'única cosa que puc fer és dir al president Mas que, quan arribi el moment, ingressaré els meus impostos a la nostra agència tributària, encara que m'amenaci en Montoro amb embargaments i altres tonteries; i compraré deute públic de la Generalitat (si la butxaca m'ho permet). Però, als espanyols, ni aigua fins que no ens reconeguin com a nou estat d'Europa.
No ho tinc clar
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 14:01
Si volen que els mossos s'encarreguin del tema, perquè estan enviant tanta policia nacional a Catalunya? Que li fa a l'entrevistat que l'estat espanyol confiarà en una policia catalana?
ayyy que et va fer mal quedar sense lloc, despitat
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 13:40
Valents periodistes .... El problema per accedir al cos diplomàtic espanyol és ser català i ser de classe mitjana ...... xapó per la vostra objectivitat i imparcilidad ... (ironia) el que passa és que per entrar aquí et miren les inquietuds polítiques, és lògic que un independentista sigui català, andalús o riojano no sigui acceptat. El rebuig de l'Estat espanyol no és contra els catalans, és contra tots els indepententistas com els mal anomenats periodistes aficionats d'aquest pseudodiari / pamflet. De l'estupidesa del de per ser de classe mitjana ni em refereixo. Sou igual que telecinco ... tot per tal de cridar l'atenció i vendre el que es vol sentir, no la realitat. Salutacions d'un vigatà
només cal dir...
Per un senyor antic el 2 de novembre de 2013 a les 13:30
Que tota acció té una reacció i uns efectes directes i colaterals, si Espanya suspen l'autonomia i deté al President, vosté que creu que passará al carrer?, buits no seran....,
Per tant depend de nosaltres i la nostra fermessa, España tindrá que "acatar" i negociar per no caure en fallida d'Estat declarada , perqué real ja hi es.
Pagarem un preu, no cap dubte, però, guanyarem un futur prosper.
Força
Per Baixeur el 2 de novembre de 2013 a les 13:19
Tenim que reconeixe que els independentistes no tenen força internacionalment, ni creiem que donit el seu patrimoni, i sous, i estatus social pel proces, o la consulta, o el que sigui, a més ho dupto molt que vulguin veure els seus fillets morts per la independencia, tambe creiem que els interessos que tenen paisos com Xina, o Russia.. etc a catalunya poden fer foçar per desbaratar tot el proces, MAS-JONQUERAS, TANT SI
ELS HI AGRADE O NO, TENEN DE FER TOT EL TINGLAU PER LA CONSULTA, SINO SURTIRIEN D´ESTANPIDA.. PERO EL RESULTA SERA TOTALMENT DIFERENT, NO SOLAMENT ES A ESPANYA QUE NO VO LA INDEPENDENCIA DE CATALNYA SINO QUE ALTRES PAISOS PODEROSOS TAMPOC, SINO AQUI COMENÇARIEN A DECLARAR INDEPENDENT KOSOVO, TIBET.. I ALTRES COSA QUE ES POSICIONARIENT EN UN ENFRENTAMENT GREU INTERNACIONALMENT... DESPRES DE JOC POLITIC BE EL JOC DE TAM TAM.. I AQUI ELS INDEPENDENTISTES NO ESTAN PREPARATS... PER MOLT QUE DIGUIN I TORNEN A DIR, HI HO TORNEM A DIR.. INTERNACIONALMENT PASSEN MOLT DELS INDEPENDENTISTES, NO DE CATALUNYA, QUE ES MOLT DIFERENT...
Alucino comon un pepino
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 13:13
leyendo este artículo y los comentarios de los independentistas.
Res a negociar
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 12:56
Amb qui és denunciat, condemnat i tacat per l'Alt Tribunal dels Drets Humans d'Estrasburg.
Ens he de preparar per a qualsevol eventualitat, l'afrontament definitiu és una possibilitat.
Estrictament RES
I N D E P E N D È N C I A
Españolito del corazon helado!
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 12:51
Molt jajajaja molta empanada operò esteu tots pendents del tema Hahahaha faig jo veient-vos fer el ridicul. UN 80% DELS CATALANS QUE VOTARAN ESTAN A FAVOR DE LA SECESSIÓ, TU ESPAÑOL LI HO EXPLICARAS ALS TEUS NETS,,,QUE HO VAS VIURE HAHAHAHA
Este diario promociona el golpismo?
Per Manuel 1962 el 2 de novembre de 2013 a les 12:50
Sólo se detiene a los que hacen cosas ilegales. Se llama estado de derecho. Los Mossos no detendran ilegalmente excepto si quieren ir a la carcel. Este diario promociona el golpismo?
El Pproblema està no tant en els mossos si no, ambh els nombrosos espíes que hi ha a les pp.ll.
Per Sigma el 2 de novembre de 2013 a les 12:48
...PProcedents de la guàrdia civil.
Aquests faràn i fan les funcions d'espionatge local que correspondria al CNI .
Amb el beneplàcit de molts alcaldes sucialerus i convergents ....
Ja ara estàn "controlant" dins els cossos locals.
MOSSOS
Per j.j. el 2 de novembre de 2013 a les 12:46
Dintre dels Mossos hi han molts:
ex.G.Civils,ex.P.Nacionals,ex.Militars....etc
Cambiaren de bando per cobrar més.
Potser tindrian que mirar els "efectius" reals.
l'Estat espanyol enviarà els tancs o la Guàrdia Civil o l'exèrcit i detindrà als milions de catalans que estarem al carrer protegint al president Mas?
Per esmolet el 2 de novembre de 2013 a les 12:40
A l’article, Albert Pont escriu:
al carrer protegint al president Mas?
“..... l'Estat aplicarà l'article 155 de la Constitució i suspendrà parcialment l'autonomia de la Generalitat en tres competències concretes: Mossos d'Esquadra, educació i mitjans de comunicació. Es carregarà la immersió lingüística per fer sortir la població al carrer i, llavors, utilitzarà els Mossos perquè apliquin la Constitució espanyola. És a dir, si algú deté el president Mas, no serà la Guàrdia Civil, sinó que seran els Mossos. A partir d'aquí, els Mossos hauran de dir a quina autoritat volen ser fidels.”
Jo no tinc cap dubte de que el president Mas es quedarà a dins de la Generalitat protegit pels comandaments dels Mossos d'Esquadra, els Mossos, tots els independentistes que estem fent costat al president Mas i el poble català. Llavors: què farà l'Estat espanyol? Enviarà els tancs o la Guàrdia Civil o l'exèrcit i detindrà als milions de catalans que estarem al carrer protegint al president Mas? Entrarà per la força com va fer Franco l’any 1936, (quan va començar la guerra civil española), jugant-se que Europa es posi en contra seu i a favor nostre?
Si comencem a fer “política ficció”, juguem fins al final de la partida, no podem quedar-nos on acaba l’extracte de l’article, per força tenim d’anar més endavant. Si passa tal com escric, quin seria el pròxim pas? Espero l’amable i raonada resposta de Albert Pont.
Anònim
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 12:07
No, home, no, UK va tenir la democràcia de deixar votar, si Rajoy o PP o Moncloa no són capaços, no serà prou democràtic tot. Ni constitucions, ni COPES polítiques, que és per això que tenen un deute massiu avui dia, ni res de res. Posar a Mas a la presó, fer anar l'article 155, etc té la mateixa validessa que la suposada noticia, especulació sense senderi, que deia que estarien a la contra i pel xoc de trens. Avui hi ha xoc, demà no, passat tampoc, l'altre tornem-hi. I no tenen raó de ser. Quan Rajoy no pugui dir SÍ a la confederació de Catalunya, tothom veurà que la federació seria un altre NO, i per tant, ni PSC, ni ICV, ni Unió podrien ja preguntar més sobre aquesta qüestió i es veurien clarament a la independència encara que les multes al PSC siguin tant altes. 107 diputats de 135, votaràn independència abans del 15-D-2013. I després a tenir una data per votar la secessió.
Si donem suport o no a Kosove. Si l'UE aconsegueix posar-la finalment millor dins d'Europa, Russia tindrà un estat-nació més, no depèn de Catalunya, depèn de la lentitut de l'UE. I recordo que Catalunya va invitat a metges de Kosove, però Espanya no els va deixar passar. Aquest fet ja faria dir alguna cosa a Russia. Ni forçarem a Russia a posicionar-se ni té massa problemes, podem acceptar com és Kosove segons com hagin fet, si no tenen Schengen doncs no podrem aplicar-lo, i si el tenen sí. No hi ha problemes per això, Russia no cerca que s'expulsi o no Kosove, ja faràn ja diràn. Per mí que la situació avui dia és molt millor tractada per Kosove, Sèrbia i el món, per tant, els problemes antics seràn molt menors...
Estem ximples , oi?
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 12:04
O sigui quan siguem independents el mateix dia ens hem de convertir en uns falsos, no gràcies, i si el mateix dia Espanya ens reconeix independents , fantàstic, fem les coses fàcils enlloc de triar les difícils.
realpolitiks
Per Albert Balbastre el 2 de novembre de 2013 a les 11:56
Em sembla que no em fan gaire el pes...
despeses inutils
Per catala amb seny el 2 de novembre de 2013 a les 11:53
Els Mossos son 18.000 agents, que entre sous, seguretat social, uniformes, casernes , vehicles, etc etc etc, ens costen un culló i part de l'altre.
El deficit de catalunya també be molta part per aquesta despesa, que no tenen les altres autonomies, excepte pais Basc que té concert economic.
Cal fer números i decidir, no tot es el cor, es la cartera.
Jajajaaja
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 11:51
Vaya empanada que llevais. Y mientras vosotros seguís con vuestra autofelacion, casi un millón de catalanes en paro y la generalitat mendigando fondos del estado para pagar facturas de la luz y de medicamentos.
Para tener delirios de grandeza hay que ser grandes y no medir metro y cincuenta y cuatro ponerse tacones
Estic totalment d'acord amb Albert Pont que serà el 1er ambaixador català als EE.UU. o Israel.
Per Sigma el 2 de novembre de 2013 a les 11:50
Preferiria que ho fos a Israel. Són més autèntics que als EE.UU. Sobretot els jueus de debó però no religiosos .. NO els aprofitats del judaisme, que n'hi ha i molts !
Realpolitik d'acord. Ser passarells, prou!
Per El gat Tuku el 2 de novembre de 2013 a les 11:36
Hi ha temes que se'm fan difícils d'entendre i no puc opinar del que no entenc. Estic, però, totalment d'acord en que el Decret de Nova Planta s'ha de denunciar, suprimir, superar i fer-lo valdre com a el que és, la subjugació colonial de Catalunya per part dels vencedors. O no és el tractat d'Utrecht posat en qüestió, ara mateix, pels panyols a Gibraltar 300 anys després? Que no ens surtin ara els britànics tornant a canviar la sobirania d'una pedra per el silenci en la nostra !?!
Els lliris al jardí
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 11:35
Aquest home val un imperi! Si volem ser un estat, hem de llençar els lliris, al menys per una temporadeta.
Intel·ligència, estratègia i bona feina! Gràcies, anem bé
QUE OS FUMAIS?
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 11:29
LAS FACTURAS SE VAN A SEGUIR PAGANDO, PERO SE SUSPENDE LA GENERALITAT Y SE ILEGALIZAN A TODOS LOS PARTIDOS TRAIDORES A LA NACION, NUEVO PRESIDENT, NUEVA POLITICA LINGÜISTICA Y SE OS ACABA EL CHOLLO NENS.
El deute.
Per Santi Vidal el 2 de novembre de 2013 a les 11:13
Amb xifres d'avui, una Catalunya independent sense acord amb Espanya, tindría un deute del 25% del PIB, però el de l'estat español sería del 122%. Els creditors obligaran a pactar.
A DETENIR-LO?
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 10:35
I....potser AFUSELLAR-LO com van fer amb COMPANYS i un milió més I ENCARA DIUEN CRIMINALS ALS ETARRES!!!!i de VERGONYA RES de RES!!! no s´estan de MOSTRAR-S´HI TIRANS INVASORS i BOTIFLER QUINA PRESA DE PEL ENS VAN FER COM VAM PICAR IGNORANTS MES QUE IGNORANTS QUE HEREN o.....AMBICIOSOS ALGUNS!!!
És evident
Per Anònim el 2 de novembre de 2013 a les 10:29
Els Mossos detenint Mas? I tant que ho farien, si se'ls demana des de Madrid-Espanya! De fet, als Mossos, hi ha molts infiltrats, molts espanyolistes que tenen ordres d'actuar, primer, per desprestigiar el cos de policia catalana, i després, en casos concrets i de crisi, actuar sota les ordres directes de Madrid, com ara ajudar a avortar el procés secessionista. De fet, a Madrid, ja saben els noms dels Mossos que, si arriba el cas, formaran part del dispositiu per detenir Mas. Mossos fidels a Madrid-Espanya. Els Mossos per la Independència s'ho miraran amb estupefacció i des de la distància i la impotència. Els Mossos no són "una gran família": hi ha sectors dins dels Mossos que són claus per al sotmetiment de Catalunya, i són aquests sectors els que s'estan activant darrerament.
Als Mossos, caldrà fer una "cacera de bruixes", i esbrinar qui treballa per Madrid-Espanya, i qui per Catalunya.
Alerta...
Per Oriol FM el 2 de novembre de 2013 a les 10:04
Que Xina no només té calent el tema del Tíbet. També hi ha la situació de la República de Xina (Taiwan), i Xina per sistema, bloqueja totes les relacions diplomàtiques amb els països que reconeguin la República de Xina com a estat sobirà (que és el que és, de fet).