Enganxada entre Duran i Lleida i Jordi Basté

El líder d'Unió considera que 'El món a RAC1' «està aplanant el terreny a Esquerra»

, Redacció | 27/09/2013 a les 12:31h
Arxivat a: Política, Jordi Basté, Duran i Lleida, El món a RAC1, RAC1
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/09/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Josep Antoni Duran i Lleida ha estat entrevistat aquest matí a El món a RAC1. En un moment de la conversa, el conductor del programa, Jordi Basté, li ha recordat que temps enrere va afirmar –en un acte intern de partit que va ser gravat per dos militants- que "TV3, el Polònia, el RAC, Convergència i alguns d'Unió estan aplanant el terreny a Esquerra Republicana".

La resposta de Duran ha estat clara: "Sí, vostè hi ha contribuït i té tot el dret a fer-ho. La resposta del periodista també ha estat punyent: "Si s'ha confós amb el senyor Bassas també s'ha confós amb això avui", fent referència a un moment de l'entrevista en què Duran ha anomenat Bassas a Basté. 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Confederació? Sí, dels Països Catalans!
Anònim, 27/09/2013 a les 13:15
Molt interessant
+122
-3
Alguns, i no vull assenyalar, estan molt, però que molt nerviosos.
Quant que me n'alegre!
Quin tio...
Anònim, 27/09/2013 a les 13:15
Molt interessant
+127
-0
Sr. Duran, està massa pendent del poder i poc de la preocupació ciutadana,.. La gent reclama independència i res té a veure amb els partits!! la independència d'aquest poble està per sobre dels partits i dels politics. Jo vull una Catalunya independent i tan em fot si em porta cap a la independència CIU, ERC, EU o PSC.... I marxi, Sr. Duran... marxi ben lluny...
Teatre
Anònim, 27/09/2013 a les 13:45
+50
-9
Tots dos treballen per el mateix amo.
Lamentable
Anònim, 27/09/2013 a les 13:47
Molt interessant
+101
-1
Veure un polític que s'ha passat més de mitja vida raspallant esquenes a Madrit i que ara perd els papers constantment i es fica de peus a totes les galledes, és molt lamentable. La vellesa no perdona, oi José Antonio?
Vanguardia
Anònim, 27/09/2013 a les 13:56
Interessant
+84
-0
Duran, La Vanguadria a qui aplana el camí?
La beuté de la fleur
Cargolpelut tram 720, 27/09/2013 a les 14:14
Interessant
+56
-0
Està molt nerviós últimament en Duran, comença a adonarse´n de la seva prescindibilitat i veu que no podrà seguint jugar amb dues baralles alhora.....Vagi amb compte que potser no el voldrem ni aquí ni allí (encara que sigui d´embaixador). Crec que l´hi donem massa ressó a aquest senyor i nomès es un canet lladrador de la veu dels seus amos que ara veuen que ja no es poden seguir remenant les cireres a l´ombra i d´esquenes al poble com els darrers "100"" anys i es veuen molt impotents, per fí el Twitter ha guanyat als salonets del"círculo" i la "retaguardia".
mundo zomby
Anònim, 27/09/2013 a les 14:26
Interessant
+56
-0
personalment soc de l'opinio que UDC, en cas d'aver-se presentat en solitari a les ultimes eleccions a la Generalitat no auria obtingut representacio parlamentaria, i estic convençut de que la representacio que te en aquests moments es robada a CDC.
UDC es un partit zomby, esta mort desde fa un any i no n'es conscient o no en vol ser ho, esperem que a les properes eleccions (les que seran plebiscitaries) CiU vagin per separat i cada un tingui la representacio que veritablement te.
Us agradi o no
Anònim, 27/09/2013 a les 14:29
+9
-113
Els únics polítics CATALANS que no menteixen al poble i que diuen les realitats a la cara sòn en Duran i en Ribera.
DE Unió i de Ciutadans. Catalanistes i unionistes. No són sospitossos de anar de la mà precissament. Prou de enganyar al poble! Prou de SILENCIAR-NOS No tothom vol la independencia collons!
Recordi que és secretari general de CiU.
Josep Pedrol, 27/09/2013 a les 14:45
+18
-0
Aquest home està totalment errat.
Al senyor J.A. Duran i Lleida tothom li té molt de respecte.
Al secretari general de Convergència i Unió ningú li té cap respecte perquè s'ha guanyat el perdre'l tot.
Per a l'espanyol de les 14:29
Pep Cirera, 27/09/2013 a les 14:48
+52
-6
Cada cop tinc més clar que ser espanyol és una malaltia.qui us silencia, transgènic? No surten cada dia a les teles, diaris i ràdios de Catalunya -repeteixo, CADA DIA- el Duran, la Camacho i el Rivera (amb be baixa) defensant la Sagradaunidazdeespaña?

Us creieu les vostres mentides encara que sabeu que són això: mentides. Però el que en realitat us fot és que els independentistes som majoria i no ho podeu amagar. Doncs, com diuen en la lengua del Imperio: ajo y agua.
al de les 14:29 ...
traveler, 27/09/2013 a les 14:52
+24
-2
I qui t'està silenciant (en majúscules), si es pot saber? És per curiositat.
INDEPENDÈNCIA
Anònim, 27/09/2013 a les 15:30
+42
-0
Ai Duran, Duran...que em sembla que per primera vegada comences a ser conscient que l'habitació del Palace perilla de veritat...
LA 3ª VIA: AUTOVIA GRATUÏTA CAPA EL COR DE LA "MESETA"
Anònim, 27/09/2013 a les 15:37
+27
-1
I vostè Sr. Duran a qui intenta aplanar el camí? L'acompanya de fons un chotis?
El Duran no s'entera de res
Anònim, 27/09/2013 a les 15:42
+33
-1
Son nosaltres, el poble de Catalunya els que volem votar!, Que dius de tercera via? de mes d'una pregunta? de varies respostes?

Volem una sola pregunta sobre la independència, breu clara i amb respostes SI, NO i amb blanc, no és tan difícil home.
Un malalt
Anònim, 27/09/2013 a les 15:59
+40
-0
En Duran delata un interès purament partidista, politiquer, quan diu, sense ni molestar-se a dissimular, que l'únic que surt guanyant amb el procés independentista és Esquerra. Al poble, doncs, que el bombin. A ell només l'interessa el politiqueig, la poltrona, el poder, el seu poder de fireta botiflera. Un fàstic de tio.
que diu el sr. Rull , que diu el sr. Duran
Anònim, 27/09/2013 a les 16:01
+19
-1
O jo no ho entés o el sr. Duran no ho ha entés, sr. Rull , una pregunta tres respostes , SÍ, NO o en BLANC.
Quintacolumnistas NO
Albert Falcó, 27/09/2013 a les 16:34
+32
-0
Molts catalans no estimem al Duran . El seu actuar desleall no es justificable i molt vergonyós que només afavoriex al contrari. Quintacolumnistas, NO.
Demà dia 28 de setembre 2013 tots a les manifestacions
Anònim, 27/09/2013 a les 17:00
+37
-0
La manifestació de Palma començarà a la plaça d'Espanya demà a les 18:00 h, i ha previst un recorregut llarg pel seguiment multitudinari que s'espera que tingui. Baixarà per les Avingudes, seguirà pel Passeig Mallorca i Jaume III i baixarà pel Born fins a la plaça de la Reina, on es llegirà un manifest.

A Menorca la protesta es farà a Maó i partirà de l'IES Joan Ramis; a Eivissa es farà a Vila i a Formentera a la plaça Constitució de St Francesc.

Som-hi!
Que no ens intentin ensarronar... 300 ja són masses!
Anònim, 27/09/2013 a les 17:10
+13
-0
La "tercera" via comportarà més del mateix, el que s'esdevé a les illes, al País Valencià i al Principat, que lleis i propostes referents als nostres costums, a la nostra llengua i cultura sempre estiguin, com ara, sota la vigilància permanent i l'autoritat del govern espanyol de torn, tothora amb la voluntat d'anihilar el nostre país.

Solament per a viure tranquils sense haver d'estar pendents de què diran o faran els espanyols en afers com ara l'Estatut del principat del 2006, les lleis de normalització del Prinipat, del País Valencià i de les illes Balears, la llei de prohibició del les corrides... ja val la pena la indepdendència.

Per un país més lliure sense interferències estrangeres: Independència!
Un mcacarra que ja no li fan cas
Anònim, 27/09/2013 a les 17:20
+8
-0
Espero que el proper cop que l'entrevistis, sigui per què ja l'han fotut fora d?unió, de Convergència i que se'n hagi anat al seu poble a meditar.
A què juga en Duran?
Anònim, 27/09/2013 a les 17:22
+12
-0
Intentar carregar-se el procés cap a la independència, des de dins és molt fort. Si en Duran fos com cal i coherent en tal que president del Comitè de Govern d'Udc faria sortir el seu partit de la coalició Ciu o en tot cas s'escindiria d'Udc, si és que té prou seguidors.

La resta és fotre-se'n dels votants de Ciu i de l'independentisme en general. A més d'arguments, pocs que en té, fa quatre dies ens parlava de "confederalisme" ara de "terceres" vies... quan sap que de'ençà dels decrets de nova planta fins el 2006, s'han intentat totes les variants possibles de "terceres" vies sense cap succés.
Un retrat perfecte den Duran
Anònim, 27/09/2013 a les 17:24
+11
-0
El pes de la vergonya no l'afecta.
Que no ens intentin ensarronar... 300 ja són masses!
Anònim, 27/09/2013 a les 17:24
+12
-0
La "tercera" via comportarà més del mateix, el que s'esdevé a les illes, al País Valencià i al Principat, que lleis i propostes referents als nostres costums, a la nostra llengua i cultura sempre estiguin, com ara, sota la vigilància permanent i l'autoritat del govern espanyol de torn, tothora amb la voluntat d'anihilar el nostre país.

Solament per a viure tranquils sense haver d'estar pendents de què diran o faran els espanyols en afers com ara l'Estatut del principat del 2006, les lleis de normalització del Prinipat, del País Valencià i de les illes Balears, la llei de prohibició del les corrides... ja val la pena la indepdendència.

Per un país més lliure sense interferències estrangeres: Independència!
evidente
Anònim, 27/09/2013 a les 17:30
+2
-19
Lo que ha dicho DURAN es tan evidente, como que los dos son calvos
CDC desaparecera, DURAN tensara la cuerda hasta que llege el mpmento de unas plebiscitarias,entonces rompera y se quedara con el voto catalanista no independentista,dentro de la coalicion es el mayoritario,el voto independentista se ira a ERC
Habra coalicion de gobierno, CIUDADANOS (PSC sera residual),PP y UD,el president sera DURAN Y COLORIN COLORADO ESTE CUENTO SE HABRA ACABADO
Duran no s'entera de res
Anònim, 27/09/2013 a les 17:49
+10
-1
Duran confon ERC amb la voluntat del poble de Catalunya. Com a mínim ERC esta agafant sense embuts aquesta voluntat, igual la CUP i que bona part de CiU i la esta volent tirar endavant al parlament. Aquest botifler s'ha quedat estancat als anys 80 i es pensa que el poble català encara es mou per les sigles dels partits. A veure si te n'adones, traidor, que el poble vol ser lliure i que en és igual que sigui ERC CiU o qui sigui qui ens hi porti. En el fons som nosaltres els que els estem arrossegant a ells.
La virginitat està sobrevalorada, sobretot pel qui l'ha perdut.
LCD, 27/09/2013 a les 18:00
+9
-3
Aquí tothom vol que el català sigui pur, immaculat, imparcial i meridianament estúpid, mentres li foten pel darrera.

PROU DE SER CORRECTES ! Estem en guerra a camp obert !

El que cal és ser clars, directes i eficients per assolir la victoria.

SOM CATALANS, NO VOLEM SER ESPANYOLS.
ENS SEPARAREM PER LES BONES O PER LES MALES.
ELS ESPANYOLS SÓN LLADRES, MENTIDERS, ASSASSINS I FEIXISTES.

VOLEM SER EUROPEUS, I SINO, SEREM CATALANS A SEQUES. AMICS DE QUI ENS ESTIMI: XINESOS, AMERICANS, ARABS, O MARCIANS.

AVUI, ELS QUI NO SÓN INDEPENDENTISTES SÓN COL.LABORACIONISTES PER ACITVA O PER PASSIVA, COM TOTS ELS ALEMANYS EN EPOCA NAZI.
Un poc de serietat si us plau!
Anònim, 27/09/2013 a les 18:06
+14
-1
En Duran i Lleida és un trampós, ara ens diu que cal fer un referèndum o consulta amb "tres" preguntes, però, el 1978, ell tenia aleshores 26 anys, en referència al referèndum per a la ratificació de la Constitució Espanyola, no va proposar ni ell ni els "seus" (algú el segueix?) cap tercera opció, solament o la constitució nacionalista espanyola (la qual solament considera una nació d'arrel castellana dins l'estat espanyol) o seguir amb el règim dictatorial franquista (d'arrel castellana vigent aleshores des del 1939).

Així molts de demòcrates, però, no espanyolistes, varen haver de votar el 1978 la constitució espanyola quasi per força, per a no alinear-se amb els franquistes i el malaurat règim vigent fins aleshores.

Igualment amb l'Estatut del 1979, que per cert els espanyols espavilats ja es van encarregar que els catalans del Principat el votéssim (tal i com el del 2006) un cop rebaixat i retallat a Madrid i no abans de portar-lo a Madrid com l'Estatut del 1932 que es va votar tal i com el va redactar el Parlament de Barcelona i després el varen presentar a Madrid... malgrat que el varen retallar igualment, malgrat ésser aprovat pel Parlament de Barcelona i votat pels habitants del Principat.
El merdejar d'en Durán
Oscar, 27/09/2013 a les 18:09
+12
-0
La tercera via d'en Duran es el "timo de la estampita".
En un referèndum d'autodeterminació es pregunta el què es vol ser, no el com. Es vol ser dins o fora d'Espanya? Després ve el com. Si és, dins de quina manera? Si és fora, de quina manera també? Estant fora es pot decidir federar-se amb Europa, tenir exercit o no... La trampa de la tercera via és que al no a la indepèndència li dona més cos, més musculatura perquè hi afageix el com. Així doncs tenim dues respostes per quedar-se, i una per marxar. Tant si voto si a quedarme com estic o quedar-me però diferent, en el fons voto si. Resumint, li dono dues alternatives a quedar-se a Espanya i a marxar només una, enriqueixo el vot unionista i automaticament empobreixo l'independentista.
Mireu la paradoxa: 40% independencia, 30% via Durán, 30% igual que com estem. Qui guanya? La independència? aparentment si, però en realitat seguir a Espanya obté el 60%... Llavors què fem? Com que això és un atzucac que no té sortida guanya en Durán si o si, és a dir, la independència no és possible.
Tergiversació de termes
Susana Rodríguez-Vida, 27/09/2013 a les 18:17
+8
-0
L'espanyolista de les 14.29 té un problema de vocabulari: anomena "silenciar" al fet que su minoria espanyolista en la societat catalana JA NO POT silenciar la majoria catalanista, com han fet fins ara per la força de les armes.
al de les 14:29
Anònim, 27/09/2013 a les 18:32
+4
-1
Has parat mai a escoltar el que diuen aquests dos senyors?

1- El senyor Rivera es un gran orador, en la meva opinií millor que cap altre. Per això m'agrada escoltar-lo. Té idees i propostes que m'agraden, algunes molt similars a les de les CUP en quan a canvis. Peroooo... si algú escolta el discurs de Rivera sencer, veuras que despres de dir alguna proposta interessant, en deixa anar ulguna de ultradreta. Me'n recordaré sempre la primera vegada que el vaig escoltar parlar, no coneixia el partit i aquesta persona estava donant un discurs molt sensat, després el tema de que tothom cap en aquest estat (opinio molt respectable, ja que es el que defensa) i per acabar un disparat extremista. No em creia el que escoltava d'aquest home, em pensava que no ho havia sentit bé.

Escolteu el discurs sencer i coneixareu el partit de ciutadans.

-PEl que fa el nostre amic Duran, crec que aquí has demostrat la teva poca cultura política. Pots estar d'acord en les politiques de cada partit o no, pero et pregunto altre vegada, has escoltat els discursos d'aqeust home. Discursos en públic que segons l'epoca, estació i lloc canviant radicalment. Per això m'extranya prfundament que diguis que el senyor Duran diu les veritats, quan en un lloc diu A i en altre B. Ara toca C. Clar que diu veritats, alguna vegada encertara el que ha de passar no?
Ben fet Basté
Ciril Ventosa, 27/09/2013 a les 18:42
+9
-1
Ben fet Sr. Basté. Bona i rápida resposta d´un periodiste de primera a un botifler. El Durán només mareix aquest despreci i tracte dur . Com es pot entendre fer la pirula al seu President abans del Debat General del dimecres passat ?.Lluny de la roba gent així.
estelades al vent
davids, 27/09/2013 a les 18:45
+12
-0
el pinxo del palace de madriz,quins collons aquest pajaracuuuu,i la resta d'unió també
Nerviós
Max, 27/09/2013 a les 19:06
+13
-0
Al meu parer, deu estar molt nerviós ja que ha ensenyat les seves cartes abans d'hora.
Que corra.................
anònim, 27/09/2013 a les 19:56
+3
-0
#afiliateaUDCparaecharaDURAN
Una x tres
SANGIL, 27/09/2013 a les 20:03
+7
-1
Sr. Duran, una pregunta clara, VOL QUE CATALUNYA SIGUI UN ESTAT INDEPENDENT ?, tres respostes... SI/NO/EN BLANC, i no li dongui mes tombs, i siguem clars i valents, l'història, els catalans i CATALUNYA U NECESITA ...!!!
Jordi Basté / Jimenez Losantos
jordi Monterde, 27/09/2013 a les 20:12
+1
-16
Considero que en Jordi Basté és pels seus comentaris "quasi" igual que el Jimenez Lo Santos de la Cope.
Julio Iglesias i el truhan Duran de España.choriza
Anònim, 27/09/2013 a les 20:16
+7
-0
Soy un Truhan, soy un senyor, soy el Duran, el chorizón!!!
Quan escolto aquesta cançó penso amb el Duran espontàniament a dins de la Grande Suite Nupcial i les amiguetes panameñes; qui podes esser un truhan com el Duran?
Fins els c... den Duran.
Joan Pere, 27/09/2013 a les 20:21
+9
-0
En Duran oficialment no representa al Govern de Catalunya a Madrid?
Dons si es axis se'l te de substituir per no complir amb la seva obligació.
#uisi
Anònim, 27/09/2013 a les 20:37
+4
-1
Uiiiiiii quina enganxadaaaaa!! Ostreeeessss, flipaaaant!!

(Seguim sense fer aquell curset de periodisme, companys?)
Jo tb ho penso!
Nat, 27/09/2013 a les 21:14
+1
-2
Jo no comparteixo el que diu en Duran!

Pero crec que el Sr Baste i Rac1 estan fent campanya per ERC de forma descarada!!!!!
al de les 14:29
Anònim, 27/09/2013 a les 22:01
+2
-0
Mira, doncs et fots, com molts i molts catalans durant segles no han volgut pertanyer a escaña i han tingut d'acotar el cap i segons el moment fins i tot perdre'l.
Jo que en tinc 58 anys, i mai no he volgut ser escañol, i ja veus m'he tingut de fotre.
Però es clar, la divisió res mes hi es quan els catalans diem prou, es ben curiós això.
||*||
S.O.S. SOLIDARITAT
Anònim, 27/09/2013 a les 22:16
+1
-0
Volem 1 pregunta clara:
referèndum sobre Catalunya Estat Independent.

Volem 2 respostes clares: SI o NO

Volem referèndum "SI o SI", digui el que digui l'Estat espanyol

Volem referendum màxim el 14 de setembre de 2014

Volem que sigui vinculant

Volem data i pregunta ARA

Ho reclamarem el 13oct a les 18:00h a Pça Sant Jaume.

PASSA-HO

||*||
S.O.S. SOLIDARITAT
Anònim, 27/09/2013 a les 22:19
+0
-0
Volem 1 pregunta clara:
referèndum sobre Catalunya Estat Independent.

Volem 2 respostes clares: SI o NO

Volem referèndum "SI o SI", digui el que digui l'Estat espanyol

Volem referendum màxim el 14 de setembre de 2014

Volem que sigui vinculant

Volem data i pregunta ARA

Ho reclamarem el 13oct a les 18:00h a Pça Sant Jaume.

PASSA-HO

||*||
El sandro ROSSELL de la política catalana
Anònim, 28/09/2013 a les 00:51
+1
-0
Duran i tu a la vanguardia que ja només falta que surtis a les paguines de relax , et paga be el conde o no .

El líder de un partit que si es presentés sol segurament es convertiria amb extraparlamentari i gairebé cada dia a primera pàgina del panfleto de la vanguardia només per posar pals a les rodes en el procés catala.

Ara ningú no s'en recorda pero la vanguardia ja va fer la seva campanya " diàleg" sense cap èxit i ara el conde de godo tornar a insistir amb el trilero d' en duran illa seva tercera via es ha dir vendre fum, fum, fum.

Com molt be diu el Sr Cot el Sr Duran exerceix de espanyolista inteligent furgant per allà on la sensibilitat de molts catalans . Pero a Espanya no hi ha ningú que li faci cas i converteixen la seva proposta en estèril .

Que vol dir :

SI = estat propi per Catalunya
No= que ningú s'enganyir , aniquilació de l'estat de les autonomies i retrocedir 50 anys.

Votar en Duran= fum, fum, fum.
Una pregunta, tres respostes
Anònim, 28/09/2013 a les 09:44
+0
-0
Vol que Catalunya sigui un estat independent?

Resposta si, si o si.
Raimond Blasi i Navarro: el colega de Duran i Lleida del OPUS DEI
Anònim, 28/09/2013 a les 10:20
+1
-0
Duran Lleida i Unió tiene la soberbia del OPUS DEI, como el PP.

Raimond Blasi i Navarro de Unió y responsable de Sant Andreu es un hombre del OPUS DEI, educado por ellos.

La sumisión que tiene a la Iglesia católica es la misma falta de respeto que tienen él y su partido a los derechos de de Catalunya, de los gays, de las embarazadas que desean abortar...

Dos links para abrir boca sobre el "niño del OPUS":















Raymond Blasi i Navarro en la Universidad de Navarra del OPUS DEI
Anònim, 28/09/2013 a les 10:23
+1
-0
Duran y el OPUS ya no pueden engañar a nadie...

otro link muy iluminador sobre el "niño del OPUS DEI" que tiene Unió:


Enganxat
Graneur, 28/09/2013 a les 12:07
+0
-3
Els independentistes sobretot els de ERC tenen un gra al cul que es diu Duran, i cada vegada que el rasquin mes gros es fa, i correns al metge tenen d´anar, apart del reso que fa, aixó els hi pasa als indepes, per ataca durant tant i tant de temps al lider d´Unió, i esperat el que vindra...quina panda de mortimendes aquest d´ERC, que no ho veieu que ja esta tot pactat... jajajajajaja
HOCKEY SOBRE PATINS - Jugadors cataláns: PEDRO GIL
MANEL MC, 29/09/2013 a les 19:13
+0
-0
Aquet jugador que avui es el millor del mon, quan presumim d'aquesta selección española que diem que tots son cataláns MENYS UN, jo no ho diría així, doncs diría que MENYS DOS, perque GIL es un fatxa fatxa fatxa, !quina llàstima de mentalitat!....veieu.
El Mundo publicada este jueves:
“¡Claro! Soy catalán, pero me siento español. [...] Yo nací en Cataluña, pero toda mi familia viene de Cañete la Real, un pueblo de Málaga. Siempre hemos hablado castellano, mis tíos, mis padres, mis abuelos… Todos. Además, como el catalán es tan suyo. [...] Al principio no lo entendía [que gran parte de sus compañeros de la selección no se sientan españoles]. Yo les decía: “¿Qué hacéis aquí si no os sentís españoles?”. Ellos [con los que habla en catalán "sin ningún problema"] me decían que era la única manera de jugar un Mundial o un Europeo, y tienen razón, claro. Aunque no lo sientan, tienen que jugar con España. [...] Ellos piensan que soy yo el que está equivocado, que como soy de allí tengo que ser catalán. Pero España es lo primero, porque Cataluña forma parte de España, les guste o no. [...] He escuchado de todo. Cuando voy a jugar a Cataluña me dicen de todo. Me dicen que soy un facha, un skin, un neonazi, y todo porque me siento español, porque me gusta jugar con la selección española y porque cuando ganamos saco la bandera de España y soy el único que lo hace. Por eso sí me tratan un poco mal, pero me da igual. No tengo porqué esconderlo, como tampoco escondo que soy del Real Madrid