«Fuera el trapo separatista de los Bomberos de Mataró»

Desenes d'espanyolistes es manifesten al Parc mataroní guarnits amb banderes espanyoles i a crits en favor de la Guàrdia Civil, Franco i la Legión

, Redacció | 21/09/2013 a les 12:07h
Arxivat a: Política, procés català, espanyolisme, Mataró, bombers, estelada
Aquesta notícia es va publicar originalment el 21/09/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els concentrats han increpat i impedit el pas de camions dels Bombers. Foto: Jordi Borràs

A les dotze d'aquest migdia han arribat els primers manifestants que no han arribat a la quarantena d'espanyolistes contra l'estelada hissada al Parc de Bombers de Mataró i s'hi han estat uns tres quarts d'hora.

Guarnits amb simbologia espanyolista s'han situat davant la instal·lació ubicada al Pla d'en Boet de la capital del Maresme, sense que en principi es percebès una notòria presència policial, amb consignes com " Fuera el trapo separatista de las intalaciones públicas ", "¡ Guardia Civil, Guardia Civil! ", "¡Viva Franco!" i han cantat amb nervi "El novio de la muerte" -l'himne oficiós de la Legión .

Pocs minuts després d'haver començat han aparegut quatre furgonetes de l'Àrea Regional dels Recursos Operatius -BRIMO local- que han desallotjat els manifestants de davant del parc perquè han bloquejat l'entrada a un camió de bombers. Entre els participants, militants de Falange i el portaveu de Ciutadans a Mataró, Juan Carlos Herrando. Hi ha hagut tensió i empentes, entre manifestants, bombers, policia i periodistes.

La convocatòria tramesa per les xarxes socials va tenir ahir al vespre una resposta civil amb una contramanifestació en defensa de la senyera independentista al parc de bombers mataroní.





[youtube]http://www.youtube.com /watch?v=gBFjU2zCdJE[/youtube]

Manifestació espanyolista contra l'estelada al parc dels Bombers de Mataró. Foto: Jordi Borràs

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Feixistes
Anònim, 21/09/2013 a les 12:22
Molt interessant
+142
-2
vinguts amb autocar i bocata
Ha começat el tradicional transport de bestiar per les carreteres de la ejPPaña Pprofunda
Sigma, 21/09/2013 a les 12:33
Molt interessant
+168
-1
Ja compleixen integrament el Reglament de Transport de bestiar per carretera ?
HA REBUZNAR
Anònim, 21/09/2013 a les 12:34
Molt interessant
+118
-4
El charol del tricornio en los tórridos veranos, fríe las neuronas
what the f****
felix the cat, 21/09/2013 a les 12:35
Molt interessant
+159
-5
Colons inadaptats, emigrants perpetus, escòria entre nosaltres. Aquesta mena d'éssers són els que a casa nostra cremen senyeres quan la Roja o el Real Madrid guanya algun títol.

"Separatista", diuen. Doncs m'enorgulleixo de ser separatista y rojo.
Uff quina gentada!
Anònim, 21/09/2013 a les 12:37
Molt interessant
+109
-2
On són l'anònim del "notición" i en Kelly d'ahir? Estan a Mataró? Això sí que és un "notición"! Quan us han pagat? Voleu dir que no us sobraran "bocatascalamares"? Per què no ho feu al rebedor de casa? També acabareu a bofetades com tot el que soleu fer? Al cap i a la fi, per a voasaltres la vostra "justícia" només us farà pagar 300€ de multa. Això sí, per parlar en català a un "guardia civil" que també paguem nosaltres: "premio", sis mesos de presó! Què equitatiu! Quina justícia més meravellosa aquesta justícia escanyola! Vergonyós com tots vosaltres i les vostres "estanqueres"!
ja comencen a ensenyar les ungles.
Anònim, 21/09/2013 a les 12:50
Molt interessant
+104
-1
Ja comença, ja. La caverna comença a bellugar mercenaris de l'odi. Unic discurs que coneixen a la perfecció: Insultar, desprestigiar, amenaçar, escridassar . . . .. Ni una sola raó. No més que el ha dit.

Aquest es el discurs de l'estat que tant ens vol. Senyors del mon, prenguin nota de l'estat que tenen, per ara, considerat demócrata. Els estan sorgint els esticmes de l'ADN, que mai han perdut.
El souflé espanyolista es desinfla.
Anònim, 21/09/2013 a les 12:51
Molt interessant
+105
-1
Cada vegada hi ha menys espanyolstes que acudeixen a maniesacions contra Catalunya.
Precaució
Anònim, 21/09/2013 a les 12:53
Interessant
+94
-2
Ja han desinfectat el terra que han trepitjat aquesta gentussa?
ja comencen a ensenyar les ungles.
Anònim, 21/09/2013 a les 12:55
Interessant
+61
-1
Ja comença, ja. La caverna comença a bellugar mercenaris de l'odi. Unic discurs que coneixen a la perfecció: Insultar, desprestigiar, amenaçar, escridassar . . . .. Ni una sola raó. No més que el ha dit.

Aquest es el discurs de l'estat que tant ens vol. Senyors del mon, prenguin nota de l'estat que tenen, per ara, considerat demócrata. Els estan sorgint els esticmes de l'ADN, que mai han perdut.
Enfront independentistes,espanyolistes
Anònim, 21/09/2013 a les 13:01
Interessant
+78
-0
que criden a favor de la Guàrdia Civil i Fuera el trapo separatista.Valtros us creuieu?
D´on venen aquests joves del segle passat? Això és el que han aprés a les escoles constitucionalistes espanyoles?
Pensen que això és una guerra de banderes?
Vergonya s´en haurien de donar ells i tots aquells que els recolzen.
Si volen dir la seva,que ho facin,faltaria més,però que sigui dintre les regles democràtiques,que sapiguin acceptar que son un grup minoritari dintre de la societat i que invocar procediments feixistes no els ajudarà a defensar les seves idees.
I el més greu,no són solament aquests d´aquí sinó els que desde Espanya, venen i inciten escàndol i confrontació autoritària,ademés beneït pels mitjans de la caverna mediàtica,més d´un públic,o sigui pagat amb diners dels catalans
entreno
fideli, 21/09/2013 a les 13:03
Interessant
+69
-2
no han de fer exercicis d'entrenament els bombers amb foc real?
faltaria mes
carme, 21/09/2013 a les 13:06
Molt interessant
+102
-1
faltaria mes que a casa nostra, no poguéssim posar la nostra bandera, però que us heu cregut fatxes espanyols, aquesta terra és dels catalans, o de les persones vingudes de fora que volen i respecten a Catalunya

VISCA ELS BOMBERS DE MATARÓ
Foten pena
Anònim, 21/09/2013 a les 13:07
Interessant
+77
-1
Carden pena...

Fotent aquests actes mostren el seu nivell d'intel·ligència...
Son els que es manifestaran el proper 12 d'Octubre a tot Espanya!
Vicenç Ramoneda, 21/09/2013 a les 13:21
Interessant
+73
-2
Son els que es manifestaran el proper 12 d'Octubre a tot Espanya!
Quant n'eren? 34? Segons la Llanos o el "Ministro del interior" 340!
Calma, Cerdos.
LCD, 21/09/2013 a les 13:21
Interessant
+89
-7
Per desgràcia, es fa necessari no contestar aquestes provocacions infantils del feixistes aprenents de nazis.

Jo sóc de la vena militar. Però com deia un amic meu:
Ir pa' na' es tonteria.

Si cal fer una acció contra Espanya, em truqueu, que entrarem al llibre de la Història per la porta gran.

OK pel Bombers de Mataró, igual que per la tenista Roser Tarragó. Ells si que tenen dos cojones. Mentres els espanyols únicament saben robar, matar i mentir.

Mentres tant, si es molesten per tonterietes. Doncs agafem la cadira, la fiquem a la vorera, i a riure. Que aquests pallassos són gratis.

Eh!, però si cal repartir, al meu estil, la legión serien les "majorettes" de la Festa Major. Aquí ho deixo.

Ja hi som¡¡¡¡¡¡
Escapeur, 21/09/2013 a les 13:23
+14
-133
Uffffffffffff entre uns independentistes, i els altres faxendes, ens fotran amb un follon aqui a Catalunya que quedarem ben retratats internacionalment, ufffff aques putam politic tant catala com espanyol, PORTARA A CATALUNYA A LA CREMA... POBRE DE NOSALTRES ESTEM BEN APANYATS ENTRE INDEPES I FAXENDES POBRES CIUTADA D´APEU COM NO COMENCI A PENDRE MESURES CONTRA AQUEST HUMANS INSIGNIFICANS DE INDEPES I FAXENDES...
Falta un EX
Anònim, 21/09/2013 a les 13:26
+27
-3
RT "ATENCIÓ el portaveu de C's a Mataró (ex militant de Falange i ex regidor del PP) Juan Carlos Ferrando." Si és veritat per què dieu "militants de Falange i el portaveu de Ciutadans a Mataró, Juan Carlos Herrando."? Falta un ex davant el portaveu.
Esto no ha hecho más que empezar.
Anònim, 21/09/2013 a les 13:26
+13
-153
Y esto es el principio, ya estamos hartos de tanta chulería de ERC.
Els del Cs es treuen la màscara
Anònim, 21/09/2013 a les 13:37
Interessant
+97
-0
El portaveu del Cs, hi era fent pinya al costat de franquistes i feixistes. A poc a poc tothom va sortint de l'armari i el llop va ensenyant la poteta.
C'F (CIUTADANS FALANGISTES)
Anònim, 21/09/2013 a les 13:45
Interessant
+101
-3
NO ENTENC LA DIFERÈNCIA ENTRE CIUTADANS I LA FLANGE!!! SON LA MATEIXA MERDA
Com?
Anònim, 21/09/2013 a les 13:48
Interessant
+68
-3
A Catalunya només la "rojigualda", símbol de la imposició i opressió del règim espanyol.
VISCA CATALUNYA!!
INDEPENDÈNCIA!!
ja ni a prou
Anònim, 21/09/2013 a les 13:59
Interessant
+60
-2
En franco sa mort gracies a Deu, els Nazis ja no dominan Alemania ni els Faxistes a Italia pro Epaña is diferent, ja ni a prou de benajadas estem a Europa i Visca Catalunya lliure de aquesta gentusa.
Les masses desdentades i ignorants del PP estan dels nervis .
Sigma, 21/09/2013 a les 14:06
Interessant
+60
-2
Sobretot PPePPerrus :


no us descuideu de donar-els-hi el PPromès bocata ( al menys, PPer treure el ventre de PPena PPer un dia ) ja que si us descuideu no tornaran ....
C's
jo, 21/09/2013 a les 14:09
Interessant
+73
-1
Ara ja sabem qui són els amics de Ciutadans, els fascistes espanyols i els descendents dels criminals franquistes.
cap a Matarò
Anònim, 21/09/2013 a les 14:10
Interessant
+58
-1

Hem d'anar a Matarò, cents, mils a demostrar la nostra raò i que som molts més . Ara, ja .Demà. La força mai ha de vencer la raò.Mai més!
Envieu això a la danesa estirada de la Comissió Europea
Anònim, 21/09/2013 a les 14:10
Interessant
+61
-1
Franquistes, falangistes, legionaris, ciudadanos de Castilla... No hi ha faltat ningú.
Es veun...
Anònim, 21/09/2013 a les 14:22
Interessant
+55
-1
....molts trapos unionistas i franquistas a las fotos. D U I JÁ !!!!!!!!
Desenes
Fedor, 21/09/2013 a les 14:36
Interessant
+58
-1
Home sí, eren desenes, exactament tres desenes, ja que també exactament eren en total 34 desgraciats. Heu fet una bona introducció a la vostra notícia, a fe de Déu!
Tradició
Anònim, 21/09/2013 a les 14:39
+45
-1
Els mateixos gossos amb diferents collarets. Marxem aviat, si's plau
front nacional de catalunya
front nacional de catalunya, 21/09/2013 a les 14:39
Interessant
+55
-1
Tots els immigrants que cometin cap delicte, com en aquesta cas atacant els bombers, han de ser expulsats al seu país, en aquest cas, a espanya.
Catalunya i Espanya són dues nacions diferents, distintes.
Blai, 21/09/2013 a les 14:39
+45
-2
Els espanyols són ells, nosaltres som catalans i prou.
Y por qué?
Iván, 21/09/2013 a les 14:44
+12
-120
Y por qué? Eso nos preguntamos todos los catalanes que nos sentimos españoles. Porqué hemos de aguantar a esta clase de gente? Por que hemos de observar como instituciones que pagamos todos cuelgan una estelada en un edificio público? Por qué, por poner un ejemplo, tenemos que soportar que un canal público como tv3 haga reportajes separatistas, que adoctrine a los niños en el odio hacia España, etcétera. Estamos hartos! Y el 12 de octubre, separatistas, veréis que somos muchos más de los que os creéis! No sois los únicos, y no os vamos a permitir que rompáis España! VENCIMOS Y VENCEREMOS! ARRIBA ESPAÑA!
Le cirque du "Cara al Soleil".
j.forés, 21/09/2013 a les 14:50
Interessant
+52
-1
No res a partir d'ara fotografies i difussio arreu d'Europa perque s'adonin de la calanya unionista que pupula per Catalunya !!!.
el que comptra és la majoria silenciosa...
Petrus, 21/09/2013 a les 15:02
+48
-1
...que no hi ha anat.

incloent la Familia d'en Franco, que si bé la'han cirdat sembla ser que no se n'ha presentat cap membre, ni tant sols el membre amputat, o sigui, l'avi Franco.
GENTE INTELECTUAL
Anònim, 21/09/2013 a les 15:09
Interessant
+62
-1
QUEDA PATENTE EL ALTO NIVEL INTELECTUAL DE LOS PARTICIPANTES
quant més bordin...millor
Anònim, 21/09/2013 a les 15:13
+41
-1
quant més bordin...millor, així es retraten tal com son.
Quin riure!
Anna de la Mota, 21/09/2013 a les 15:17
+49
-2
Nosaltres ahir erem més de 150 persones defenent als Bombers i la Independència. Resposta espanyolista als bombers de Mataró. Els fatxes a Mataró, no han arrivat ni a 30, he, he.
Espanyolades
Joan Crosta, 21/09/2013 a les 15:27
+38
-0
Perfecte! Com més es manifestin i ensenyin la seva realitat més ens venen ganes de fugir. Moltes gràcies apnyols!.
GRRRRR... OïNK-OïNK !!!
AnTònim, 21/09/2013 a les 15:28
Interessant
+56
-0
Unga-unga, uh-uh, democrasia !! bunga-bunga, bunga la guardia civí ! unga-unga, respeto, unga-unga viva la muerte ! HU-HUNG contitusióng !
HASTA LA MUELTE CONTRA LAS DICTADURAS, ( VISVA FRANCO ? )

UNA HUNGA! UNA GRANDE BUNGA, I HU-HU !!!
Units
Catalans, 21/09/2013 a les 15:34
+43
-1
Ni cas. Realment no es per faltar el respecte pero fan pena SON 4 GATS !!!!!!! Sincerament si aquesta es la majoria silenciosa a la que es referia Soraya Saenz de Santamaria la independencia es ben a prop.
CiudadAnos = spanish "nacionalism"
Anònim, 21/09/2013 a les 15:41
Interessant
+57
-1
Colla d'arreplegats inadaptats, no son capaços de respectar la terra que els va acollir ni a la seva gent, ni a ells mateixos.
Crits de Franco i la legión i un representant de ciudadAnos, tot molt adient.
Quan siguem estat s'hauran d'adaptar i mostrar respecte o marxar.
VISCA LA TERRA LLIURE||*||
Anar a queixar-se dels bombers......
Anònim, 21/09/2013 a les 15:53
+41
-0
Quina colla de cavernicoles.....
AQUI L'UNIC TRAPO QUE SOBRA ES EL VOSTRE CATETOS!!!
Anònima11, 21/09/2013 a les 16:09
+48
-1
Aquí, l'unic trapo que sobra, es el vostre inútils, que només van de prepotents quant només son 4 arreplegats.. que es pensen que aixi farán algo? que s'informin avans de fer actes incívics com aquets que haurien d'estar PENALITZATS i PROHIVITS.. ademés estaven vigilats.. només eren 40? els que es manifestaven? encara foten més pena i més vergonya que vaigin fent que EUROPA i el MÓN sencer els esta observant de ven lluny tots aquests ACTES PUTREFACTES que fan!!!

PENA I MANIA ES EL QUE FEU!!!

CATALONIA IS NOT SPAIN!!!

VOLEM VOTAAAAAAR!!!!!!
Bombers amb pit i collons!!!
Sònia-Lucerna(Suïssa), 21/09/2013 a les 16:39
+49
-2
Des de Lucerna amb els Bombers de Matarò!!! Una abraçada ben forta i endevant!Salut.
Són 4 gats.
fer, 21/09/2013 a les 16:51
+32
-2
Però si eren 20 com a màxim!
La mateixa canço
J. Vives, 21/09/2013 a les 16:51
+32
-2
Crident la mateixa consigna que els facciosos de Madrid. És prou significatiu.
L'estelada
Joan MArtinez, 21/09/2013 a les 17:26
+44
-2
30 persones estan contra l'estelada de 7,5 milions de catalans. La Catalunya silenciosa s'ha manifestat i vol l'estelada als parcs de bombers.
Spain is pain
Anònim, 21/09/2013 a les 17:29
+43
-1
Gràcies ciudadAnos, gràcies escañolam ignorant, gràcies a tots els inadaptats per ajudar-nos a fer gran la marca escaña davant del mon.
Hores d'ara les vostres fotos amb vídeos i àudio estan arribant a molts i molts mitjans internacionals.
Ja anàveu pentinats? son molts periodistes els que us estan mirant arreu del mon i estan veient (i sentint) com feu i en sou de ridículs i feixistes.
Gràcies per ser com sou, ignorants, repel·lents, inadaptats, cruels, violents, desagraïts, irrespectuosos, feixistes, franquistes. Gràcies.

VISCA LA TERRA LLIURE||*||
avui com ahir
Anònim, 21/09/2013 a les 17:31
+34
-0
Si us plau; amb banderes espanyoles amb els pals de l'escombra. Tot plegat cutre , lleig. Però si n'hi han que semblen sortits d'un pla de rehabilitació d'alcholics anomims ( amb tots els respectes). Ara bé, Atenció; l'ou de la serp comença a incubar, ATENCIÓ!. Una part d'Espanya és comença a moure amb la seva , semblava dormida, arma més clara..La violencia, l'incultura i totes les velles estrategies dominadoresi aquests de Mataró només en són una petita mostra mercenaria.
El gran poeta Antonio Machado ja en els anys vint escribia: Castilla,ayer dominadora, hoy desprecias cunto ignoras.
Millor per nosaltres
Anònim, 21/09/2013 a les 17:44
+32
-1
I també han dut la cabra? I si l´han dut, també l´han comptat com a assistència? M´han dit que eren una trentena, però encara sumaven menys neurones tots junts.

No cal entrar en provocacións nazi-fatxes, hem guanyat l´opinió pública catalana i ells, cada cop que surten al carrer, converteixen a més catalans en independentistes pel sol fet de veure per la tele actes com aquest carregats de tant odi nazi-feixista contra catalunya. I són tan estúpids i fanàtics que no se n´adonen. Millor per nosaltres.
Ala Madrid
Moreno Arderiu, 21/09/2013 a les 17:46
+29
-1
Solo les faltaba vocerrear "Ala Madrid"
cuatre borratxos
jordi60, 21/09/2013 a les 17:46
+35
-1
Home aixo de decenas ????
jo no mes veig uns cuants borratxos foten crits,
QUIN FANATISME MES FASTIGOS
Boinapitecus apañols
Anònim, 21/09/2013 a les 17:51
+35
-1
A la gàbia, cacahuets, i poca cosa més es pot fer.
Ah, bé, es pot provar a reinsertar-los als seu hàbitat originari i natural, quan siguem independents.
PERQUE AQUESTS ESPAÑOLS?
Anònim, 21/09/2013 a les 18:04
+21
-1
Només saben fer crits a les forces armades per tal de defensar les seves idees? Que el C's estigui amb ells és el que els defineix. Però el que no quaudra és que no hi fos el Vidal Quadras
JA,JA,JA
Anònim, 21/09/2013 a les 18:18
+25
-1
Que aquesta gent sigui l´exemple de pais que volen els del PP i ciutadans es acollonant. Es llògic que surtin a vegades, molt raro seria que no es deixessin veure. Es molt bó veure qui són....gent del R.Madrid, maquineros, gent de altres provincies espanyoles,legionarios....en fin l´exemple de societat catalana.....ja,ja,ja quin riure.Guanyarem.Visca Catalunya.
JA,JA,JA
Anònim, 21/09/2013 a les 18:18
+17
-1
Que aquesta gent sigui l´exemple de pais que volen els del PP i ciutadans es acollonant. Es llògic que surtin a vegades, molt raro seria que no es deixessin veure. Es molt bó veure qui són....gent del R.Madrid, maquineros, gent de altres provincies espanyoles,legionarios....en fin l´exemple de societat catalana.....ja,ja,ja quin riure.Guanyarem.Visca Catalunya.
em sap greu pels mossos..
Petrus, 21/09/2013 a les 18:19
+28
-2
...haver d'aguantar la mediocritat d'aquesta merda de manifestació, si almenys haguéssin pogut repartir llenya entre els assistents...

FELICITATS a l'obès mòrbid del barret apañó per fer el ridícul d'aquest amanera davant els canals escanyols. Em sembla que es diu Yordi Greixosa Gordillo (com que diu que és català i apañó).

Ara bé, el bloqueig de l'accés d'un camió hauria d'estar penat per obstrucció a les infraestructures de salvament del estado de derecho constitucional de su puta madre... no us sembla?

On van aquests cromanyons amb "el trapo ejPPañol " ???
Alpha, 21/09/2013 a les 18:19
+27
-2
A l'únic que PPoden fer : l' IMBÈCIL !
España i l'OPUS-DEI de criminals, golfos i cristians pel genocidi dels catalans
Anònim, 21/09/2013 a les 18:20
+18
-1
Quina colla de HIENAS DE ESPAÑA, aquests 4 desgraciats espanyols; per que a España nomes hi queden hienes, lladres Rajoy-Barcenas, i el genocida i criminal Rouco Varela i la seva OPUS-DEI organització mafiosa de neo-nazis cristians?
Óstres, ha tornat l'Iván!
Anònim, 21/09/2013 a les 18:21
+23
-1
Ei, Iván! Quant de temps! Però no havíem quedat que anaves a Talarn? Que no t'han volgut? Què et passa que tornes a aparèixer per aquí? Aquesta teva intervenció d'avui no és com les d'abans! Què t'ha passat? Que t'has moderat? Només dir-nos el que ens dius aquí (que sou "muchos", sí 34 exactament, hahahaha; que "no lo vais a consentir"...hahahahah i requetehahahahahah, cóm? si sou la riota del món sencer!) després de tant de temps... ja no tens aquell "ardor guerrero" que tan et caracteritzava abans de la Diada... Res és el que era, oi Iván? Ah, calla, és que ho has malmés tot en la "macrotrobada" d'avui que ens acabeu d'ensenyar, oi? Un gran nivell, si senyor! Sobretot "d'argumentari". Molt nivell intelectual i dialèctic. Segur que convencereu a la majoria silenciosa del país... Seguiu, segui, que convencereu... als que encara no tenen clar això de la independència! Després de veure'us en aquests videos, no hi ha dubte! Hahahahahahahahaha Ivàldivan... perquè això de sentir-se català alhora que espanyol no pot ser bo, em sembla que està tipificat....Hahahahahahahahahaha. Així doncs, ara és el 12-O la propera demostració d'impotència i feixisme? Hahahahaha Ja cal que feu venir tots els "amigotes" que teniu a les espanyes que, a ben segur, demostraran el mateix nivell que avui heu demostrat vosaltres! Hahahahahahaha. Ens ho mirarem pel cantó còmic. Més val així. Hahahahahahaha
front nacional de catalunya
front nacional de catalunya, 21/09/2013 a les 18:21
+26
-1
Els Mossos no peguen, desinfecten.
Que diu el vell " perro " ejPPañol ? ...... Ja s'aguanta els pets ??
Alpha, 21/09/2013 a les 18:25
+24
-1
Diu que ha estat a Alemanya .......


Que no li suministraba pinso el TRAIDOR , TIRANO, I CRIMINAL " POR LA GRACIA DE DIOS " ..que va tenir que emigrar de la seva querida ejPPaña ( POT SER TAMBÉ AMB PATERA ) fins a Alemanya ?
Arguments
Anònim, 21/09/2013 a les 18:25
+22
-0
I després de sentir els vivafranco (suposo que molt constitucionals), l'himne de la legió estrangera i veure quatre energúmens exhibint rokhigualdes, els bombers de Mataró han vist la llum i tots, com un sol home, han anat corrents a l'església més propera a batejar-se de nou com a escanyols de pro.

Molt convincent.
Ja s´han tret la careta
Anònim, 21/09/2013 a les 18:27
+26
-1
Vaja, els de C´c ja s´han tret la careta.
VISQUIN ELS BOMBER DE MATARÓ!
Anònim, 21/09/2013 a les 18:29
+29
-0
Amb un parell, si senyor! Visca els Bombers!
No sé com els permeten estar aquí .... els seus familiars
Alpha, 21/09/2013 a les 18:36
+22
-1
Aquets vells feixistes que no s'aguanten ni els pets ...


Que no els hi arriba la pensió del Mariasno que han de venir a fer hores extres en aquests indrets ?
NO NOS ENGAÑAN CATALUÑA ES ESPAÑA
Anònim, 21/09/2013 a les 18:40
+6
-53
RASCAROS RASCAROS, solo acabamos de empezar, SE OS ACABA EL ROYO, EL 12 de OCTUBRE SENTADITOS A VER LA TELE, PANDA DE TRAIDORES
Els espanyols NO són catalans
Anònim, 21/09/2013 a les 18:55
+30
-2
Paguem-los el bitllet de retorn a aquests colons inadaptats!
Ospala
Xavier, 21/09/2013 a les 19:03
+25
-1
Son tot arguments!!! que si perro que si tal que si qual, gaira be m'han covensut jejeje
Apaña
bigdog, 21/09/2013 a les 19:10
+22
-1
Bocata aquests? Que jo sàpiga s'alimenten a base de pinso transgènic. Per cert quina gràcia, ens volen matar de riure els "oprimidos".
Força
Reusenc, 21/09/2013 a les 19:17
+29
-1
Força Bombers. No defalliu. Amunt. //*//
BOTIFLERS
Anònim, 21/09/2013 a les 19:19
+21
-1
Si algún dia que espero no sigui molt llunyá aconseguim separarnos de ESCANYA el problema més gran el tindrem a casa nostra amb aquests grups de gent botiflera ,rencorosa i de inadaptats que destil-len odi i el que es pitjor,poden trencar la convivencia entre catalans.
Vergonya
Uri, 21/09/2013 a les 19:48
+22
-3
NO em puc creure que sigui de la metaixa espècie que jo... Trobo que de tant penós que és això que han fet, (pq no sé com catalogaro) he rigut molt amb aquest càntics, vestimentes etc etc buffff quina pena pobrets!! no s'hi cabia de tanta gent no??!!!! mig Mataró colapsat!!!
NO NOS ENGAÑAN CATALUÑA ES ESPAÑA
BOADELL, 21/09/2013 a les 19:51
+11
-72
ESTAMOS HARTOS DE TRAIDORES.
LOS CATALANES DE BIEN ESTAMOS HARTOS DE VOSOTROS Y DE QUE OS SALTEIS LAS LEYES, NI VUESTROS POLITICOS, NI VUESTRA TELEVISION NI VUESTRA POLICIA PODRA DETENERNOS, ESTO SOLO ES EL PRINCIPIO YA HEMOS DICHO BASTA, EL 12 DE OCTUBRE EN PLAZA CATALUÑA A LAS 12 H, ESTAREMOS TODOS LOS CATALANES DE BIEN PARA DECIROS BASTA, NO NOS ENGAÑAN CATALUÑA ES ESPAÑA.
yo
Anònim, 21/09/2013 a les 20:04
+5
-38
Panda de bastardos sin tierra , llorareis pidiendo vuestra nacionalidad Española cuando no tengais ni para comer, sois tan tontos que os creeis las soflamas de vuestro lider Arturito , que mientras os roba , se rie de vosotros. Seguir con vuestro proceso de identidad catalana , que ya estan preparadas las fronteras y las leyes arancelarias , estupidos, os bebereis todo el cava vosotros , panda de monos borrachos, nada nos hara mas felices a los Españoles que liberarnos de ladrones como vosotros. Os vais a meter la senyera por vuestro culo independentista
Tir
Anònim, 21/09/2013 a les 20:10
+6
-39
Vereis la fuerza de una nacion con 2 milenios de historia , ya hemos dejado que hagais congas separatistas , ni diadas ni pollas, estais en el punto de mira , pedazo de gilipollas, ya sacamos a los moros de esta pais y llevaban 800 años , os creeis que con 40 años de separatismo estupido doblegareis a España. Os vamos a poner el culo estelado payasos
zaunka dabiltza... bide onetik zoazte...
ELKARTASUNA...., 21/09/2013 a les 20:13
+28
-2
barkatu gaztelaniaz idatzi izana... perdonad el uso del casellano pero... ladran, vais por buen camino....
Vergonya
Uri, 21/09/2013 a les 20:15
+14
-1
NO em puc creure que sigui de la metaixa espècie que jo... Trobo que de tant penós que és això que han fet, (pq no sé com catalogaro) he rigut molt amb aquest càntics, vestimentes etc etc buffff quina pena pobrets!! no s'hi cabia de tanta gent no??!!!! mig Mataró colapsat!!!
Al Boadell o Boabdil com es vulgui dir o que el diguin.....
Anònim, 21/09/2013 a les 20:24
+14
-0
Nen ja no hi sou, ni per dir parides, anem per feina, les vostres diarrees mentals no ens afecten, collons danvat la rao,????? no!!!! primer el que volem, despres, el seny i despres les conclusions , discutir-les i a la nostra. Que us donguin. Bon vent i la barca que la posi castella, tontos.
immigrants malagraits fora
joan, 21/09/2013 a les 20:24
+22
-1
Bombers de Mataro sou una passada
PPSC's
Anònim, 21/09/2013 a les 20:25
+16
-1
!!!! ho !!!! la mayoria silenciosa
PPSC's
Anònim, 21/09/2013 a les 20:26
+12
-1
!!!! ho !!!! la mayoria silenciosa
12 de Octubre
Anónimo, 21/09/2013 a les 20:28
+6
-28
El 12 de Octubre pasará algo significativo!!!
12 de Octubre, sal a la calle!!! que se nos oiga a TODOS!!
12 de Octubre
Anònim, 21/09/2013 a les 20:29
+6
-29
El 12 de Octubre pasará algo significativo.
Sal a la calle!! que se nos oiga a TODOS!!
Jo no tinc cap problema
Anònim, 21/09/2013 a les 20:32
+8
-19
en dir que Catalunya és Espanya i que soc espanyol.Cap problema,però primer soc català.
No diré rés contra Espanya,de fet,no soc separatista,només sóc soberanista.
Jo estic content de viure en un país amb ciutats magnífiques amb escriptors tan importants en llengua castellana que admiro,amb uns paisatges i unes gents tan variats i acollidors,però jo vull manar a casa meva,doncs som una nació,parlar de tú a tú amb la resta d´Espanya i per això necessitem tenir unes institucions plenes sense imposicions de fòra.
Si algú us ha dit que volem separar-nos no és el meu cas.Vull continuar lligat amb Espanya amb relacions de bon veïnatge,peró això sí,sense condicions.I creieu-me no és separatisme,és simplement dignitat
Cuidado cuidado, que es muy delicado el tema
Anònim, 21/09/2013 a les 20:34
+3
-15
"Els espanyols NO són catalans

Anònim, 21/09/2013 a les 18:55
Paguem-los el bitllet de retorn a aquests colons inadaptats!"

A ver si va a bajar la población en Cataluña y va a ser peor el remedio que la enfermedad....
el 12-O...
Anònim, 21/09/2013 a les 20:56
+25
-1
Imagino que anireu a Pl Catalunya, com l'any passat.

Us proposo que feu una cadena de punta a punta: cal menys gent i parareu el trànsit (cosa que no va succeir l'any passat). Si us hi esforceu igual ho aconseguiu.

Però compte! La majoria silenciosa de aproximadament 7499500 que no anirem a aquesta cutretat som tots independentistes, Soraya dixit :P
Carajillos, coñá , puritó Reig y Anís del mono
Anònim, 21/09/2013 a les 21:02
+17
-2
Eze trapo fuea , poné la bandera der Madrí
CATALANES DE BIEN?
Anònim, 21/09/2013 a les 21:08
+3
-26
Buenos y malos? Ciudadanos!
demòcrates de tota la vida..
Anònim, 21/09/2013 a les 21:12
+19
-0
Tant democràtics sou que feu servir càntics feixistes dels que van assaltar el Blanquerna!!! ui si, si fossiu democràtics acceptarieu el que una majoria vol: que és la independència i si us pica us rasqueu, a nosaltres no ens menja el coco ningú que per les vostres pantalles hi entren els mateixos canals que a les nostres i diguem que son 50 del vostre gust a 1 que no us agrada!! sou vosaltres que viviu odiant el que us envolta, en realitat aquest drap rojigualda és el que us fa sentir superiors a certes estones (quan guanyeu un patetic mundial de futbol) degut al complexe d'inferioritat que patiu, agafar el drap ejpañol i humiliar immigrants forma part del mateix : us sentiu tant merdes seques que us agafeu en això per sentir-vos millor.. Però us dic un secret? SI sou uns merdes seques; Tot i que dubto que acabeu de llegir tot l'escrit doncs 3 paraules seguides en català ja us fa el cervell un curtcircuit. ENDAVANT BOMBERS
pel de les 19:51
Anònim, 21/09/2013 a les 21:14
+24
-1
Catalanes de bien? això es el que us passa, que en sou conscients de que mai no ho sereu pas de catalans, sou escañoles, i ni he sabut ni heu volgut adaptar-vos a la gent que us dona de menjar. Hauríeu d'anar al psiquiatra.
Traïdors en sou vosaltres, que vivint en una terra que us va acollir, ni respecteu ni us integreu, res mes voleu destruir i imposar la vostra "incurtura".
El 12 O es el recordatori de com un regne imperialista i sanguinari va espoliar, torturar, imposar, i practicar el genocidi fins acabar amb races senceres, ah, però ara i gràcies a tota la sang besada, en teniu la tercera llengua parlada en el mon, ohhhhhhh quin orgull.
Jo sento vergonya aliena i fàstic.
I ja saps que 22 nacions, la majoria americanes, es varen independitzar de la madre patria? i no han volgut tornar pas, no. I, ja saps que era il·legal segons la tontitució vigent? i que tenien documentació ecspañola? i mira, tot i així ho varen fer.
Catalunya serà la que fa 23.
Et recordo que el 11S a Barcelona hi havia mig milió de persones, i a tot Catalunya mes d 1.600.000, ah, certificat i enviat a tots els parlaments europeus i d'USA per World records.
El dia 12 res mes ens fareu un altre favor, ho gravarem tot i ho enviarem a mitjans i governs internacionals. Serà genial!
Recorda, català i escañol? IMPOSSIBLE, MAI, SOTA CAP CONCEPTE.
Va home pren una til·la.

||*||
Canya al CNI o botiflers a sou dels "Barcenas" o sobres del PP o el que digui RUZ.
Anònim, 21/09/2013 a les 21:18
+15
-1
Posar-los a parir a la minima,. Al IVAN, al HOSPITALENSE, i al REUSENC 2.0, purria de comisaris polititcs o policia social per no dir unaltra paraula, es curios que están a tota hora a tot arreu. Afegeixo al Boadell, igual es un d'ells transformat.....
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 21/09/2013 a les 21:30
+7
-38
La indignación ante los abusos que cometen los independentistas en las instituciones públicas va en aumento en Cataluña.
No es poden expressar de manera més civilitzada
Anònim, 21/09/2013 a les 21:52
+3
-11
Fins que no es faci el referèndum i es guanyi en els edificis públics hi hauria de ser només la senyera, no l'estelada, ni tampoc l'espanyola. La senyera segur que es de tots.... O no? De tota manera la Brimo hauria de ser una mica més contundent. No m'imagino el discurs del del barret en català i a un antiavalots de la Nacional...
Espein is over
Anònim, 21/09/2013 a les 22:10
+16
-0
20 persones en una ciutat de 150.000
nazis
marc, 21/09/2013 a les 22:18
+9
-0
Si no fos pels uniformes, els mossos d'esquadra pasarien desaperbuts, semblarien policies d'incognit.
Ep
Anònim, 21/09/2013 a les 22:33
+14
-0
Aquests no arriben a 150. Quin ridícul que fan, quatre gats casposos.
Patètics
al de les 20.29
Anònim, 21/09/2013 a les 22:37
+15
-0
Sí ja et dic jo que passarà alguna cosa significtiva el 12 d'octubre: QUE FAREU EL RIDICUL COM SEMPRE!!!
mataroní de bé
mataroní de bé, 21/09/2013 a les 22:56
+18
-0
En el vídeo, entre els manifestants ultres espanyols, s´hi poden veure dos dels principals traficants de droga de la perifèria mataronina: José Eduardo Gómez Monzon, i Enrique Casillas. Quina colla aquesta: TOT PER LA PASTA.
Marca Ejjpaña
Anònim, 21/09/2013 a les 23:17
+15
-0
el que ens ofereixen els espanyols: Guardia Civil, Franco i la Legión. No us ho compro. Jo llibertat, democràcia, cultura, Catalunya!
mossets acollonits
Anònim, 21/09/2013 a les 23:18
+1
-11
A tarragona vaig veure com els mossos pegaven a un menor i a una noia sense fer res, en canvi aqui semblava que s'havien deixat els collons a casa. Cada cop foteu mes pena
Ai, Senyor!
Anònim, 21/09/2013 a les 23:21
+17
-0
Fins i tot el Ciudadano Rivera els ha dit que Espanya fa aigües i que ja no resulta atractiva ni per als espanyols. No, no us enganyen, us enganyeu. I no per més cridar, ens convencereu als que ja ho tenim clar.
12 de octubre
Anònim, 21/09/2013 a les 23:36
+3
-18
La mayoría silenciosa el 12 de octubre ganará por oleada.
Vergonya aliena.
Emmetzinat, 21/09/2013 a les 23:40
+13
-0
Es vergonyós el d'aquesta gent. Son quatre gats mal organitzats, fan pena. Si s'arriben a baixar els bombers del camió surten tots corrent.

Podeu bordar tot el que vulgueu, que si 12-o, que si se os acaba el rollo, feu el que us roti. Vosaltres si que sou quatre gats, lamentablement violents i ancorats a altres époques.

Feu, feu, que cada cop que feu us retrateu. Com diuen medis internacionals, no us adoneu de qui te la sarten pel mànec en aquesta negociació. La violència no us portarà absolutament a res. Be, si, a enterrar-vos més encara en el feixisme més ranci.

P.D: Reflexió per als que fiqueu "el real madrid" per aquí al mitg, potser us convindría deixar el futbol de banda, que en aquest tema no hi pinta res i hi ha molts catalans (indepes i no indepes del reial madrid).
Vergonya aliena.
Emmetzinat, 21/09/2013 a les 23:49
+12
-0
Es vergonyós el d'aquesta gent. Son quatre gats mal organitzats, fan pena. Si s'arriben a baixar els bombers del camió surten tots corrent.

Podeu bordar tot el que vulgueu, que si 12-o, que si se os acaba el rollo, feu el que us roti. Vosaltres si que sou quatre gats, lamentablement violents i ancorats a altres époques.

Feu, feu, que cada cop que feu us retrateu. Com diuen medis internacionals, no us adoneu de qui te la sarten pel mànec en aquesta negociació. La violència no us portarà absolutament a res. Be, si, a enterrar-vos més encara en el feixisme més ranci.

P.D: Reflexió per als que fiqueu "el real madrid" per aquí al mitg, potser us convindría deixar el futbol de banda, que en aquest tema no hi pinta res i hi ha molts catalans (indepes i no indepes del reial madrid).
Pobre gent, fan una mica de pena....
Anònim, 22/09/2013 a les 00:18
+11
-0
No veig res interessant en aquests quatre gats "inadaptats" que entorpeixen el trànsit. Pobrets, prou pena fan, com per publicar les seves vergonyes.
Al nostre poble també n'hi ha uns quants i "passem" d'ells. Ni cas.
Pobre gent, fan una mica de pena....
Anònim, 22/09/2013 a les 00:18
+12
-0
No veig res interessant en aquests quatre gats "inadaptats" que entorpeixen el trànsit. Pobrets, prou pena fan, com per publicar les seves vergonyes.
Al nostre poble també n'hi ha uns quants i "passem" d'ells. Ni cas.
Hem rigut molt a casa.
Joan Méndez, 22/09/2013 a les 01:36
+19
-0
Estic segur que no hi havia ni un sol català a la micromani de 34 persones.
Diria
Rodri Pérez, 22/09/2013 a les 01:52
+3
-2
Hi ha dues conclusions:


- Resulta que entre el que els naZionalistes espanyols consideren catalans de tota la vida, no n'hi ha ni un que parli català.

- Costa molt diferenciar les consignes d'un etarra i les d'un espanyolista. Els dos parlen de morts, violència i bombes.
Diria
Rodri Pérez, 22/09/2013 a les 02:00
+3
-1
Hi ha dues conclusions:


- Resulta que entre el que els naZionalistes espanyols consideren catalans de tota la vida, no n'hi ha ni un que parli català.

- Costa molt diferenciar les consignes d'un etarra i les d'un espanyolista. Els dos parlen de morts, violència i bombes.
Qui vol això?
Anònim, 22/09/2013 a les 02:17
+7
-0
Començo a entendre perquè els van fer fora del seu poble.
ESPANYA ÉS UN INSULT AL MÓN CIVILITZAT
Anònim, 22/09/2013 a les 02:51
+7
-0
Assaltar la Blanquerna surt gratis i Carles Mateu, per parlar català, sis mesos de presó.
Fem tard!
Anònim, 22/09/2013 a les 09:47
+3
-0
Això ja és inostenible. En aquest article es parla del tema:



o ara o mai!
Els 20
Panissars, 22/09/2013 a les 09:53
+5
-0
Si, els vint pelaos, les quatre chonis apretás i la mitja dotzena de fatxes clàssics, amb bigotet i ferum de Varon Dandy rànci. Total, el fatxerio realment existent a Mataró: 30 persones de 125.000 que resideixen a aquesta ciutat catalana. La resta, segons paraules textuals de la xoxito de oro, majoria silenciosa a favor de la secessió de Catalunya.

I el 12 d'octubre proper, seurem en cadires a contemplar la magna concentració de gentussa d'aquesta mena a Barcelona. Com qui mira un número de circ...
Només la violència i aquesta merda d'arguments podeu oposar a la gent que vol anar-se?? Definitivament, feu llàstima, espanyols...

Cada dia un passet més a prop.

VISCA CATALUNYA LLIURE!!!
un tastet de marca españa
Anònim, 22/09/2013 a les 10:00
+6
-0
Inestimables imatges pel dossier "Marca España" de la U.E. per afagir a l'atac a la Blaquerna i properes... a la fi tota Europa i el mon ens coneixera.
Mà dura
CanRauxa, 22/09/2013 a les 10:46
+7
-0
Entorpir els serveis d'emergències és una falta greu. Mà dura amb aquests arreplegats...
Gran diferència!
Anònim, 22/09/2013 a les 11:06
+7
-0
Uns salven vides i els altres donen pel sac tota la vida...
independentisme feixisme
Anònim, 22/09/2013 a les 11:12
+0
-14
No nos engañan catalunya es españa, lo de franco y tal os lo inventais. Los unicos fascistas son los independentistas
IDENTITAT
Anònim, 22/09/2013 a les 12:22
+3
-0
L'independentisme no es feixisme, es un sentiment d'IDENTITAT que ha despertat entre tots els CATALANS I CATALANES com a resposta dels insults d'ESPANYA CONTRA CATALUNYA!

VISCA CATALUNYA INDEPENDENT!

FORA TOTS ELS ESPANYOLISTES COM AQUESTS, SON UN CANCER PER CATALUNYA!!!
al de les 11:12
Anònim, 22/09/2013 a les 13:49
+4
-0
A mes d'inadaptat, desagraït i ignorant, sord.
No ho has sentit? no? ves a Gaes, perquè ho puguis tornar a escoltar el dia 12 O, ja veuràs que ni estem mentit ni mentirem, sou vosaltres els que us auto-enganyeu, tapeu el sol amb un dit i dieu: no nos engañan, el sol es solo magia; i us quedeu taaaant amples!
Per cert, ens odries argumentar amb coherència l'asseveració que ens has fet: -Los únicos fascistas son los independentistas- ???
Va valent, a veure si ens pots il·luminar amb la teva superioritat i coneixements.
Perquè no marxeu tots plegats a la vostra terra, i deixeu de tocar el que no sona, a la terra dels altres, es a dir, la nostra? Potser us fan descomptar de grup.
CATALUNYA NO NO NO NO NO NO NO NO NO ES ESCAÑA!

DUI AL 2013||*|| ||\*/|| ||*|| ||\*/||
que diferente es la educación de unos y otros!
Anònim, 22/09/2013 a les 13:57
+6
-0
si tengo que elegir, me quedo con los que se dan la mano, creo que me merecen mas respeto.
Catalunya i Espanya són dues nacions diferents, distintes.
Blai, 22/09/2013 a les 15:09
+3
-0
-
What Gandhi says about non violence, resistance and courage
Anònim, 22/09/2013 a les 15:25
+2
-0
'El covard, com que té por, busca l'ajuda dels altres, per tal que li facin la feina. Un covard no arriba a ser un home. No es mereix ser membre d'una societat d'homes i dones. Els que prefereixen la seguretat a la llibertat, no tenen el dret de viure'.


A 13:26
Anònim, 22/09/2013 a les 15:46
+4
-1
Que estáis hartos? Pues imagínate nosotros, llevamos mas de 300 años hartos de vosotros.

Me sabe grave decirte esto pero se os ha acabado brócoli, es que hay para alquilar sillas oír estas bajanadas.

VIVA ESPAÑA
Anònim, 22/09/2013 a les 17:32
+0
-6
SI, SI, MUCHO HABLAR, PERO EL 12 DE OCTUBRE EMPEZAREIS A TENER SUDORES FRIOS, SE OS ACABA EL ROYO, VA A SER ESPECTACULAR LA RESPUESTA DE LOS CATALANS, SI SI CATALANES, QUE VAMOS A TOMAR LA CALLE, PARA DECIROS NO NOS ENGAÑAN CATALUÑA ES ESPAÑA.
No diguem Keep Calm
Nomès és el principi, 22/09/2013 a les 18:35
+2
-0
#ForçaEquilibriValoriSeny
Fan vergonya i pena!
Anònim, 23/09/2013 a les 00:26
+1
-1
Em sento molt orgullosa de ser catalana i de participar pacificament a la via catalana per reclamar la llibertat de la meva terra . Quina manifestació tant diferent de la d'aquets cuatre fatxes que amb feria vergonya de sentirme española per la mala llet que tenen,les males paraules i la mala imatge que donen de ser español.Sort que no tots son com aquets .Aixi anem España! marxem ja!
Argentona
Repicatruges, 23/09/2013 a les 16:15
+0
-1
Tornen a robar l'estelada d'Argentona:




Aquesta és la seva democràcia...
El dia 12,tothom a treballar. I per Sant Jordi festa.
xinoxano, 05/10/2013 a les 13:19
+0
-0
A pencar el dia 12,"trabajar" pels que no ho volen entendre.I per Sant Jordi,festa,la nostra festa.
Espero que mai s´els cremi la casa a aquest pilot de "xatarra", o els hagin de treure de dins un cotxe trinxat els bombers.Tot i aixi,no crec que tinguin capacitat de raonar!