La Via Catalana, arreu del país

| 13/09/2013 a les 09:30h
Arxivat a: Política
Aquesta notícia es va publicar originalment el 13/09/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Via Catalana ha estat un èxit de participació. Foto: Marc Cargol

La Via Catalana a Barcelona

La Via Catalana a plaça Catalunya
-  Ambient al passeig de Catalunya
El  ramal "Constituent"
La Via Catalana amb ulls osonencs
-  La Via Catalana al Pertús
La Via Catalana a Pont de Molins
Tram 649
La Via Catalana amb ulls ripollesos  
La Via Catalana a Girona
La Via Catalana a Reus
La Via Catalana al Vendrell
La Via Catalana a Altafulla
La Via Catalana a Tarragona (1)
La Via Catalana a Tarragona (2)
Trams 164, 165 i 166
La Via Catalana a Altafulla i Roda de Barà
La Via Catalana a l'Hospitalet de l'Infant (1)
La Via Catalana a l'Hospitalet de l'Infant (2)
La Via Catalana al Perelló
Tram 363, 364
La Via Catalana a Vacarisses
Veïns de Granollers a la Via Catalana
La Via Catalana a Llers (1)
La Via Catalana a Llers (2)
-  La Via Catalana a Sant Antoni de Vilamajor
Tram 550
La Via Catalana a Solsona
La Via Catalana a Montbrió del Camp (1)
-  La Via Catalana a Montbrió del Camp (2)
La Via Catalana a Montbrió del Camp (3)

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

FOTOS TRAM 131
Juan José Muñoz Zanón, 13/09/2013 a les 10:56
+4
-1
COM US PUC FER ARRIBAR FOTOGRAFIES DEL TRAM 131?
EL MEU CORREU ES: [email protected]
Felicitats pel recull
Elena, 13/09/2013 a les 12:44
+4
-1
Com us esteu currant!
Trobo que això ja haurien de saber-ho
Salvador , 13/09/2013 a les 17:02
+2
-0
La grafia correcta d´aquest poble del tarragonès és

RODA DE BERÀ
tram 137
Anònim, 13/09/2013 a les 19:13
+3
-0
m'agradaria veure imatges del tram 137.
Gràcies.
el montsià
Anònim, 14/09/2013 a les 09:34
+7
-0
trobo a faltar tota la part del montsià, allà abaix hi ha moltes zones desertiques i la gent s'hi va implicar molt, van venir d'arreu de Catalunya, a les terres de l'Ebre
fotografies
adolfo sauro vilaubi, 14/09/2013 a les 10:24
+1
-0
les fotografies de les terres del ebre tram 55 gracies
380
marga, 14/09/2013 a les 12:13
+1
-0
Fantàstiques, aviam quan surt el tram 380!!!
EL MASOU
Anònim, 14/09/2013 a les 16:13
+2
-0
PODEU PUBLICAR LES FOTOS DEL MASNOU
error als links de montbrio
txon, 15/09/2013 a les 00:34
+0
-0
hi ha 3 links dels trams de montbrió del camp però el 1 i el 3 porten a les mateixes fotografies, deixant-se els trams del 181 fins al 186
RODA DE BERÀ!!!
innisfree, 15/09/2013 a les 08:23
+1
-0
Jo també vull veure les fotos del Masnou.

I desterreu d'un cop el franquista RODA DE BARÀ!!!

Fotografies tram 475
Anònim, 15/09/2013 a les 10:53
+0
-0
M'agradaria veure les fotos d'arenys de mar!!
Gràcies :)
Algú te fotos del tram 29?
Isabel Pera, 15/09/2013 a les 13:16
+1
-0
em podeu fer arrivar fotos del tram 29? jo en tinc unes quantes si algú d'aquest tram en vol que deixi mail.
Visca Catalunya!
Isabel
Emigrante español
Anònim, 15/09/2013 a les 15:00
+4
-43
Cuando los españoles salimos fuera de nuestro país, el ser español es un valor añadido en cualquiera de los países sudamericanos, y digo un valor añadido ya que se nos aplica la presunción –sin conocernos siquiera– de ser buenos profesionales, personas honestas, trabajadoras, capacitadas y con valores. Esa es mi experiencia en 5 años en estos países. Ellos son un ejemplo para nosotros de lo que es respeto. Con esto, quiero manifestar que en un mundo globalizado lo que priva es la ampliación de miras, de culturas de situaciones y de sociedades y no las orejeras que tratan de ponernos a los ciudadanos los políticos periféricos actuales.
Ahora, cuando vuelvo a Cataluña, encuentro una comunidad dividida por los políticos, que no por los ciudadanos, en donde lo que prima no es la amplitud de miras sino la integración y la uniformidad en una sola concepción de la sociedad. Ustedes me están cambiando mi Cataluña, abierta, plurilingüe, libre, respetuosa, solidaria e igualitaria, por otra en donde el nacionalismo presionante, las instituciones censoras, las políticas de absorción y el partido único son más importantes que los ciudadanos.
La inmersión lingüística se vislumbra bastante sibilina cuando para aquellos que no conocen el catalán que "es sumamente positivo que puedan entender pronto el catalán, para su inserción sociolaboral y educativa". Hablando en plata: "si no hablas catalán o tienes el nivel C vas a tener problemas de trabajo, en cualquier ente público y desde luego en el colegio de tus hijos".
Qué fácil hubiera sido promover para los emigrantes de habla no hispana, el español para que puedan hacerse entender no tan sólo en Cataluña sino en el resto del mundo, eso es servirles a ellos y no a ustedes los políticos. Siguen teniendo ustedes una concepción pequeña de los Ciudadanos de Cataluña, "cosas pequeñas para gente pequeña"
Fotos del Tram 437 del Masnou
Ricard Garrit, 15/09/2013 a les 19:26
+3
-0
Fotos del Tram 437 del Masnou

www.flickr.com/photos/ricard_garrit/
FOTOS DE TRAM 26
SANTIAGO SANCHEZ, 15/09/2013 a les 20:03
+2
-0
FOTOS DEL TRAM 26
TRAM 217 La canonja Via cap a l'independencia
Maria Artigas, 15/09/2013 a les 21:01
+0
-0
TRAM 217 La canonja Via cap a l'independencia



tram 100 perello
..., 15/09/2013 a les 22:35
+0
-1
algu te fotos del tram 100 al perello?
cerdanya tram 63
Anònim, 16/09/2013 a les 12:50
+2
-0
¿NIngu te fotos del tram 63
tram 582-583 entre riudellots i aiguaviva
Anònim, 16/09/2013 a les 13:18
+2
-1
Hola a tots, algu te fotos, videos... del tram 582-583???
Gràcies
TRAM 49 - 50
TERRES DE L'EBRE, 16/09/2013 a les 21:10
+1
-0
QUAN SORTIRAN LES FOTOS DEL TRAM 49 I 50?
tram 560
Fina, 17/09/2013 a les 10:33
+0
-0
Quan sortiran les fotos del tram 560?
Merci
Al emigrante Español
andreumartz, 17/09/2013 a les 19:47
+19
-2
No dejo de sorprenderme al leer la nota del emigrante español,señor?nos toma usted por personas que no tienen nada que ver con catalanes....los catalanes en el mundo yo uno de ellos somos los que hemos dado prestigio y valor a España,claro que ustedes no dejan de sorprenderse cada vez que decimos que antes que españoles somos catalanes,...que miras cortas ni que estupidez,es poner encima de la mesa el orgullo de ser catalan,por que damos valor a algo concreto y no demagogico,siento que no comprenda que no queremos que nos españolicen y con usted o sin usted seguiremos preservando nuestra lengua y cultura milenarias la cual ha estado por si no lo sabe usted en muchas ocasiones perseguida y denostada,no discriminamos a nadie,solo pedimos respeto a nuestra lengua y a nuestra tierra.
Tram 110
Gemma, 18/09/2013 a les 14:07
+2
-0
Quan tindrem les del tram 110 de l´Ametlla de Mar????
Trams
Allioli, 18/09/2013 a les 15:42
+0
-1
Cuan veurem el tram 596 de Girona¿
Santa Margarida i els Monjos
Susanna, 18/09/2013 a les 17:01
+3
-1
Hola! tinc un recull de quasi 600 fotos dels trams de Sta Margarida i els Monjos (316 a 322)
Les tinc pujades a Picassa, com us les faig arribar?
@Susanna
Josep Fourier, 18/09/2013 a les 20:16
+0
-0
Pots publicar l'enllaç, el copies i l'enganxes a un comentari.
TRAM 26
ELENA, 18/09/2013 a les 21:44
+0
-0
FOTOS TRAM 26 SI US PLAU
Tram 115, a l'Ametlla de Mar
Pilar, 19/09/2013 a les 08:00
+2
-0
Us envio l'enllaç del tram 115, a l'Ametlla de Mar, la gent de Maials, Llardecans, Almatret, Torrebesses, Sarroca i Aitona erem allà.



Gràcies,
tram 172
Anònim, 19/09/2013 a les 15:28
+1
-0
cuant surtiran les del tram 17o-171-172 de mont roig del camp
Al emigrante Español
andreumartz, 19/09/2013 a les 16:50
+7
-2
No dejo de sorprenderme al leer la nota del emigrante español,señor?nos toma usted por personas que no tienen nada que ver con catalanes....los catalanes en el mundo yo uno de ellos somos los que hemos dado prestigio y valor a España,claro que ustedes no dejan de sorprenderse cada vez que decimos que antes que españoles somos catalanes,...que miras cortas ni que estupidez,es poner encima de la mesa el orgullo de ser catalan,por que damos valor a algo concreto y no demagogico,siento que no comprenda que no queremos que nos españolicen y con usted o sin usted seguiremos preservando nuestra lengua y cultura milenarias la cual ha estado por si no lo sabe usted en muchas ocasiones perseguida y denostada,no discriminamos a nadie,solo pedimos respeto a nuestra lengua y a nuestra tierra.
TRAM
Anònim, 22/09/2013 a les 01:56
+1
-0
CAN SOTIRA EL TRAM 130-131 Vadellos gra`cies
i el TRAM 300 ?
Anònim, 23/09/2013 a les 09:17
+0
-0
i el TRAM 300 ?
CASTELLET I LA GORNAL ?
Plaza españa- cruz cubierta ( barcelona )
Anònim, 23/09/2013 a les 09:53
+0
-0
¿ hay fotos ? como las localizo ?
gigafoto
roser, 25/09/2013 a les 12:19
+0
-0
cuant surtiran els trams 170-171-172
333
Laia Vilanova , 25/09/2013 a les 14:26
+0
-0
Algú sap on puc veure les fotos del tram 333?
Del tram 380
Pinty, 25/09/2013 a les 20:12
+0
-0
El 23 dilluns vaig enviar video del tros central del 380 al moment de les campanades 17:14H. In, indè, indèpendèncià...
Tram 243
Anònim, 25/09/2013 a les 20:59
+0
-0
Hola, sabeu si han sortit les del tram 243, no las he vist. Gràcies
Posar per títol el nombre del Tram
Marionna, 26/09/2013 a les 02:04
+0
-0
Estaria be posar en el títol, el nombre de Tram.
Ens seria més fàcil local-litzar-lo.
Tram 521
Roser, 27/09/2013 a les 16:50
+0
-0
M'agradaria que sortis aviat el tram 521 Gràcies.
trams 500 i 501
Jordi 1952, 28/09/2013 a les 19:29
+0
-0
Las fotos del tram 500 i del 501, si us plau.
Trams 193 i 194
l. m. t., 29/09/2013 a les 19:44
+0
-0
I les fotos dels trams 193 i 194 a Riudoms, quant les veurem?
i el tram 444 ?
Anton, 17/10/2013 a les 23:19
+0
-0
...!!*!!...Se’n sap quelcom de fotos del tram 444 ? ...!!*!!