CiU, contra «l'Espanya subsidiada que viu de la Catalunya productiva»

Turull justifica la pròrroga dels pressupostos

| 27/08/2013 a les 18:51h
Arxivat a: Política, Jordi Turull, ciu, pressupostos 2013
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/08/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
"No pot ser que els funcionaris de la Catalunya productiva no cobrin una paga, i els funcionaris de l'Espanya subsidiada la cobrin". Amb aquesta contundència s'ha expressat el president del grup parlamentari de CiU, Jordi Turull, aquesta tarda en valorar la pròrroga pressupostària acordada pel Govern aquest matí.

Turull, que ha titllat la situació "d'injusta",ha assegurat que el Govern de CiU no serà l'executor d'uns comptes públic amb un límit de dèficit que només generen "l'asfíxia econòmica de Catalunya i manté l'espoli fiscal". "Ja n'hi ha prou que l'Espanya subsidiada visqui a compte de la Catalunya productiva", ha reblat Turull.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

COMENTARIS

L'UNIC INDEPENDENTISME DE CiU
Anònim, 27/08/2013 a les 19:13
+19
-26
Es l'econòmic! Foteu fàstic!!!! No sabeu el que és ser català!
LOS FUNCIONARIOS
Anònim, 27/08/2013 a les 19:32
+21
-35
TURULL, los funcionarios saben perfectamente que no reciben paga, porque sus gobernantes priorizan TV3(MAS INYECTA 839 MILLONES EN TRES AÑOS)"EL ECONOMISTA HOY".
Empresas publicas deficitarias,CONSELLS COMARCALS,subvenciones identidarias,subvenciones a prensa,embajadas (MAR ORTEGAsobrina de la vice embajadora en berlin no sabe aleman y cobra 80000 euros "EL CONFIDENCIAL")etc... cada vez teneis menos credibilidad
d´acord
Anònim, 27/08/2013 a les 19:58
+11
-2
Cada dia més clar i català.

Fotem el camp.
Sempre el mateix
Lluis Blanc, 27/08/2013 a les 21:11
+12
-5
El meu nom es el que diu a dalt jo no soc anonim. Sempre la mateixa historia : TV3, la neboda de la Ortega, ..., nomes falta les embaixades i els cotxes, dietas, etc.
Per que es critica tant el d'aqui , que es una merda, i no el d'alla ? Perque no es parla del que gasten a altres CCAA amb el diners dels d'aqui, funcionaris inclosos? Perque no diem que cal allunyarse de la espanya qye ens fot i comencen a nivell politic desde cero ?
A fora de Cat s'agafen a que la sanitat dels catalans no funciona, pero si necessiten una intervencio o visita especialitzada venen a Catalunya. Diuen que tenim molts canals de TV pero envejen les nostres que a mes venem produccio a altres llocs.
Estic fart de que es parli del que funciona mal.lament a Cat , per les retallades es clar. Nomes cal donar una volta per espanya i veure com viuen de conya. Catalunya pot canviar i ser molt millor pero lluny d'espanya. En canvi ells ho tenen molt i molt dificil.
Cal informar-se be de les dades economiques de totes les comunitats !!!
Poca vergonya.
Anònim, 27/08/2013 a les 21:40
+5
-11
Si voleu un "sustu" podeu mirar el llistat de subvencionats de la administració catalana




30 anys de pessebre nacionalista català
Fan pena!
Anònim, 27/08/2013 a les 22:28
+3
-7
El que passa es que una part de la población es creu a aquests mentiders.

El comentari de lexs 19:32 ho explica molt bé.
lo mismo de siempre
Anònim, 27/08/2013 a les 23:03
+7
-11
ya cansa echar la culpa de todo a los demas,cada vez menos gente se cree esta historia de que todo las cosas buenas que pasan es gracias a los politicos catalanes y lo malo es culpa del resto de españa, venga ya... un poco de seriedad que la gente no es tonta y se cansa de escuchar la misma mentira una y otra vez. Ni los ciudadanos de zamora roban a los de barcelona ni al contrario lo que tenemos son una clase politica que es la misma mierda en todos lados y lo unico que hacen es intentar poner a una parte de la poblacion en contra de la otra para salvar su culo y que mientras salimos a la calle a pedir "libertad" ( no se en que estamos oprimidos)no nos acordemos que el verdadero problema son ellos CIU,ERC,PP,PSOE la misma mierda son, pero cada vez cuela menos ese argumento de echar balones fuera
Jajajaaja
Anònim, 27/08/2013 a les 23:35
+10
-6
A ver si Trabajáis mas los catalanes porque antes me llegaba para estar todo el día en el bar con lo que cobraba del subsidio y ahora he tenido que renunciar al vermú. No hay derecho.

Tu si que tens poca credibilitat...
Joanet, 27/08/2013 a les 23:39
+9
-5
Perquè no millor fas referencia a un article d'Intereconomia, de ben segur que reforçarà un xic més la teva teoria sobre les subvencions a TV3, no et fot...

Per a subvencions, les que rep 13TV de la conferencia episcopal, a travès del 0.7% del irpf dels espanyols. O sigu, que millor que estiguis calladet maco.

Un d'Arenys de Munt.
La independència pel 2714... en el 1000 aniversari del setge de Barcelona
In-Inda-Indapandenchia, 28/08/2013 a les 00:52
+7
-12
No existeix una Catalunya "subsidiada"? De què viuen a les comarques del interior, per cert, els graners de vot de CiU i ERC? De la indústria? Del turisme? No existeixen a Catalunya mitjans de comunicació subvencionats? Tampoc associacions, organitzacions, fundacions, que viuen de la mamella? De què viu, per exemple, Òmnium Cultural? Cal ser penques per criticar els "subsidis" del sud d'Espanya en una Catalunya tan hipersubvencionada.
Catalunya independent. L'unica oportunitat pels ciutadans de Catalunya d'un millor futur
Anònim, 28/08/2013 a les 01:12
+10
-6
España no es autonómica ni federal. Tampoco singular y menos plural. España es una burocracia centralista con sede en Madrid. Siempre falta un sello o una póliza para que Madrid incumpla lo pactado con Catalunya. Incumplir la ley es un acto de Soberanía y Honor Nacional cuando se trata de Catalunya. España es un país que se devora a si mismo. España fue construida a imagen y semejanza de Castilla manipulando la historia común. En España, la exclusión es la base de una patria inexistente. Catalunya no necesita un país que se niega a si mismo como intermediario en la Europa del futuro y en el Mundo.
Qu
jo mateix, 28/08/2013 a les 06:09
+8
-5
Sí, ja era hora. Constatar públicament aquesta penosa realitat que afecta a milers de funcionàries i funcionaris d'aquest país, i a les seves famílies, era un fet que clamava justícia des de feia temps. Ara el que cal és revertir aquesta situació que Turull denuncia. Tanmateix de moment el que veiem és que el partit que aquest parlamentari representa l'únic que es limita a fer és a prorrogar uns pressupostos que donen continuïtat a la retallada d'una paga sencera als funcionaris d'aquest país, mentre que els del país del costat continuen cobrant totes les pagues com si res. I la solució, com tothom que vol veure-la, només és una, que evidentment és assolir la independència, gestionar els nostres propis recursos econòmics i deixar de ser espoliats fiscalment per el regne d'Espanya, que només així tindrem la plena capacitat perquè els nostres milers de funcionaris i les seves famílies recuperin la paga que des de fa un parell d'anys els està sent espoliada pel propi govern de la Generalitat. Independència ja i justícia per als funcionaris i les seves famílies! I feu alguna cosa més govern de CiU, que no solament anar-vos queixant i denunciant coses que ja sabem tots des de fa temps, que un govern hauria de solucionar problemes i refer injustícies que afecten a la seva ciutadania, que si no ho pot fer no és un govern com cal, i si és aquest el cas que plegui, que convoqui noves eleccions i que deixi pas a la formació política que sí es senti capaç de fer-ho. Catalunya es mereix un govern valent i amb ganes de tirar endavant les coses amb energia, i no un govern que només es queixa i que prorroga pressupostos!
solo produce ineptos
Anònim, 28/08/2013 a les 11:30
+5
-8
esta cataluña solo produce inutiles y conflictos sociales
ANC i Òmnium, espanyoles i subsidiades
Analista, 28/08/2013 a les 12:01
+3
-6
Sí, n'hi ha moltes, d'organitzacions i persones subsidiades. Sense anar més lluny, sense sortir de Catalunya, en puc citar unes quantes: Muriel i el seu Òmnium, la Forcadell i l'ANC, la Feliu i els seus concerts, la Còppulo i el seu programa, la Janer i els seus llibres de me..., i suma y sigue.
A anònim del 28/08/2013 a les 11.30
Anònim, 28/08/2013 a les 18:07
+1
-1
No hi ha rés etern,ni els teus comentaris propis d'un cert retard mental ni el viure com els vampirs.Tot s'acaba,noi!
Cataluña
Anònim, 25/02/2014 a les 21:51
+0
-0
Siempre ha vivido de su comercio con España, y de los favores de sus gobiernos durante los últimos 300 años.

Pero todo se acaba.