Duran: «Jo sóc adversari d'ERC»

El líder d'UDC assegura que s'ha vist abocat a pactar amb Esquerra

, Redacció | 14/06/2013 a les 01:10h
Arxivat a: Política, oriol junqueras, procés català, udc, josep antoni duran i lleida, ciu-erc
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/06/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


"Jo sóc adversari d'ERC i ERC és adversari meu, som opcions polítiques diferents, tenim un model de societat diferent". Aquesta ha estat l'enèsima andanada del líder d'UDC, Josep Antoni Duran i Lleida, contra els republicans i el pacte de governabilitat entre ERC i CiU. "AERC hi ha gent que aixeca el puny i que exalta el castrisme i el chavisme, i jo no hi tinc res a veure amb aquesta gent", ha afegit en una entrevista a 8TV.

Ara bé Duran, tot i que ha defensat que per buscar l'estabilitat es puguin buscar pactes amb els "adversaris", també ha carregat contra l'acord que per a ell, només castiga CiU.  Per en Duran, la federació sobiranista "sacseja l'arbre" i ERC "recull els fruits" perquè en la conjuntura política actual els dos partits tenen "un discurs similar". Un argument que, per Duran, explicaria el resultats de l'enquesta d'El Periódico que donava per guanyadors a ERC, i que el mateix president de la Generalitat, Artur Mas, va apuntar dimarts.

"A ERC estan verges, no estan governant, no tenen el desgast del govern i els fruits els recull més ERC", ha assegurat. Però per en Duran aquest "etapa idíl·lica" canviarà "el dia que ERC es mulli a governar". "Deuen tenir pànic de ser els primers perquè ERC no és un partit amb cultura de govern", ha reblat el líder demòcrata-cristià.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Fora
Anònim, 14/06/2013 a les 01:25
Molt interessant
+136
-6
Duran és l'enemic del poble de Catalunya.
si us plau
Anònim, 14/06/2013 a les 01:37
Molt interessant
+114
-2
com a votant demano als dirigents de cdc que si us plau, arribats a aquest punt i d'una vegada, dissolguin ciu. que deixin als senyors d'udc anar pel seu compte (o amb c's, pp,..) a les properes eleccions.
la patacada d'udc serà tal que el senyor duran ja pot anar buscant una nova feina (d'aquelles que des del palace deia que l'haurien enriquit tant de no dedicar-se a la política, cosa graciosa tenint en compte que no ha demostrat en sa puta vida que serveixi per a res)
patetic
gatemprenyat, 14/06/2013 a les 01:51
Interessant
+76
-2
A veure, que es el que intenta Duran? Fer emprenyar als militants d'ERC per fer caure al president Mas? Tant desesperats estan els unionistes?

I ja es molt patetic que en Duran s'afegeixi a la filosofia PSC d'autodefinir-se en base a "jo soc el contrari de...". Es allo d'aquell eslogan porqueria que deia "si tu no hi vas ells tornen".

Que es el que Duran presenta en positiu? Res de res.
Aliats i adversaris
Delocksley, 14/06/2013 a les 02:02
Interessant
+59
-1
Ara mateix Catalunya només pot tenir aliats i adversaris. Que aquest demòcrata-marrà digui que forma part del segon grup, no hauria de ser notícia.
quo vadis?
Anònim, 14/06/2013 a les 02:02
+47
-1
D'ERC I de la majoria dels Catalans, en canvi ja veus, la Caramacho t'esta oferint si vols entrar al seu partit...
Comença la gran campanya de CiU contra ERC
Robert, 14/06/2013 a les 02:06
+50
-8
A ERC hi ha "castrisme i chavisme"? Però què diu aquest home? Escolta, Duran, si tu ets espanyolista i antiindependentista, em sembla molt legítim, però no t'inventis pel·lícules. ERC mai no ha tingut res a veure amb el comunisme, ni amb el marxisme, ni amb l'estalinisme, ni amb el castrisme, ni amb res d'això, i tu ho saps, per tant deixa de dir estupideses i confondre la gent. A veure, votants independentistes de CiU: sapigueu que Artur Mas i CiU estan maquinant una gran claudicació davant Espanya i Duran està preparant el terreny per fer-la possible i deixar de pas ERC com una colla de radicals. Aquest és el pla: Espanya oferirà un pacte fiscal i CiU l'acceptarà de la mà d'una gran campanya mediàtica (Godó troupe) encaminada a titllar ERC de fanàtica, comunista, talibana, menjanens i vés a saber què més. Tot apunta a que anirà per aquí, i aquestes paraules de Duran ho ratifiquen.
#duranfotelcamp
Anònim, 14/06/2013 a les 02:07
+49
-2
Si ERC s'adherís al govern continuarien rebent vots només perque no votar al botiflerot marquès del Palace, que no ha tingut contemplació en apunyalar el president de la federació, al partit amb quí està federat, i al govern. Però ja va dir Junqueras que si el president Mas posa data hi entraràn.

El millor que pot fer en Durna és marxar.
Mas ja triga a fer-se petar a aquest impresentable
Anònim, 14/06/2013 a les 02:10
Interessant
+52
-1
En la situació que estem i aquest "senyor" entestat en dividir i difamar, deu voler fer caure el govern, no sigui que facin la consulta i ell perdi la seva suite a l'hotel de 5 estrelles de Madrid.
El sr Duran s'hi rabeja contra Erc per amagar el seu fracàs
Anònima, 14/06/2013 a les 02:30
Interessant
+53
-1
Sr Duran: vosté és un fracassat, la seva opció política de tots aquests anys ens ha dut a la vora de l'extinció com a nació. Jo no defensaré Erc, a qui he votat moltes vegades, no darrerament, no és la qüestió. El sr Duran ha de considerar que un país oprimit, vençut, no ha d'estar per la lluita partidista com a primera necessitat, sinò per recuperar la dignitat i la llibertat: la sobirania. Ell això no ho veu perque mai ha actuat en clau de país, sinò com a un polític espanyol.
Catalunya i Espanya són dues nacions diferents, distintes.
Blai, 14/06/2013 a les 02:52
+24
-6
L’autonomisme transigent vol que Catalunya visqui de la condescendència i de la generositat hispanes.
quin tros de quòniam!!
Escarransit, 14/06/2013 a les 02:56
+43
-2
calla cerilluuuuuu! ves-te'n a buscar un ministeri a Espanya i deixa'ns en pau coi! que ets un beneit! ja haurem proclamat la independència que encara estaràs per aquí dient rucades, ai quin pòtol que ets, verge santa...
M'es dificil ser advevrsari d'ERC
Anònim Almogaver.cat, 14/06/2013 a les 03:10
+29
-2
No entenc el to furibunt del Sr. Durant i LLerda, que no Lleida. El seu real cognom fou Llerda, no Lleida.
M'és realment impossible ser L'adversari del Sr. Oriol Junqueres i del partit d'en Companys Terradelles i Companys.
Enemy of the state
americata, 14/06/2013 a les 03:15
+41
-2
Rei, tu ets l'adversari, no només d'esquerra, però del poble català. Si fins i tot dins de Ciu hi ha gent que no et traga. Au, ves
Plega
Anònim, 14/06/2013 a les 05:09
+38
-2
Senyor un ha de saber quan ha de plegar, necessitem gent jove amb visions mes modernes i agosarades, si us plau marxa, estas obsolet.
Frases de Duran reveladores.
Marcel., 14/06/2013 a les 05:18
+39
-2
Recordo dues frases de Duran molt reveladores de la seva foscor política.
"Si digués el que penso la gent no em votaria"
"Als catalans se'ns en refot del dret a l'autodeterminació".
Algú em pot dir la data exacte en què les va dir? La que menyspreava el dret a l'autodeterminació era una resposta pública a Carod Rovira.
hmm
Tomppa, 14/06/2013 a les 06:27
+22
-3
Amic del PP i enemic del ERC ... un home normal i corrent!
DURAN
Anònim, 14/06/2013 a les 06:53
+33
-2
El problema que te CIU no es Esquerra sinó el sr Duran que es un espanyolista declarat i que no l’importa Catalunya sinó la por de perdre la cadira el qui tindria que fer el Sr Mas es treure aquest senyor de les seves files jo sempre e votat CIU però m’entres aquest senyor estigui a les fies de CIU votaré ERC
ADVERSARI?
Anònim, 14/06/2013 a les 06:55
+38
-2
Ets l'enemic de la nació catalana
Quan ERC entri al govern ......
Anònim, 14/06/2013 a les 07:05
+28
-0
Es per declarar la independencia i saps que no queda gaire. pero sempre seras un ciutada espanyol d'Alcampell i seguiras al Palace.
ERC i Junqueres es l'envidia de tothom.
V.C.L ( Visca Catalunya Lliure )
Judas
Anònim, 14/06/2013 a les 07:12
+36
-0
Jo sóc adversari del poble catala i còmplice del seu espoli econòmic .
Nomes fa que posar pals a les rodes....
Anònim, 14/06/2013 a les 07:18
+29
-0
no plegara mai,mai,mai..aquest botifler ??
Pel bon camí!
Anònim, 14/06/2013 a les 07:26
+10
-4
De fet, i per una vegada, té tota la raó del món. En Tardà tibant la corda per un costat, en Duran per l'altre. Són els necessaris díscols que necessita cada partit polític i imprescindibles de cara a les negociacions entre partits polítics amb un ideari comú, que en aquest cas és arribar a la llibertat. Això és política en majúscules senyores i senyors!

Sovint penso que el paper que està fent en Duran és el més difícil d'interpretar de l'auca, el menys gratificant i els menys agraït.

Els catalans hem de ser molt hàbils pel camí endegat i necessitem un polític per a cada paper de l'obra. CADA paper de l'obra. I de moment, ho estem fent bé.

També podria haver dit
Anònim, 14/06/2013 a les 07:31
+29
-1
"Sóc partidari del PP". Res més a dir.
Duran, Duran...
Laporte, 14/06/2013 a les 07:37
+21
-0
A tu tambe et queden 4 dies.
No pretrendras que ens creguem aquestes parides que dius, oi? Que fot un Aragones defenent els interesos de Catalunya a Madrid? Estem bojos o que???
La rao mes perjudicial de la caiguda de CIU te nom i cognoms: Un senyor de matriu espanyola nascut a l'Arago i que treballa per a enfonsar a Catalunya per benefici personal...et sona Duran? El teu temps s'acaba Duran, per aixo estas com un gos rabios, tractan de crear inestabilitat al Si de la teva coalicio per a parar a qualsevol preu el projecte de Catalunya. Tractes i continues tractant els Catalans d'imbecils. Per a mi nomes ets un altre nacionalista espanyol que parla un LAPAO mes que correcte. Fem-lo fora ja!
ratlles vermelles
un senyor antic, 14/06/2013 a les 07:44
+28
-0
El Sr. Duran ha traspassat totes les ratlles vermelles, ja no es admisible el seu comportament, els catalans hem d'exigir la seva dimissió ja, fora el Duran, es un enemic del poble catalá en aquets dies decisius.
El que em sembla i sospito
Reagrupat, 14/06/2013 a les 08:01
+16
-0
Pregunta d'ingenu: En Duran té concepte país, més enllà d'apetències i ambicions personals i de partit ?. Pregunta amb mala llet: Sap fe res més a la vida diferent de ser un animal polític al sevei del poder ?. Conclusió malèvola: POTSER FORA BO QUE EL JUBILESSIN D'UNA VEGADA
Quan ERC entri al govern ......
Anònim, 14/06/2013 a les 08:15
+13
-1
Es per declarar la independencia i saps que no queda gaire. pero sempre seras un ciutada espanyol d'Alcampell i seguiras al Palace.
ERC i Junqueres es l'envidia de tothom.
V.C.L ( Visca Catalunya Lliure )
Pallús
Anònim, 14/06/2013 a les 08:16
+15
-1
Diu que "Deuen tenir pànic de ser els primers perquè ERC no és un partit amb cultura de govern". Bé un dia o altre té de ser la primera vegada que governin no? o és que CIU no va tenir una primera vegada? per tenir cultura de govern tens que governar senyor Duran
A veure Duran,
Mariona, 14/06/2013 a les 08:20
+23
-1
encara no t'has adonat que la societat que tu defenses no representa a la majoria de catalans?
Amb una classe mitja cada cop més empobrida, no el votaran pas a vostè, sinó més aviat a ERC.
Perquè no fa una vaga de fam al Congrés perquè retornin a Catalunya els 4000 milions d'euros que ens deu l'Estat?
Comenci per aquí, home!

Babau botifler!
La moto o side-car?
Anònim, 14/06/2013 a les 08:21
+16
-0
Aquest desgraciat cúmul de bacteris només busca mantenir el seu propi estatus, costi el que costi i res més. El nostre país i la nostra gent som l'eina necessària per al seu lluïment i la seva supervivència benestant, ens utilitza per a satisfer les seves necessitats personals, egoïstes i monetàries.

En Marc Àlvaro ha fet ahir una comparació boníssima - la moto sabem tots quan val, però quan val el side-car...? ja ja ja ja
No plegarà
Joanot, 14/06/2013 a les 08:21
+18
-1
En Duran no plegarà fins que no hagi acomplert la missió encomanada pel seus amics del lobby Puente Aéreo : rebentar el procès des de dins.
El dia que marxi Unió doncs, . . .
Vicenç Ramoneda, 14/06/2013 a les 08:23
+15
-1
El dia que marxi Unió, amb Duran, igual ERC voldrà governar amb Mas i CDC! Mentre hi hagin aquests botiflers, no pas!

Something's happening here but you don't know what it is, do you, José Antonio Duran?
Durán, viu en un altre segle. Jubila't, si us plau. No et necessitem
Maria Teresa, 14/06/2013 a les 08:23
+10
-0
Déu, quina foto. Fa cara de dolent. Com sou... !!!! Per què no li posàveu aquella que té de primera comunió, mig de perfil, amb la barbeta recolzada sobre la mà, amb posat responsable, assenyat i intel·lectual (a saber en què pensava) i amb cara d'Immaculada Concepció? Per cert, la meva iaia, que va a missa cada diumenge i és una gran devota de Sant Antoni (ahir era el seu dia), vota ERC. I no la veig ni chavista, ni marxista, ni castrista, ni vesteix mocadors palestins. Ben arreglada, pintada, tocada i posada que surt al carrer. Fa un pam de goig. És una dona normal, treballadora, inquieta, que li agrada fer coses, cosir, pintar, llegir, parlar, discutir l'actualitat, que estima la seva família i que vol Catalunya lliure, com qualsevol ciutadà del món que estima el seu país i no se n'aprofita. I com ella, milers de persones més, des de treballadors d'oficis tradicionals fins a professionals altament qualificats i emprenedors. Aquest Durán, realment, valdria més que es quedés confinat en el seu món de lux...es del Palace, a Madrid. Viu en un altre món. Sort que de tant en tant té ocasió de sortir-ne, com aquesta setmana que ha pogut participar a les Jornades dels Morts Vivents del Señor conde i el seu fidel executor.
la teoria del caos
Anònim, 14/06/2013 a les 08:25
+14
-0
Quan Duran parpalleja a Madrit aplaudeixen...
Película
Anònim, 14/06/2013 a les 08:26
+3
-11
Siempre me han gustado mucho las películas del gordo y el flaco, sobre todo cuando se liaban a manporrazos.
El gran Duran
Anònim, 14/06/2013 a les 08:31
+17
-1
Sr. Mas, això se li està anant de les mans. Aquest paio cada vegada està més crescrudet. Se sent intocable i ho aprofita per treure merda per la boca.
Encara dura en Duran ?
Anònim, 14/06/2013 a les 08:40
+21
-0
Duran = Enric Millo(bis)
I ara què, sr. Mas?
Josep-Maria, 14/06/2013 a les 08:53
+12
-1
Un dia sí i l'altre també sentim que "Duran és l'home de CiU a Madrid" -cosa que hauria de ser una obvietat-; que "fa una gran feina a Madrid en nom de CiU" -cosa que no acabo de veure clara. En realitat és al revés.

Duran és l'home d'Espanya a Catalunya; Piqué, Alícia, al seu costat, són ben poca cosa, en aquest sentit (és clar que aquí "home" no té res a veure amb el sexe de la persona).

Si després d'aquestes provocadores, injustes i deslleials declaracions Mas fa com sempre -res, és a dir, en el fons fer-les seves-, la seva credibilitat com a líder que considera seriosament la possibilitat de la independència quedarà totalment desacreditada (aquì i a Madrid); també quedarà clar que no lidera CiU i qualsevol partit que vulgui arribar a acords amb CiU prendrà nota sobre amb qui s'ha d'entendre.

I a Madrid podran estar tranquils. Una vegada més es confirmarà que -del restabliment de la democràcia ençà- quan
el líder d'un partit català amenaça amb ruptures greus no cal fer-li cas: no estarà mai disposat a arriscar-hi res seriós.
DURAN el BOtiflers
Convergent, 14/06/2013 a les 09:05
+11
-0
LA gent de CDC aquesta vegada a les properes eleccions quant arribis a algun acte enlloc de cridar Independencia, haurem de cridar DUran BOtiflres si no no ens votarà si la mare que ens va parir, amb tota la rao del món , estas fem el llit al Mas i A catalunya, qu deuen saber de tu al CNI.
PER cert si al canditat és tu al meu vot serà nul Gran Botiflers
No estava malament del cor? doncs q plegui home que plegui
Anònim, 14/06/2013 a les 09:16
+13
-0
Com s'ho a fet aquest paio per tenir tant de poder? Quina mena de mafiós de la política és per dominar-ho tant tot i que ningú li faci ombra? Cóm és que no s'atreveixen a fer-lo fora? Segurament és com el capo més capo de la corrupció política i tots es deuen de voler semblar a ell.
La devallada de CiU te una sola explicaciò.
Anònim, 14/06/2013 a les 09:16
+15
-2

La devallada de CiU a les enquestes te una sola explicaciò, i es diu DURAN. Si fos per desgat, retallades, excesiu sobiranisme,etc, es veurie reflexat porcentualment en quotes d'aument a la resta de partits tipus, PP-C's-PSC, etc.
No feu mes demagogia, Duran + Cuni + M.Carol + Bernardos + Godo + Fainè + Antich + Lopez Burniol + Piquè + Lara + tota la resta d'aqueste fauna , la devallada de CiU es en ... DURAN!! (us ho mengeu amb patates)

Una coalicio Convergencia (emancipada d'uniò) + ERC = Majoria absoluta arrassadora!! Ho sebeu perfectement i ben acollonits que n'esteu.
zassssssss
Anònim, 14/06/2013 a les 09:19
+6
-6
en toa la boca!
El rebuig contra Duran és antic
Lola, 14/06/2013 a les 09:26
+6
-0
Pot fer trenta anys o més que vaig llegir un article de la revista "Interviú" que cobria un congrés de joves d'Unió o cosa similar. Hi va actuar una ballerina brasilera, i explicaven que els assistents li deien al líder espanyolista, llavors solter, que si no li agradaria casar-se amb aquella mossa. I que ell de fet li va preguntar: "¿Te interesaría casarte conmigo?"

El problema està en l'"interessar". Hi ha coses que no són per interès, hi ha coses que són finalitats en si mateixes, com l'amor o el patriotisme, no pas mitjans ni assumptes d'interès, o almenys molta gent ho entén així, i els interessats no cauen bé. Si una persona no estima la pàtria o la parella i tot és assumpte d'interès, per què vivim? Per un seguit de comoditats menors i mesquines? Au.
EXACTE
JA, 14/06/2013 a les 09:46
+4
-15
Discrepo en moltes coses de Duran, però en aquesta hi coincideixo plenament. Jo també sóc adversari d'ERC. Per sempre ho seré. Sempre he estat adversari de traïdors i botiflers. ERC ens va vendre a España dues vegades, ERC va regalar la Generalitat dues vegades als socialistes españolistes, cosa que Duran no s'ha atrevit a fer mai. Duran diu coses que no m'agraden. ERC FA coses que no m'agraden. Duran diu el que pensa. ERC menteix, enganya i traïciona. ERC, després de set anys de vergonya, ruïna i rendició es permet ara acorralar i amenaçar l'únic president de la Generalitat que en tota l'etapa democràtica ha gosat desafiar obertament España. ERC és el meu adversari i el de qualsevol independentista coherent i amb una mica de memòria i dignitat.
L' enemic del poble
Emprenyat, 14/06/2013 a les 10:07
+16
-1
En Duran s' està carregant el procés encetat pel poble, sembrant discòrdies, o acabem amb la seva carrera política o ell acabarà amb nosaltres. Si Unió no vol desfer-se 'n del seu lider que CDC es desfaci d' Unió, però si us plau ES URGENT!
Mas responsable, UDC no va per lliure
Anònim, 14/06/2013 a les 10:09
+12
-3
Això fa massa temps que pasa de voltes.

Clarament és una estratègia de CiU que ja els va fer perder la majoria absoluta.

Mon pare va votar CiU i ara no sabeu com s'arrepenteix.
Sumar, no restar
Emprenyat, 14/06/2013 a les 10:09
+14
-1
Duran, els catalans no ens fixem en els vots de CDC i d' ERC com fas tu, ens fixem en la suma.
El respecte, la ideologia i el tarannà
Anònim, 14/06/2013 a les 10:11
+12
-1
La mentalitat espanyola d'en Duran, masses anys anant i venint d'Espanya.
Cadascú té les seues idees, però, això no vol dir que la resta siguin adversaris o enemics.

La democràcia comporta això, els espanyols encara no se n'han assabentat, hi ha opcions polítiques, diferents formes de fer coses o inclús d'arribar als mateixos llocs.

"Adversari", "enemics"... maleït llenguatge que arrosseguem del malaurat franquisme.

El camí per a aconseguir la independència -una eina, no pas una ideologia- és transversal i uneix ciutadans de moltes ideologies democràtiques, origens geogràfics i vitals... en la lluita cap a la independència ningú és adversari, ni els connacionals que s'hi oposen!
Si desviem la crítica a UDC, continuaran fent el mateix.
Anònim, 14/06/2013 a les 10:12
+9
-3
CiU ha aconseguit derivar les crítiques a UDC, quan la responsabilitat és de Mas i per tant de CDC. Com en qualsevol empresa qui mana´i qui és responsable dels seus treballadors és el jefe.

No caiguem en el parany.
Sr.??? Duran
Anònim, 14/06/2013 a les 10:25
+12
-0
Duran ets la vergonya del nostre país.
El dinamitador
Benet, 14/06/2013 a les 10:33
+10
-0
En Duran és molt més intel·ligent del què molts pensen.

Sap perfectament que Espanya no pot fer res per aturar el procés, perquè a cada atzagaiada de Madrid creix el nombre d'independentistes.

També sap que un govern d'ERC en solitari (amb 40-45 diputats) tampoc ens podria portar a la independència, ja s'encarregaria ell que el pacte ERC-CiU no fos possible llavors i fos impossible conformar una majoria independentista al Parlament.

Per això està treballant per dinamitar l'actual pacte CiU-ERC, que és l'única possibilitat real de poder arribar a la independència.

I aquest és el seu objectiu, esbocinar-ho tot al servei del seu veritable país: Espanya.
DURAN, MARXA
Anònim, 14/06/2013 a les 10:37
+14
-0
ESTÀS FORA DE LLOC, NI ET VOLEN A MADRID NI ET VOLEM A CATALUNYA, ELS ESDEVENIMENTS T'HAN PASSAT PER SOBRE, AMB UNA CATALUNYA AUTONÓMICA TENÍAS UN PAPER IMPORTANT, PRO AIXÓ ES PASSAT. MARXA I FES EL DARRER SERVEI A CATALUNYA
Mas responsable, CiU teatro del bueno!
Anònim, 14/06/2013 a les 11:03
+7
-2
CiU fa teatro del bueno i nosaltres anem patint, que la història els jutgi i les properes eleccion també, jejeje!

Jo si tinc un subordinat com el Duran el faig fora a la primera. Per tant el màxim responsable és Mas.

FORA
Antelm, 14/06/2013 a les 11:20
+11
-0
Duran......no busquis enemics,.....ets un VIVIDOR.
Ja ho sabem
Anònim, 14/06/2013 a les 11:28
+9
-0
que amb qui s'entèn bé (i molt bé) el senyor Duran és amb el PP, l'únionisme i constitucionalisme excloent espanyol, i treballar subterraniament contra els interessos de la majoria de catalans i contra la seva llibertat, com a bon botifler.
Duran = espanya
Anònim, 14/06/2013 a les 11:32
+8
-0
Per a Catalunya, Duran és el mateix que espanya - només el perjudici, res de benefici.
ERC
ILERGETE, 14/06/2013 a les 11:39
+1
-11
Y CIU SON COMO EL AGUA Y EL ACEITE, AHORA ESTAN DENTRO DE UN VASO Y CON UNA CUCHARA (LA CONSULTA)REMOVEMOS PARECE QUE SEA UNIFORME LA UNION,CUANDO SE DEJE DE REMOVER CON LA CUCHARA(LA CONSULTA)SE VERA QUE SON TOTALMENTE INCOMPATIBLES,DURAN AHORA MISMO NO ES SANTO DE DEVOCION DE NADIE, PERO NOS GUSTE O NO LO QUE DICE ES UNA EVIDENCIA
Estat Feixista
Montserrat, 14/06/2013 a les 11:45
+10
-2
Qui treballa per continuar dins de l'estat feixista (no oblidar que no ens permet fer un referendum....democracia?)....és un ADVERSARI de Catalunya...
Sr. Duran treballa CONTRA Catalunya...potser que en Mas s'ho faci mirar
una pregunta
Anònim, 14/06/2013 a les 12:27
+6
-2
Veiam...qui va posar al sr José Montilla a la cadira de President de la Generalitat?.En Duran o ERC?qui va deixar el calaix buit al 2010?Duran o ERC?Que Duran és un botifler és algo que ja sabem des de fa més de 30 anys..i va de cara.Però ERC?Vosaltres anéu confiant en ells i ja us ho trobaréu.
UD-PP
Anònim, 14/06/2013 a les 12:33
+5
-1
S'hi viu bé, a Madrit, oi que sí?
Duran: "Jo sóc de l'opus dei i de dretes espanyolo-catalanes i sóc adversari de la Catalunya com a estat independent"
Anònim, 14/06/2013 a les 13:17
+7
-1
Duran: "Jo sóc de l'opus dei i de dretes espanyolo-catalanes i sóc adversari de la Catalunya com a estat independent"
anem per feina
Anònim, 14/06/2013 a les 13:26
+7
-1
Si CiU comet el greu error de modular el procés per instaurar la seva ideologia, pot acabar molt malament tot plegat.
Fora una traïció inacceptable utilitzar el suport dels partits del nostre parlament en benefici propi.

hi ha un objectiu clar
anem per feina
II*II
Español d'Alcampell o sigui aragones, amic de Wert i caire ultradretista.
Anònim, 14/06/2013 a les 13:41
+9
-0
Mas ha de sotsmetr'es a una moció de confiança en que l'objectiu ha de ser la consulta maxim 2013 o març 2014. Si els homes de Duran el maten o li fan pactar amb PSC-PSC_CS doncs societat al carrer i adeu al cadáver de Duran en properes el.leccions.
L'ambigüitat i la indefinició soscaven la credibilitat del president Mas
Blai, 14/06/2013 a les 14:13
+6
-1
A Robert. 14 juny 2013, 02:06.


El quid de la qüestió rau en la credibilitat separatista del president Mas. Esperem que hagi estat un lapsus allò d’apostar per la “interdependència” i per desestimar la independència clàssica perquè la troba rupturista. Altrament dit, es tracta de saber si Mas s’arronsarà davant de l’oferta hispana del pacte fiscal, a canvi de renunciar al procés secessionista. En política no hi ha res pitjor que la indefinició i l’ambigüitat permanents; arriben a cansar.
Duran i Mas
Anònim, 14/06/2013 a les 15:22
+6
-0
Com a simple ciutadà d'a peu se m'ha acabat la paciència de votar CiU.
Duran vividor
Anònim, 14/06/2013 a les 15:31
+4
-0
Fot el camp d'una vegada!!!
Duran marxa al PP
Anònim, 14/06/2013 a les 15:32
+6
-0
Allà te'n donaran molts de sobres, quasi tants com els que et donen ara per rebentar el procés sobiranista.
Poca vergonya
al servei del seu amo.
Lluís solsona, 14/06/2013 a les 16:26
+5
-0
Sempre acusen al President Mas, sobre tot a Espanya, de destruir CiU, quan qui de veritat ho està fent és el sr. Duran, amb la seva manca d'ètica, de coherència, de honradesa política, és aliè al mal que està fent a cdc i al sobiranisme,i a la voluntat de la majoria del poble de Catalunya, tants anys de servilisme polític l'han convertit en un polític sense anima que només mira pels seus interessos i els del seu amo l'estat espanyol.
I . . . . segueix!!
Cartanya, 14/06/2013 a les 16:59
+7
-0
No Duran, tu no ets l`enemic de ERC, tu ets l`enemic de Catalunya, però tampoc, ets l`enemic de una Catalunya independent, ara si, ara ja sabem una mica mes dels enemic de Catalunya.
infiltrat
Hugo Pladevall, 14/06/2013 a les 17:25
+1
-5
En Duran és un infiltrat de ERC per enfonsar CIU, de moment ho està fent molt bé.
TITELLA
MANUEL NURI, 14/06/2013 a les 18:04
+4
-0




QUI LI MOU ELS FILS, HA TENSAT FILS I DISCURS.
MILLOR TRENCAR LA COALICIO CDC I UDC
Anònim, 14/06/2013 a les 18:08
+4
-0
SI ES SEPARAN CDC I CIU, CONVERGENCIA GUANYARIA MOLTS VOTS, AQUESTA PRESUMIBLE BAIXA DE CIU ES DEBUT A DURAN I LLEIDA I EN PART A LES RETALLADES QUE TÉ QUE FER EL GOVERN CATALÁ, DURAN LLEIDA PER SI SOL TREURÍA MOLTS POCS VOTS,PODEN ESTAR SEGURS, COM A MOLT PODRÍA TREURE VOTS DEL PP O SIGUI QUE SERIA POSITIU, I ELS INDEPENDENTISTES DE UDC QUE VAGIN A CDC. CATALUNYA I SORTIRÁ GUANYAN
ADEU SIAU
Anònim, 14/06/2013 a les 18:11
+3
-1
I CATALUNYA ES ADVERSARI TEU DURAN I LLEIDA, ADEU I BON VENT
Duran, acata o marxa.
Anònim, 14/06/2013 a les 18:22
+4
-0
Quan un no se sent a gust en una formació i la seva opinió queda en franca minoria, té dues solucions: marxar o acatar. Duran ni marxa ni acata, mira de rebentar-ho tot per mirar de sortir-se amb la seva fins i tot a costa de la voluntat de la majoria.
lo que sembleu.!
Anònim, 14/06/2013 a les 18:46
+0
-0
sembleu escolanets del Rull !!
UDC = colla d'impotents i incompetents
Anònim, 14/06/2013 a les 19:37
+5
-0
Per a què la gent milita a l'UDC si no són capaços de tenir un líder amb cara i ulls, honest i treballador que defensa uns ideals i el benestar per a tot el poble en comptes només pel seu benefici propi personal???

Si no reaccionen aviat, ho tenen molt negre. Tant negre com l'Opus...
DE TEMPS SABEM QUE EL TEU MODEL SOCIAL NO ES EL D'ERC
Anònim, 14/06/2013 a les 21:40
+0
-0
El yeu és el del capitalisme neoliberal (per molt que et disfressis de "cristià") com el del PP i la Merkel.
Però creiem que el teu model NACIONAL podria estar més proper a ERC que al PP.
Els militants del teu partit tenen el lider que es MEREIXEN.
JA SABEM QUE EL TEU MODEL SOCIAL NO ÉS EL D'ERC
Anònim, 14/06/2013 a les 22:55
+0
-0
Tu estas pel model del SITEMA CAPITALISTA DE MERCAT que no és pas gaire "cristià" . I es mol igual al del PP i Merkel. Ara bé, alguns creien que el teu model NACIONAL era més a prop d'ERC que del PP Ara saben que no és així També van entenen que durant mol de temps fossis el politic més valorat a España. Defenses molt bé els seus interessos SOCIALS I NACIONALS!!. Els militants d'UDC tenen els liders que es mereixen.
Políticament, Duran, NO ets res! A tot estirar un TRAÏDOR!!
Anònim, 14/06/2013 a les 23:51
+1
-0
Tu, Duran, el que passa és que no ets res a part de ser un panespanyolista, vividor de la política, i un traïdor a Catalunya dels que passaran a la història com un dels més lamentables polítics que ha tingut la nació catalana.
Estàs ben acabat políticament pels catalans. Ets una vergonya per a Catalunya, UN TRAÏDOR!
esta planificad
Anònim, 15/06/2013 a les 00:05
+1
-1
Duran juga el seu paper.Al final Mas traira Catalunya.
Sense el suport personal d'en Jordi Pujol, Duran Lleida no és res.
Anònim, 15/06/2013 a les 02:30
+1
-0
Duran és obra d'en Pujol. Mentre visqui Pujol, Convergència no es desfederarà d'Unió.
Duran sense Jordi Pujol no és res. És el seu fill polític, no l'Oriol
Anònim, 15/06/2013 a les 11:02
+1
-0
-
Si Duran...
Laporte, 15/06/2013 a les 12:32
+1
-0
I tambe ets un aragones adversari de Catalunya.
Duran Lleida, l'enemic de maricons i d'immigrants.
Anònim, 16/06/2013 a les 12:36
+0
-0
Duran, en l'únic que l'encerta és en anar en contra dels maricons i de la immigració, i encara de manera suau.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Carles Puigdemont aplaudeix els candidats de Junts per Catalunya després d'un míting a Girona | Junts per Catalunya
Oriol March | 1 comentari
01/01/1970
El president i candidat de Junts per Catalunya optarà per seguir a Bèlgica i reapareixerà si guanya els comicis, tot i que veus de l'equip de campanya defensen un retorn en la recta final | Si Puigdemont venç el 21 desembre, la seva defensa explorarà un acord amb la Fiscalia per tal que retiri la demanda de mesures cautelars que el podrien dur a la presó
01/01/1970
Totes les notícies de NacióDigital relacionades amb el procés d'independència i les eleccions del 21 de desembre
 00:42 La majoria absoluta independentista perilla, segons dues enquestes d'«El Mundo» i l'«ABC». Els dos diaris apunten a una victòria de Ciutadans en vots o en vots i escons mentre que les formacions unionistes retallarien distàncies amb l'independentisme.
 22:27 PÒQUER DE CAMPANYA 14 de desembre: Sànchez tancat, Domènech universitari, Fachin «unchained» i estelada a la brossa; per Arnau Urgell.
 21:33 VÍDEO L’emotiu homenatge de Josep Rull als familiars dels dirigents empresonats i exiliats: «gràcies per la vostra dignitat i patriotisme». El conseller ha pujat a l'escenari visiblement emocionat en el míting de Junts per Catalunya a Terrassa, la seva ciutat natal.
 21:21 
 21:21 
 21:09 La número dos de Podem, Irene Montero, reclama el vot per a Xavier Domènech perquè «ni mentirà ni robarà». El cap de llista dels "comuns" acusa Inés Arrimadas de ser "la candidata d'Aznar" i promet no fer-la presidenta. Ho explica Sara González des del Prat de Llobregat
 

Xavier Domènech i Irene Montero, al Prat de Llobregat Foto: Dani Gago / Catalunya en Comú

 21:03 Iceta s'alinea amb Cs i PP i retreu a l'independentisme que adoctrini els nens. "Els nens no han d'anar a fer gruix a les manifestacions, no se'ls ha de posar asseguts en una carretera per tallar-la", afirma el candidat del PSC. Iceta exigeix, però, a les forces unionistes que "treguin les mans" de l'escola catalana. Informa Jordi Bes.
 20:53 
 20:50 ENTREVISTA Òscar Peris (ERC): «M'imagino un resultat sobiranista aclaparador perquè o guanyem o ens arrasen». El cap de llista dels republicans per Tarragona està convençut que l'Estat manté empresonat Junqueras perquè "és líder més ben preparat per fer front al repte que té el país" i destaca que es presenten a les eleccions perquè no podien deixar Catalunya en mans del bloc del 155. Per Jonathan Oca. 
 20:49 Rovira s'envolta d'ex del PSC i acusa Iceta de supeditar Catalunya «als interessos del PSOE». La dirigent d'ERC rebutja acords amb el PSC, com vol Domènech: "Amb aquells socialistes amb què volíem pactar hem decidit fer una llista conjunta i concórrer conjuntament". Per Roger Tugas.
 20:46 La Guàrdia Civil deixa en llibertat el director general d'Unipost. El cos de seguretat continua registrant la seu de l'empresa de l'Hospitalet de Llobregat, que ha començat cap a les vuit del matí.
 20:34 El bloc unionista estalona en escons l'independentisme, segons El País. Els partits independentistes quedarien a cinc escons de la majoria absoluta, segons el sondeig.
 20:29 Albiol desinfla l'acusació d'espionatge contra els Mossos: «No em consta que sigui cert». El candidat popular demana que el 21-D es confirmi "el pas que va donar Rajoy" amb el 155.
 20:22 Puigdemont alerta del 155 «irreversible» que s'aplicarà a Catalunya si governa C's. El president de la Generalitat, en un míting a Terrassa, eleva el to contra els d'Inés Arrimadas i reclama votar "pensant en les futures generacions. Informa Oriol March des de Terrassa. 
 20:21 Xavier Domènech, a José María Aznar: "Ho sentim, la seva candidata, Inés Arrimadas, no serà presidenta de Catalunya. No donarem el govern a la precarietat, a l'Ibex 35 i a Aznar" 
 20:20 LA CARAVANA. Elsa Artadi i la gestió d'una remuntada. Crònica de la visita de la directora de campanya de Junts per Catallunya a l'autobús dels periodistes que segueixen la candidatura de Carles Puigdemont. Per Oriol March.
 20:19 Xavier Domènech reivindica que els "comuns" han aconseguit posar l'agenda social en el centre de la campanya electoral perquè la resta dels partits també en parlen
 
 
 
 20:13 VÍDEO Comín: «El PSC hauria de renunciar a les sigles i dir-se Partit Unionista Sobretot (PUS)». Exdirigents i exmilitants dels socialistes intervenen en un acte a Sant Andreu de la Barca per ratificar el seu suport a ERC com a pal de paller del socialisme sobiranista i carreguen contra el partit de Miquel Iceta. Ho explica Roger Tugas.
 20:06 
 20:05 Miquel Iceta reclama "treure les mans de la política" de l'escola. "Els nens no han d'anar a engruixir les manifestacions", defensa.
 20:00 Irene Montero, número dos de Podem: "Xavier Domènech és l'únic candidat que pot governar sense mentir i sense robar".
 19:52 Margallo exigeix suport als Bàltics en el cas català com a «contrapartida» als favors d'Espanya. L'exministre d'Afers exteriors revela que va demanar col·laboració a canvi dels "esforços" de l'executiu espanyol davant la crisi a l'est d'Europa amb Rússia. L'excap de la diplomàcia espanyola confessa que va voler combatre les simpaties de certs sectors bàltics amb el moviment independentista.
 19:46 La número dos de Podem, Irene Montero, acusa el PSOE i el PSC de ser capaç d'aliar-se amb "el partit més corrupte d'Europa", el PP, "per no reconèixer que els catalans tenen sobirania per decidir" 
 

Irene Montero, número dos de Podem, en un míting al Prat de Llobregat Foto: Dani Gago / Catalunya en Comú



 
 19:41 
 19:48 La ministra de Sanitat, Dolors Montserrat, demana als "catalans que van votar Mariano Rajoy que tornin a votar el projecte del PP". "Gràcies a Rajoy hem aconseguit que no hi hagi independència", insisteix. 
 19:38 Marta Ribas, número quatre de Catalunya en Comú-Podem, des del Prat de Llobregat: "Què ha fet aquest govern per garantir els nostres drets? Retallar, retallar, retallar, mantenir les retallades d'Artur Mas i incomplir amb la ciutadania la garantia dels seus drets" 
 

Marta Ribas, en un míting al Prat de Llobregat Foto: Dani Gago / Catalunya en Comú

 19:40 Ramon Espadaler, número 3 de la llista de Miquel Iceta, demana votar la llista del PSC a aquells que han vist que el suport a Junts pel Sí s'ha saldat amb ballar "el mambo pervers" de la CUP.
 19:34 L'economista Vicenç Navarro acusa el PP i Convergència de ser "partits clientelars, corruptes fins a la medul·la i neoliberals". També ha assegurat que durant la dictadura "Artur Mas estava estudiant oposicions, com José María Aznar"
 

L'economista Vicenç Navarro, en un acte dels comuns Foto: Dani Gago / Catalunya en Comú

 19:28 
 19:24 
 19:17 Indra reconeix a NacióDigital l'atac d'Anonymous; ho explica Mercè Molist. Segons la multinacional espanyola dedicada a la difusió dels resultats provisionals, "no hi ha constància que els sistemes hagin estat afectats, ni que cap dada sensible hagi estat compromesa". Els hackers van assaltar una màquina virtual que estava desconnectada de les plataformes corporatives.
 19:00 El govern espanyol controlarà les xarxes socials per evitar «fake news». La Moncloa assegura que ja està actuant davant la "preocupació" d'alguns partits espanyols per diverses campanyes de "desprestigi" contra ells amb el 21-D a l'horitzó.
 18:53 Comença el míting d'ERC a Sant Andreu de la Barca amb representants provinents del PSC que han fet el salt a l'independentisme, com Ernest Maragall, Fabian Mohedano, Carme Labòria, Jose Rodríguez "Trinitro" o Maite Arqué i en que participarà Toni Comín a través d'un vídeo. Presenta l'acte Josep Maria Mainat.
 
 18:49 ANÀLISI A qui beneficien unes eleccions tan polaritzades?; l'anàlisi del politòleg Toni Rodon. Els estudis indiquen que, amb matisos, la polarització afavoreix a les opcions més "extremistes". El debat territorial, la crisi econòmica i la corrupció ha canviat el panorama de partits i ha provocat que l’elector hagi perdut el lligam emocional amb determinades sigles.
 18:31 LA CARAVANA El Domenèch bomber, astronauta i historiador. Contracrònica de Sara González de la campanya de Catalunya en Comú-Podem  
 17:48 LA CARAVANA Fachin sense filtres: Triple «hit combo» contra els «comuns»; contracrònica de Roger Tugas. 
 17:43 Albiol no pot confirmar el presumpte espionatge i demana explicacions a Puigdemont. El candidat del PP acusa Puigdemont d'haver actuat com un "règim totalitari" i la "Gestapo". Demana explicacions al president de la Generalitat: "Quant ha costat l'espionatge, per què, des de quan, què es pretenia descobrir, quina era la finalitat última?".
 16:12 LA CARAVANA Tots els balls de Miquel Iceta. ​El socialista duu esmorzar a l'autobús que el PSC ha posat als periodistes per cobrir la campanya del 21-D i aprofiten per posar el candidat a prova; contracrònica de Jordi Bes.
 16:00 El PP de Berga demana que es prohibeixin pancartes i símbols en favor dels presos polítics en edificis públics.
 15:32 La diputació permanent del Parlament es reunirà el 27 de desembre per decidir si porta el 155 al TC. Només Junts pel Sí ha sol·licitat convocar la sessió, que aquest dijous ha estat acordada per la Mesa i els portaveus dels grups.
 15:30 Trobada solidària de cristians per la llibertat dels presos polítics. D'onze del matí a cinc de la tarda a la plaça Sant Felip Neri de Barcelona es llegiran textos, poemes i es crearan espais d'oració i pregària.
 15:23 Junqueras, des d'Estremera: «Si el preu de la llibertat és la presó, l'hem d'assumir, per molt dolorós que sigui». El cap de llista d'ERC defensa que ningú podrà assenyalar els republicans com a "còmplices" del 155 quan ell és a presó.
 14:50 LA CARAVANA Lorena Roldán, «el bec d'or» que va embadalir Rivera. La número dos per Tarragona és una de les figures en alça a Ciutadans i molts la consideren "una Arrimadas en potència". La contracrònica de Pep Martí de la campanya de Ciutadans.
 14:29 Manifestacions ultres i articles contra el procés: l'historial del nou jutge que investiga l'1-O. El magistrat Jaime Conejo substitueix el titular del jutjat d'instrucció número 13, Juan Antonio Ramírez Sunyer, que està ingressat per una afectació intestinal.
 14:27 LA CARAVANA. Riera i Sànchez: de la Crida al Parlament (i les visites al calabós). El número 1 de la CUP i el número 2 de Junts per Catalunya tornen a compartir front després de tastar la "repressió" fa gairebé 40 anys; la crontracrònica d'Aida Morales
 14:25 VÍDEOS Cospedal treu pit d'unes forces armades preparades per «respondre a qualsevol possible atac a la democràcia». La ministra de Defensa del govern espanyol ha presenciat de primera mà les maniobres militars que s'estan portant a terme al Camp de Tarragona en el marc de l'operació "Eagle Eye". Informa Jonathan Oca.
 14:23 VÍDEO El sergent dels Bombers de Vic replica de nou les acusacions d'Albiol. El cap de llista del PP va carregar contra el cos per "posar" una pancarta dels presos polítics a la plaça de la capital osonenca.
 14:02 ÚLTIMA HORA El Tribunal Suprem cita a declarar Forn, Sànchez i Cuixart l'11 de gener. És una mesura que tots tres havien sol·licitat en els recursos interposats contra l'ordre d'empresonament.
 13:55 Els «comuns» retreuen a Junts pel Sí haver mantingut les retallades d'Artur Mas. Xavier Domènech aposta per una universitat "pública i gratuïta" i acusa el governs d'Artur Mas d'haver estat "matant la joventut" del país i d'haver "expulsat" 50.000 joves de la universitat. Ho explica Sara González
 13:43 
Entrades anteriors »
Sergi Ambudio
01/01/1970
L'Ajuntament ha obert un procés participatiu que abarcarà la gestió del servei d'aigua, la gentrificació i la memòria històrica
Horacio Seguí, a casa seva | Mariona Batllés
Esteve Plantada
01/01/1970
El llibre "La meva vida en un 'clic'", amb textos de Toni Vall, repassa la trajectòria d'una de les figures més impressionants del fotoperiodisme català | L'obra es presenta aquest dijous a les 18:30h a la Sala Berlín del Camp Nou
Lorena Roldán en un míting de C's a Tarragona diumenge passat | Ciutadans
Pep Martí | 3 comentaris
01/01/1970
La número dos per Tarragona és una de les figures en alça a Ciutadans i molts la consideren "una Arrimadas en potència"
Joan Brossa | MACBA/ACN
Toni Vall | 1 comentari
01/01/1970
«És bonic quan perceps que un artista és estimat. Quan en un museu costa donar dues passes seguides perquè està ple a rebentar vol dir que queda un bri d'esperança entre tanta foscor»
Acte central de la CUP a Barcelona. | Adrià Costa
Aida Morales
01/01/1970
Els cupaires també són diferents en campanya: no tenen director d'orquestra, les decisions es gesten en equip i preparen espots que ni tan sols demanen el vot