Ciutadans al votant del PSC: «Som l'alternativa a l'abisme»

Cañas recorda que la formació és unionista i per això "no va a cimeres per la separació"

| 07/05/2013 a les 18:14h
Arxivat a: Política
Aquesta notícia es va publicar originalment el 07/05/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Ciutadanstiren la canya als votants del PSC Foto: Jordi Borràs/Nació Digital

La formació que lidera Albert Rivera ha trobat una escletxa on poder treure vots, la posició del PSC respecte al procés sobiranista i més després del paper dels homes de Pere Navarro en la cimera pel dret a decidir celebrada ahir a Palau. Amb aquesta premissa, aquesta tarda i des dels faristols del Parlament, el portaveu de Ciutadans, Jordi Cañas, ha definit el seu partit com la "veritable alternativa" al front sobiranista que segons els seu parer existeix a Catalunya.

Així, el diputat Cañas ha demanat al votant del PSC que confiï en el lideratge de Ciutadans perquè és "l'alternativa a l'abisme". De fet, el dirigent de C's ha insistit en descriure la formació unionista com qui ha de comandar la "voluntat de seguir junts com Espanya", per sobre del PSC i del PP.

Cañas ha negat que la posició de C's sigui de "frontisme" perquè "l'únic que divideix és Artur Mas, l'únic que vol convertir en una gran part de catalans en estrangers". "Nosaltres som l'alternativa del votant pel PSC perquè no anem a cimeres per la independència i, per això, no formarem de cap pacte per la separació", ha reblat Cañas.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

EL QUE "NO SAP" EL CAÑAS
Anònim, 07/05/2013 a les 18:18
+27
-3
Es que el PSC és tant unionista com ells!
Nuevo votante de c's
Anònim, 07/05/2013 a les 18:21
+8
-29
El ascenso de c's será espectacular.
Què hi ha algú?
[email protected], 07/05/2013 a les 18:25
+23
-2
Algú amb dos dits de front al PPSc? Que no veieu que a C's ni li caldrà fer campanya electoral? Menys rucades Chaconeras i més respecte a en Pallach i el seu llegat si és que encara us en queda res.
ciudadanos
Anònim, 07/05/2013 a les 18:28
+2
-26
DESTROZARA AL PSC Y EL VOTANTE MODERADO DE CENTRO DERECHA, NO INDEPENDENTISTA, SE IRA AL PP,AUNQUE NO DESCARTO QUE CIU, ACAVE LA PARTIDA DE POQUER Y DE UN CAMBIO RADICAL, TIEMPO AL TIEMPO
Els de Ciudadanos són molt poca soltes....
Anònim, 07/05/2013 a les 18:31
+19
-4
A l´abisme hi ha càstigs eterns, flames i el dimoni més gran de tots. Quina por eh.
Amb la independència a "l´abisme" hi cauen ells que no sabran què fer, el seu partit desapareixerà. Quins mals sons que deuen tenir.
otra vez el patán
Rafa, 07/05/2013 a les 18:34
+17
-6
Patán !! No vas porque no te invitaron
No ho pot negar.....
Anònim, 07/05/2013 a les 18:43
+8
-3
....l´espanyolista Cañas no pot amagar el seu pensament "franquista" já que aixó del "abisme" és una frase d´un discurs del "caudillo" que començava "Ejpañoles ejtabamos al borde del "abismo" .....peró por fin hemos dado un paso adelante,etc,etc.
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!
Anònim, 07/05/2013 a les 18:52
+7
-2
//*//
Pregunto
Anònim, 07/05/2013 a les 19:04
+9
-3
D'on treuen els diners els C's? ja que hem vist moltes vegades que viuen millor que altres partits mes grans.
_2013
CAT //*//, 07/05/2013 a les 19:13
+5
-2
Són espanyols només per això diuen "l'únic que vol convertir en una gran part de catalans en estrangers" CAT //*//
Abisme ?
marinada, 07/05/2013 a les 19:16
+12
-2
La veritable "alternativa al abisme," és una Catalunya independent que gestioni els seus propis recursos i els administri amb seny, d'acord amb la voluntat de la majoria de catalans. No vull seguir vivint en una regió perifèrica i pobra d'Espanya, vull viure en un NOU ESTAT ric d'Europa sense espoli ni cap mena de persecució ni odi.VISCA CATALUNYA LLIURE !!!
Com hienas
Enric Masplá, 07/05/2013 a les 19:16
+11
-3
Els carallots del C´s com hienas al rastre dels perduts del PSC. Son els nous del Lerroux. Quin fástic de aprofitats de la politica !.
abisme?
Anònim, 07/05/2013 a les 19:19
+12
-3
Vosaltres sou l'abisme!
Ciudadanos dutxats? i mpossible son bruts de solemnitat
Anònim, 07/05/2013 a les 19:58
+4
-3
Quan el Corbacho entri a Ciudadanos, el Francisco de Carreras y del Caudillo el farà dutxar? o permetrà que continui brut i suat, com fa el Cañas?
Els castellanufus del Riverola
Sigma, 07/05/2013 a les 20:24
+1
-0
una alternatia .... AFRICANA !
com diu?
Anònim, 07/05/2013 a les 20:45
+2
-0
Serà a l´abisme d´Espanya.
¿Acave?
FELIU DE CASTELLA, 07/05/2013 a les 20:50
+0
-0
Joder con los monolingüistas.
Quimeres
Anònim, 07/05/2013 a les 21:44
+1
-0
ES RECORDA QUE EL CONVENIS ACABEN AL FINAL DE JUNY, SI NO
S´ARRIVA AMB UN ACORD MES DE 700000 MIL TREBALLADORS PODEN AIXECAR-SE EN PEU DE GUERRA, QUEDEN DOS MESOS, I NO HO PARAREU, APART ES DENUNCIA QUE HI HA PERSECUSIO ALS TREVALLADORS QUE SON MIL EURISTES PER QUE SON ELS MES FEBLES A L´HORA DE POSAR EL JOU AL COLL, VIGILEU EL QUE FEU POLITICS- PATRONALS-SINDICATS, QUE DEPEN COM VAIGUIN LES COSES PODEU SER PERSEGUITS EN SILENCI... JA SAVEU EL QUE VOL DIR AIXO..LES QUIMERES VENEN AMB EL VENT DEL NORD QUE ES FERD I GELAT... Y HO MATE TOT....
Endavant
Anònim, 08/05/2013 a les 00:12
+3
-1
Per mi que tots els inadaptats s'uneixin ja que així els podrem comptar.

Visca Catalunya Lliure, moderna i justa socialment!!!!
"Abisma"
Observant, 08/05/2013 a les 03:10
+0
-0
A l'abisme és al que caiem ara mateix com a part d'Espanya, perque Espanya està caien a multiples abismes. La questió és si volem caure amb ells.

Si fossim independents els primers que aprofitaràn per venir són els parents espanyols del catalàns veient l'erm desolat que els espera.
Quan la faula esdevé realitat
Jordi M, 08/05/2013 a les 09:15
+0
-0
Colonos C's ha estat una molt bona notícia per al nacionalisme català dels de l'instant mateix que van escindir-se del PSC. Tot el que podia endevinar-se que ens afavoriria s'ha anat fent realitat punt per punt.
Colonos C's ens van de perles
Jordi M, 08/05/2013 a les 09:49
+2
-0
En desacord amb el post que titula 'Endavant'. No, no és bo que els inadaptats s'uneixin. Al contrari, ha estat estupend que s'hagin desunit. És molt millor que reparteixin el vot entre diversos partits que no pas com quan tots votaven PSC. D'aquesta manera ells no podran guanyar mai i nosaltres podem ocupar primer i segon lloc al Parlament.
Fals
Jordi Reme, 08/05/2013 a les 10:06
+2
-0
Ciudadanos són l'abisme corrupte i anticatalà. NaZionalisme demagògic i racista.
A EEUU tenen l´abisme fiscal
Anònim, 08/05/2013 a les 17:41
+0
-0
aquí tenim l´abisme d´Espanya.I el cert és que nosaltres amb ells,simplement desapareixeriem com a poble,com a llengua i com a democràcia.
L´Espanya centralista va de cap a la mediocritat,on els millors hauran de treballar per les elits ideologiques centralistes.S´apropa la nostra hòra i el que no hi vulgui ser que s´en aparti