Prec de Duran a Espanya perquè reaccioni davant el sobiranisme

| 19/04/2013 a les 11:53h
Arxivat a: Política, ciu, josep antoni duran i lleida, procés català
Aquesta notícia es va publicar originalment el 19/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Homs evita criticar Duran. Foto: Jordi Borràs/ND

Josep Antoni Duran i Lleida, colíder de CiU no està disposat a creure l'ordre del president de la Generalitat, Artur Mas, de mantenir silenci i discreció. Just a l'endemà que Mas demanés calma als seus consellers i membres del partit, Duran a través de la seva homilia setmanal a la militància ha sortit amb un ciri trencat: pregant Espanya que ofereixi una tercera via.

"I continuo demanant diàleg a l’Estat, i amb urgència, sobre la qüestió catalana", insisteix Duran. "Els governants espanyols, les institucions de l’Estat no poden descansar pensant que només és un problema dels catalans. Ho és, però també dels espanyols", descriu el cap de files d'UDC.  Una premissa que porta Duran a una conclusió: "el problema té tal gravetat per a Espanya que ja no es tracta de què ofereix Espanya i les seves institucions als independentistes catalans, sinó què és el que està disposada a oferir als que no ho són i volen sentir-se respectats i reconeguts, i avui no se’n senten".

“That is the question!”, tanca Duran la seva carta web en la que demana una reacció, una contraoferta o una proposta per part del govern espanyol que sigui una tercera via que ajudi a rebaixar el nivell sobiranista que, segons Duran, creix en la societat catalana.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Doncs RES de RES
Jordi Saura, 19/04/2013 a les 12:06
Interessant
+56
-0
Doncs l'únic que està disposada a oferir a uns i altres és el mateix: RES de RES, i ja m'està bé, així que si no vols ser independent i quan arribi el moment creus que tan enyraràs la Imperial Castilla, doncs ja ho saps "cerillo".
El peix al cove és mort
Alwix, 19/04/2013 a les 12:07
Interessant
+75
-0
Els que a hores d'ara no siguin independentistes, o bé és per nacionalisme espanyol, o per desinformació.

El día que el s. Duran plegui de la política, me n'alegraré. Sense ell, CiU hauria tret molts més bons resultats i ara el procés aniria molt més depressa i el PP i el PSOE tindrien la moral més baixa.

De totes formes, el procés continua i no va pas malament, perquè és el poble qui empeny. I si cal tornar a sortir al carrer a recordar-los l'encàrrec que tenen, tornarem a sortir.
un sobre
Anònim, 19/04/2013 a les 12:08
Interessant
+54
-0
Que li ofereixin un sobre d'aquells que tant els hi agraden als del PP i deixi de tocar-nos la pera als catalans.
O és ara, o ja pleguem per sempre més.
Anònim, 19/04/2013 a les 12:08
Interessant
+61
-0
PREC dels catalans a Duran:
Duran fot lo camp !!!!
Fora Duran!!
Anònim, 19/04/2013 a les 12:09
Interessant
+68
-0
Tenir una paparra així a casa... ja és ben trist, aquest home vol imposar la voluntat de quatre catalans rics a la majoria, té tant poc de democràtic com els espanyols, són la mateixa merda. Duran, fot el camp a Madrid!!
Boti, boti, boti.
[email protected], 19/04/2013 a les 12:10
Interessant
+73
-0
Duran, Catalunya t'hauria d'oferir el consolat vitalici perpetu a una cabina telefònica vaticana. Aprofita-ho.
Duran
Anònim, 19/04/2013 a les 12:11
Interessant
+79
-0
Com a molt, Espanya t'oferirà algun càrrec al PP i unes quantes monedes.
O és ara, o ja pleguem per sempre més.
Anònim, 19/04/2013 a les 12:12
Molt interessant
+149
-1
PREC dels catalans a Duran:
Duran fot lo camp !!!!
Duran el roba aturats
Anònim, 19/04/2013 a les 12:14
Interessant
+69
-0
Duran té un un objectiu marcat pel PPsoe, enfonsar CDC i presentar-se com a cap de llista del PP.

No seria el primer botifler d'UDC. Però que ens podem esperar d'un partit que robava diners pels aturats? una actitud gens cristiana.

Mai he votat CiU ni ho faré, però si hem deixeu dir-vos amb tot el meu respecte: companys esteu en caiguda lliure.

En el meu entorn conec molt convergent que no entèn res i que només troben consol en el sr. Jurqueres.
El José Antonio treballa al servei de Castella.
MIK., 19/04/2013 a les 12:18
+21
-0

El castellà Duran sempre ha treballat i sempre treballarà al servei de la nació castellana. És un castellà assimilat.

ELS CATALANS NO SOM CASTELLANS. "CATALONIA IS NOT CASTILE".

ANACRÒNIC I QUECO
Eduard VF, 19/04/2013 a les 12:21
+25
-0
Encara que l'estat espanyol oferís "l'oro i el moro" no tindria cap credibilitat. O és que alguna vegada han complert el que s'han compromès?

Ai, Duran, que descarrilat que vas! Apunta't al PP (si t'hi volen admetre) que el teu discurs de catalanét submís ja pertany a la història.
FOT EL CAMP
Anònim, 19/04/2013 a les 12:32
+16
-0
DURAN, EN AQUESTS MOMENTS QUE VIU CATALUNYA, ETS COM UNA PEDRA A LA SABATA, GRACIES PER ELS SERVEIS PRESTATS, PRO ARA FOT EL CAMP
Massa protagonisme
Martí, 19/04/2013 a les 12:34
+16
-0
Ja seria hora de que algú de Convergència comencés a parlar de "partir peres" amb Unió.
Estic concençut que Covergència no perdría ni un escó. Unió no té "raó de ser" sense ells.
A més, tenint en comte la capacitat d'adaptació en funció de l'interés del moment del senyor Duran, el ventall de possibilitats al parlament espanyol per e ell és molt gran ( UPyD, PP i PSOE ).
Està molt clar que els interessos de País i de partit no son la seva prioritat. Sí en canvi la seva sortida "professional".
Això no ho pot respectar ningú (Oncle Tom).
In Mas we believe. , 19/04/2013 a les 12:34
+19
-0
Es com si un esclau americà, o els seus advocats, a l'època de Lincoln digués:

"Jo sóc un ser humà igual que vosaltres, per tant tinc dret a ser lliure, però mira, de moment m'acontento a ser esclau. Vinga, m'ho heu d'agrair i reconèixer, sóc tant bo que podent reclamar la total llibertat com qualsevol ser humà, m'acontento a ser un servent".

Un personatge americà que fes aquest dicurs hauria estat exposat com un covard que no té el coratge d'assumir el risc i la responsabilitat de ser lliure, totalment desacreditat i gens respectat per ningú ni d'un costat ni de l'altre.
No, Duran
Anònim, 19/04/2013 a les 12:37
+20
-0
Aquí la única cosa a negociar és com arribar a la independència al 2014 en els millos termes possibles amb Escanya (difícil). Però la independència, apren-t'ho de pressa, ja és I N E V I T A B L E.

Perquè no te'n vas a Suissa a fer companyia als teus amics de l'ànima i us foteu els diner que s'ha demostrat judicialment que vas robar als aturats a la nostra salut. Això és menys dolent que no pas que segueixis putejan Catalunya un sol dia més, pútrid botifler.
realisme de Duran
toni ballus, 19/04/2013 a les 12:39
+15
-0
Duran no es mou ni per l'experiència ni pel pragmatisme. a hores d'ara, és evident que a Duran l'empeny la inèrcia, la fe, i l'actitud irracional. No sé si s'ho creu o no, però es troba inmers en un núvol o lastre d'espanyolisme ( fatalitat històrica) del qual no vol ni pot escapar-se.
CiU. Si vol caminar amb el poble de Catalunya, cal que treballi l'estat propi, juntament, però no pas dintre d'Espanya.
Ja n'hi ha prou!
Anònim, 19/04/2013 a les 12:40
+18
-0
Si us plau crida a tots els partits sobiranistes a enviar al Duran amb una barca amb rems pel mediterrani, començant pels seus companys de viatge de CIU. Ja n'hi ha prou de tanta pressa de pèl d'aquest home, que el fotin fora ja, però es clar la patuleia convergent i unionista (Unió)que ha fet sempre.........
DUI (Declaració Unilateral d'Independència). INDEPENDÈNCIA I PROU! tothom que es vulgui quedar sigui castellà, americà o xinés benvingut sigui,tot aquell que no vulgui viure en un nou país sobirà en el cas de que ja no sigui ESCANYA que s'hi foti fulles i foti el camp, ja n'hi ha prou de ser tant solidaris i gilipolles!!!
EL DIONI DE LA FRANJA ES SUPERA
JJ, 19/04/2013 a les 12:41
+22
-0
Per impossible que sembli, ha conseguit esser encara mes patetic.
I era dificil!
Ha perdut tot el sentit del ridicul.
Quin llimac mes rastrer!
Aviam si el PP el fixa aviat quan el Millo s'hagi acabat de cremar.
VISCA LA DUI
CLARAVALLS, 19/04/2013 a les 12:42
+24
-0
Que pesat ets.Fot el camp d´una vegada.Veure´t amb foto ja em fas fàstic.No m´importa gens el que dius.Marxa i deixa a Catalunya i als catalans tranquil.Només volem marxar d´España i no maregis més la perdiu.
Miserable.
Martí, 19/04/2013 a les 12:44
+19
-0
I tot això, per un plat de llentíes.
S'ha de ser mesquí !!
Ya te vale...
Hornet, 19/04/2013 a les 12:50
+25
-0
Per l'amor de Deu! Però es que no li queda ni una mica de dignitat a aquest home?
es desesperen
Anònim, 19/04/2013 a les 12:51
+22
-0
tota la caterva de botiflerots veien la malaptesa dels espanyols davant el problema català. Espanya pensa que amb l'espasa tenen mes que suficient per aturar la Història i els d'aquí saben que el proces históric iniciat a Catalunya no el pararan ni amb espases, ni amb tribunals colonials ni amb textos legals.

Els d'aci saben que mentres mes amenecen amb la força mes raons ens donen i mes creixerà el sobiranisme. Els botiflerots avisen Espanya, es deseperen peró Espanya
és com l'escorpí de la fabula, han de picar a la tortuga encara que això els porti a ells mateixos a la seva pròpia destrucció. Seguiu així españols, no feu cas als que us adverteixen des d'aquí. A nosaltres ja ens va bé així.
Ja n'hi ha prou!
Anònim, 19/04/2013 a les 12:56
+19
-1
Si us plau crida a tots els partits sobiranistes a enviar al Duran amb una barca amb rems pel mediterrani, començant pels seus companys de viatge de CIU. Ja n'hi ha prou de tanta pressa de pèl d'aquest home, que el fotin fora ja, però es clar la patuleia convergent i unionista (Unió)que ha fet sempre.........
DUI (Declaració Unilateral d'Independència). INDEPENDÈNCIA I PROU! tothom que es vulgui quedar sigui castellà, americà o xinés benvingut sigui,tot aquell que no vulgui viure en un nou país sobirà en el cas de que ja no sigui ESCANYA que s'hi foti fulles i foti el camp, ja n'hi ha prou de ser tant solidaris i gilipolles!!!
REACCIONA
Anònim, 19/04/2013 a les 12:59
+21
-1
CDC,SERA LA MUERTE POLITICA,TUYA Y DE TU PARTIDO
TUS VOTANTES
Anònim, 19/04/2013 a les 13:02
+17
-2
SE VAN AL PP SERAS EL SEPULTURERO DE UD
PRADERA
Anònim, 19/04/2013 a les 13:03
+19
-0
JO ESPERO QUE QUANT ARRIBI EL MOMENT DEL REFERÈNDUM CALLI I NO FACI MES EL ESPAÑOLET.
Quin pesat!
Lo Palleter, 19/04/2013 a les 13:17
+23
-0
Quin paio més pesat! Quina paparra que ens ha tocat a sobre i sense sorteig! Però que s'ha pensat el botifler aquest? És una pesat, P-E-S-A-T! A banda d'una altra cosa que comença per P, però que no ho diré per respecte a les senyoretes d'aquesta ancestral professió... En fí, que se'n vagi ja a Madrid! Cuyong's!
En Duran ja es concient de la realitat.
RCR, 19/04/2013 a les 13:18
+32
-0
La lectura que s´hen pot treure del prec del Sr. Duran a Espanya, es que ja s´he n´ha adonat de que l´indenpendentisme va de debò.
I encara dirè mes: ELS CATALANS HEM PRES CONCIÈNCIA DE QUE JA NO NECESSITEM ELS POLÍTICS PER ASSOLIR L´INDEPENDÈNCIA.
LA PART I EL TOT
Anònim, 19/04/2013 a les 13:19
+29
-0
Perquè Duran només es preocupa per allò que España pot oferir als no independentistes. CiU no pot tenir ni un minut més a aquest representant d'una coalició "sobiranista"(?) a Madrid. Sr. Mas, toca el relleu d'aquest "portaveu" JA!!!!
incomplidors
kimm, 19/04/2013 a les 13:23
+23
-0
Deixant apart no que vull ara un "pacte fiscal". Per què m'he de creure ara al govern espanyol si ja els sota-mínims que tenim pactats no els compleix.
Mostra
Anònim, 19/04/2013 a les 13:29
+31
-0
En Duran hauria de llegir els comentaris dels diaris digitals. No hi ha absolutament ningú que el defensi. Suposo que com que ja veu que això de ser ministre res de res vol passar a la història sent el més gran traïdor a Catalunya.
DURAN, DE PROFESSIÓ TRAÏDOR!!!!!!!!!
Anònim, 19/04/2013 a les 13:36
+37
-0
//*//
Si teniu pebrots
Anònim, 19/04/2013 a les 13:37
+38
-0
Presenteu-vos per separat, tot sols, a les properes eleccions sense CDC, si teniu pebrots.
Botiflers!
I dura...
Anònim, 19/04/2013 a les 13:40
+35
-0
lletregeu amb mi: B O T I F L E R
pER QUINS INTERESSOS OPTEU ?
Reagrupat, 19/04/2013 a les 13:46
+37
-0
HEU FET TARD DURAN. CAP OFERTA JA NO ES CREÏBLE. i LA DIGNITAT DEL POBLE ON LA POSEU ?
Ma dreta i ma esquerra unides per ser utilitzades pel mateix fí, la vida.
Charly Brown, 19/04/2013 a les 13:47
+4
-2
Molt bé Duran i Lleida. Jo crec que no podrá conseguir res d'Espanya però sempre s'ha de tenir aquesta actitud disposada al enteniment dels catalans amb Espanya.
aquesta és una actitud constructiva i no parlar sempre de dialeg per no oferir-ne mai cap possibilitat. Això ens donará força i reconeixement internacional quan en el moment de la veritat UDC hagi de triar, o amb l'Espanya post-franquista que no está disposada a moures ni un pel dels lligams imposats pel franquisme o amb la Catalunya democrática que vol trencar amb qualsevol mena de falangisme edulcorat, i no tinc dubte de que en aquest moment decissiu UDC no triarà a aquells que no li han fet cas després de tantes crides a l'entesa.
impresentable
Anònim, 19/04/2013 a les 13:50
+35
-0
Deu tenir a molta gent agafada pels dallonsis o mot agraïda, perquè si no, no entenc com l'aguanten a primera fila.
Alsa Manela
Cigronet Rogers, 19/04/2013 a les 13:54
+42
-0
Duran, la fil.loxera de Catalunya.
Mr Propper el de la calba lluent
All i oli nacional (Valencelona), 19/04/2013 a les 13:58
+37
-0
Duran Lleida com sempre espanyolejant i fent el pena:

"pofavó-pofavó dadnos algo para què los catàlanes no se vàllan i yo puga seguir xuclando del pot i de la poltroneta"

DURAN FOT LO CAMP!
Ma dreta i ma esquerra unides per ser utilitzades pel mateix fí, la vida.
Charly Brown, 19/04/2013 a les 14:06
+4
-2
Molt bé Duran i Lleida. Jo crec que no podrá conseguir res d'Espanya però sempre s'ha de tenir aquesta actitud disposada al enteniment dels catalans amb Espanya.
aquesta és una actitud constructiva i no parlar sempre de dialeg per no oferir-ne mai cap possibilitat. Això ens donará força i reconeixement internacional quan en el moment de la veritat UDC hagi de triar, o amb l'Espanya post-franquista que no está disposada a moures ni un pel dels lligams imposats pel franquisme o amb la Catalunya democrática que vol trencar amb qualsevol mena de falangisme edulcorat, i no tinc dubte de que en aquest moment decissiu UDC no triarà a aquells que no li han fet cas després de tantes crides a l'entesa.
Duran paràsit maliciós
Inma M., 19/04/2013 a les 14:07
+38
-1
tenim l'enmic a casa, el Duran és una puça que porta 31 anys visquent del cuento a Madrid i, a sobre, mira només pels seus interessos.El dia que CiU es desfaci de Duran o que aquest deixi de viure de nosaltres brindaré amb cava català, no amb el pixum que fan a Badajoz per imitar-nos, aquell dia que en Duran desapareixi, Catalunya serà una mica més lliure
Els electors
Benet, 19/04/2013 a les 14:16
+38
-0
Per molt que hi doneu voltes, si en Duran ha estat vivint a cos de rei gràcies als nostres impostos és, simplement, perquè la gent l'ha votat una i una altra vegada els darrers 30 anys.

Perquè marxi només hi ha dues opcions: a) que plegui (que no ho farà) o b) fer-lo plegar.

Així que si voleu que marxi en Duran, ja ho sabeu. Ni un vot més a CiU. Mireu que fàcil.

Mentrestant, ell... qui dies passa anys empeny.
Per a començar, aturar la FLAGRANT i continua ESPOLIACIÓ.
Victor Malallet, 19/04/2013 a les 14:25
+28
-0
Per a començar, aturar la FLAGRANT i continua ESPOLIACIÓ.
Supervisió d’observadors internacionals de prestigi, tant de la Unió Europea com de l’Associació europea de llibre comerç com de UN. Finançada pel Banc Mundial i el FMI
Penós
Montserrat, 19/04/2013 a les 14:26
+45
-0
Aquest Duran no sap fer res més que insultar als catalans dia sí i dia també?????????Es tan fastigós el seu botiflerisme!!!!
CAL que en Mas el tregui ARA....o ja comencem a dubtar si en Mas la vol o no la independencia!!!!!
DURAN, LLEPA CULS ESPANYOLS!!!!!
Anònim, 19/04/2013 a les 14:42
+26
-0
//*//
obssesió!
Anònim, 19/04/2013 a les 14:46
+26
-0
aquest home està bé psiquicament?
tanta insistencia és normal?
bé, ja sé que és un misaire i que aquests sempre són insistens i persistens, però tant?
no veu que va en contra de tot un poble?
que només defensa els negociets de quatre famílies que viuent molt bé sen't espanyols (o fent-ho creure).
voleu dir que està bé del cap? o s'ha grillat del tot?
CNI
Anònim, 19/04/2013 a les 14:48
+25
-0
QueeeeeeeeeeeeeeDuran ja has cobrat la nomina del CNI???
Fastigós.....mentre els catalans veiem insultats i cada dia més pobres...tu ha col.laborar amb els nostres enemics FASTIC!!!!!
DURAN ESTÀ MORT, RIP RIP HURRA!!!!
Anònim, 19/04/2013 a les 14:52
+18
-1
//*//
2013 DUI
CAT //*//, 19/04/2013 a les 15:10
+11
-0
Duran també està desgastant a la seva manera el PP de Moncloa: què podrà oferir si a la confederalitat Espanya l'acceptés però Espanya NO HAGUÉS FET RES, ni tant sols donat un marc on votar aquesta confederalitat i per tant treient la democràcia? és a dir, si Espanya no dóna consulta, el federalisme i confederalisme ni existiràn i enviaràn a tothom a la DUI. I llavors sent que està amb una opció que està perdent per culpa d'Espanya que no fa res. "ja es cansaràn" diuen a Moncloa. Però per mí el PP i Espanya fa 300 anys que està preparada per a perdre més colònies: CAT, Euskadi, i sembla que ha convençut a Galicia... una mica
Marramiau
Anònim, 19/04/2013 a les 15:13
+18
-0
Som uns negociadors de fireta... Si vols que et facin una oferta, no has de dir que la vols. perquè llavors te la donaran rebaixada. Si volgèssim que ens donin alguna cosa (que no és el mau cas), hauríem de dir que procalamarem la independència l'1 de Juliol. Llavors sí que farien ofertes reals.

Ja dic que per mi, declararia la indepe l'1 de Maig malgrat totes les ofertes que hi hagi, però és que amb aquests negociadors de fireta no podem anar enlloc. Així estem.
DURAN
Anònim, 19/04/2013 a les 15:33
+17
-0
Reaccionari espanyol!
DURAN
Anònim, 19/04/2013 a les 15:34
+15
-0
Reaccionari espanyol! Reacciona España
Units
Catalans, 19/04/2013 a les 15:36
+24
-0
Duran ets un fals i un hipòcrita fas fàstic. Els catalans tenim la mania de mirar molt als altres i no a nosaltres mateixos, menys mirar el Rajoy i més carregar-se el Duran. Aquest tiu ens l'hem de carregar de la politica catalana. Segur que ha robat diners perquè ningu no el delata ?
Duran, pssst pssst
Anònim, 19/04/2013 a les 16:02
+29
-0
A veure si et donen unes molles, tontet, que ets un tontet.
ABC
Ciano, 19/04/2013 a les 16:13
+24
-0
Sr,Duran, a els A (unionistes),no els hi fa falta res, als B (independentistes), no ens donaran res, i als C (que son els seus), com als caragols,farina per purgar-los.
Sr. Duran, jo no voldria ser caragol.
Duran!!!!
Anònim, 19/04/2013 a les 16:20
+41
-0
Fot el camp Duran el poble ja no et vol, ets un traïdor i els catalans tenim memòria. Tu mateix!.
El malnascut
Anònim, 19/04/2013 a les 16:25
+29
-2
Ras i curt :
duràn , MORET JÀ !!
SR. DURAN
Anònim, 19/04/2013 a les 16:33
+20
-0
Reaccionari espanyol! Reacciona España!
El Don Juan Duran d'España-una
Anònim, 19/04/2013 a les 17:04
+13
-1
Aquest Duran es tan ruc, que no sap com son els espanyols com ell; a España, nomes hi corren rucs, asnos i mulos; voler fer parlar als rucs espanyols es dificil; anims Duran que tothom agraeix la teva feina subrealista, imbecil i de poca-solta; España te uns principis i tu no en tens cap, i vius molt bé fent de golfo espanyol a al suite de las maravillas!!! Duran, ja ets una mica vell per disfrutar tan fent d'espanyol casanovas!
Ai , Duran , Duran
Moragues, 19/04/2013 a les 17:16
+15
-0
El teu problema no és què pots oferir als catalans, sinó la teva pròpia existència botiflera
Independència
Un català que s'estima Catalunya., 19/04/2013 a les 17:30
+10
-0
Srs. de Convergència Democràtica de Catalunya, els d'Unió no són res, ells mai han validat la seva representativitat, per tant trenquin, encara que el moment no sigui bo, amb els Duran de torn, ho més tard si que tindrem un greu problema. Els gran estadistes, ho són perquè prenen decisions. Sr. President Artur Mas, cap veu més de la seva coalició ha de posar en dubta la voluntat i els pactes pel dret ha decidir. Els que no estiguin d'acord han de marxar per voluntat o per la seva indicació, ara no és el moment dels botiflers, ara és el moment dels patriotes.
Penseu una mica
lluís m., 19/04/2013 a les 17:32
+1
-21
Quanta ignorància. Equivoqueu el tret, no és un enemic de Catalunya en Duran. El que passa és que és un home prudent i amb sentit de la realitat. Repenseu una mica abans de tirar la pedra. En tinguéssim més de Durans...
Tros de pena
Anònim, 19/04/2013 a les 17:32
+14
-0
Aquest personatge nefast i botifler,en Duran, si li agraden tant les espanyes, que s'hi quedi a vuire i no ens empudegui més amb les seves maquinacions. El país no és seu, i la gent no va votar la seva coalició perquè ell emprés els vots d'aquesta manera tan deslleial.
Faré un esforç...
Carles Viñals Casado, 19/04/2013 a les 17:41
+22
-1
...no pas petit, i us ho diré de la forma més elegant possible.

Sr. Mas: Estic d'aquest Sr. (?) fins el capdamunt i una mica més. Cada día que passa em fa més fàstic i em costa més suportar la idea de que és català, parlamentari català, president d'un partit català i, en concret, del que fou el partit de Carrasco i Formiguera. Em produeix la mateixa irreprimible repulsió que em produiría la visió d'un escarbat negre nedant al bell mig del meu plat de sopa.

MAI, però MAI de la vida he votat per CiU, per motius que no és el moment d'explicar. Tanmateix, la sola presència d'aquest individu a la coalició que vós presidiu, és ara mateix motiu sobrat, per sí sol, per no votar CiU mentre ell hi sigui. Penseu-ho, Sr. Mas, perquè, o vaig molt errat, o MOLTS catalans pensen en aquest punt exactament igual que jo. Us ho dic pel que us pugui interessar, suposant -i ja és prou suposar- que us interessi.
Banksters de la política
Anònim, 19/04/2013 a les 17:42
+11
-0
Duran només mira per ell. Si alguna oportunitat té de seguir a la politica fins que es mori, és amb el que teniem fins ara. Un model d'aigues grises i calmes, on ell com un cap gros pelat feina negociets molt lucratius i amiguets de l'anima sota l'ampara "parlamentària".
Pobret Duran
Anònim, 19/04/2013 a les 18:04
+19
-0
Sí, dic pobret perquè a aquestes alçades em fot pena el pobre home. Encara no ha entès que Escanya, si hi anem amb una posició forta, s'ofenen i no cedeixen en res; però és que si hi anem, com ell (i alguns d'altres) fa, amb bones paraules i oferint entesa i diàleg, aleshores ho entenen com un signe de feblesa i encara s'hi posen més de cul.

En Moisès Broggi ho explicava molt millor que jo però em sembla que ja veieu el que vull dir, oi? Doncs això: DUI 11/9/2013!
Traidor
Anònim, 19/04/2013 a les 18:09
+22
-0
Duran!!!! tens menys futur a Catalunya que un espia sord.
ell no ho és
un català, 19/04/2013 a les 18:24
+21
-1
Sr.Duran, vostè en el meu pais sempre ens ha perjudicat.Fa trenta anys, per no dir més, que viu a costa dels impostos que pago jo i els meus conciutadans, i què a fet tots aquests anys per Catalunya? res de res, només viure al PALACE, en una suite i viure a cos de REI.Però ho entenc vostè no és català.
El tutejo perdoni, tu ets aragonès, per això no parles català sinó aragonès oriental.
Aquí t'hem posat el plat a taula i com ens ho pagues? traïnt el nostre pais.Saps com en diem al nostre pais d'aquesta gent? BOTIFLERS
Demano que per un principi d'ètica, cosa que dubto que en tinguis, perquè la pela és la pela, hauries de dimitir o que el sr.Mas et dones LA VERDA.
VISCA CATALUNYA NOU ESTAT D'EUROPA!!!
Perquè?
Fedor, 19/04/2013 a les 18:25
+32
-0
Perquè us emprenyeu tant amb el Duran? Que no veieu que només és un polític i per tant una espècie de gos? La independència l'està portant el poble i no els polítics i el Duran pot anar dient missa a madrit que per mi és com sentís cantar els grills en una nit d'estiu.

La cosa preocupant seria que l'Assemblea o l'Omnium o les plataformes que hi ha per a la independècia flaquegessin, llavors sí que seria preocupant, però aquestes paltaformes, QUE SÓN EL POBLE, lluny de flaquejar empenyen i el polítics no els quedarà cap mé remei que justar-se al que nosaltres, EL POBLE, volem.
independencia
papa, 19/04/2013 a les 18:45
+21
-1
Sr. Mas, Srs. de CiU ...
La DUI és legal i democràtica; internacionalment reconeguda.
a fer punyetes ciu
Anònim, 19/04/2013 a les 18:58
+2
-1
ahir la puta i avui la ramoneta o al revés, tant més.
Ahir en Mas demanant responsabilitat i tenir la boca callada i avui en Duran obrint la boca…
Nos estan engañando que nos digan la verdad!!
No vull polítics com aquest
Anònim, 19/04/2013 a les 19:27
+2
-0
Espero i desitjo que en l'estat de Catalunya tindrem una altra mena de polítics i servidors públics, gent honesta, transparent, preparada, competent, ... tot allò que NO ÉS NI REPRESENTA AQUEST BÍPEDE de comportament nefast, corrupte, mentider, egoïsta, hispanocèntric fastigós...
A tú, Duran
Anònim, 19/04/2013 a les 19:28
+5
-0
Espanya estarà disposada a oferir-te un ministeri i habitació pagada al Palace per la teva excel·lent tasca obstruccionista. No és això el que busques, botifler? Mireu com demana amb la seva boqueta petita.
Duran,
CESAR, 19/04/2013 a les 20:05
+5
-1
Roma no paga als traïdors.
No n'esperis res d'Espanya, ni tan sols el passaport.
Santa paciència
rpa, 19/04/2013 a les 20:41
+5
-0
Respectats i reconeguts? Jo de veritat no sé si aquest home es burro o ens ha pres per burros a nosaltres !!
Que tontos....
Anònim, 19/04/2013 a les 20:43
+3
-1
tots els que voten CiU aun es autonómiques. Toooooontuuuusss. Pasarells
Santa paciència
rpa, 19/04/2013 a les 20:49
+3
-0
Respectats i reconeguts? Jo de veritat no sé si aquest home es burro o ens ha pres per burros a nosaltres !!
ja no tornis d'espanya
beni, 19/04/2013 a les 21:57
+4
-1
Aquest paio ademés dels lobbis també deu cobrar del CNI.
No diguem blat si no el tenim al sac i ben lligat.
Anònim, 19/04/2013 a les 22:12
+3
-1
!Collons Duran¡ Tu mateixet et retrates amb aquest comunicat.
Que vols ara? Que a sobre et tirin floretes?
Com diu el President el cami serà llarg i ple de pedres i si en portem una dintre la sabata anirem coixos.
S'ha posat a la boca del llop.
Anònim, 19/04/2013 a les 22:24
+7
-1
Fins ara era un gran botifler, però ara, amés, comença a perdre els papers i fotre cagades de l'alçada d'un campanar.

Què farà quan passin els dies i les setmanes i Espanya no ofereix res de res que no sigui la destrucció total a sang i foc de Catalunya?

Seguirà defensant la submissió de Catalunya? Quedarà algú a Unió que tingui tan poca vergonya d'aguantar-lo? O potser el fotran escales avall d'una puta vegada?
L'orgia del Palace i Olé d'Epaña
Anònim, 20/04/2013 a les 12:57
+2
-0
La puteta democristiana s'ofereix als peperos; ets molt cara Duran d'España? 60 euros, que, guapa? realment un home que s'ofereix d'aquesta manera es la indignitat personificada; ara, mantenir la Suite del Paradiso de Palace, comporta algun sacrifici; el que ningú entén es com la dona i filles aguanten el jolgorio sexual del Duran del Palace í olé!