El Front Nacional de Catalunya torna amb tint xenòfob i militarista

| 15/04/2013 a les 16:23h
Arxivat a: Política, fnc
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El manifest del nou FNC.

Les històriques sigles de FNC, Front Nacional de Catalunya, l'organització resistent sorgida immediatament posterior a l'ocupació militar del 1939, torna a l'arena política. Aquest dilluns s'ha difós el manifest amb què el partit es "presenta" davant la societat catalana.

El manifest té certs tints xenòfobs -carrega contra "la falsa pau multicultural" i avisa contra la "renúncia a un pam del nostre territori esperant passivament la integració"-, es defineix a favor "de la declaració unilateral d'independència, la defensa dels drets dels catalans, la renovació democràtica, l'enduriment de les lleis i el seu compliment i del català com a única llengua oficial".

Així mateix, el nou FNC, manté un esperit militarista. Segons el Manifest preveu "la creació d’una nova policia i d’una milícia, enteses com a instrument de participació i de corresponsabilització dels ciutadans propi de les societats democràtiques avançades com la suïssa o l’escandinava".  En aquest sentit, aposta per "reforçar la seguretat pública recuperant la institució tradicional i centenària del sometent allí on calgui. Pel que fa a la defensa, ha de ser garantida per professionals i reservistes voluntaris".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Mi-te'l!
Jordi M, 15/04/2013 a les 16:36
+28
-7
Hòstia, el Serafini de redactor de Nació Digital? Però que no es jubilava?
és la guerra!
fideli, 15/04/2013 a les 16:36
+44
-17
Catalans: expulsem el paràsit invasor. és la guerra!
...
Anònima catalana, 15/04/2013 a les 16:41
Interessant
+102
-29
els bons periodistes s'han de limitar a INFORMAR.

si voler una Catalunya catalana és xenòfob, doncs aleshores jo ho soc com la que més.

Amb el rotllo multiculti el que no ha aconseguit castella en segles ho aconseguiran els africans en decades.

(no espero que em publiqueu el comentari, que ja se sap que l'esperit democràtic depen de si escoltem el què ens agrada)
fantasmes
Al-Turtosí, 15/04/2013 a les 16:49
+52
-11
No li veig res de xenofòbia.
L´extrema dreta,anar fotent.
Anònim, 15/04/2013 a les 17:01
+21
-38
No veig clar que es puguin usurpar unes sigles històriques per pert de gent que no hi eren amb anterioritat i no son públics,l´última branca coneguda es va incorporar a ERC i es tindrà que mirar legalment,això fa pudor de que la xenofoga Unitat Nacional Catalana,capitanejada per Xavier Andreu ex membre del PSAN-P i Nosaltres Sols,CEDADE desprès,com que no es menjen un torrat ara es volen fer servir d´unes sigles històriques per anar fotent.
tint militarista
toni ballus, 15/04/2013 a les 17:14
+57
-12
Pel sol fet de disposar d'una mínima estructura policial o militar, la nostra societat no te cap tic militarista. Per tant no entenc que qualifiqueu al Front Nacional de Catalunya, com a entitat amb tint militarista. Jo ni els coneixo, ni en tinc referència, però és injust penjar etiquetes sense cap fonament. Crec que denota pobresa periodística.
Els tics qualificats de "xenòfobs" caldria que els aclaríssin.
D'on han sortit???
Anònim, 15/04/2013 a les 17:20
+23
-39
No tinc la més remota idea de qui son aquests o d'n han sortit. Jo diria que més aviat tenen tocs populistes.
Embrutar el país
Anònim, 15/04/2013 a les 17:21
+27
-45
Això fa tuf d'estat català que sempre ha estat un partit de dretes, mooolt de dretes.

Aquesta gent venen a embrutar, no només, unes sigles més que honorables on ens aixoplugàvem fins i tot anarquistes (dels de veritat) Sinó tot el país.
Ara mateix un discurs reaccionari i populista és el que menys convé a Catalunya.
Deixeu "el front" tranquil i als catalans també.
Catalans, Catalunya
Anònim, 15/04/2013 a les 17:39
+33
-9
Acabo de llegir el Manifest i em sembla totalment raonable el que s'hi diu.
Madrid guanyara
Anònim, 15/04/2013 a les 17:41
+12
-15
Madrid te armament de combat i son més.
Una declaració correcte
100%Europeu, 15/04/2013 a les 17:43
+22
-8
Respecto que hi trobeu "tints de xenofòbia", però jo el vexi correcta, no trobo que digui res que no expressi cap altra nació, el que si és cert és que estan excloent una bona part de la població.

Des del meu punt de vista una nació només sobreviu amb un estat, sense aquest esta destinada a desapareixia. I podem dir que ja fa 300 anys que s'està dissolvent. En situacions com aquestes el més correcte son solucions a la altura. Semblen una mica reprensius però això només hauria de durar fins que la cultura i llengua catalanes estiguin normalitzades.
Patriotes
Sang, 15/04/2013 a les 17:52
+32
-11
Més aviat veig que son patriotes. Defensar la terra, la identitat i que no dessaparegui la nostra cultura, la catalana, no és pot considerar xenofob. Més aviat es podria dir que son patriotes, ultra-nacionalistes i prou. Si algú ho vol considerar així, doncs jo també soc xenofob o com collons li vulguin dir.
CNI...?
[email protected], 15/04/2013 a les 18:02
+14
-15
Quina part del 10 milions del CNI s'han embutxacat ?
I a més cou, el Front era minoritari però de gent molt normal i antifeixista pels que recordo i he conegut.
miliarioxenofob?
Anònim, 15/04/2013 a les 18:03
+28
-13
Doncs jo m'he llegit el manifest i el subscric al 100%, pensava que aquest diari no era pro ic-v
estat català de dretes?
Anònim, 15/04/2013 a les 18:13
+20
-7
estat català mai va ser un partit de dretes! per això es va integrar a esquerra republicana i va presionar perquè es declarés la republica catalana! era l' unic partit netament independentista de la catalunya dels anys 20/30 i de dretes res de res la dreta era la lliga regionalista de cambó a veure si llegim una mica d' història nano ;)
aqui us equivoqueu
xenòfobs els patriotes ? quina pena, nois, 15/04/2013 a les 18:17
+39
-9
No hi ha dret que qualifiqueu de tint xenòfob i militarista tant sols la defensa patriòtica de catalunya. Cada dia menys content del vostre diari, n'hauràn de sortir molts més amb informació més fidedigna.
Bruno
Anònim, 15/04/2013 a les 18:18
+35
-15
Sortosament no tot ha de ser l'Arcadi Oliveres i la Teresa Forcades, ni la CUP, ni la típica i fossilitzada esquerra en general de qui els catalans n'estem més que saturats. Benvingut sigui el Front Nacional de Catalunya. Esperem que sigui aquí per donar molta guerra i per combatre a favor de la nostra identitat catalana.
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!
Anònim, 15/04/2013 a les 18:31
+24
-2
//*//
endavant catalunya
oriol pratginestós, 15/04/2013 a les 18:31
+19
-20
Aquests són els infiltrats del CNI ,.. ni cas.
prou!
Anònim, 15/04/2013 a les 19:05
+38
-6
el militarisme és una ideologia que advoca perquè els militars siguin presents a tota la vida pública i governació d'un país.

Voler un exèrcit no és ser militarista.
AC
Anònim, 15/04/2013 a les 19:20
+9
-6
Sense militarisme millor, o l'empraràn d'excusa per dir dictadura. Els militars venen DESPRÉS de que CAT sigui independent i reconeguda. Es a dir, quan s'és reconeguda com país.

La resta, tothom ja sap qui vota, i tothom vol la independència DUI 2013
God Bless America!
Jordi M, 15/04/2013 a les 19:21
+29
-6
Si per tenir exèrcit propi s'és militarista, tots els estats del món són militaristes menys vuit o deu. I només un d'aquests vuit o deu té les dimensions mínimes del que entenem per país. Costa Rica. Va decidir-ho un català, cosestranya! Tot i tot, signo seguir aquell únic contraexemple a la norma que tot estat té el seu exèrcit. Signo ser com Costa Rica. Signo tenir una policia sobredimensionada que de fet fa funcions que normalment les fan els exèrcits en temps de pau (p.ex. la vigilància de fronteres) i mantenir un acord amb els Estats Units perquè sigui el seu exèrcit el que ens defensi si mai veiem amenaçada la sobirania. Un acord que, lògicament, tindrà de contrapartida que Catalunya serà el soci més fidel dels Estats Units en política internacional. Jo preferiria ser un país normal. Un país amb el seu exèrcit com absolutament tots els altres. Però que volem seguir l'únic model alternatiu que hi ha a tot el món mundial? Doncs vinga. Tot sigui perquè no se'ns digui militaristes. Com Costa Rica.
regiodigital
Anònim, 15/04/2013 a les 19:21
+13
-18
Hola som de REGIÓ Digital...

Visca Catalunya lliure. Mori Espanya.
Més val això
Català, 15/04/2013 a les 19:30
+40
-21
que els patètics i babaus multiculturalistes que tothom se'ls pixa. Endavant! Tant de bo sigui el partit català nacional fort i amb empenta que necessitem en aquests moments!
pincellada
alexsensecolor, 15/04/2013 a les 19:45
+11
-21
4 apunts agafats del manifest. Fixemnos, sense mirar els colors , en algunes afirmacions , quin tó desprenen:
"recuperar els conceptes d’ètica, ordre i disciplina...,
contra l’absència de valors i el relativisme social...,
recuperant la vigència dels usos i costums...,
part de la societat que ha estat acollida i que rebutja...,
cal una opció nova...,
priorització dels drets dels...,
falsa pau multicultural...,
creació d’una milícia"...(milicia ,básicament ,són gent que no són policies pero tenen ganes de portar armes i jugar a mascles),
No em cal ser un expert en economia, sociologia o psicologia per fer-me
una idea ben clara de que són o que volen ser aquesta gent.
pincellada de debó ...
Sigma, 15/04/2013 a les 19:49
+9
-6
... es la que hem de fotre a tots aquests bolets que surten i sortiran per tal que el procés independentista encalli.
Aprèn català
Jordiet del Pet, 15/04/2013 a les 20:26
+22
-8
Quico, aprèn català. En català no es diu "amb tint", això ho diuen els castellans. Aquí diem "amb caire". Ara, dubto que un multiculturalista pancastellanista tingui gaire interès a aprendre bé la llengua, no sé perquè m'hi esforço.
INDEPENDÈNCIA!
Anònim, 15/04/2013 a les 20:36
+15
-8
Vejam ja n'hi ha de prou de fer el préssec, és obvi que com més independentistes hi hagi més gent amb la condició de freaks, militaristes i altra gent que s'apunti al carro de la independència perquè toca, hi haurà.

Però, si aquestes condicions esmentades invalidessin a qualsevol país ésser independent, aleshores no hi hauria cap país independent al món. Començant per Espanya.

És com els babaus que pretenen fer-nos creure que el nostre país no pot ésser independent pel fet que hi ha corrupció... tots aquests que se'n vagin a pastar fang!

Al món hi ha països amb més o menys corrupció, es tracta que el nostre proper estat sobirà aconsegueixi reduir al mínim la corrupció de tot tipus, no solament la de caire polític!

I també hi sortirem guanyant si amb la sobirania aconseguim un país amb un grau de cultura elevat i això implica reduir el militarisme i la xenofòbia nostrada al mínim.
Ben mirat
Agustí, 15/04/2013 a les 20:47
+30
-10
Ben mirat cal un grup que agrupi el nacionalistes de veritat que no estan per votar al Duran ni per votar Esquerra q fa quatre dies q encara llepaven el cul al Montilla a més es evident que els grups q han "fracassat" com Reagrupament i SI, la veritat, jo no els veig votant a l'Arcadi i a la monja. Doncs trobo raonable q s'agrupi un nacionalisme valent i allunyat del multicultarisme q tan de mal ha fet a Catalunya i q malauradament ara estem pagant.
Visca Catalunya lliure!
Endavant!!!
Anònim, 15/04/2013 a les 20:56
+4
-16
es mejor ser una cagado, un caganer, y dar flores... así nos luce el pelo desde la Edad Media.

no a la guerra
Anònim, 15/04/2013 a les 21:40
+6
-5
fideli si fem la guerra a espanya tenim tots el bolets per a perdre, Callat
Això és CNI
Anònim, 15/04/2013 a les 21:46
+15
-5
Com podeu donar crėdit a aquestes informacions? La TIA ja no sap on dar-les
Apuesta tendrán el meu vot
Anònim, 15/04/2013 a les 22:04
+28
-10
Ja era hora que sortis un partitura independentista , el qual estigues encontra de la multiculturalitat que ens han vingut apuesta última fornada.No encontra de la inmigració dels anys 60 o 70 ,que en la selva major part s' han integrat i amb les qual compartim moltes costums .I dels qual molts de nosaltres i tenim arrels.Fart de bandas lllatines,de inseguretat ,de gent que nomes viu de les sudbencions , de atracaments , de burkes ,etc etc.Visca Catalunya lliure ,pero amb ordre i seguretat
Costa Rica
Anònim, 15/04/2013 a les 22:48
+16
-3
God Bless America, coincideixo amb tu en tot, però no t'equivoquis: Costa Rica no va dissoldre l'exèrcit per pacifisme, el va dissoldre perquè era un niu de comunistes.

Periodistes de fireta
Carles Puig, 16/04/2013 a les 01:05
+35
-7
Quina mena de periodisme és aquest?

A què juga ND? A ser una mena de "Salvame" en versió digital?

Llegiu-vos el text que han fet aquests del FNC. Defensen exactament el que tenen gairebé tots els estats del món.

Tothom pot ser un país normal menys Catalunya? Catalunya es veu que ha de ser una ONG per acollir tota la immigració del món i ha de ser el paradís de la delinqüència jihadista internacional com ja és des de fa temps? Qui ho ha decidit això? I ho hem d'acceptar i aplaudir-ho? Quan deixarem els catalans d'actuar com imbècils i aplaudir que hagin convertit el nostre país en el prostíbul i l'abocador social d'Europa?

Collons, que ens estant matant la gent al menjador de casa seva i en aquest país ningú s'atreveix a dir les coses pel seu nom i a dir que ja n'hi ha prou, que fins aquí hem arribat i que s'ha acabat el bròquil!?
En què ens hem convertit?, en un país de pusil·lànimes, un país sense ànima i en un país esclavitzat a la dictadura del políticament correcte? Ni parlar-ne!

Endavant FNC! Visca Catalunya!
Militarista i Xenòfob ?
Anònim, 16/04/2013 a les 02:13
+43
-6
Mentre continuem a fer articles com aquest no assolirem pas mai la Independència.

Mentre no tindrem clar que ens cal un Exèrcit Català professional i una Guàrdia Nacional de reserva com ja ho va proposar en Carretero, no anirem enlloc si no és a Madrid per tal que ens fotin. Continuarem sotmesos als Espanyols i pagant llur Exèrcit, llurs serveis secrets, llur Guarida SSivil, llurs Garzons, llurs polissies nassionals i llurs reis.

Mentre no tindrem clar que l'única llengua oficial (amb l'occità) haurà d'ésser el català arreu dels PPCC i que l'erradicació social de l'espanyol és "l'únic mitjà de supervivència de la llengua catalana", no assolirem mai la Independència.

Mentre no tindrem clar que les comunitats hispanòfona, arabòfona, francòfona, lusòfona, russòfona, italòfona, germanòfona, etc que viuen als PPCC, no tenen ni han de tenir cap dret lingüístic enlloc, no assolirem mai la Independència.

Sabeu que a finals dels 60 uns quants "intel.lectuals" catalans s'inventaren les collonades "catalanoparlant" i "castellanoparlant" ? Mentre aquests incorporaven aquests mots ridículs per tal d'amagar la realitat social i socio-lingüística, els interessats en deien castellans i catalans sense cap vergonya ni por.

Després s'inventaren una darrera i gran collonada: "és català tot el qui viu i treballa a Catalunya". "Comble de la bêtise humaine !". 40 anys més tard el monstre ha generat dues comunitats nacionals clarament diferenciades malgrat les porositats des de l'espanyola cap a la catalana.

Però no volem parlar del fet que la comunitat hispanòfona rebutja majoritàriament l'ús social del català. Continuen parlant espanyol als PPCC.

.... i aquest és el problema d'ara i el més pelut del futur.

Recordeu-ho: mentre totes les comunitats estrangeres no utilitzin massivament el català socialment - com ho fan a CH, Brasil, etc - "on va droit au mur"
ND torna amb un tint...
Pep (Brasília), 16/04/2013 a les 02:41
+45
-6
No he pogut pas trobar cap adjectiu per tal de descriure el judici emès per un mitjà com ND respecte del manifest del FNC.

Però tot s'explica quan durant anys visites Catalunya i et trobes amb els fenòmens següents:

1-Rebuig total a contestar-te en català dels joves nascuts a Catalunya i que a més fan mala cara quans t'hi adreces en la nostra única llengua nacional.

2-Subvencions massives a entitats espanyoles com la Fira d'Abril i d'altres, vergonya miserable de la nostra repugnant classe política que patim des de la Transició.

3-Silenci eixordador sobre la delinqüència massiva de la part sobretot dels magrebins. Només calia passejar-se per Salt fa 10 anys per adonar-se de la gravetat i de la impunitat de la situació. I demanar als saltians què esdevenia a la ciutat. Resposta: tots aquests joves magrebins ben vestits i amb BMW són lladres que a més viuen a costa de la societat. Tenim robatoris a dojo. La resta ja la sabeu.

Tot plegat em fa dir que o bé som subnormals mentals o bé ens han rentat el cervell.

Quina nació del món amb 300 anys d'ocupació per part d'una altra SUBVENCIONA activitats de la gent que pertany a la nació ocupant i que a més a més militen activament per mantenir la nació ocupada sotmesa ?

Quina nació del món convida escriptors d'una llengua estrangera com si fossin de la seua nació com va fer la Generalitat amb la Fira de Frankfurt ? I més greu: oblida els dos escriptors nord-catalans Beszonoff i Lluís ?

L'article ENS DÓNA LES CLAUS del per què ENCARA SOM SOTMESOS A UNA NACIÓ DE CAFRES COM ELS ESPANYOLS ! Només una nació de rucs i febles de caràcter pot mantenir-se en aquesta situació.
Frnt Nacional de Catalunya
Anònim, 16/04/2013 a les 02:42
+33
-9
Ni monges xavistes, ni pacifistes de pa xucat amb oli, ni pseudorevolucionaris stalinistes. Només nacionalistes catalans. Massa de país normal per parlar-ne amb un mínim d'objectivitat i dignitat periodística oi?
Ja ha arribat la xusma
JoaquimGirona, 16/04/2013 a les 06:46
+17
-37
Ja hi som tots. Fins i tot els indesitjables. Començem a ser un pais normal.
Em sembla correcte. És el que fan els països normals
Anònim, 16/04/2013 a les 08:48
+13
-4
Acabo de llegir l'article sobre el monstre barbut espanyol i els enemics de Catalunya que l'acompanyen en la seva croada contra el nostre país i la nostra llengua nacional, i trobo totalment encertat el plantejament que fa el FNC. I encara es queden curts.
Pel sr. de Brasília (02.41)
fins als nassos d'identitaris, 16/04/2013 a les 10:19
+7
-10
Delinqüència dels magrebins? Potser si, però t'asseguro jo que dels milers i milers de magrebins que han vingut a Catalunya els darrers 10-15 anys una part mooolt petita han optat per aquesta pràctica. Els altres han estat mà d'obra barata per honorables empresaris catalans.
Per cert parlant de delinqüents t'has oblidat aquells que més ROBEN, aquells que no tenen cognoms magrebins, aquells que són considerats insignes ciutadans però que són els més lladres de tots (o bé perquè roben directament o bé perquè són evasors fiscals): MILLET, MONTULL, PRENAFETA, PUJOL, CARCELLER, CRESPO, BAGÓ, PRAT.... ara bé, potser tens raó la culpa de tot és dels magrebins...
Avissem als joves de les mentides dels fanatismes.
Charly Brown, 16/04/2013 a les 11:00
+5
-15
Atenció, vigilem-los de prop als fanatics i si cal dificultem el seu arrelament a la nostra societat tolerant i pacífica. Aquests poden haver estat creats des del CNI espanyol, aprofitant que a tot arreu hi ha fanatics per fer fracasar el projecte sobiranista català. Normalment capten a gent amb poca capacitat estratégica per entendre la complexitat de la situació, dels que tot ho volen resoldre com una baralla al pati d'escola. Potser també més d'un aprofitat que l'únic que cerca és una manera de fer la viu-viu.

No és el multiculturalisme, és la llibertat el que cerquem.

El multiculturalisme que diu que totes les cultures son igualment avançades és certament fals, però el multiculturalisme que defensa que totes les persones tenen dret a viure en la cultura que prefereixen sempre que això no atenti contra els drets del esser humà, és la forma que adopta una cultura avançada.
2014
Anònim, 16/04/2013 a les 11:20
+6
-19
vaja, el que ens faltava, quin fàstic! se'ns gira feina nois... si no en tenim prou amb els Ciudadanus, la Plataforma x Cagar i la Falange, ara tenim els feixistes de barretina! Això si 4 gats i tots a comentar la notícia... per favor no doneu més protagonisme a aquesta secta feixista. que ho engegaran tot a dida! I a sobre usurpen el nom d'una organització històrica els membres de la qual MAI haguessin subscrit els seus textos. Ara ningú diu que aquests són del CNI? però si aquesta vegada està claríssim! Ara si que tindran carnassa els de la Caverna!
Només una cosa més.
Charly Brown, 16/04/2013 a les 11:30
+1
-6
No us doneu compte joves, que els descendents del franquisme, els que tenen en la seva genética ideològica molt arrelat el nacionalisme violent i agressiu, sempre estan acusant a tot els que els contradiuen de nazis o nacionalistes, tant si és l'esquerra dels desnonats, com si és la dreta independentista catalana. Sabeu perqué? Perqué la seva experiencia politica internacional de governar un estat els ha fet adonar de que el nacionalisme está absolutament vençut pels aliats el 1945. Va fracassar a França amb Petain rendint-se als alemanys, i va fracassar després a tots els que en van fer bandera alemanys, italians i japonesos. Ells mateixos, els hereus del franquisme, diuen que no son nacionalistes. Sisplau, no us deixeu enganyar per proclames engegades segurament amb diners del CNI per politics aprofitats o enganyats sense gaire seny. La lluita de Catalunya va en el sentit d'integrar a tots els nouvinguts, de fer una Catalunya, lliure i nova i ens ha donat bons resultats (Carcalandia está molt extesa a Espanya però a Catalunya només minories). Nosaltres, els catalans fent cas d'Unamuno no ens conformem amb vencer, volem convencer perqué només així es pot fer un país amb futur.
A més, el país del passat no hi ha condicions per refer-lo.
Escolteu la canço "A la vora de la nit" composada per l'octogenari Espinàs que tant va agradar a Salvador Espriu, el poeta que ens va salvar els mots per poder accedir "al ple domini de la terra" i entendreu que cal colgar els mocadors vells sota l'arena i que cal alegra l'antiga terra. No us deixeu enganyar per les estrategies imperials que van formar el GRAPO, el GAL i mantenir la vigencia d'ETA anys i panys. Alimenten els seus enemics més irracionals per justificar la seva existéncia devant d'un mon que no accepta el fanatisme.
Front Nacional...
Anònim, 16/04/2013 a les 12:28
+6
-17
Ja trigaven a aparèixer aquests.... tot país normal ha de tenir el seu grupet feixista, ara només espero que no creixin gaire.
Replica al de les 1741
Anònim, 16/04/2013 a les 12:34
+5
-2


Escolta això i entendràs que des que es van inventar els míssils la vida dels pilots, capitans i tanquistes ja no és tant còmode.
El problema principal per a tota supervivència nacional són sempre són els traidors i els derrotistes, no són les tempestes que tomben els arbres, sinó els insectes que se´l menjaven des de dins. O fumigues o seràs fumigat.







Americans first
Anònim, 16/04/2013 a les 13:06
+11
-6


Per als que no us agrada el mot "nacionalisme" només dir que ahir i avui als mitjans dels EUA he sentit més d´un cop això de "americans first", una versió del que aquí hem dit des de sempre, durant segles, i que ara alguns pretenen que no diguem més i per diferents motius. Perden el temps.


PRIMER ELS DE CASA, ARA I SEMPRE.


El contrari d´un ciutadà nacionalista membre d´una societat com és la catalana, és un individu egoista-individualista que no pertany a res i probablement només creu en el que brilla, fet que denota la seva misèria humana i poca comprenció general, i no cal dir que això és un estat existencial contranatura, no cal ser un expert primatoleg per entreveure-ho.


Per a dir-ho més clar, TU, català, sense la teva societat catalana no ets res ni ningú, i t´agradi o no, el món sempre funcionarà amb estats, i aquí és on no anem, no, sinó a on tornem. ESTAT-NACIÓ CATALÀ.


AMERICANS FIRST,

PRIMER ELS DE CASA, ARA I SEMPRE. (Alguns van pretendre emmerdar aquesta sabiduria catalana ancestral, però només calà als que així ho volen i no als que així ho creuen).



Xavier Pinell, 17/04/2013 a les 02:53
+2
-2
Tinc carinyo al Nació Digital, trobo que fan bona feina però són articles com aquest on es destapa aquella tirada de gent que no ha fet net de la mentalitat que arrossega al fons a Catalunya de la misèria de l'esclavitud. Trobo que tenir respecte i empatia i els altres valors humans fa que tot conflicte millori. Tintoreria Nacional
Front Nacional?
Una pregunta..., 17/05/2013 a les 19:41
+1
-2
A mi me la bufa si són xenòfobs, de dretes, militaristes o el que ells vulguen. El que em pregunto jo és perquè agafen un nom històric? És a dir... fins a quin punt és legítim agafar noms d'organitzacions històriques? Si no vaig errat, la legitimitat li dona només un ex-militant del Front, quan els altres ex-militants no hi estant pas d'acord i van acordar no utilitzar el nom de FNC.
Em sembla que ja hi ha altres sigles per mantenir aquesta linia política, i agafar el nom històric del FNC és error que acaba per deslegitimitzar el seu discurs.