El PP insisteix que si CiU vol «diàleg» ha d'abandonar l'independentisme

| 26/03/2013 a les 17:28h
Arxivat a: Política, procés català, ppc, enric millo
Aquesta notícia es va publicar originalment el 26/03/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Millo, en una imatge d'arxiu. Foto: Q.S./ND

Disposats a parlar, a "dialogar" de pressupostos amb el Govern de CiU. Així ho ha plantejat aquesta tarda el portaveu del PPC, Enric Millo, que des dels faristols del Parlament ha obert la porta a l'entesa amb l'executiu d'Artur Mas, però així amb condicions. Per Millo, qualsevol diàleg passa per "abandonar l'independentisme".

Amb aquesta posició, Millo ha volgut replicar la demanda de "diàleg" amb "resultats" que aquest migdia ha emès el portaveu del Govern i conseller de Presidència, Francesc Homs. De fet, el portaveu governamental ha tornat a insistir en "senyals de diàleg" com ara flexibilitzar el dèficit.

El PPC, doncs, ha volgut deixar clar que l'entesa passa per "aparcar el procés sobiranista" i pel reconeixement que l'acord entre "CiU i ERC ha estat un veritable fracàs".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Xantagistes
Anònim, 26/03/2013 a les 17:49
+50
-1
El xantatge és un acte no només lleig i antidemocràtic sinó també delictiu.
Qui ho practica demostra que no té arguments sòlids.
És un acte de feblesa. Igual que la violència verbal o física.

DUI JA!!*!!
Està sonat
Fedor, 26/03/2013 a les 17:52
+48
-1
Aquest fotre està ben sonat. I pensar que quan CiU el va engegar a la merda es va oferir a ERC que, naturalment, va fer el mateix i a la fi va anar a parar al PP i ara vol que Mas s'oblidi de l'indepententisme! Ben sonat.
On ets Pau Claris?
Anònim, 26/03/2013 a les 17:53
Interessant
+59
-1
Això és el que tu voldries, gamarús.
La flama de la Independència, és més viva que mai.
Ves fotent llenya al foc que a la fi, petarem.
Si vols fer-me cas, millor calladet.
En Quillo ha destronat la Camatxo
Anònim, 26/03/2013 a les 17:54
+20
-1
Aquest senyor, en Quillo, actua ben bé com si ja s'hagués consumat la substitució de la senyora Camatxo al capdavant de les hordes peperes del Principat.
Ejpaña es així i mai canvía
Ishtar, 26/03/2013 a les 17:55
+15
-1
per això serveix intentar dialogar amb Espanya, per que a sobre fagi xantatge.....s'ha de deixar d'intentar dialogar amb un estat antidemocràtic que roman anclat mentalment en l'època de Felip II, es pensen que encara estan a l'Imperi espanyol....son patètics
Dialogar amb aquests?
Vicenç Ramoneda, 26/03/2013 a les 17:55
+18
-1
Nunca fue el castellano lengua de imposición.


Amb un PP més obert al diàleg, augmenta el genocidi contra la llengua catalana. El passat dia 29 d’octubre el ple municipal va aprovar el canvi del nom oficial de la ciutat i del municipi, de MAÓ a MAÓ-MAHÓN (De Salses a Guardamar i de Fraga a "Maó-Mahón"?

Si els fills de puta volessin no veuríem mai el sol!



Encara hi haurà qui pensi que hem de dialogar amb aquesta gent?
Perquè us penseu que mig món a fotut el camp i ha deixat de ser espanyol?
Serem els catalans els únics imbècils del planeta que no farem el que tothom a fet?

Marxem rapit d'aquell país!
Visca Catalunya estat!
Visca la DUI!
Trillo
Anònim, 26/03/2013 a les 17:59
+22
-2
Potser CIU claudicarà però els Catalans volem L'INDEPENDENCIA
que et quedi clar
CorruPPtes
Anònim, 26/03/2013 a les 18:00
+18
-1
Tastaolletes.
Ai què "monu"!
Jordi Saura, 26/03/2013 a les 18:00
+23
-1
I quina carona que fa ell. Espero que aquest somriure de gamarús se li petrifiqui ben aviat, perquè... espero que no li fotin ni putu cas.
Millo ets un "pillo"
[email protected], 26/03/2013 a les 18:01
+32
-1
No tot-hom canvia de jaqueta tan ràpid com en Millo que ha passat de confederal-catòlic a unionista-tardo-franquista en un aclucar d'ulls. Vigila amb els gerros amb flors i et recomano La Metamorfosi de Kafka. T'agradarà.
Foten pena
Fart, 26/03/2013 a les 18:03
+29
-1
Home, els que si han fracassat son els del teu partit, que passaran a l'història com els que s'emportaven els sobres a casa mentre l'Ejpaña s'enfonsava com el Titanic.
Ejpaña es així i mai canvía
Ishtar, 26/03/2013 a les 18:05
+18
-1
per això serveix intentar dialogar amb Espanya, per que a sobre fagi xantatge.....s'ha de deixar d'intentar dialogar amb un estat antidemocràtic que roman anclat mentalment en l'època de Felip II, es pensen que encara estan a l'Imperi espanyol....son patètics
Millo, i si abandones Catalunya i marxes al cottolengo d'España i un Chorizo
Anònim, 26/03/2013 a les 18:11
+22
-1
Millo tu si que has d'abandonar CaTalunya i marxar amb els teus manchegos, andalusos, murcianos i ceutis; que fas aqui, extraterrestre? i per cert aquella bola de neu que g'acompanya es de Badajoz? PP, partit d'espanyolistes que no saben fer les maletes cap a la seva demencial, atrotinada i choriza España del Rajoy el BArcenas Nazional.ES
Un any de vida els hi queda als peperus
Anònim, 26/03/2013 a les 18:23
+21
-1
Al PP li queda poc més d'un any de fer el valent cagasenalles. El 25 de maig de l'any vinent són les europees i l'allisada que li espera és de pebrots !!. Haurà de convocar d'immediat eleccions generals.
constitucionalistes
Tramuntana, 26/03/2013 a les 18:25
+22
-1
Son les paraules des de l'imperi castellà cap Catalunya. Son les paraules i els fets dels franquistes,espoliadors,unionistes, anticatalans,xantagistes, genocides, constitucionalistes, antidemòcrates i que practiquen la xenofòbia.
Així
Jordi Pérez, 26/03/2013 a les 18:29
+28
-1
Si el PP vol diàleg ha d'abandonar el nazisme i abraçar la democràcia, o sigui, el referèndum.
Teatro del bueno, actors principals: CyU i Ppsoe
Anònim, 26/03/2013 a les 18:31
+24
-1
CyU un cop ha guanyat els nostres vots, ha abandonat l'estelada.

Duran roba als aturats, fa oposició al Govern català i difon unionisme als 4 vents. Però, no es obligat a dimitir.

En una empresa privada això seria impensable, Sr. Mas vostè té pebrots? vostè té paraula? vostè permet aquesta humil.liació al milió cent mil vots ( jo m'incloc)?
EL PP A PASTAR FANG
MG, 26/03/2013 a les 18:40
+28
-1
I perquè ha dde voler CIu o algú dialogar amb aquests papanates?
INDEPENDÈNCIA I A PASTAR FANG !!!!!
Mas no ha fracassat
Anònim, 26/03/2013 a les 18:50
+20
-0
ni Junqueres, tenen el poble al darrera.
no cantis victòria encara, llímac!
aquest sonriure amb la cara de ciment armat que fas, potser se t'acabarà.
ja voldriau tenir vosaltres el caliu de tot un poble.
vosaltres només sabeu enganyar, robar, insultar, xantage, fer por, la gent ja us conèix.
Em semble que és al revés
Charly Brown, 26/03/2013 a les 18:54
+17
-0
Doncs jo trobo que si el PP vol entendre's amb els catalans ha d'abandonar l'Espanya anticatalana (unidad de destino en lo universal) i antidemocratica del dictador Franco.
Només ens volen dominar
Anònim, 26/03/2013 a les 19:02
+15
-0
Els del PP haurien de respectar els nostres drets nacionals i econòmics, en comptes de mirar només el seu interès. Volen obligar-nos a romandre a l'Estat Espanyol, tot i que els fets, el tracte i les paraules mostren una vegada i una altra que ells són els primers que no creuen que hi pertanyem excepte per dominar-nos.
Oi tant!
Anònim, 26/03/2013 a les 19:06
+20
-0
Sí corre, corre anem-hi tots. Abandonem l'independentisme que no ens servirà de res i deixem-nos a les mans del govern d'Espanya i del PPC que ens enganyaran, ens robaran, ens deixaran sense competències, ens ofegaran econòmicament i ens faran desapareixer com a poble. I sobretot en mans d'ells, unes persones que mai han enganayt ningú ni han sigut corruptes i han fet una gestió tant fantàstica de la crisi. Espanya: un país exemplar que té un gran futur.
En definitiva: Millo ves a c-g-r, no tens RES per oferir, panda de lladregots corruptes. En tot cas demana al teu jefe Rajoy que faci alguna cosa per la teva estimada Espanya que se'n va a pique, i deixa els teus xantatges de pa sucat amb oli per un altre dia.
HA FRACASSAT
Anònim, 26/03/2013 a les 19:31
+19
-0
El diàleg amb sords!
Seguir nacio digital
Anònim, 26/03/2013 a les 19:36
+18
-0
Nois aquest espai virtual, si el comparem amb un parell de mesos enrera, objectivament ha pujat de to i s ha radicalitzat moltíssim , a mes s entreveu una filtració enorme de vots de CIU cap ERC, tot fa pensar que estem molt a prop del punt d ebullicio, suposo que al carrer la reacció serà semblant. Ja poc no es parla de la consulta, gairebé tothom exigeix directament la DUI.
PP Millo
fins 2014, 26/03/2013 a les 19:39
+20
-0
Si fossim independents, aquest paio demanaria anexionar-se a España?
Hem de començar a fer la pregunta al revés.

Volem anexionar-nos a España?

Al 1714 els nostres avantpassats van tenir clar que no.
La pregunta segueix sent la mateixa.
Al 1714 no vem signar cap pacte. Vem perdre una guerra i ens el van imposar.
NO
Anònim, 26/03/2013 a les 19:43
+24
-0
Això és el que aquesta gent entés per dialogar: que RENUNCIEM AL QUE SON I AL QUE VOLEM SER.

T´ho dic en catellà, Millo:
- puertaaaaaaaaa!
Millo
Jan, 26/03/2013 a les 19:46
+11
-0
Si us hi fixeu, tots els anticatalans fan cara d'anar restrets....bé tots no, el Millo fa una cara ben diferent. Deu ser l'excepció que confirma la regla !!
Només volen desgastar-nos per atac
Dav, 26/03/2013 a les 19:56
+15
-0
El fracàs el té PP que és 4ª força, amb un autonomisme i unitarisme/unionisme que rebutja el 72% de la gent, etc. Sou una desferra i ni sabeu res de CAT.

CAT //*//
Diàleg
Anònim, 26/03/2013 a les 20:12
+11
-0
Segons la RAE:

diálogo.
(Del lat. dialŏgus, y este del gr. διάλογος).
1. m. Plática entre dos o más personas, que alternativamente manifiestan sus ideas o afectos.
2. m. Obra literaria, en prosa o en verso, en que se finge una plática o controversia entre dos o más personajes.
3. m. Discusión o trato en busca de avenencia.
~ de besugos.
1. m. coloq. Conversación sin coherencia lógica.
~ de sordos.
1. m. Conversación en la que los interlocutores no se prestan atención.

I ara pregunta: quina de les dues darreres locucions és el que entén el PP per diàleg?
Insisteix
Anònim, 26/03/2013 a les 20:16
+16
-0
CiU insisteix que si el PP vol diàleg s'ha de fer sobiranista.
A proposit sr. Millo
Anònim, 26/03/2013 a les 20:23
+25
-0

Benvolgut sr. Millo, que Mas ha fracasat ?????? ....... Doncs voste i tota la seva "penya" ja es deuen haber llegit tots el llibres d'autoestima del mercat, perque te "coll..." la cosa.

Va home và, que sou purs agents testimonials absolutament vuits de contigut.
caspos
ignasi, 26/03/2013 a les 20:37
+28
-0
No es Ciu, !Imbecil!, son mas de tres millones de Catalanes, eso es lo que tu y toda la derecha rancia y casposa no llegaran a entender nunca.
¿quien ponen piedras en el camino?
ignasi, 26/03/2013 a les 20:46
+18
-7
Leyendo la Vanguardia, viendo al Cuni cada noche y sintiendo al Baste cada día, no hacen falta Millos, El Rey llamo al Godo...! os estáis pasando con eso de la Independencia!, se nota que el Godo, quien paga manda.
HI HAURÀ DIÀLEG
Anònim, 26/03/2013 a les 21:29
+11
-0
Si el PP abandona l'UNIONISME!!!!
Només un estúpid pot intentar dialogar amb els espanyols
Anònim, 26/03/2013 a les 22:53
+10
-0
La mateixa cosa que un autonomista de casa bona en diu DIÀLEG els espanyols en diuen imposicion por derecho de conquista.

Per molt que si esforsi el conde de Godó el procés catala ja no te marxa enrera
El mandat ...
lector_333, 26/03/2013 a les 23:20
+10
-0
Mira Pillo, perdò Millo, en Mas segueix el mandat del poble que el va votar. Al menys ell no es com altres polítics, com per exemple el líder del PP o l'anterior líder del PSOE, que prometen unes coses i en fan unes altres un cop son elegits. Si en Mas de repent canvia de programa, TOTS els polítics caragirats tindreu problemes, que n'estem farts de vosaltres.
Quin cinisme!!!
Josep Ma., 26/03/2013 a les 23:50
+11
-0
Veuen que Catalunya està fent cada dia més de pressa el camí cap a la independència i tot lo que se'ls ocorre és proposar-nos que abandonem el camí a canvi de "dialogar"
Dialogar de què? Per què no hi han pensat abans? Això és tot lo que ofereixen els tramposos i farsants governants espanyols?
En compte de oferir-nos la fi de l'espoli, pagar-nos lo que ens deuen per llei i que no compleixen i invertir a Catalunya lo que no han invertit de lo pressupostat al llarg de 25 anys, tot lo que gosen oferir és diàleg; o sigui, "parole, parole" que diuen els italians. Però, les paraules se les emporta el vent, especialment si son en castellà.
Em recorda tant el conte del pastor i el llop, que espero que es compleixi ben aviat i el llop (independència) mati totes les ovelles i Espanya es quedi amb un pam de nas; perque, estirar tant la corda només és propi de retrassats mentals borratxos de nacionalisme visceral espanyol amb una catalanofòbia psiquiàtrica.
I de tot això, l'expressió facial de cínisme agut d'en Millo n'és una mostra excel.lent.

Perdó??
Aleix, 27/03/2013 a les 01:59
+10
-0
Jo pensava (perquè ho vaig escoltar de les seves boques durant un parell de dècades) que es podia parlar de tot mentre no hi hagués violència.

No se, així pel cap baix, me'n recordo d'Acebes, Aznar, Rajoy, Cascos, Aguirre, Mayor Oreja...

ETA va plegar i la realitat ja l'estem veient... ha sigut tant clamorós que inclús ETA amenaça amb tornar.
a la merda
aniram, 27/03/2013 a les 16:02
+7
-0
A la merda

Per mi, podríeu anar-vos tots els peperos i tots el botiflers a la merda, no feu perdre el temps, que no en tenim.

DUI, ja
vergonya
Anònim, 27/03/2013 a les 17:53
+7
-0
Quim pararas Millo, quin pararas que t ha tocat fr en aquest partit, ets un traidor, i poca solta
dnde está la neurona de Millo?
Anònim, 28/03/2013 a les 12:25
+2
-0
De vacaciones.
Retrat perfecte
JoMateix, 28/03/2013 a les 12:53
+4
-0
"Si vols diàleg has de fer el que jo et digui". És un retrat perfecte de la forma d'entendre la democràcia del PP. Espero que el Mas hot tingui claríssim.
urgent !!
Anònim, 29/03/2013 a les 10:22
+1
-0
Quan arribi el moment l´aparell mediàtic de l ´estat (claveguera inclosa) es tornarà a posar en marxa (de fet no ha parat) per convèncer del no a l´índepedència. Cal no perdre el temps i alliçonar a dubtosos i incrèduls. A cada poble un debat !!. Es urgent !!.
Espanya controla els mitjans i les tertúlies
Jesus, 29/03/2013 a les 16:44
+0
-0
Cal que de seguida en prenguem contramesures.