Junts fem més Nació     FES-TE SUBSCRIPTOR


Otero, Figo o Luis Enrique, a la campanya del Banc Sabadell

per NacióDigital , 31 de gener de 2013 a les 10:29 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 31 de gener de 2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Els dos futbolistes i la periodista, protagonistes de la nova campanya


El proper mes de febrer es llançarà la nova campanya publicitària de Banc Sabadell . Aquesta vegada, la campanya –destinada a promocionar el Compte Expansió– utilitza el concepte del "canvi" com a fil conductor i se centra en un seguit d'entrevistes que la periodista Júlia Otero farà a diversos personatges populars, de diversos àmbits, per als quals el concepte de "canvi" ha jugat un paper molt important en la seva trajectòria professional.

Així, la campanya permetrà presenciar entrevistes amb el conegut humorista Carlos Latre (que ha basat la seva carrera en els "canvis" que brillantment fa sobre l'escenari, amb les seves imitacions) o els exfutbolistes Luís Figo i Luis Enrique (protagonistes, en el seu moment, d'intenses polèmiques quan van “canviar” de samarreta esportiva). Otero també entrevista l'empresària, biòloga i exministra Cristina Garmendia, que parla sobre l'experiència de crear una empresa d'investigació a Espanya. Finalment, també es podrà veure una entrevista amb el cineasta J.A. Bayona, centrada en els riscos inherents a "posar en marxa un projecte que no s'assembli gens al que algú altre hagi fet abans".


Un cop més, Banc Sabadell ha confiat la realització de la campanya a SCPF, la mateixa agència que ja va desenvolupar la protagonitzada per Pep Guardiola i les campanyes "Converses sobre el futur", "Relacions" i "Valors".

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació