@ Alex 223
Per Anònim el 30 de gener de 2013 a les 15:43
a mi si que em fot vergonya de compartir la llengua i territori amb gent que es vol carregar la meva cultura i la dels meus avantpassats, que per cert, no van treballar perquè vinguessin morus, panxitus i xnos a desplaçar als catalans.
vergonya dels que us esteu carregant Catalunya i la seva cultura!
@ Alex 223
Per Anònim el 30 de gener de 2013 a les 14:01
a mi si que em fot vergonya de compartir la llengua i territori amb gent que es vol carregar la meva cultura i la dels meus avantpassats, que per cert, no van treballar perquè vinguessin morus, panxitus i xnos a desplaçar als catalans.
vergonya dels que us esteu carregant Catalunya i la seva cultura!
Per a l'Àlex 223
Per Pep Cirera el 29 de gener de 2013 a les 21:13
Estimat multiculti,
Apart de dir "rassista i txanòfub" a tothom que pensi diferent, els multicultis teniu arguments i respostes?
I hi ha algú més racista que vosaltres?
NO teniu arguments, tret de defensar el vostre interès personal. I d'odi racista en sabeu molt, vosaltres que esteu plens d'autoodi.
I si no digues per què un immigrant ha de tenir més drets i menys menys obligació que jo?
Au, veste'n a viure a Colòmbia o el Marroc (acceptant-ne les lleis d'estrangeria, és clar) i sigues feliç.
Per a l'Àlex 223
Per Pep Cirera el 29 de gener de 2013 a les 21:11
Estimat multiculti,
Apart de dir "rassista i txanòfub" a tothom que pensi diferent, els multicultis teniu arguments i respostes?
I hi ha algú més racista que vosaltres?
NO teniu arguments, tret de defensar el vostre interès personal. I d'odi racista en sabeu molt, vosaltres que esteu plens d'autoodi.
I si no digues per què un immigrant ha de tenir més drets i menys menys obligació que jo?
Au, veste'n a viure a Colòmbia o el Marroc (acceptant-ne les lleis d'estrangeria, és clar) i sigues feliç.
90% de racisme en aquesta notícia
Per Alex223 el 29 de gener de 2013 a les 16:06
90% de comentaris xenòfobs. Lamentable article i lamentables comentaris en la forma i en el contingut. Infleu-me a vots negatius, però reconegueu el rerefons racista en els vostres comentaris.
És el discurs d´Alba Daurada a la catalana i trobo irresponsable i perillós reproduir-lo. Certament, n´hi ha un de PxC que té raó: això ja fa temps que ho diuen, ells.
Lamentable Nació Digital permetent que el feixisme qualli a la nostra terra. I al Niño Becerra, tres quarts del mateix. Tristor de compartir territori i llengua amb vosaltres.
L'enemic a casa
Per Andreu Bonhom el 29 de gener de 2013 a les 07:55
Al nano que ha fet aquest comentari:
"No estic d'acord
catarg, 28/01/2013 a les 16:25
Els únics que "cal convidar a marxar" és:
1) als espanyolistes,
2) als que no ens reconeixen el dret a votar per l'autodeterminació
3) i fins i tot als que viuen en aquesta terra des de fa molt temps i encara no parlen bé el català.
Qualsevol d'aquests tres (que no són pocs) són els que haurien d'estar a l'atur i per tant ser convidats a marxar."
Et volia dir que ets un feixista. Només això. Gràcies.
UFF
Per Anònim el 29 de gener de 2013 a les 00:06
Llegint els comentaris cada vegada tinc més clar que en el cas de que hi hagi referendum votare que no a la independència , es més espero no travar-me cap català a l'estranger per que no l'ajudaré ni que m'ho demani de genolls apa...
QUE MARXIN TOTS
Per samaler el 28 de gener de 2013 a les 23:25
si senyor,
si han de marxar els immigrants,que marxin tos.....els espanyols també................(ppros,cidadanos,pxc,socialistas,bastants d'iniciativa,msr,falange....i uns quants mes.....
Visca Catalunya lliure,reunificada,cristiana i catalana.33
Cal convidar a marxar a les famílies hispanioles a marxar?
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 23:16
?
Ja era hora.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 23:12
Si senyor,per fí algú amb dos dits de front presenta propostes realistes,S'ha de reduir la MSI : Massa social inassumible,nomes aixi es pot començar a pensar en la recuperació del pais,ja ni ha prou de tonteries.
Molt senzill
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 22:30
Si hem de marxar els autòctons per que no tenim feina ,perquè no poden marxar els immigrants?
Lluny de casa teva i sense feina ; no és un bon panorama ,no creieu.
No fotarán pas el camp
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 22:02
De cada 1000 inmigrants fotarán el camp 10 perque els altres 990 están millor aquí al atur que al seus paisos perque aquí per no fotre ni brot els donen ajuds i tenen el que volen .. es massa tard perque els inmigrants s´en vaguin, aquí viuren com pacha´s i no s´aniran pas, aixo está clarísim.
Quanta rao
Per RAnònim el 28 de gener de 2013 a les 21:46
Tota la rao que e aquest home! Els progres i immigracionistes us han desmuntat les vostres mentides
Per a l'anònim 15:46
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 21:13
No cal que esperis res. No trobaràs gent més intolerant, feixista i fanàtica que els penjats aquests que van de tolerants i amics de la diversitat per la vida. Seguríssim, no en trobaràs.
Per al 19:01 i altres mentiders
Per Pep Cirera el 28 de gener de 2013 a les 21:10
Una de les grans mentides de l'immigracionisme és que els immigrants han vingut perquè aquí som uns dropos i uns senyorets. Però tu no, oi?
Apart que això és una generalització d etipus racista, ja que qualifica als catalans de dropos només pel seu origen, és mentida: o em diràs que fa 15 anys, quan no hi havien immigrants, no hi havien cambrers, o repartidors de butà, o putes, o dependents de comerç? No n'hi havia, arribaràs a creure't això?
El que passa és que el petit empresari va descobrir que era tonto pagar 1200 euros a un cambrer català quan un colombià cobra 600.
Jo he treballat molts anys de cambrer, perquè m'agradava, i tinc carrera universitària.
Però va arribar un moment en que les condicions van empitjorar per l'arribada massiva d'immigrants. En aquesta feina com en moltes.
Un altre exemple clar és el de la verema: els millors veremadors del món són andalusos. Els millors. I treballen a Andalusia? No, han de marxar a França on se'ls valora i se'ls paga com cal, mentre que el latifundista andalús s'estima més contractar romanesos i marroquins que no en tenen ni idea però que cobren menys de la meitat.
Per tant, prou mentides: l'única raó per a l'allau immigratòria ha estat la voluntat de tirar per terra els drets i les ondicions laborals.
I sé que molts dels qui defensen la invasió ho fan per aquest motiu.
De la amteixa manera que sé que molta de la gent que acusa els catalans de no vole treballar és gent que no ha fotut ni brot en sa vida perquè el seu "papi" s'ha forrat contractant immigrants i els manté.
Després hu han pobres persones ignorants, com la feixista Txell C.C. que es creu molt guai perquè li agraden els immigrants i es queixa del capitalisme quan és incapaç de veure que és el capitalisme el que provoca les migracions. Per tant, bonica, estar a favor de la immigració és estar a favor del capitalisme. Però tranquil·la, quan hagis de pencar per guanyar-te les garrofes ja et marxarà la tonteria. Espero...
desocupat
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 20:19
En català és DESOCUPAT. És un insult "aturat"
Només defensa la immigració qui en treu profit.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 20:10
Només poden defensar la immigració descontrolada que hi ha actualment les persones que en treuen un profit, siguin empresaris, funcionaris que viuen de la immigració o de donar ajuts, o bé els treballadors del famós tercer sector i els qui encara es creuen que som els salvadors del món. Aquests darrers són uns somiatruites. Ah i se m'oblidava, els sectorials d'immigració de partits i els multicultis.
Ja n'hi ha prou de tanta demagògia.
S'ha de fer
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 20:09
Potser falla la forma però no el fons. Potser el titular que s'ha escollit per a introduir la notícia també té la seva gràcia (és una manera de fer del periodisme d'avui, titular cridaner per a garantir-se una bona quota). Però el que diu Niño-Becerra té molt de sentit. La situació actual, a totes llums, és insostenible. El tema de la immigració, des d'un punt de vista estrictament cost-benefici, ja fa temps que ha superat el seu punt d'inflexió i no és assumible. Tenir milions de persones vivint de la beneficència és molt perillós, perque amb la conjuntura actual la seva situació no millorarà ni a mig ni a curt termini. I compte! no estic parlant de mantres xenòfobs. És qüestió de justícia social. Perque, cóm se li explica a una persona que ha cotitzat 35 ó 40 anys que potser ho passarà molt malament en els anys que li queden perque d'altres que acaben d'arribar també volen (fins i tot exigeixen en alguns casos) entrar en el repartiment? Les decisions impopulars de vegades són inevitables, i si es vol redreçar el rumb, s'hauran de prendre. Igual que ja s'han fet retallades salvatges, o pujades de l'IVA i de tota mena d'impostes, fins i tot a bens i serveis de primera necessitat dels quals hom no pot prescindir si vol continuar vivint, algú haurà de fer-ho, abans que no ens fem mal...
moltes morals i quina és la bona?
Per bet.cat el 28 de gener de 2013 a les 19:22
Estic d'acord en que sona malament, ara que no els necessitem els fem fora.
És millor quedar-se a dormir aquí al carrer o tornar a casa? és millor quedar-se al carrer, a casa dels avis o marxar a treballar fora?
Els joves d'aqui marxen a treballar a Europa i als països emergents, però es clar, no en diem que els convidem a marxar, oi? No, ens queixem, sempre ens queixem, quan en realitat pot ser una oportunitat per tots.
Uns i altres acabarem marxan joves i no tan joves, d'aquí i d'allà, tan se val. En tot cas no cal que fem distincions, els que marxen i els que marxarem ho farem perquè aquí no tenim feina ni oportunitats, i és exactament el que diu el Sr Becerra. Algú ho havia de dir, encara que aquest país s'espanti quan les coses i les paraules no guarden l'estètica convenient de super solidaris (vinga vinga a donar, donar i a rebre pals, és la història del nostre pais?).
Dit d'una manera o d'una altra, el món ha canviat i la mobilitat no ens hauria d'espantar tan.
moltes morals i quina és la bona?
Per bet.cat el 28 de gener de 2013 a les 19:20
Estic d'acord en que sona malament, ara que no els necessitem els fem fora, però actualment els hi podem oferir alguna cosa? Ens podem oferir grans coses a nosaltres mateixos?
És millor quedar-se a dormir aquí al carrer o tornar a casa? és millor quedar-se al carrer, a casa dels avis o marxar a treballar fora?
Els joves d'aqui marxen a treballar a Europa i als països emergents, però es clar, no en diem que els convidem a marxar, oi? No, ens queixem, sempre ens queixem, quan en realitat pot ser una oportunitat per tots.
Uns i altres acabarem marxan joves i no tan joves, d'aquí i d'allà, tan se val. En tot cas no cal que fem distincions, els que marxen i els que marxarem ho farem perquè aquí no tenim feina ni oportunitats, i és exactament el que diu el Sr Becerra. Algú ho havia de dir, encara que aquest país s'espanti quan les coses i les paraules no guarden l'estètica convenient de super solidaris (vinga vinga a donar, donar i a rebre pals, és la història del nostre pais?).
Dit d'una manera o d'una altra, el món ha canviat i la mobilitat no ens hauria d'espantar tan.
Al anònim del 28/01/13 de les 15:47
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 19:01
Al anònim del 28/01/13 de les 15:47,saps perquè els empresaris lloguen immigrants ?? perquè l'autòctona,fins avui,no li dona la gana a treballar en el sector serveis i hoteleria.Cap autòcton li dona la gana a treballar caps de setmana i festius,inclús en la situació actual de crisi.Conec restaurants a on manca personal per treballar els caps de setmana i festius i no troben personal autòcton.És a dir ,que quan han sigut temps de vaques grasses tothom es feia el senyoret,per damunt de les seves possibilitats i ara,ni així baixen el nivell de vida,per servir ni un cafè.
Un exemigrant
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 18:51
Sí, senyor! Com deia un antic amo que vaig tenir: el treballador és com una llimona, quan li has tret el suc el llances.
Si encara sobra personal podem utilitzar el métode japonés: els pensionistes que s'afanyen en morir, consumeixen poc i no produeixen res. De les vídues no cal ni parlar-ne.
Què farem amb els malalts, tòlits, disminuïts, incapaços, en fi tots aquells que no són productius -inclosos els al·lots-?
I als corruptes, ineptes, lladres, mafiosos, fabricants de ludópates, proxenetes, etc., si porten diners -encara que siga mitjançant amnisties fiscals- catifa vermella.
Què cara és la pobresa!
UNA VERITAT COM UN TEMPLE
Per Juli Cesar el 28 de gener de 2013 a les 18:33
Si s'ha acabat la feina, que tornin al seu pais, Cadascu te que aguantar els seus parats, no podem nosaltres aguanta els que arrivem a tenir, a mes ells tenen tots els drets i tots els ajuts i per els d'aqui no hi ha mai un duro.
Practicament tots van arrivar sense que es contractesin desde d'aqui, per tant tal com van arrivar aran poden marxar.
Han guanyat mentres hi hagut feina pero ara no ni ha, i la que hi ha ho sento pero a de ser pels d'aqui.
Totalment d'acord ham voste Sr. Becerra, aixo ho pensa molta gent hi totom hauria de treures d'una vegada la careta.
Eppp! La consulta primer
Per guim el 28 de gener de 2013 a les 18:17
Si foten el camp els inmigrants, qui collons votarà a la consulta per l'independència?
Que han fet altres països amb nosaltres?
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:46
Anys enrere molts catalans van haver d'emigrar, i ho van fer a països que temps després van patir una o diverses crisis econòmiques com nosaltres ara, i cap d'ells han sigut expulsats o marginats per una crisi, al contrari han estat acceptats i tractats com a iguals.
Quan al món un país seriós accepta immigració, és per a bé i per a mal.
a catarg 16:25, d'acord amb tu, però jo afegiria:
4) els immigrants il-legals
l'ere social
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:40
(Ere) per erosió social. Persona = a treballador? No tenen/tenim cap més valor? El valor d'un poble no es mesura segregant a ningú
l'ere social
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:38
(Ere) per erosió social. Persona = a treballador? No tenen/tenim cap més valor? El valor d'un poble no es mesura segregant a ningú
Adeu Catalunya....
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:26
Ja podem fer les maletes tots. Si furguem un poquet en el nostre passat, veurem com tots som immigrants... o segui que Visca la Pepa !!!
Adeu Catalunya....
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:24
Ja podem fer les maletes tots. Si furguem un poquet en el nostre passat, veurem com tots som immigrants... o segui que Visca la Pepa !!!
Vergonya
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:09
Trobo que la majoria d'opinions ja han sigut exposades (uns amb més fonament que altres), així doncs només afegiré que la història existeix per alguna raó. Només cal fer memòria per recordar com en èpoques de crisi el recurs més populista i triomfador als països desenvolupats, era el que relacionava directament als immigrants amb l'atur i la crisi.
Ja no recordeu quan la dreta alemanya relacionava directament atur i delinqüència amb els immigrants espanyols a principis dels 70? Es casualitat que torni a sorgir el mateix debat ara que estem en plena crisi i no fa 14 anys?
Quina mala memòria tenim, i sobretot quina poca vergonya.
i no en te tota la raó?
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:06
Jo n'estic totalment d'acord. Durant molts anys hem confós el bonisme amb la bondat. L'ésser humà som animals, i tot i l'escenari que ens hem inventat, som molt mes primitius del que volem re-conèixer o acceptar. La realitat es que allà on hi ha hagut allaus d'immigració han crescut exponencial ment el racisme, els guetos, la pobresa, les bandes, les mafies...i els partits d'extrema dreta.
D'entrada l'immigració son persones, i crec que el que mereixen es poder viure-hi als seus llocs d'origen amb llibertat i dignitat. També els que rebem aquesta immigració mereixem respecte i dignitat, mereixem mantenir la nostra cultura, no perdre els nostres trets identitaris, no haver de lluitar per mantenir-los..., mireu si no el problema amb els que ens denuncien per imposar la seva llengua, no la nostra, a l'escola, aquells que vivint fa anys i panys, encara ens volen imposar!
El problema real no som totes les víctimes d'una banda i l'altra, el problema està en aquells que mouen els fils, en aquells que ens foten el problema (el que sigui) i desprès volen que els hi demanem la solució que ells mateixos fa temps tenen ja triada. Ens tracten com titelles a tots plegats.
Per mi Niño Becerra es un bon economista, que sempre ha parlat clar, i al que no l'hi cal fer demagògia. Simplement es veritat el que diu. Si tothom vulgues tots els problemes del mon es resoldrien en un parell de setmanes, com a mínim a nivell de crear unes bones bases. Som molt hipòcrites tots plegats, i semble que ens fa molt "snobs" això de la tolerància i el bonisme.
i no en te tota la raó?
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 17:04
Jo n'estic totalment d'acord. Durant molts anys hem confós el bonisme amb la bondat. L'ésser humà som animals, i tot i l'escenari que ens hem inventat, som molt mes primitius del que volem re-conèixer o acceptar. La realitat es que allà on hi ha hagut allaus d'immigració han crescut exponencial ment el racisme, els guetos, la pobresa, les bandes, les mafies...i els partits d'extrema dreta.
D'entrada l'immigració son persones, i crec que el que mereixen es poder viure-hi als seus llocs d'origen amb llibertat i dignitat. També els que rebem aquesta immigració mereixem respecte i dignitat, mereixem mantenir la nostra cultura, no perdre els nostres trets identitaris, no haver de lluitar per mantenir-los..., mireu si no el problema amb els que ens denuncien per imposar la seva llengua, no la nostra, a l'escola, aquells que vivint fa anys i panys, encara ens volen imposar!
El problema real no som totes les víctimes d'una banda i l'altra, el problema està en aquells que mouen els fils, en aquells que ens foten el problema (el que sigui) i desprès volen que els hi demanem la solució que ells mateixos fa temps tenen ja triada. Ens tracten com titelles a tots plegats.
Per mi Niño Becerra es un bon economista, que sempre ha parlat clar i al que no ni cal fer demagògia. Simplement es veritat el que diu. Si tothom vulgues tots els problemes del mon es resoldrien en un parell de setmanes, com a minim a nivell de crear unes bones bases. Som molt hipòcrites tots plegats, i semble que ens fa molt "snobs" això de la tolerància i el bonisme.
una mica de seny
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 16:54
una persona que ha fet 5000, 10.000, 20.000 km per buscar-se la vida no es quedarà en un lloc on no pugui sobreviure. No l'importarà fer-ne 1000, 5000 o 10.000 més per anar a buscar feina. És tant obvi com natural. Altra cosa és que pugui o tingui recursos per fer-ho.
Aquest procés requereix un temps de reordenació natural per tornar les coses a lloc... però avui ho volem tot ja!!! i el que proposa aquest sr (per dir quelcom) és podria considerar normal quan des d'un principi s'ha fet així. Ara, el que no es pot fer és dir que quan ens anava bé sí, però ara no.... HOME!!!! una mica de seny i humanitat i menys números al cap, que parlem de persones i no pas de xifres.....
Sols falta comentaris com aquest com per encendre alló que està prou cremat.... una mica de seny sr becerra!!!!
No estic d'acord
Per catarg el 28 de gener de 2013 a les 16:25
Els únics que "cal convidar a marxar" és:
1) als espanyolistes,
2) als que no ens reconeixen el dret a votar per l'autodeterminació
3) i fins i tot als que viuen en aquesta terra des de fa molt temps i encara no parlen bé el català.
Qualsevol d'aquests tres (que no són pocs) són els que haurien d'estar a l'atur i per tant ser convidats a marxar.
Sí, sí, fora
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 16:24
I el Niño Becerra també, que torni al seu poble i que es dediqui a estudiar una miqueta. Pastanaga!
Pep
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 16:13
Niño Becerra no dice nada nuevo. Pues PxC ya lleva diciéndolo hace ya muchos años.
De todas formas, lo que dice el Niño no debe de ser tenido muy en cuenta, dado su alto grado de ignorancia en economia. Pues un señor que cree en el expolio fiscal y no da un solo dato -al menos que yo conozca- para demostrarlo es un ignorante que -al igual que buena muchedumbre- se ha tragado la bola esa del expolio fiscal.
Repito: nada nuevo bajo el sol. Los supuestos conocimiento atesorados por Niño Becerra no le permiten dar soluciones a esta crisis.
Fem una col.lecta pública
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 16:08
per pagar-los el retorn...però que marxin...
Trancament social
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 16:00
La sortida d'quest senyor va en la dereccio contraria a la declarcio soberanisata que va ser aprovada per el Parlament de Catalunya,en el moment de que tots a Catalunya parlant de la necesital dels inmigrants per votar en el referéndum i participar en la construccio d'un estat propi catalan,ve aquest senyor amb aquest mesatge per treure a la causa catalana un sector molt important que va donar el seu suport a la independencia de Catalunya.
PxC
Per català pur i dur el 28 de gener de 2013 a les 16:00
Això fa molts anys que ho diu l'Anglada de PxC i li diuen racista i homofog, dons així estem, donem als immigrans el que no tenim nosaltres.
EMIGRACIO RICA-EMIGRACIO POBRE
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:47
A Niño Becerra, com a l'Albiol, com a l'Anglada, entre molts altres, no els importen els emeigrants russos. Els molesten els emigrants pobres.
els empresaris els prefereixen extrangers.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:47
I com es que tots els llocs de treball de cara al públic a Barcelona els ocupen extrangers?hosteleria,comerç etc...
Es que cobren menys?tenen mes ventatges per a l´empresari? perquè els empresaris tenen preferencia amb aquesta gent?,la culpa es dels empresaris,treballadors o de qui?no crec que sigui menys agradable ser servit per un català que per un pakistaní i indi,però els empresaris així ho veuen,no se perquè.
@ Txell C.C.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:46
una persona tant d'esquerres i tant tolerant com dius ser, hauria de respectar TOTES les opinions.
Si els teus arguments es basen amb l'insult, potser ets tu qui no raona...
Atur
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:38
i quina es aquesta tonteria de capitalitzar l'atur amb la condició de que no tornin en tres anys, en tot cas haurien de ser 30.
Claríssim
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:36
S ha de prioritzar la feina per la gent del pais, es una forma de combatre el treball en negre, hi a milers de inmigrants que obtenen el permis de residencia pagant contractes falsos, ma dura contra les pràctiques fraudulentes. A mes quin futur espera als fills d inmigrants que estan treballant en negre???? Ser delinqüents potencials?? Molts tenen famílies desectructurades i amb pocs recursos i es pasan el dia al carrer o jugant amb la playstation, els pares passen totalment, van a l escola forçats i nomes fan que contribuir a fer baixar el nivell general i per tant perjudicant a l resta que van be.No tinc cap dubte que al seu pais amb els avis i altres familiars tindran un futur millor.
si els van dur ells.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:34
Encara m´hen recordo de aquets economistes de merda en la epoca d´Aznar que deien que aquí encara feia falta que vingues el doble de ma d´obra extrangera de la que hi havia,i venien autocars de Rumania i amb el bitllet de l´autobus els donaven el permís,per a que els sous que es cobraven continuesin sent baixos i la festa se la fessin entre empresaris i polítics,deixant fora als obrers que continuaven cobran 1000€ i si demanaven un augment al dia seguent tenien un altre autocar de rumans a la porta,ara resulta que sobren,doncs si els va dur la dreta i els empresaris.
Pels comentaristes intolerants i carregats d'egoisme
Per Txell C.C. el 28 de gener de 2013 a les 15:21
Em semblen denigrants els comentaris que llegeixo per aquí donant suport a aquesta teoria del senyor Becerra, que fins ara el tenia en força bona consideració però amb aquestes paraules ha perdut tota la seva credibilitat. El problema va molt més enllà d'aquesta crisi!! ja ve de fa molts anys, dècades, i des del segle XIX fins i tot podríem dir, amb el colonialisme que pateix el continent africà per part dels europeus o els sud-americans per part d'EEUU. Sembla mentida que sigueu tant curts de gambals, o sigui EGOISTES, tots plegats. Aquest món no hauria de basar-se en la sort depenent d'on i amb quina família neixis sinó a partir de l'aptitud i les ganes de fer coses tot respectant a tothom i a totes les cultures. El problema en realitat és el capitalisme ferotge i la globalització. Ni els europeus som millors ni ells són una casta que cal eliminar quan van maldades enviant-los a casa perquè sobren. No sou uns feixistes o racistes, sou inhumans (definició que faig servir per tots aquells que no fan ús de l'únic gran diferencial que tenim els éssers humans: la raó). Teniu un problema, i es diu "visió curta i massa desinformació". Perdoneu però algú ho havia de dir!
Pels comentaristes intolerants i carregats d'egoisme
Per Txell C.C. el 28 de gener de 2013 a les 15:17
Em semblen denigrants els comentaris que llegeixo per aquí donant suport a aquesta teoria del senyor Becerra, que fins ara el tenia en força bona consideració però amb aquestes paraules ha perdut tota la seva credibilitat. El problema va molt més enllà d'aquesta crisi!! ja ve de fa molts anys, dècades, i des del segle XIX fins i tot podríem dir, amb el colonialisme que pateix el continent africà per part dels europeus o els sud-americans per part d'EEUU. Sembla mentida que sigueu tant curts de gambals, o sigui EGOISTES, tots plegats. Aquest món no hauria de basar-se en la sort depenent d'on i amb quina família neixis sinó a partir de l'aptitud i les ganes de fer coses tot respectant a tothom i a totes les cultures. El problema en realitat és el capitalisme ferotge i la globalització. Ni els europeus som millors ni ells són una casta que cal eliminar quan van maldades enviant-los a casa perquè sobren. No sou uns feixistes o racistes, sou inhumans (definició que faig servir per tots aquells que no fan ús de l'únic gran diferencial que tenim els éssers humans: la raó). Teniu un problema, i es diu "visió curta i massa desinformació". Perdoneu però algú ho havia de dir!
endevant aquesta proposta
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:15
aqueta seria una de les grans solussions, emb trec el berret devant de el SR. BECERRA i el que no enteng es que hagi personas que opinan el contrari, segur que aquets no estan tan afectats com d´altres, a nosaltres no ens ajudan per que no som dé fora al mens aquesta es la meva experiensia, jo emb ficsu mol com nosaltres no podem comprar mentres els de fora si que poden inclus amb robes de marcas,¿¿ per que ?? dons per que tenen ajudas gaire be per tot , mentres els de aqui mirem i callem, ya seria hora de que cambies tot, dons nosaltres emb currat de sempre i are ja veiem que no tenim dret a res..ENDEVANT EMB LA PROPOSTA
cricis
Per patux el 28 de gener de 2013 a les 15:04
Hola yo ting un pis que macostat 120.000euros i ting14 anys i hara mateix estic parat soc del marroc yo martxu abui mateix si semabona el preu qe macostat el pis i els 14anys cutitzats martxaria asa mateix.haixo no es el problema el problema es la curupsio dels pulitics i la monarquia españa sen fan 10 piruletes i sen roben 9 enqueda 1a no? I dic yo si aixampem el lladre i qe torni las 9 piroletes no anirem be??yo aques profesor al faria anar a estudiar de nau haixis esta aques mizeria de pais
Immigrant a Andorra
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 15:04
Jo vaig viure i treballar a Andorra, a ningú se li dona el permis de treball si no hi ha un contracte laboral (el permis el demana el contractant) i unes proves médiques. Ningú viu de l'estat,no hi ha atur, es a dir... si no treballes i no ets capaç de mantenirte no et queda mes remei que marxar. Aixo fa, que ningú s'adormi amb el encara tinc dos anys d'atur, sobrevisc amb l'ajut del govern.....pot semblar feixisme pero al final es supervivencia d'estat, ningú viu del "cuentu".
Em sembla molt bón raonament del Sr Niño, almenys algú dona idees per anar sortint del pou..... més politics es tindrien que deixar aconsellar per la gent que hi enten....
no ho veig clar.
Per Jordi (de Manresa). el 28 de gener de 2013 a les 14:57
Per una banda, no es pot mantenir l'estat del benestar que s'ha mantingut fins ara, i s'haurien de prioritzar les persones del país. Però per altra banda, potser al final haurem d'emigrar nosaltres i voldrem que ens tractin bé. Suposo que s'hauria d'analitzar cas per cas, i no de forma global, tot plegat és molt complicat.
Per fi!!
Per Pep Cirera el 28 de gener de 2013 a les 14:51
Algú ho havia de dir!
Gràcies per la claredat i per la valentia de fer front al totalitarisme multiculti al servei de la patronal.
Cal més gent així.
Permetria pagar els interessos.
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 14:46
Aquests 4'3 milions de treballadors estrangers o
extra-comunitaris si se n'anàssin alleugeria les
despeses en 42.000 milions de euros, o sigui
permetria pagar els interessos del deute.
També hi hauria altres beneficis com la aparició
de 6500 milions de hores de treball per els
aturats o sigui quasi 1000 hores per any per
cada aturat.
FEIXISME A LA SANG
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 14:34
Des de l'extermini del moviment obrer pel general Franco el feixisme-antiobrer ha restat a la sang dels habitants d'aquest país. I no sols a dirigents del PP, CiU, o PxC
ECONOMISTES SUBMISOS AL CAPITAL
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 14:28
Aquest senyor és un més del economistes (gairebé tots) submisos als capitalistes. Els treballadors s'importen quan els cal abaixar els preus dels salaris. Després quan hi ha masses càrregues se'ls acomiada i envia a casa (ja sigui al propi país o als altres). Es l'obrer "klinex" d'usar i llençar. El més trist que molts obrers no en tinguin consciència i recolzin als capitalistes front als altres obrers!!!! Es cert que els nacionalismes serveixen per amagar la lluita de classes?
Els motius
Per manel.cat el 28 de gener de 2013 a les 14:22
Els motius per els que es va obrir la porta a la immigració DESCONTROLADA es tan clar com que es tractava de rebaixar els sous a nivells de misèria, crear una por a no tindre treball, un excés de ma d'obra barata, submisa i de pas enfonsar el nivell cultural.
Fa falta preguntar a qui beneficia aquest plan d'actuació?
El que pensem i no diem...
Per Txell Coll el 28 de gener de 2013 a les 14:17
Aquesta argumentació del Sr. Niño Becerra la signaríem molts i moltes si no fos per qué molts ens acusaríen de xenófobs i feixistes. Per aixó callem, encara que creiem que quan no hi ha feina, la poca que n'hi hagi sigui per els que tota la vida hem pagat amb els nostres impostos totes les garantíes socials i de benestar que tenim.
Mesures correctes
Per Victor Malallet el 28 de gener de 2013 a les 14:17
En un escenari crític , i sense cap més connotació hi han tres mesures adients :
1. Sortida d'emigrants cap a altres economies més alcistes i si de cas tornada d'immigrants , on puguin , en economies amb cicle baixista , al marge d'entorns més o menys feixistes o bonistes.
2. Devalució interna , de sous i salaris ( Nissan tots el que estan , ni estan només els de Nissan ) Mesura neoclàssica.
3. Estímuls per a l'economia productiva ( Mesura neokeynesiana)
I per descomptat tenir governs que no siguin mentiders .
Totalment d'acord
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 14:12
Estic totalment d'acord amb això que diu el Sr. Becerra.
Paguem-los els bitllets
Per Luxúria el 28 de gener de 2013 a les 14:11
Em sembla bé... Als seus països dubto que malvisquin més que aquí en aquests moments. Enlloc de pagar-los un subsidi mensual, jo estaria disposat a què amb els meus impostos se'ls hi pagui el bitllet d'avió i totes les despeses necessàries per marxar. En cap cas serà més car que el subsidi indefinit.
I també ens estalviaríem
Per Santsenc el 28 de gener de 2013 a les 13:29
episodis tan lamentables com els viscuts en el barri de Sants...
Tot té un límit
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:25
Aquí algú es va deixar la porta oberta i ens vàrem omplir de gent que va venir a ocupar els llocs que deixaven vacants uns subvencionats que vivien millor sense treballar, aquest fet, sumat a tots els beneficis socials que es donaven als nouvinguts, va produir un efecte crida que va provocar una onada migratòria. Aquí va venir tot quisqui, en perjudici nostre, que ara veiem que hem de marxar de casa per trobar feina a un altre país.
Per poder treballar a l'estat espanyol cal un permís de residència que així ho faci constar i que es renova cada dos anys. En el moment de la renovació, de no tenir ocupació reconeguda, se'ls hauria de retirar el permís de residència, però ja se sap, la llei espanyola permet sempre els incompliments, sempre i quan no siguis català, evidentment.
També hem de comptar que a la vegada tota aquesta gent s'han portat les seves famílies senceres per tal de tenir de forma gratuita tots els serveis sanitaris, escolars, etc. I sense cap agraïment als seus nous veïns, els quals ens veiem una vegada més, obligats a renunciar a la nostra llengua donat que no ens entenen, ni ens volen entendre ...
OPUS MEI
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:24
ARA, OI?
ELS MATEIXOS Q ELS VAN PORTAR PER FER BAIXAR ELS SALARIS, ARA ELS VOLEN CARDAR FORA. MOLT BÉ. AQUEST POCAVERGONYA SE LI VEU EL LLAUTÓ. DESPRES ANIRA A COMBREGAR I ADEU SIAU.
Totalment d'acord, però amb independència del seu passaport
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:24
Em sembla bé. Els peninsulars i els no peninsulars. Referent als primers, els immigrants que mai no s'han sentit còmodes a Catalunya, també haurien de retornar als seus pobles d'origen. Allà avui viuen molt millor que aquí (només cal sentir els Monagos de torn) s'hi sentiran totalment integrats i els rebran amb els braços oberts.
Un matís
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:20
Jo a qui crec que hauríem de convidar a marxar (si pot ser del planeta) és tota aquesta patuleia de gurus que es pretenen economistes i que s'han passat els darrers 15 anys sense veure, primer, que ens estàvem fotent en una bombolla gegantina a nivell mundial i, després, que encara estic esperant que em diguin com collons ens en sortirem.
Per cert, si se'n van tampoc no consumiran. Vosaltres mateixos.
Un aplaudiment
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:20
per aquest senyor!
d' acord
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:19
Grácies Sr becerra. seria genial que algu li fes cas.en el meu cas jo estic al atur desde fa 1 any i tot i que tinc fills petits i sóc catalana. hem tinc de replantejar poder anar al estranger per trobar una oferta de feina, mentre que la meva plaça la ha cobert una persona d' afora.
És el més assenyat
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:17
que he sentit darrerament. I tant! És d'una lògica espaterrant. No hi ha pitjor cec que el que no vol veure, pels seus prejudicis oi pel que sigui...Cal dir la veritat i ser honrat, com en NIño...
Molt bo
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:13
Molt bona idea aixi reduiriem la despesa pública
Som un pais de poc valor afegit
Per Anònim el 28 de gener de 2013 a les 13:08
Els que aporten i poden donar valor marxen (son els mes llestos) i ens quedem amb el personal que només serveix per serveis.
Per fi algú que és sensat !!
Per MAC el 28 de gener de 2013 a les 13:00
Hi estic totalment d'acord. Tan si van venir de dins com de fora la península.
si senyor!
Per Anònima catalana el 28 de gener de 2013 a les 12:58
el que diu el senyor Niño Becerra és una veritat com un temple.
Sembla mentida que la gent no ho diguio ben alt i ben clar perquè 4 tarats semianalfabets et titllen de fatxa per opinar això.
En part, gracies a la burricaria dels multicultis estem com estem, i la classe treballadora anar pagant.