ARA CATALUNYA MEREIX TENIR UN PRESIDENT SIGUI INDEPENDENTISTA
Per Josep Pages Cardedeu el 23 de setembre de 2012 a les 01:21
Els Catalans i Catalanes al 11 DE SETEMBRE En la Gran Manifestació per LA INDEPENDENCIA DE CATALUNYA .Ara VOLEM TENIR UN PRESIDENT DELS SEUS Un PRESIDENT INDEPENDENTISTA Tambe esferia historia si possen un PRESIDENT DE UN PARTIT independentista. EL POBLE CATALÀ No vol ARTUR MAS DE President ara Volem molt més ara en volem un de INDEPENDENTISTA . CAL VOTAR PARTITS INDEPENDENTISTES CAL VOTAR INDEPENDENCIA Directament
Ni un pas enrere, però també ens hem d'organitzar per ser Estat
Per Anònim el 22 de setembre de 2012 a les 02:02
.
eL NOSTRE CAMÍ.
Per Schwarz el 21 de setembre de 2012 a les 23:23
Al.lucino quan aquests dies visito alguns diaris de comunitats veïnes, i veig el gran desconeixement que tenen de Catalunya i el nou rumb endegat. Per tot arreu es respira una catalèpsia informativa, potser propiciada pels seus propis mitjans que no informen, com per dropada constitucional. Per ells faran ! Si no els interessa i estan tranquils, potser un dia es llevaran, i en creuar l´Ebre hauran de mostrar, incrèduls, quelcom com un passapot o carnet DNI. Allà ells amb la seva indolència !
Catalans, a la nostra, independents i europeus. D´altres, que també són lliures, potser prefereixen dormir-se en direcció a Àfrica. En fi, que el viatge ens sigui pripici a tots !!!
Independència amb CyU????
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 18:04
Avui toca puta o Ramoneta?
http://www.cadenaser.com/espana/articulo/oriol-pujol-convergencia-i-unio-independentista/csrcsrpor/20120921csrcsrnac_5/Tes
Catapumba
Per f b el 21 de setembre de 2012 a les 16:02
Yo también grito con vosotros: ¡Visca Catapumba independent i lliure!
Berlin
Per català orgullós el 21 de setembre de 2012 a les 13:57
No sera cap camí de roses, tindrem dificultats, però la voluntat popular és imparable. Pels pesimistes dir-lis que va ser molt més dificil l'enderroc del mur de Berlin doncs hi havien dues constitucions que els alemanys van superar-les.
Res és impossible, amb arguments i raó. VISCA CATALUNYA!
Endavant Sr. Mas!
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 12:21
No semblava gaire content el Sr. Mas amb aquesta sonada rebuda. Més aviat semblava incòmode. Com si se sentís empès per la gent a ser el líder que portarà Catalunya cap a la independència sense que ell ho vulgui del tot.
Però com que ja ha vist, com tots, que no hi ha alternativa, esperem que sí que acabi sent aquell líder que tant esperàvem.
Rebuda de triomfador
Per JordiMT el 21 de setembre de 2012 a les 11:32
Ahir, Artur Mas va tenir una rebuda a la Placa St Jaume que ni els Cèsars a l'època imperial, quan tornaven de conquerir algun territori. I tanmateix, Mas venia de Madrid d'entomar un -altre, fracas.
El seu "pacte fiscal" ja te confirmació oficial que no va enlloc, i se'n torna en la cua entre les cames, tot havent d'idear alguna altra estratagema per tal de retardar tan lluny com sigui possible la independència de Catalunya.
Des de quan Conveniència i Encaix a Espanya ha sigut independentista? Ha dit mai Artur Mas que vol la "independència" de Catalunya?
I no va sortir precisament ahir Pujol el vell volent fer veure que "la independència es tan difícil d'assolir que millor deixar-ho córrer?
I tanmateix es rep Artur Mas com als Cèsars quan tornaven victoriosos de campanya a la Roma imperial.
Rebuda de triomfador
Per JordiMT el 21 de setembre de 2012 a les 11:18
Ahir, Artur Mas va tenir una rebuda a la Placa St Jaume que ni els Cèsars a l'època imperial, quan tornaven de conquerir algun territori. I tanmateix, Mas venia de Madrid d'entomar un -altre, fracas.
El seu "pacte fiscal" ja te confirmació oficial que no va enlloc, i se'n torna en la cua entre les cames, tot havent d'idear alguna altra estratagema per tal de retardar tan lluny com sigui possible la independència de Catalunya.
Des de quan Conveniència i Encaix a Espanya ha sigut independentista? Ha dit mai Artur Mas que vol la "independència" de Catalunya?
I no va sortir precisament ahir Pujol el vell volent fer veure que "la independència es tan difícil d'assolir que millor deixar-ho córrer?
I tanmateix es rep Artur Mas com als Cèsars quan tornaven victoriosos de campanya a la Roma imperial.
Edavant!
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 11:14
Si penses que és important saber si ens quedariem dins o fora de la UE pots llegir: http://boxedpress.com/sociedad/tendria-el-euro-una-cataluna-independiente
UNA VICTORIA
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 10:51
AVUI NO HA SIGUT UNA DERROTA PER CATALUNYA, ES UNA VICTORIA UN PAS ENDEVANT CAP L'INDEPENDENCIA, ENS HAN TANCAT TOTES LES PORTES I NOSALTRES OBRIM LA PORTA DE LA LLIBERTAT, HA DEMOSTRAT EL GOVERN ESPANYOL SER INTOLERANT IANTIDEMCOCTARIC, A MÉS EL SEU PRESIDENT NO HA DONAT LA CARA, NO HA FET CAP RODA DE PRENSA, POTSER PERQUE NO ES CAPAÇ?, EN CANVI EL SR. MAS HA SAPIGUT EXPLICARSE, SENSA CAP PAPER EL DEVANT, I CONTESTAR A TOTES LES PREGUNTES, TENIM UN GRAN PRESIDENT
CATALANS EL CAMI NO SERÁ FACIL, PRO AMB EL NOSTRE ENTUSIASME, TENACITAT, PERSEVERANCIA HO ACONSSEGUIREM, SEGUIM FEN ACTES DEMOSTRACIONS DE CATALANISME,
ES PODRIA ORGANITZAR UN MACRO CONCERT AL NOU CAMP, AMB LLUIS LLACH, RAIMON, I ALTRES CANTANTS I GRUPS
ENDEVAMT AIXO NOMÉS FAR QUE COMENÇAR
Ja va bé
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 09:15
CIU mayoria absoluta, ja va b´e mentres no veiem aquest rucs de ERC, i exhicions furulan i tocan la pera, ja esta bé si CIU mayoria absoluta.
Gràcies gent!
Per Un de comarca el 21 de setembre de 2012 a les 09:12
Gràcies a tota la gent que ahir va ser a la plaça Sant Jaume de Barcelona! Vau ser uns dignes representants del sentiment de molts catalans que no vam poder ser-hi! El meu cor i estic segur que el de molts més, va ser amb vosaltres!
VISCA CATALUNYA!!!
lliure
Per fideli el 21 de setembre de 2012 a les 09:08
Volem una Catalunya lliure d'España i de ls seves lleis. Són Africans!
Una pregunta als lectors, o a la redacció
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 09:07
Dispenseu, però hi ha uns senyors a la galeria fotogràfica d'en Jordi Borràs que no acabo d'identificar. A la primera foto (Vicent Sanchís, en primer pla) el senyor amb bigoti i cabells blancs, i a la tercera foto, el senyor del fons a l'esquerra d'en Ventura Pons... Dispenseu però a vegades la memòria em falla... Gràcies a tots.
NacioDigital II
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 08:45
Aquest diari vol fer sombra a el Periodico de Catalunya, i a La Vanguardia, i no sap com fer-ho... sigueu valent i feu una declaració de guerra, ja veureu com els internautes pujen i pujen veien aquest diari.
PNV
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 08:41
El PNV Iñigo Urkullu ha dit que la parasu la secesionista es masa grans per aquest temps, mira fins hi tot els nacionalistes vascos estan d´acord amb el PP, clar ells ja tenen el concert economic, eleccions aticipades, CIU MAYORIA ABSOLUTA, I FARA I DESFARA EL QUE VULGUI...
mafia
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 08:33
Com es possible que la gent pugui fer-se il.lusions amb un president d'un partit que està imputat per estafa i prevaricació (cas Palau, i d'altrres) això m'enrecorda països bananers, Cilombia amb els narcos, italia amb la seva mafia, quina pena doneu
Constitucio colonial, a la paperera ja!!!
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 08:32
Tots els paisos que s'han independitzat s'han passat la Santa Constitucio colonial que els collava pels collons; nomes un espanyol no es capaç d'entendre que vol dir LLIBERTAT; NO SOM ESCLAUS DELS ESPANYOLS i d'una Constitució franquista, golpista i que nomes ha servit per esclavitzar i robar als catalans com si fossim esclaus negres; Rajoy, adeu i que tingueu sort, i no us passeu robant als pobres valencians i illencs, que serà l'ultim lloc a on podeu anar a robar
From USA
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 04:40
http://www.youtube.com/watch?v=BzkjEdnIl_U&feature=rellist&playnext=1&list=PL2C6413B31A37986D
Catalunya té ales. Contra la paret constitucional, ales!Donguem-li confiança, alliberem-la.
Gràcies president per portar la meva veu a Madrid
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 02:26
Acostumava a dir que els catalans tenim la situació que ens mereixem, que som culpables en bona part de la precaria situació en la que tenim el país perque mai hem tingut veritablement la voluntat col.lectiva de solucionar les coses. Fins ara, ara em sento orgullosa i feliç de pertanyer a aquest col.lectiu. En la grisor d'aquest temps que vivim hem sabut trobar un camí de futur il.lusionador, que suma forces de molta gent i que es va encomanant dels uns als altres. Fins i tot em sento representada pel President (pel contingut del seu discurs, pel to i intel.ligència de les seves sortides i per l'aplom i seguretat que està demostrant). Crec que en aquest camí hem d'estar units i recolzant-lo i celebro la rebuda que ha tingut avui a la plaça de Sant Jaume. Sr. Mas el felicito! No el votaré, això no! no m'agrada gens la seva política econòmica i social (les retallades no son només culpa d'España, també ho son de la seva visió política). Els meus fills a l'escola tenen 4,5 professors per 5 classes (de P3 a p5). Hi ha un p4 que la meitat del temps d'escolarització no te professor (nens sols??!!), i això sense comptar que les altres mestres estan totalment soles sense cap suport... i molt més. Que haig d'explicar que no pateixin en un o altre ambit la majoria dels catalans. No m'agrada que l'èxit de notorietat que està tenint per la seva feina en aquest camí cap a la independència amagui tots aquests altres aspectes (ja no està de moda parlar de les retallades, però crec inevitable que passi això). De totes maneres com que en aquest camí tots haurem de fer concessions i sacrificis, la meva primera concessió és donar-li un marge de confiança ampli. Estic contenta perque m'esta sorprenent (i no m'ho pensava pas). Desitjo que s'àpiga gestionar aquest moment històric que li ha tocat viure en benefici de Catalunya, que treballi a llarg termini i deixi de banda el tactisme que per desgràcia es tant comú als polítics que ens governen i que tant ha allunyat la política de la gent. Si és així jo, en aquest camí seré al seu costat. Gràcies president per portar la meva veu a Madrid.
Als "progressistas", "federalistas", "socialistos", etc.
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 01:44
Aquest argument ha caducat.
Gràcias per trobar una altra excusa per justificar lo colonialisme.
Madrid respond ab una responsabla regionala
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 01:42
La Quemacho.
cyu dements, a veure amb quina cretinada ens sortiran ara
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 01:41
http://www.radiocatalunya.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=7414:sha-acabat-el-broquil-espanta-tanca-el-pacte-fiscal-i-obre-de-bat-a-bat-les-portes-de-la-independencia-&catid=35:noticies
Ambientàs a Sant Jaume
Per _joan_ el 21 de setembre de 2012 a les 01:12
Un petit recull d´imatges de Sant Jaume, la plaça feia goig ja que estava molt plena! Ja queda menys.....
http://www.youtube.com/watch?v=FmQvYzmuiEs
Mas és el President, però CiU és CiU
Per Anònim barcelonauta el 21 de setembre de 2012 a les 01:07
Els sentiments a flor de pell són grans enemics de la raó. Som en aquells temps d'esdeveniments accelerats que duen a les persones facilment a la confusió. És més important que mai, doncs, no perdre el fil de la realitat.
Senyors, el president Mas no ha fet més que parlar. És cert, tot molt maco i patriòtic, gairebé perfectament èpic...però ENCARA NO HA FET RES TANGIBLE QUE ENS ACOSTI A LA SECESSIÓ. Així doncs al tanto amb deixar-nos portar pels efectismes made in Hollywood, que aquests dies tot sembla una pel·lícula i aquí hi ha gent que ha tingut mesos per assejar escenes. Parem l'orella i donem un marge al president de Catalunya, però sense perdre ni un moment de vista a què ens ha tingut acostumats CiU els darrers 30 anys.
La independència ha de ser ara.
Som-hi catalans
Ambientàs a Sant Jaume
Per _joan_ el 21 de setembre de 2012 a les 01:06
Un petit recull d´imatges de Sant Jaume, la plaça feia goig ja que estava molt plena! Ja queda menys.....
http://www.youtube.com/watch?v=FmQvYzmuiEs
Estan que no podrien posar-se supositoris
Per Jordi M el 21 de setembre de 2012 a les 00:48
Avui al debat d'Intereconomia ja estaven esverats de debò. Consideren que Espanya hauria d'aparcar-ho tot, crisi inclosa, per centrar-se en un únic objectiu: evitar que Artur Mas guanyi les properes eleccions catalanes.
Quina putada...!!
Per Zas el 21 de setembre de 2012 a les 00:38
No poder ser a la plaça de Sant Jaume,i donar suport al President Mas.Desde Molló,hem queda lluny.
Comencen a adonar-se de la situació
Per Jordi M el 21 de setembre de 2012 a les 00:24
Al debat d'Intereconomia estaven esveradíssims i consideren que Espanya ha d'aparcar-ho tot i centrar-se en un únic objectiu, absolutament prioritari: evitar que Artur Mas guanyi les pròximes eleccions catalanes. Tenen l'esperança que li passi com a l'Ibarretxe. Però això és impossible.
Aldeanos a gogo
Per Anònim el 21 de setembre de 2012 a les 00:06
No se puede ser más paleto. De vergüenza ajena.
Ui, sí, com es noten els pactes amb el PP!
Per Jordi M el 21 de setembre de 2012 a les 00:05
Quina mania amb si CiU té pactes amb el PP. Primera, a la Diputació de Barcelona l'única alternativa de govern és pactar amb la sucursal del PSOE i, si bé PP i PSOE són el mateix, a la Diputació calia fer una neteja de crosta sociata de dècades i ja em diràs com podria fer-se si els sociates no passen a l'oposició. Segona, notes tu que el PP condicioni gaire el sobiranisme de CiU? Jo tampoc. Que no vas veure, no fa ni 48 hores, el President de la Diputació de Barcelona en l'acte de constitució del que serà la Hisenda catalana? I en relació amb el Govern de la Generalitat ja no diguem. Tu deixa, tu deixa fer que les coses s'estan fent molt bé. Excepte mediàticament.
Palmeros d'or
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 23:34
La foto dels palmeros és impagable (mai millor dit, pel que costen). Entre d'altres, el subvencionat cineasta Ventura Pons i el valencià Vicent Sanchis, gran xupador de la mamella d'Omnium Cultural. El més innocent es en Mas, el pobre.
sóc progressista (i federalista)
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 23:30
que no veieu la crisi que estem patint??? l'atur que tenim??? amb la que està caient i vosaltres tot el sant dia amb el debat essencialista sobre la taula, el federalisme (si voleu asimètric) és la resposta als problemes d'encaix, us sonen conceptes com: solidaritat, pedagogia, comprensió, sabeu que volen dir??
que coi voleu?? partir aquest país en 2 meitats?? posar fronteres a l'aragó?? sortir de la UE?? tenir una fuga massiva d'empreses?? tot això és el que voleu???
Arturo el Punk
Per ¿Dónde está la épica? el 20 de setembre de 2012 a les 23:13
Artur está interpretando un papel que no va con él, y la va a pagar cara. Está metiendose en un callejón sin salida y los llepac.. de turno le aplauden sonrientes, como si fuese un heroe, cuando en realidad va a tener que poner freno a una vorágine no ya peligrosa, sino estúpida. Artur el Punk
Exaltats
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 23:12
Sempre celebrem les derrotes com avui.
Uff
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 23:08
Tot i que els dono la raó, als de SI, crec que tant ells com nosaltres tenim que estar preparats per unes properes eleccions i també crec que tant catalans com catalanes de seny tenim que votar conseqüentment, si volen ser un nou estat Europeu no podem de cap manera que el de CyU obtinguin una majoria absoluta, de cap manera, per lo que voteu a agrupacions, partits o assemblees que tinguin el full de ruta clar i català cap a la Independència. Que no ens tornin a donar gat per llebre. Catalunya Endavant.
punyalada de mort
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 23:06
Jordi Pujol apunyala a Artur Mas per l'esquena:
http://www.larazon.es/noticia/3713-jordi-pujol-una-cataluna-independiente-es-casi-imposible
Que gentuza
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 22:52
Arturo el chalado, el cineaste pésimo, el periodista valenciano rabioso y suma y sigue... !qué categoría!...
ARTUR MAS TRENCA AL PACTA QUE TENIU AMB EL P.P. DE RAJOY
Per Josep Pages Cardedeu el 20 de setembre de 2012 a les 22:23
Cal dir i Recordar ara mateix C.I.U. I P.P. , Encara estan molt JUNTS i aquesta es una Realitat i aixo perjudica a Catalunya ARA MENYS Paraules i falses promeses ARA ELECCIONS ANTICIPADES JA Sense més EXCUSES SR ARTUR MAS que ja CANSEN MOLT ALS CATALANS Volem FETS I NO TANTES I TANTES PARAULES Que mai porten en loc he amb els de C.I.U. A molts Catalans PATIN I MOLT LES FORTES RETALLADES SOCIALS FETES PER EL Govern català aixo no cal se Amagui es la triste realitat he ELECCIONS CATALANES JA
ANC
Per Montserrat el 20 de setembre de 2012 a les 22:21
Molt bé per l'ANC....en recolzar a Mas.....
M'he fet un fart de criticar CIU per la seva covardia....però ARA CAL que estiguem al costat del President de Catalunya.....no patiu no POT tirar endarrera
(està ben vigilat pel milio i mig de catalans que erem a la manifestació)
I per què cal que el recolzem?
Aconseguir la independencia d'Espanya no és un joc de nens....cal ser molt astuts....bona part dels votants de CIU encara tenen por....qui creieu que els convençarà?
I a les elits economiques? No les podem tenir en contra....
I a més Mas és un president que transmet seriositat (molt important internacionalment)
I per acabar....per què creiu que la caverna madrilenya està tan nerviosa?....perquè sempre havien cregut que CIU mantindria als catalans calladets...
Potser que els catalans deixem de fer l'imbecil....no tindrem cap més oportunitat
Pasará a la historia...
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 22:13
...Como un nefasto presidente populista
Contestant a l'Alfred 22.00
Per Reagrupat el 20 de setembre de 2012 a les 22:09
Es la teva opinió, però la BBC acaba de dir al contrari del que tu dius, nen. Estem parlant de la BBC, company, no de intereconomia.
Ni un pas enrera!
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 22:04
Es l'hora dels valents, endavant, President!
espinet
Per Alfred el 20 de setembre de 2012 a les 22:00
Mai tindreu la independència, gossos separatistes. Ja ho veureu! Els espanyols de la messeta es quedaran curts davant dels catalans espanyols. Aplicació de l'article 155 de la Constitució, ja!
Quin fàstic que dóna aquest himne dels segadors. A més d'una lletra provinciana i pagesívola, té una música horrible, monòtona i decadent.
Un deu per l'ANC !
Per Anònim Barcelona el 20 de setembre de 2012 a les 21:59
Un deu per l'ANC !
No sigueu ingenus
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 21:53
No hi guanya la independència. Només hi guanya Mas i CiU, que aprofiten l'ocasió per pescar vots dels catalans incauts que els votaran massivament. Temps al temps. Mas i CiU són més Espanya.
quin país!!!
Per karlovich el 20 de setembre de 2012 a les 21:50
Orgullós de ser català. Dimarts la nit molts vam tornar a plorar d'emoció en escoltar al "sense ficció" les paraules del mestre Casals a la ONU. Ànims President, no us he votat mai però esteu representant el nostre país amb molta valentia i dignitat. Sigueu valents, ens atacarant, ens menystindrant,..., però heu de saber que teniu molta gent d'aquest país al darrera vostre. Visca Catalunya!!!
Al de os va la marcha.
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 21:46
Siusplau escriu en un idioma que no sigui del tercer món.
anc
Per fideli el 20 de setembre de 2012 a les 21:42
la "cintura" que ha demostrat ANC avui és encomiable! Així es fa pais, cridant a la força de la gent! i no deixant sol a qui ha de vetllar pel gran destí....Amunt i Crits!
Para fideli
Per f b el 20 de setembre de 2012 a les 21:38
Te doy más:
"España es el lado oscuro. Queremos que venga Obi-Wan Kenobi"..."Ya desde los visigodos los españoles nos la han jugado bien, ¡malditos roedores!"..."Los romanos tienen la culpa, ¿por qué inventaron Hispania?, ¿por qué los iberos no hablarían catalán y no harían desaparecer el vulgar latín de nuestras vidas?"..."No, la culpa la tienen los Pirineos. Si no existiesen ahora seríamos catalanes con acento francés, ¡que chic!"
Pujol: la independencia es imposible
Per A ver si os esterais, guapetes el 20 de setembre de 2012 a les 21:30
El expresidente catalán Jordi Pujol ha echado mano del pragmatismo para referirse a las posibilidades reales de que algún día Cataluña pueda alcanzar la independencia. “Es casi imposible”, ha dicho esta tarde en Altea (Alicante). Pujol, que ha dado una conferencia, se ha vuelto a presentar como un antiindependentista que se ha pasado 60 años intentando convencer a los partidarios de la separación catalana de España de la potencialidad de una Cataluña integrada en “una nación de naciones”. Sin embargo, la sentencia del Tribunal Constitucional sobre el Estatuto catalán recondujo su posición, antes siempre alineada en “un compromiso muy serio con el progreso general español”, ya que, según ha dicho hoy es "un gran admirador de España”
Cal unitat per la Independència!!!
Per XX el 20 de setembre de 2012 a les 21:27
Tots amb el President en aquests moments clau... ni una escletxa!!
Prou marejar la perdiu Artur Mas i fer teatre
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 21:25
Es molt trist veure com s'hi posen negatius als comentaris en contra d'en Mas, que no de la independència.
Aquest home i el seu govern no han fet una de bona, son autonomistes, falsos, no han tingut cap problema en pactar amb el pp sempre que els hi ha convingut, han fet retallades però no s'han baixat el sou, permeten la corrupció d'Abertis, han intentat multar als ciutadans que hem dit prou i hem fet #novullpagar, tot i fent-lo dins de la ilegalitat, tal i com els hi varen dir des de el sindicat de mossos i el col.legi d'advocats, entre d'altres, això si, no han cobrat cap que hagi seguit els pasos correctes.
Son aquests els que ara i de sobte per fer una demostració de paquet i en clau absolutament electoralista, sense pronunciar-se realment en el que pensa o cap a on va, sigui el nou super heroi català???? doncs NO!
Si us deixeu enganyar patirem tots! que no ens ensabonin!
La manifestació d'avui era de l'ANC per recordar-li al Sr. Mas el clam de la manifestació que ell està utilitzant en benefici propi. Desprès els de l'equip d'en Mas han convocat als convergents, a la mateixa hora, per rebre'l amb honors..., quina casualitat i quines ganes de fer-se seves totes les accions dels altres.
Exigim que es faci una coalició amb tots els partits independentistes, o els collem curt o, un cop guanyades unes properes eleccions, aquests de cYu aniran fent el ploricó, marejant la perdiu, acotant el cap i, no en farem res de bo.
Estiguem alerta, no li posem llorers abans de temps, recordem que encara no ha dit "independència". L'unic que vol, dins de la situació amb la que s'ha trobat i, no per gust, es no perdre vots, mantenir poltrona i fer-se un bany de poder.
Aquest home no em representa, em roba i pacta amb l'enemic per mantenir el poder. No Mas, per tenir el meu suport hauràs de demostrar i explicar tot el que dius.
INDEPENDENCIA ||*||
ull
Per jo el 20 de setembre de 2012 a les 21:23
CiU ens emportara a tots per devant, lo que sera molt greu, ells sols contra els Espanyols. Gran coalicio de Esquerres Independentistes
naciódigital et veig el plumero!
Per adri el 20 de setembre de 2012 a les 21:15
Cada vegadaem qued més clar quin és el color dels vostres redactors... CYU
endavant
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 21:14
Para -Os va la marcha
Anònim, 20/09/2012 a les 20:34-
No es que no quieran, es que no se pueden meter o interferir en asuntos internos de un estado miembro de la Unión Europea, pero si dejamos de ser parte de ese estado y se declara la independencia y se constituye un nuevo estado por nuestra parte aun no estando reconocidos por nadie ya nos tienen que tratar en base a leyes internacionales que si describen estos procesos y que hacer en cada caso, en ese momento si se hace de manera estrictamente democrática, sin violencia, y de una manera cívica por nuestra parte estaremos legitimados legalmente por las leyes de derecho internacional en las que ya hay sentencias en firme del tipo que la democracia prevalece sobre cualquier ley o integridad territorial
Història
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 21:10
Cada dia que passa, tinc la sensació que he viscut un dia Històric.
Avui també.
lemes
Per fideli el 20 de setembre de 2012 a les 21:09
"La Força està en les persones"... "Costa molt construir un Pais"... "Ara o Mai!"..."Hem esperat 300 anys. Tranquils, ja només en maquen dos"... "No en sóc pas d'español, ni ho vull.Sóc només Català"..."Em declaro No Español!.Només Català!"...
Síntesi: Catalunya a dins o a fora de l'Estat espanyol,
Per Blai el 20 de setembre de 2012 a les 21:06
no hi ha una tercera via, ni un camí entremig.
Cap on ens porta el PP?
Per Salvador Ferrer-Bonsoms el 20 de setembre de 2012 a les 21:04
Més aviat: cap on ens porta el PP?
Cap a la independència, no tinc cap dubte. Rajoy potser hauria preferit marejar la perdiu, però el seu partit no està per aquesta feina. Volen posar les coses en el seu lloc, i això vol dir donar un cop de puny a la taula i que quedi ben clar que són ells qui manen. Els de CiU, encara que són una colla de covards, no poden -senzillament no poden- sotmetre's dòcilment. Jo crec que ja no hi ha marxa enrera possible. Gràcies, PP!
camí difícil
Per Ara va de bo el 20 de setembre de 2012 a les 21:03
President, m'agradaria advertir-lo que arribaran amenaces, insults, boicots, pressions, etc. des de Madrid i des de sectors del nostre país. El que hem vist fins ara és només un petit tast.
Des de fa 10 dies hi ha gent molt poderosa molt incòmoda amb vostè. Quan tingui dubtes sobre el que està fent, pensi en la pl. Sant Jaume avui, en l'11 de Setembre. Ells tenen molt de poder, vostè ens tindrà a nosaltres. No amolli, nosaltres no ho farem.
Oportunitat
Per Josep Fourier el 20 de setembre de 2012 a les 21:00
Tothom mereix una oportunitat, i el President de la Generalitat tant com tothom. És la primera que li dono i serà la darrera si no fa el que ha de fer, però mentre l'oportunitat sigui vigent no pensaré malament.
Rajoy, montilla i l'españa demencial i franquista de sempre
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:59
Rajoy, amagat darrera les cortines, quina vergonya, quina indignitat, quin president més impresentable te la miserable i arcaica españa franquista i golpista de sempre; i en Montilla amb l'enemic, el resident espanyol que encara no ha marxat, maletes i bocata i avall
critiques
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:56
A les xarxes, ja estan fent critiques contra l'ANC perquè recolza al #presidentmas, ja van dir que recolzarien a qui vagi donant passos en la direcció i al president Mas perquè ell es ara mateix qui mana i qui pot anar fent camí, diuen que majoria absoluta per les eleccions, perdoneu però ja te majoria ara, no es tracta de partits es tracta de moments clau i ara som en un d'aquells moments i aquells partits haurien d'acostar-si i recolzar l'objectiu, si no ho voleu veure aixi, jo no he votat mai CiU i serà difícil que ho faci tampoc soc cec i se que ha fet fins ara els ultims 2 anys, però de moment es qui porta missatges d'evolució de tirar endavant de som-hi nois jo sol no puc, heu d'ajudar-me au vinga anem-hi....... per mi l'ho ideal seria una coalició nacional o unitat nacional capa la #independència o si volen anar per separat que 2 o 3 punts dels programes electorals relacionats amb la independència fossin clavats.
Cap on es porta CIU?
Per Nònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:49
Acabo d'arribar de St Jaume, i espero que tot plegat no acabi amb un avançament electoral, una majoria absoluta de CIU, i un posterior pacte entre PP-CIU per una renovació del sistema de finançament o alguna altra sortida semblant. Ciu sempre li ha agrdat bullir l'olla nacionalista però encara no em crec que vulgui anar més enlla d'això i sigui capaç de liderar aquest xoc de trens. Veig més aprop que acabem amb un model navarrés que no pas el danés que demana la gent que es mobilitza. Espero equivocar-me, però de moment, tot i participar del procés, en tinc rencanses, les elits economiques del pais son unionistes.
España, elefants i divorci amagat amb la preferida reial
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:47
El Rei està content, per que nomes vol matxacar als catalans, així com el seu ejercito espanyol!!! REpublica i fora la vagancia i els seus elefants i amants
Al de "Os va la marxa"
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:47
Espero que almenys et paguin per dir aquestes bajanades.
Al de "Os va la marxa"
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:45
Espero que almenys et paguin per dir aquestes bajanades.
anem pel bon camí, no ho dubteu
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:42
Veig que el personal comença a està a l´alçada,aixó reflecteix la maduresa del nostre poble
#Totsambelpresident??
Per Anonim el 20 de setembre de 2012 a les 20:42
#Totsambelpresident que cobra 3 euros als nens per portar la carmanyola a l'escola
#Totsambelpresident que porta dos anys retallant, amb ilusió en educació i sanitat.
#Totsambelpresident i perque no tots amb Millet, Prenafeta o els de les ITV's!
#Totsambelpresident que regala la diputació, el consell comarcal de Barcelona i l'ajuntament de Badalona al PP
#Totsambelpresident i el grup de CiU al Congres per aprovar la Reforma Laboral i altres coses com invertir 1.800 milions d'euros en armament.
Aquests son motius per estar amb el President Mas?
No s' ha d' afluixar
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:42
Ni els politics , ni el poble
Rajoy, que cobard, amaagat darrera les cortines, el molt cobard
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:41
Que cansat es viure amb el camalics espanyols; per cert, no son ni valents i no s'atreveixen a expulsarnos, pero no tenen collons, miserables espanyols cobards
ha arribat el moment
Per xex85 el 20 de setembre de 2012 a les 20:38
ara ja sí que sí, com ue no tenim marge, avui mes que mai hem de tornar a cridar I INDE INDEPENDENCIA!! ja no ens fa cap por el discurs espanyol. Avui els propis espanyols ens han donat una empenta més cap al nostre Estat.
Jo també hi hagués anat
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:35
me n'alegro que Satn Jaume estigui plena. Amb més temps encara hi hagués anat molta més gent. Ara a esperar que en Mas no ens decebi i ens doni als catalans l'opció a decidir el nostre futur.
Os va la marcha
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:34
Qué pesadez compatriotas, y dale que te pego con las banderitas y el himno, y todos vibrando. Y mientras el mundo gira y os tragáis todo lo que os dice el bobo de Arturo. Si el mismo se está buscando que le metan un puro. Es un personaje irracional como el resto de representantes políticos. Si Europa no quiere, Francia no quiere, nadie quiere y vosotros erre que erra, pesados.
La secessió comença
Per Anònim el 20 de setembre de 2012 a les 20:34
Esta clar que el 11 de setembre va començar la secessió popular i avui a començat la secessió política, ara ja no te aturador, la gent es conscient de la transcendència i està molt executada i esperançada . Vinga senyeres als balcons que a Barcelona ni hauria d haver mes!!!!!!
Recessió
Per boxedpress el 20 de setembre de 2012 a les 20:30
Amb el fracàs de la reunió i la mort del pacte fiscal, toca iniciar la secessió. El full de ruta per la independència. http://cort.as/2VS-