FORA MULTINACIONALS LLAGOSTA
Per Anònim el 15 d'agost de 2012 a les 20:11
FORA MULTINACIONALS LLAGOSTA.
Venen comprant els malalts-adictes al diner, parasiten diners i sòls públics, i quan s´acaba la sang foten el camp i ja t´ho faràs, i això quan no s´enduen una empresa autòctona, que també passa.
I què queda? Centenars d´aturats Catalans/nes, menys diners públics, contaminació i el dolor que provoca dependre dels que s´aprofiten de tu i la teva PÀTRIA, perquè els inútils que la governen
NO SÓN CAPAÇOS DE FER EL QUE FAN TOTS ELS PRIMERS PAÏSOS:
PROCURAR-SE LA INDEPENDÈNCIA MATERIAL TOTAL, PER A TOTA LA SEVA GENT I PER SEMPRE, CREANT INDÚSTRIA AUTÒCTONA. Què no veieu què fan els xinesos? Per què creieu que ho fan? QUAN MENYS DEPENDÈNCIA EXTERIOR, MÉS LLIBERTAT NACIONAL.
La història dels EUA és un excel.lent exemple, allà quan van arribar tots els immigrants europeus, no hi havia res de res, amb 200 anys, NO DEPENEN DE NINGÚ, i el món els segueix perquè són líders en quasi tot, i no només per la NASA o la indústria cinematogràfica.
S´HA DE REFUNDAR CATALUNYA, i això només es pot fer com van fer els americans, DESEMPALLEGANT-SE DE LA METROPOLI, RECUPERANT EL PODER TOTAL SOBRE EL TERRITORI I TOT EL QUE HI HA A DINS, I MOLT IMPORTANT REUNIFICAR PER SEMPRE TOTS ELS CIUTADANS CATALANS, i els que no vulguin que tornin per on van venir perquè la majoria dels que volen que siguem colònia, no foren ni convidats ni benvinguts, i queda clar que no ens respecten ni a casa nostra, per tant, PORTA!
Sense DISCIPLINA NACIONAL, això és el tercer món.
Quan no hi ha NACIONALISME, el que hi ha és l´altra cara de la moneda, INDIVIDUALISME= EGOÏSME, i així no anem enlloc!
No cal ser científic ni gaire espavilat per a saber que un o pocs humans sols (familia, barri) etc, NO VAN ENLLOC.
Que els primers països del món, ELS MÉS LLIURES PERQUÈ SÓN MENYS DEPENDENTS DE L´EXTERIOR, siguin els
MÉS NACIONALISTES, NO ÉS CASUALITAT.
Tots els països són nacionalistes, fins i tot els més civilitzats com els escandinaus, no us enganyeu, no us deixeu enganyar, NO HI HA RES DOLENT EN SER
NACIONALISTA CATALÀ, ans al contrari.
El que passa és que hi ha un nacionalisme MALENTÈS que és l´anar a parasitar els altres, enlloc de crèixer un mateix, superant-se sempre sense DESBORDAR FRONTERES, com els passa als nostres veïns, xuclant tot el que poden, i matant o elimant el que no els agrada, també territoris amb ses gents, com la Catalunya Nord.
SI UNA MULTINACIONAL ATERRA AQUÍ, AIXÒ VOL DIR QUE LES PATRONALS I SINDICATS AUTÒCTONS, I SOBRETOT EL GOVERN CATALÀ NO HAN FET BÉ LA SEVA FEINA, DE SOLVENTAR TOTES LES NECESSITATS DE LA GENT QUE DIUEN DEFENSAR, EL POBLE DE CATALUNYA.
Consti que no estic en contra de totes les multinacionals, però si de moltes, ja que algunes no aporten res, ans al contrari, només una il.lusió de progrés, però sí estic d´acord d´aprendre i treballar amb els millors, com les químiques nord-americana Dow o la primera del món Bayer, totes dues a Tarragona, però aquest MEGAPUTICLUB o similars d´altres sectors?
NI PARLAR-NE.
DE la mateixa manera que passa amb el turisme, amb les multinacionals també HAUREM DE PASSAR EL SEDÀS.
Si una empresa es tant productiva aquí, potser serà l´hora de que ens ho fem nosaltres mateixos, no us sembla? Clar que amb d´altres coses encara no estem preparats, encara.
INDEPENDÈNCIA TOTAL!!!!