Què pretén Mas?
Per setembre el 11 d'agost de 2012 a les 14:22
Si ens conegués bé, Mas sabria que atiar ara una manifestació a favor d l'utòpic pacte fiscal alimentarà la manifestació a favor de la independència perquè els del pacte fiscal són gent amb por que no van ni a manifestacions: precisament per això volen el pacte o alguna cosa que els permeti anar tirant sense ensurts i seguir plorant, això si.
És possible que Mas i els estrategs de Ciu ,de cara a l'11 de setemre ja vulguin esperonar la independència per fer por a Rajoy. Tampoc així en traurien res. Espanya no ens donarà res, hem d'incidir en Europa!
A la porra el pacte fiscal. Secessió!
Per Blai el 10 d'agost de 2012 a les 20:22
El missatge de CiU és que amb el pacte fiscal s’haurà acabat l’espoliació fiscal i per tant ja no caldrà la independència de Catalunya. Santa innocència! O apocament agut, clar i ras. Síntesi: A la porra el pacte fiscal, per altra banda mai no definit ni especificat. No el volem ni que sigui immillorable. Maldem per la secessió de Catalunya de qualsevol forma que pugui tenir l’Estat espanyol.
NO MÈS UNA PARAULA
Per Pep OSONA el 10 d'agost de 2012 a les 17:03
INDEPENDÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELS "MILLORS" HEU FRACASSAT
Per Anònim el 10 d'agost de 2012 a les 16:52
Perquè heu votat i donat suport mutuament al PP al Congrés. al Parlament, a les diputacions, a l'alcaldia de Badalona,... A un PP enemic de la AUTONOMIA, SOBIRANIA I INDEPENDENCIA de CATALUNYA. I el 12 de setembre tornareu a votar-vos. Prou enganyfes!!!!
Segur que tomba
Per Esteve de Solsona el 10 d'agost de 2012 a les 16:41
COMENTARIS
Segur que tomba
Esteve, 10/08/2012 a les 11:01
President Mas: Per anar a Cardona desde Solsona, també si pot anar per Torà, Bassella, St. Llorens ..., però, oi que és més dret per Clariana?. Dons no hi donem més voltes home, encara que plogui, nevi, pedregui, s'hagi ensorrat un marge o passi el Cardener per sobre de la carretera.
Si la Independència la tenim allà, em d'anar de cara, ser valents i possar-nos el mono de fer feina ( a treballar no hi ha qui ens guanyi).
Per tant, torno a propossar una persona no política al capdavant, que lideri un moviment amb suficient pes, argument i serietat per poder fer força.
Senyors de Nació Digital, he intentat ser suau, oi que no m'ho censsurareu?
Carta al President Mas
Per Manel Sancchez i Ruiz el 10 d'agost de 2012 a les 10:01
Benvolgut President,
Des del primer dia vosté ha tingut el meu suport respecte al pacte fiscal. Malgrat des del primer dia PSOE i PP s'hi han oposat.
Per l'11 de Setembre ja no el tindrà. Sortiré per demanar el Catalunya un Estat.
No demanaré quelcom inviable, com PSOE i PP, els únics amb qui es pot pactar, han deixat clar que no acceptaran un Pacte Fiscal.
Sortiré i demanaré la Independència. Com malgrat ser difícil SI es possible. Depen de nosaltres - i no d'uns altres - aconseguir-la o no.
Si per l'11 de Setembre vostè ha arribat a la mateixa conclusió que jo he arribar, serà un plaer tenir-lo amb tots nosaltres demanant l'Estat per Catalunya.
Signat,
Manel (i tothom qui s'hi vulgui subscriure)
Independencia
Per Anònim el 10 d'agost de 2012 a les 09:48
Sr. Mas, no intente manipular una Diada, que es del pueblo, el que lleva trabando durante mucho tiempo.y no de su propiedad. Deje expresarse al pueblo, y si no le gusta lo que escucha ya sabe hay muchos que si están dispuestos a escucharnos, catalunya y los catalanes queremos ser libres y no vasallos, como parece ser que le gusta a Vd. Enterese bien Sr. Mas la Diada es para INDEPENDENCIA, ni pacto fiscal ni hostias.
Independencia
Per Anònim el 10 d'agost de 2012 a les 09:45
Sr. Mas, no intente manipular una Diada, que es del pueblo, el que lleva trabando durante mucho tiempo.y no de su propiedad. Deje expresarse al pueblo, y si no le gusta lo que escucha ya sabe hay muchos que si están dispuestos a escucharnos, catalunya y los catalanes queremos ser libres y no vasallos, como parece ser que le gusta a Vd. Enterese bien Sr. Mas la Diada es para INDEPENDENCIA, ni pacto fiscal ni hostias.
Èpica
Per Anònim el 10 d'agost de 2012 a les 09:28
Per a la Diada: "La independència és un pacte fiscal etern i definitiu." (Vicent Partal)
cYu càncer de Catalunya
Per Anònim el 10 d'agost de 2012 a les 00:36
a: EN MAS INTENTA QUE LES COSES SURTIN BÉ, NO COM VOSALTRES, QUE L'ÚNIC QUE VOLEU ÉS QUE FRACASSIN
Anònim, 09/08/2012 a les 20:43
Mira, d'entrada no tens gaire clar el concepte botifler, fes una ullada al diccionari.
Per continuar, OBRE ELS ULLS I ELS SENTITS! que Mas i cYu estan fer res be?, però com pots estar tant ofuscat? que potser cobres dels corruptes? si no es així, t'han ben rentat el cervell. Tu estàs veient el que està fent aquesta gent?ens estan venent, ens estan mentint, ens estan deixant en ridicul, estan prevaricant, estan practicant la corrupció com un esport. Retallades? totes, però ells no s'han abaixat els sous, no han plantat cara als seus amics i socis d'Abertis, ans al contrari...podria continuar hores i hores, i donar-te molts detalls en lloc de parlar generalitzant.
El meu crit, perquè no soc pas un botifler, perquè estimo i respecto la meva terra, perquè en tinc dignitat, serà INDEPENDÈNCIA i MAS DIMISSIÓ!
Fes-t'ho mirar, perquè qui defensa a uns veritables botiflers ets tu, i passareu a la historia com la gent mes covard i patetica que va votar al pitjor govern i president que mai ha tingut Catalunya, i mira que els ha tingut de dolents! PROU DE SECTARISME IRRACIONAL DE cYu! Prou el càncer de Catalunya, cYu!
INDEPENDENCIA ||*||
Sr Mas,faci el que li doni la gana.
Per Ferran Carbonell el 9 d'agost de 2012 a les 22:30
Sr.Mas,això es que ha de fer,el que li surti,vol un pacte fiscal amb Madrid,faci-ho.Perquè volen els calès?.Per cert vostès no s´han rebaixat pas el sou,no?això que va dir el Rajoy de que no volia que ningú cobrès més que ell,això si els preocupa,he?bè es igual,faci el que vulgui però jo reveindicaré el que hem doni la gana,i no el que vostè vol,la independència i no els seus sous.
Faci el que li doni la gana.
Per Ferran Carbonell el 9 d'agost de 2012 a les 22:21
Sr.Mas això es el que ha de fer,el li surti,que vol un pacte fiscal amb Madrid,faci,encara que vostès no s´han baixat el sou,clar.Els calès per a que els volen?bè,es igual,però jo tambè rveindicarè el que hem doni la gana,la independència i no els seus sous.
Prou manipul·lacions
Per Jordi C el 9 d'agost de 2012 a les 22:02
Aquesta manipul·lació em recorda en Montilla al 10J que deia que era una manifestació demanant l'estatut. Que pensin que qui ho mou tot és la societat civil i que la gent aquest dia ens movem al marge de polítics...11 de setembre és diada nacional, del poble català i tots els nostres que van lluitar per ell i no diada fiscal ni per polítics ..que per cert poden anar a la M el concert el pacte fiscal i tot lo que s'inventin, prou enganya pastors..INDEPENDÈNCIA
Ni ho somii..
Per Lampègia el 9 d'agost de 2012 a les 21:04
Ni ho somiï, senyor Mas.
Els catalans ja no podem donar suport als pactes que vostè vol fer amb un estat enemic declarat de Catalunya.
No està tip i fart de pactar amb vostè mateix? Perquè els pactes que vostè proposa són totalment unilaterals: de vostè amb vostè (o de CIU amb CIU)perquè el segon element el pacte, ecspanya, no pacta, només escanya cada vegada més el govern català i la població catalana. Suposo que s'adona, oi?
L'única via, l'unica sortida decent que té vostè és la de pactar amb tots els partits independentistes i convocar eleccions al mes aviat possible.
L'11S, el meu crit s'unirà al de tota la gent que li reclamarà la independència.
EN MAS INTENTA QUE LES COSES SURTIN BÉ, NO COM VOSALTRES, QUE L'ÚNIC QUE VOLEU ÉS QUE FRACASSIN
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 20:43
En Mas intenta portar les coses a bon port, intenta tenir el país al costat en una reclamació que ha de fer a Madrid. I quan a Madrid li diguin que no, agafar aquest país unit, i guiar-lo cap a la independència. Però no, és clar, vosaltres no, vosaltres el que voleu és dividir, afeblir el President elegit democràticament, imposar el caos, el desordre i la llei de la selva per a que tot fracassi. Sou uns botiflers al servei d'Espanya, però no us en sortireu.
Esperi'ns al Parlament
Per Josep P. (Calella) el 9 d'agost de 2012 a les 19:56
Sr. Mas faci la seva feina com a President de Catalunya escoltant el poble que fa temps que s'escarrassa per fer sentir la seva veu clamant INDEPENDÈNCIA o limiti's a esperar-nos al Parlament per rebre una delegació de la Manifestació.
No vulgui manipular el lema i el sentit d'aquells que hi serem: "Ni pacte fiscal, ni engrunes. INDEPENDÈNCIA !"
"CATALUNYA NOU ESTAT D'EUROPA"
VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//
Al 11 de setembre " NO "
Per Soc jo el 9 d'agost de 2012 a les 19:33
Sr Mas , el poble el dia 11 de setembre vol demanar un estat propi. Si vostè vol fer una manifestació per recolzar el pacte fiscal la pot convocar el 28 de desembre (Sants innocents)que si escau molt bé.
CiU-GRANS MASTURBADORS
Per Miquel del Fai el 9 d'agost de 2012 a les 19:26
Això es UN BOICOT en tota regla a la manifestació per la INDEPENDÈNCIA que es prepara pel proper 11 setembre.
MAS i CIU. com sempre contra la constitució d'un estat lliure català.
EN MAS VOL AIGUALIR LA MANI PER LA INDEPENDENCIA
Per Arnau Estanyol el 9 d'agost de 2012 a les 18:51
En Mas vol aigualir la manifestació per la independència amb la pastanaga del pacte fiscal. No. La majoria ens manifestarem per la independència i això ha de quedar clar.
cYu càncer de Catalunya
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 18:45
Hauriem de dur unes quantes pancartes de mes per donar-les a qui no en tingui i que diguin INDEPENDÈNCIA i NO AL PACTE FISCAL.
No podem permetre que conveniència i unió es faci seva la manifestació. Colla de botiflers.
cYu càncer de Catalunya, extirpem-los!
INDEPENDÈNCIA ||*|| 11s ||*||
Independència es llibertat.
Per Un patriota. el 9 d'agost de 2012 a les 17:56
Os imagineu una proposta per la independència encapçalada pels màxims dirigents d'ERC, l'Oriol Junqueras, per Solidaritat, l'Alfons Tena, per Reagrupament en Joan Carretero i per la CUP qui ells decideixin, i recolsats per Omnium Cultural, l'Assemble nacional de Catalunya, Sobirania i Progrès. Definitivament Convergència podría triar o el bloc per la independència o l'altre l'espanyol. Les properes eleccions, seràn decisories per tothom. aquest cop no val badar i posar el vot en una urna o en l'altra, dependrà el futur de Catalunya. Amb aquesta proposta per fi veuriem l'objectiu com posible. Una Catalunya enfonsada economicament i moralment necesita del patriotisme dels nostres politics, ara és el seu moment.
MAS DIMISIÓ
Per Formigueta el 9 d'agost de 2012 a les 17:48
No al boicot de CIU a la Manifestació de l' onze de setembre.PACTE FISCAL MORT I ENTERRAT, IN...INDE...INDEPENDÈNCIA! MAS DIMISIÓ!
Morts vivents
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 17:47
Qui vol unes engrunes del terra poguent tornar a tenir TOTA LA FLECA?
El seu problema és que potser és més economista que polític, i per economista ja tenim un Conseller d´Economia.
Si el repte que li brinda el destí li provoca vertig, tot i tenir el poble català al darrere, sisplau, retiri´s i fagi lloc als altres, que de gent amb cap, idees clares i pebrots també en tenim molts a Catalunya, per això seguim existint com a Nació Catalana després de 1000 anys.
No volem ser governats per morts vivents que només es motiven amb el que brilla.
DIGNITAT NACIONAL.
N´hi ha prou amb estelades ?
Per Anònim català el 9 d'agost de 2012 a les 17:33
Encara que per nosaltres, catalans, l´estelada sigui per si mateixa la senyal indiscutible d´independència, per a molta gent d´espanya i del món no els hi dirà res. Per tant animo a que TAMBÉ ES FACIN PANCARTES I CARTELLS AMB LA PARAULA "INDEPENDÈNCIA". Així el motiu quedarà més explícit i evident per a més gent.
Visca Catalunya independent !!!!!!!
Necessitem nous polítics
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 17:19
Això que demana ja ho hem fet. Sou els polítics que no heu fet la vostra feina. Si no en sabeu més, plegueu. Ves si és fàcil.
Una altra opció, canvieu la llei electoral: limitació de mandats a dos consecutius i llistes obertes. I llavors feu eleccions amb un programa clar. Qui surti ja sabrà què fer.
Molt bé Solidaritat
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 17:08
Resposta de Solidaritat al President:
"L'11 de setembre serà un “clam per la independència”
http://www.solidaritatcatalana.cat/noticies/solidaritat-respon-mas-que-l11-de-setembre-sera-un-“clam-la-independencia”
Si de cas un altre dia
Per Lomik el 9 d'agost de 2012 a les 17:00
Convoqui vostè una manifestació pel seu compte i que hi vagi qui vulgui, però no ens enmerdi l'11 de setembre que pertany a TOTS els catalans, ni s'aprofiti de la feina feta altruistament pel veritable poble de Catalunya.
Només li demano que recordi les paraules que li va adreçar en Puyal a la cerimònia del català de l'any i sigui valent, que per anar a plorar a Madrid i fer-se la víctima no ens necessita per res.
Massa tard Sr. President per concerts soldes i futileses
Per Almogaver.cat el 9 d'agost de 2012 a les 16:24
Es massa tard Sr. President.
Massa tard i massa espoli; massa Odi espanyolista i massa persecució del Català lo Català i els Catalans!
El temps per el Concert, es mort.
Es el temps, de Llibertat de i per, Catalunya.
Es el temps, de Nostra Redimida i Sobirania total.
Es el temps, d'INDEPENDÈNCIA!
VISCA CATALUNYA LLIURE I PPCC!
per rcde1900
Per Observant el 9 d'agost de 2012 a les 16:08
Aquest cop potser haurem d'acampar:
http://twitter.com/Ensplantem
https://www.facebook.com/pages/Ens-plantem/397249623657453?ref=hl
x Trinxaire
Per Observant el 9 d'agost de 2012 a les 16:04
Igualment una gran manifestació independentísta servirá en Mas per dir-los a Madrid "veis, esta és la alternativa", i fer-la servir per regatejar el seu "pactefecal"
QUEDARÀ CLAR
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:58
El cartell que portarem a la mani ho dirà ben clar i ben fort. Amb unes lletres ben grans: INDEPENDÈNCIA! La solució és anar a la mani i deixar-ho clar
No será pel pactefiscal
Per Observant el 9 d'agost de 2012 a les 15:55
Potser no és diplomàtic que el President de la Generalitat digui que s'ha de sortir a demanar l'independència. Sería un favor i alegría per l'Alícia, en Cañas i en Navarro.
Potser en Mas ho diu per provocar i fer sortir l'independentísme a protestar.
O potser és que és curt de vista...i pretén fer un 10J on els polítics estaven per l'Estatut i la massa anava a una altra cosa. Potser és com ha de ser perque funcioni.
//*//
Independència es llibertat.
Per Un patriota el 9 d'agost de 2012 a les 15:48
Visita el Blog de "Els Patriotes.cat"
almoïna
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:45
President, que em demanes? Que demani almoïna? Sortiré al carrer a guanyar la llibertat, no a pidolar res!
¡CATALUNYA LIBRE!
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:30
El Once de Septiembre habrá un clamor catalán a favor de la independencia. ¡Apuntaos a venir! Aquí os dejo el "link" del evento en facebook: http://www.facebook.com/events/321565527936811/
Diada a 3 bandes
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:24
Per una banda els independentistes, per la altra els del pacte fiscal i per la tercera els unionistes de Duran i psc, pp, psoe... la nostra terra no n'hi ha manera de defensar-la tots plegats com cal!
No, no i no !!!
Per Carles Viñals Casado el 9 d'agost de 2012 a les 15:23
No, Sr. Mas. No hi serem per reclamar cap "pacte fiscal" ni cap altra cosa que no sigui LA PLENA LLIBERTAT de la nació catalana; fiqui-s'ho al cap i no tracti d'entabanar-nos un cop més.
No tibi més la corda si no vol trencar-la. No volem ser espanyols; volem ser catalans i prou. Ja no és hora que el poble vagi al darrera del polítics; és l'hora que els polítics segueixin el camí que els catalans us marquem. Espero, pel bé de tots, que li quedi clar.
Artur Mas, tu ho has volgut
Per Trinxaire el 9 d'agost de 2012 a les 15:22
L'11 de setembre quedarà molt clar això :
INDEPENDENCIA SÍ, PACTE FISCAL NO .
A Madrid quedarà molt clar que els catalans no volem cap pacte fiscal. No et farem la feina bruta. En tot cas el que quedarà com un brut seràs tú, per traïr el poble.
Saboreixe els últims moments de glòrie que et queden. Pasaràs a la història com un pèssim president que va actuar d'esquenes al poble.
Artur Mas, o tu o nosaltres !!
VISCA CATALUNYA LLIURE !!
COVARDIA I UNIO
Per JJ el 9 d'agost de 2012 a les 15:22
Els que manen a Covardia i Unio no volen la independencia.
Les bases si pero no conten per a res.
Qin mana a CiU:
La Caixa (Opus Dei) Ciu els hi deu 24 millins d'Euros.
Abertis (Opus Dei)
Grupo Godo,
Grupo Lara
Banc de Sabadell
Circulo de Economia
Circulo Equestre
etc..
Cap d'ells en vol sentir parlar de la independencia.
Serà que NO
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:14
No!!!, estarem allà per la independència. No es faci seva, al seu interès, l'èxit de la manifestació.
Pacte rectal no
Per petrus el 9 d'agost de 2012 a les 15:13
Sr. Mas, el què esteu intentant pot ser la fi de CiU. Voleu degradar la manifestació en una simple petició a Madrid de més diners.
Si seguiu en aquest camí tothom us abandonarem. els militants sobiranistes de CiU us abandonaran, a les properes eleccions no tindreu res a pelar.
Sumeu-vos a alló que ja és un clam, a la independència.
MAS BOTIFLER
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:11
Mas el mes suport incondicional es per la independencia, que coi estas dient del pacte fiscal? però encara no has arribat al punt de sentir vergonya intentant enganyar i manipular el poble català? encara tens la cara prou dura com per a continuar amb aquest compte interminable? s'ha de tenir barra, barra i una carencia absoluta de dignitat i respecte.
No Mas, no, el dia 11 sortirem al carrer a exigir el que ens pertoca i que tu i els teus fa mes de 30 anys ens esteu privant. Prou, encara enganyes al teu club de fans, però esperem que cada dia siguin mes els que obren els ulls i es treuen la manta de sobre per veure la realitat. BOTIFLER CORRUPTE!
INDEPENDENCIA ||*||
exhortacions
Per Querol el 9 d'agost de 2012 a les 15:05
Mas exhorta els catalans a mostrar explícitament el seu suport al pacte fiscal.
Els catalans exhorten Mas a realitzar el suport a la independència mostrat per ell mateix.
I mentre els catalans, que majoritàriament votarien sí a la independència, segueixin votant CiU al Parlament... doncs no ens mourem d'aquest cercle absurd i inútil i el país se seguirà escolant.
Pacte fiscal = MERDA
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 15:05
NO, NO, NO, NO i NO! L'11 de Setembre el poble català sortirà al carrer a EXIGIR LA INDEPENDÈNCIA.
ENS PASSEM EL PACTE FISCAL PELS COLLONS. Ja n'hi ha prou de tergiversar les coses, mecagundéu.
Mas, escolta al poble!!!
Per qvic el 9 d'agost de 2012 a les 15:00
A veure si el sr. Mas encara haurà de sortir per cames com l'impresentable del Montilla a la manifestació del 10-J. La manifestació de la Diada ha de ser un clam unànime per la INDEPENDÈNCIA. El sr. Mas, si te pebrots d'anar a la manifestació per reclamar el ridícul pacte fiscal, que ho faci i veurem l'acollida que té. Però, evidentment, no hi anirà, mostrant així la seva manca de lideratge al no estar al costat del poble en uns moments tan importants. El que cal que es faci ben explícit en la manifestació de la Diada és el rebuig al ridícul pacte fiscal i la voluntat ferma per a la INDEPENDÈNCIA!!!
Per fi ha quedat clar !!
Per Trinxaire el 9 d'agost de 2012 a les 14:56
Per fi ha quedat clar que tenim un govern neofalangista embolcallat amb la senyera catalana.
TRAICIÓ AL POBLE !! Artur Mas, o tu o nosaltres !!
VISCA CATALUNYA LLIURE!!
NO PAS
Per català i prou el 9 d'agost de 2012 a les 14:49
L'11S sera un clam per la independència... això ho veu fins i tot en Rompetechos...
L'autonomisme de sempre
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:48
En Mas representa l'autonomisme de sempre i ara pretén convertir una manifestació independentista en una manifestació a favor d'un pacte amb Espanya.
És patètic tot plegat, igual de patètic que quan Montilla va voler instrumentalitzar la manifestació del 10J.
Ja en tenim prou de tot plegat, el poble vol la independència
desde fuera
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:38
No puedo expresarme bien en catalan como vosotros, pues en mi tierra se han encargado de diluirlo, quitandonos la oportunidad de hablarlo como nos gustaria..
Pero desde Valencia, animo. Estare en Barcelona el dia 11 clamando por la Independencia. Espero que algun dia, todos nos volvamos a ver en Valencia, clamando por lo mismo..
No es preocupi MH
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:34
Deixarem ben clar a la diada que no volem el pacte fiscal sino la INDEPENDENCIA
L' 11 De septembre per l'estat propi
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:26
NI PACTE FISCAL NI OSTIES MILLOR QUE ET QUEDIS CALLADET
Prou pacte fiscal !!
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:21
Ara, a més d' anar tots a la "mani" haurem de portar cartells ben explícits:
"NO volem pacte fiscal, VOLEM INDEPENDÈNCIA"
Sembla mentida que aquest MH sigui tan capsigrany !
clematis
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:18
DEIXEREM BEN CLAR QUE NO VOLEM PACTE FISCAL SINO INDEPENDÈNCIA, NO ES PREOCUPI, SR. MAS....
Que siiiii ...
Per Contra el 9 d'agost de 2012 a les 14:14
A mi me la bufa el pactet fiscalet aquest, com me la bufava l'Estatutet, el que s'ha de fer es agafar, que no demanar, la independència d'una punyetera vegada !!!
COMPTE AMB LA MANIPULACIÓ DE LA DIADA!!!
Per qvic el 9 d'agost de 2012 a les 14:12
DIADA DE L'ONZE DE SETEMBRE DEL 2012 - MARXA CAP A LA INDEPENDÈNCIA convocada per l'ANC. Què pretén el sr. Mas? manipular aquesta marxa i convertir-la en una marxa de suport al ridícul pacte fiscal? Si és així, quedarà ben palès que això del pacte fiscal no és res més que una estratègia de CiU per intentar desactivar el creixent clam per a la INDEPENDÈNCIA. Sr. Mas, deixi ja d'enredar a la bona gent i actuï com a President de Catalunya liderant el procés que la gran majoria de catalans i catalanes volem: LA INDEPENDÈNCIA. I si no te collons, retiris!
Uffffff...
Per Xeix el 9 d'agost de 2012 a les 14:10
"Pacte fiscal" i callar, molt convergent, és posar preu a la pàtria, és una traïció! Aquí no hi serem!
"Pacte fiscal" i immediat inici del procés d'independència, m'hi sumo ara mateix.
Visca Catalunya lliure!
Artur Mas, o tu o nosaltres
Per Jordan Mc el 9 d'agost de 2012 a les 14:08
Artur Mas, citant aquella frase d’en John F Kennedy ... "No preguntis que pot fer el teu país per a tu, pregunta que pots fer tu pel teu país". Artur Mas, mes del 51% (i creixent) del teu país t’està demanant que comencis el procés cap a la independència. Artur Mas, si tu no fas cas al teu país, no demanis al teu país que et faci cas a tu !
mani 11S
Per Anònim el 9 d'agost de 2012 a les 14:07
Aquest any no us hi volem als politics al cap de la manifestacio. Al capdavant hi volem una pancarta amb una sola paraula, i pacte fiscal en te dues. INDEPENDENCIA!
Prou botiflers.
Per L'avi Siset el 9 d'agost de 2012 a les 13:56
El poble català ja hem descobert la mentida que es cYu.
Srs. es l'hora de Catalunya NO dels partits.
Atenció catalans!
Per rcde1900 el 9 d'agost de 2012 a les 13:55
Atenció que els trepes de Convergéncia tenen la intenció d'apropiar-se la "raó" principal de la marxa de la diada organitzada per la societat civil a favor de la independència!
La faran servir com a suport envers España per dient que el que els hi mostren és el descomunal suport de la població catalana a favor del pacte rectal aquest que ens volen encolomar.
Per molt que hi hagin 2 milions d'estelades, crits unànimes d'independència i pancartes totalment explícites, ho amagaran per donar-li un sentit que no serà real.
Atents.
au va!
Per jomateix el 9 d'agost de 2012 a les 13:54
Au va! Que el poble t'està demanant la independència a crits i tu te'n mors de ganes...
Sr.Mas
Per RPerez el 9 d'agost de 2012 a les 13:53
Vol el nostre suport explicit, declari la independència de Catalunya, posi'ns mitjans per fer-li arribar el nostre suport a aquesta mesura, i li arribarà, de moment li proposo que a la web de la Generalitat posi adhesions a les opcions que ens toca, seguir sent espoliats amb l'actual sistema; seguir sent espoliats amb el nou sistema de finançament o declarar unilateralment la independència de Catalunya.
Aquest seria un gran acte de sobirania del poble, una gran demostració de democràcia.