«Antiindependentistas», nou perfil del Facebook

| 21/03/2012 a les 21:05h
Arxivat a: Nació Confidencial, facebook, independència
Aquesta notícia es va publicar originalment el 21/03/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El perfil de Facebook.

La xarxa social Facebook té un nou perfil, "Antiindependentistas" . Aquest perfil que compta amb gairebé 3.500 amics  i es defineix amb l'objectiu de "Defender la unidad de ESPAÑA de toda la gentuza independentista".

Així mateix defineix els catalans de la següent manera: "Según la Necional Geographic, un catalibán es un homínido bípedo, originario de Cataluña o acomplejado por no haber nacido allí, con escasa masa neuronal y aspecto no muy agraciado —a juzgar por el de sus jefes de manada—. Camina habitualmente erguido (es erectus), excepto cuando se agacha a coger una subvención. Gusta de incurrir en la repetición compulsiva de consignas absurdas y delirantes falsedades, inculcadas por los mismos líderes a quienes aupó hasta la opulencia".

De fet, amplia les característiques en un llarg i detallat catàleg sobre "tòpics" dels catalans. Fins i tot, publiquen fotografies de l'exvicepresident de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, per tal que els usuaris de la xarxa el puguin "insultar" gratuïtament.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Per reciclar
Aniol, 21/03/2012 a les 21:11
+47
-4
Jo els enviaria ràpidament al cubell dels residus orgànics, que és el què són!
denúncia
Anònim, 21/03/2012 a les 21:18
+43
-5
Denunciats per Facebook!
Deposicions del franquisme
Observant, 21/03/2012 a les 21:18
+33
-4
Ahm...és l'aventura gràfica de la Falange. Deixeu que descarreguin la seva frustració "en la intimidad". La cara només la donen 40 pringats.
Denúncia
Dani, 21/03/2012 a les 21:19
+39
-5
Ja l'he denunciat. Ataca als catalans.
.
Anònim, 21/03/2012 a les 21:21
+8
-14
I un perfil de feixbuc és notícia?
me gusta
Anònim, 21/03/2012 a les 21:58
+6
-32
me gusta
Quin horror
Anònim, 21/03/2012 a les 22:10
+28
-5
Estèticament és horrible.
CASO OMISO
Anònim, 21/03/2012 a les 22:32
+9
-3
Haviam s'agafeu el toro per les banyes, tios !!!!!
Me encantais.....soys tan CHULOS.......CASTIZOOOOOOOSSSS!!!!
DEGENERADOS!!
Anònim, 21/03/2012 a les 22:42
+33
-6
Per això Espanya va tant bé, amb tota aquesta xusma de gent degenerats, feixistes, falangistes exterminadors,nazis..DE ESTA ESPAÑA PROFUNDA CRIMINAL .. TOREROS OLEEEEEEEEEEEEEEEE
Dais penita
Anònim, 21/03/2012 a les 22:47
+8
-41
ooooooooooo
o
o
o
ooooooooo
o
o
o
oooooooooo
VISCA L'ESTAT CATALÀ
Anònim, 21/03/2012 a les 22:50
+35
-5
//*//
Som Espanyols
Anònim, 21/03/2012 a les 23:13
+9
-44
Quina pagina mes bonica cojons som i serem Espanyols. BURROS QUE PARLEU MASA I NO FEU RES.

Catalanes si embusteros no
Anònim, 21/03/2012 a les 23:18
+9
-53
A mi me ponen los pelos de punta esta gente que es catalana y no española, resultando que el padre es de Ávila y la madre es de Badajoz o que uno de los máximos exponentes de ERC sea José Luis Carod Rovira, nacido en la provincia de Teruel, o del de CiU que es de Monzón, Huesca, o que la señora de ERC, defienda cosas indocumentada o que el otro de ERC que va a todas teles diga que si Cataluña aporta mas de lo que recibe, que es verdad, pero y por que calla de los privilegios que tuvieron los catalanes cuando se os montó el tejido industrial, montando empresas estatales en el sector textil y automovilístico. Creo que hay demasiado "tonto" que al final piensa que hasta Jesucristo era de Sant Boi. Señores catalanes soy aragonés y lo puedo demostrar hasta el siglo XVI, ¿cuantos de ustedes pueden decir lo mismo? Cuando salimos los españoles de España, da igual de donde seamos, terminamos siendo familia, ¿Por que aquí tenemos que ser o de un lado o de otro?
arriba España
Anònim, 21/03/2012 a les 23:47
+12
-44
¿porqué no podemos convivir castellanos y catalanes y que cada uno hable el idioma que quiera?
¿porqué no nos dejamos de insultar?
arriba España!
Anònim, 21/03/2012 a les 23:49
+8
-53
ARRIBA ESPAÑA!!!
Jajajaja...ahora con el PP en mayoría,os vais a tragar vuestras chorradas y exigencias.
igualdad
Anònim, 21/03/2012 a les 23:55
+9
-31
hay demasiado radicalismo, la mayoría de la gente quiere convivir pero 4 idiotas extremistas solo quieren sembrar odio.
La realidad es que todos somos personas.
ya vale de imposiciones
Anònim, 21/03/2012 a les 23:59
+7
-48
yo no me meto con el catalán y lo respeto mucho pero ostia no me impongáis el catalán por collons en el colegio en la administración y en los rótulos de las tiendas....

Lo justo es la igualdad o os gustaría que os impusieran ahora en el año 2012 el castellano en todo y por cojones? no verdad? pues respetar y dejemos las cosas al 50%
ya vale de imposiciones
Anònim, 22/03/2012 a les 00:06
+6
-47
yo no me meto con el catalán y lo respeto mucho pero ostia no me impongáis el catalán por collons en el colegio en la administración y en los rótulos de las tiendas....

Lo justo es la igualdad o os gustaría que os impusieran ahora en el año 2012 el castellano en todo y por cojones? no verdad? pues respetar y dejemos las cosas al 50%
ya vale de imposiciones
Anònim, 22/03/2012 a les 00:08
+8
-53
yo no me meto con el catalán y lo respeto mucho pero ostia no me impongáis el catalán por collons en el colegio en la administración y en los rótulos de las tiendas....

Lo justo es la igualdad o os gustaría que os impusieran ahora en el año 2012 el castellano en todo y por cojones? no verdad? pues respetar y dejemos las cosas al 50%
Alliberem Catalunya, alliberem-nos!
Anònim, 22/03/2012 a les 00:10
+29
-3






"El fet innegable que Catalunya, com altres països ibèrics, siguin una colònia d'Espanya, ocasiona una conseqüència gravíssima: no és l'explotació d'una classe social per una altra classe. És l'explotació d'un poble per un altre poble". (Josep Armengou)
viva Franco
Anònim, 22/03/2012 a les 00:18
+7
-53
que no hombre que no razonan no sirve de nada plantear igualdad y convivencia!

Así que como ellos quieren imponerse y no respetarnos...

VIVA ESPAÑA MONARQUICA VIVA EL PP Y VIVA LA FALANGE ESPAÑOLA DE JOSE ANTONIO PRIMO DE RIVERA
ARRIBA EL YUGO Y LAS 5 FLECHAS

de cara al sol con la camisa nueva que tu bordaste en rojo ayer...

De nosaltres depèn
Anònim, 22/03/2012 a les 00:28
+32
-2






"El fet innegable que Catalunya, com altres països ibèrics, siguin una colònia d'Espanya, ocasiona una conseqüència gravíssima: no és l'explotació d'una classe social per una altra classe. És l'explotació d'un poble per un altre poble". (Josep Armengou)
vols dir?
Anònim, 22/03/2012 a les 09:22
+14
-4
que no es una conya?... a mi em sembla un perfil fet de broma, com tot el que hi ha a la frikipedia. Es tot massa exageradament "garrullesc"
VISCA CATALUNYA LLIURE
Anònim, 22/03/2012 a les 09:24
+35
-3
Qui no vulgui pols que marxi de l’era.
L' odi només genera odi.
EL Timbaler del Bruc, 22/03/2012 a les 09:33
+11
-37
Hay un refrán que dice: QUIEN SIEMBRA VIENTOS; RECOGE TEMPESTADES , y esta página es el resultado del odio sembrado en racó catalá y otros lugares donde se incita al odio y la violencia ("amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya").
Calaluña es ESPAÑA
Anònim, 22/03/2012 a les 10:15
+8
-38
Aquí nadie se esta metiendo con los catalanes, si no con los cabeza huecas de los intransigentes que lo único que haces es desprestigiar un idioma como el español, hablado en muchos sitios y por millones de personas.
Antis
Rural, 22/03/2012 a les 11:08
+24
-2
Astic comten que tots aqusts faxistes surtits del armari dede que es va morir el seu gran referent dictador.
Astic comten perque les aspiracions independentistes els molesta i els i fa malt.
PP,Ciutadans,La Rosa Diaz,Falangistes,Manos blancas i els intelectuals de INTERECONOMIA i la cadena de TDT 13,es preocupant per els catalans.
Tota juns sou un vomitio antidemocratic.
De nosaltres depèn
Anònim, 22/03/2012 a les 11:57
+21
-1



Catalunya 2014 comença el compte enrera
- De nosaltres depèn que Catalunya se salvi definitivament o desaparegui per sempre com a poble.
Josep Armengou
//*//
Gentussa
Anònim, 22/03/2012 a les 12:28
+25
-2
Afortunadament els catalans no tenim res a veure amb aquesta gentussa.
Normal
Anònim, 22/03/2012 a les 12:39
+22
-2
Això és el més normal que et trobes per Escanya, a poc que gratis. Qualsevol que ens hi haguem bellugat sabem que l'ambient general és aquest. Habitualment no tan descarat ni extrem però no desentona gens amb el que pots sentir a qualsevol barra de bar d'allà, a poc que t'hi estiguis calladet perquè no et notin l'accent.
Per l'alliberament
Anònim, 22/03/2012 a les 12:54
+23
-2
És injust i de covards acceptar com els territoris de parla catalana que són els que més aporten a la solidaritat som maltractats i fins i tot la nostra llengua i cultura.



devem estar bojos per acceptar l’espoli que patim un any i un altre, qui accepta ser empobrit ell els seus fills i tot un poble sense reaccionar?

Catalunya 2014 comença el compte enrera
Púbers
Anònim, 22/03/2012 a les 13:05
+19
-4
Bah, "catalibán", "necionalistas"...insults d'aquells que encara no han superat l'adolescència. Poca por em fa el que puguin pensar uns púbers (i si no ho són, haurien de començar a fer-s'ho mirar). D'altra banda, començo a esar una mica tip d'això dels grupets de Facebook: espero que la moda aquesta acabi passant, que la cosa s'està fent tediosa.
queda poco
Anònim, 22/03/2012 a les 13:51
+5
-38
ya os queda poco queridos independentistas de poder hablar catalán, pronto con el nuevo gobierno os arrebataremos vuestra cultura y vuestro querido catalán que por cierto es horrible y no tendréis mas narices que hablar el idioma del pueblo que es el español.
Entonces comprenderéis lo que sienten muchos de los catalanes que quieren igualdad y les obligáis a hablar catalán por cojones.

Nunca seréis independientes ni en 2014 ni nunca, jajajajajajajaja!
moderación
Anònim, 22/03/2012 a les 14:09
+2
-14
a ver señores un poco de sensatez y de paz.
Yo soy catalán y quiero que se respete la opinión de todos, cuando se nubla la razón se dicen barbaridades tanto de un lado como del otro.
Nadie tiene que imponer nada.
La gente no queremos odio ni tensiones, solo queremos vivir tranquilos. Cada uno puede tener sus ideas y sus preferencias con el idioma y eso está perfecto pero hagámoslo desde el respeto y la tolerancia.
moderación
Anònim, 22/03/2012 a les 14:13
+7
-12
a ver señores un poco de sensatez y de paz.
Yo soy catalán y quiero que se respete la opinión de todos, cuando se nubla la razón se dicen barbaridades tanto de un lado como del otro.
Nadie tiene que imponer nada.
La gente no queremos odio ni tensiones, solo queremos vivir tranquilos. Cada uno puede tener sus ideas y sus preferencias con el idioma y eso está perfecto pero hagámoslo desde el respeto y la tolerancia.
Que no ens impossin espanya
Anònim, 22/03/2012 a les 14:56
+13
-2



Que no ens impossin espanya a la força volem poder votar per decidir si ens quedem a l'Estat espanyol o crem el nostra propi Estat Català
Moderació
Anònim, 22/03/2012 a les 15:08
+14
-1



Que no ens impossin espanya a la força volem poder votar per decidir si ens quedem a l'Estat espanyol o creem el nostra propi Estat Català
Que ens deixin tranquils
Anònim, 22/03/2012 a les 15:13
+16
-3
Els espanyols que viuen a Catalunya i és proclamen castellans, em pregunto que hi fan aquí?, segurament diran que guanyar-se la vida,però,perquè van venir?, ningu surt del seu territori a no ser que s´estigui morint de gana,i de paso també t´estalvies el dret de pernada del señorito feudal, encara que algú dirà que van venir a fer gran Catalunya,aquesta gent no té cap dret envers Catalunya,tindrien que callar la boca i deixar que els catalans autoctons decideixin.Alguns d´aquests espanyols diran, jo hi nacut a Catalunya, per tan sóc català i tinc dret a dir la meva,doncs no,no hi tens dret, encara que estiguis enpadronat aquí, segur que la majoria tenen avanpasats que van venir de ves a saber on.

Que ens deixin tranquils,nosaltres farem el nostre camí i ells el seu.
Denunciem-hi tothom aquest grup XD aviam si l'esborren i s'embraonen.
Albert ||*||, 22/03/2012 a les 16:03
+17
-2
Au va, denunciem-hi el grup tots plegats, que sóc a l'atur, m'avorreixo força i m'agradaria veure'ls ben embraonats XD allà cridant, plorant, dient-nos feixistes i tota la gresca hahahahaha!

Abans de ser aturat, era monitor en el lleure a un esplai ^_^ i el discurs mental d'aquesta colla d'escanyolaires és, si fa no fa, un parell d'anys per sota del meu grup d'Alnitacs (que fan d'entre els 8 i els 10 anys XD) mercès d'ells, m'han vingut al cap, amb les paraulotes, que no hon són, però ho semblen, estil: petja = lletja / xiscla = ximple / foix = coix / traça = grassa ... Aix, vatua com els trobo a faltar els meus vailets!!!
Dóna la cara
Anònim, 22/03/2012 a les 16:50
+15
-2
Dóna la cara per la independència



13.762 persones ja hem donat la cara
Qui estima Catalunya la vol lliure
FREEDOM FOR CATALONIA
SEGUID, VOSOTROS SEGUID.
Anònim, 22/03/2012 a les 17:01
+5
-23
Dóna la cara
Anònim, 22/03/2012 a les 17:07
+14
-1
Dóna la cara per la independència



13.762 persones ja hem donat la cara
Qui estima Catalunya la vol lliure
FREEDOM FOR CATALONIA
...
Yeray Gómez, 22/03/2012 a les 18:07
+3
-14
Nació digital... em recorda a "Libertad digital", però a la catalana, sempre amb un discurset moral darrere.

Crec (crec, que no necessariament és) que us assembleu més del que dieu, segregant a qui no us agrada i creant-vos enemics abstractes i col·lectius... que mai són un mateix ni allò que hom valora.
al seguid....
peret2, 22/03/2012 a les 18:08
+11
-0
aixó que signa el tal "by pollero", es un sol individu, o es un grupet que te la DEMOCRÀCIA allà, a la punta de la pol...a???.

Salut Catalunya...
jo sóc català
Anònim, 22/03/2012 a les 18:30
+5
-14
Em dic Enric i sóc d'avis i de pares gironins i em sento profundament català i estimo la meva terra Catalunya però no per això detesto la resta d'Espanya. Tinc molts amics castellans que es porten bé amb mi i amb la meva família i no tinc res en contra.

Naturalment hi han discrepàncies i n'hi han també de postures radicals que no m'agraden pas tant per part dels castellans com per part dels catalans.
No hem de caure en el parany del radicalisme perquè sino serem també nosaltres uns feixistes.
jo sóc català
Anònim, 22/03/2012 a les 18:36
+16
-15
Em dic Enric i sóc d'avis i de pares gironins i em sento profundament català i estimo la meva terra Catalunya però no per això detesto la resta d'Espanya. Tinc molts amics castellans que es porten bé amb mi i amb la meva família i no tinc res en contra.

Naturalment hi han discrepàncies i n'hi han també de postures radicals que no m'agraden pas tant per part dels castellans com per part dels catalans.
No hem de caure en el parany del radicalisme perquè sino serem també nosaltres uns feixistes.
Qui estima Catalunya la vol lliure
Anònim, 22/03/2012 a les 18:47
+16
-2



Que no ens impossin espanya a la força volem poder votar per decidir si ens quedem a l'Estat espanyol o creem el nostra propi Estat Català
Surt al carrer i participa
Anònim, 22/03/2012 a les 19:11
+13
-3
"El cas de Catalunya és una injustícia social col·lectiva. No és l'explotació d'una classe social per una altra classe: és l'explotació d'un poble per un altre poble. L'obrer català és doblement explotat: ho és per l'amo d'ací i ho és per l'amo d'allà, l'estat espanyol que, a Catalunya, explota conjuntament obrers i amos. Així com hi ha classes explotadores i classes explotades, també hi ha pobles explotadors i pobles explotats". (Josep Armengou)



Alliberem Catalunya emocràtica i pacíficament
Alliberem-nos
FREEDOM FOR CATALONIA
Ha,ha, ha, ha
Aniol, 22/03/2012 a les 20:05
+15
-4
Ostres, és colossal! hi ha algú per aquí que considera que els espanyols (és a dir, tots) també són persones. haurien d'anar a escola i s'adonarien que la majoria d'ells són com a molt individus. Per ser persones primer han d'evolucionar i tenir-ne ganes de fer-ho. No saben encara que són la baula perduda del pas dels micos als homínids.
Fixeu-vos sinó en aquests d'aquesta pàgina de facebook.
Que burros que arriben a ser!
Correus a La UNESCO
Anònim, 22/03/2012 a les 20:52
+14
-3
Carta a la Directora General de la UNESCO
ENVIEM CORREUS A LA DIRECTORA DE LA UNESCO ENUNCIANT EL CAS DE JAUME BONET !!!
En aquest article en català hi ha l'adreça de correu electrònic i un enllaç a la traducció en anglès del text



No pot ser més senzill!!!!! dediqueu-hi mig minut. Ell hi porta 22 dies. L'altre mig minut dediqueu-ho a fer-ho córrer
independentistas
Anònim, 22/03/2012 a les 21:47
+7
-30
yo no soy catalán pero quiero mucho a Cataluña y la verdad es que los independentistas son increibles, que nos odiéis a los castellanos simplemente por ser castellanos ya lo sabíamos pero es increíble que ignoréis e incluso algunos despreciéis a catalanes que no desean la independencia y que solo quieren vivir tranquilos y en paz.

Quien no piense como vosotros es un fascista y es un anormal. Pero la culpa siempre es de los demás.
Qui estima Catalunya la vol lliure
Anònim, 22/03/2012 a les 22:06
+16
-3



Que no ens impossin espanya a la força volem poder votar per decidir si ens quedem a l'Estat espanyol o creem el nostra propi Estat Català
Correus a La UNESCO
Anònim, 23/03/2012 a les 12:59
+8
-4
Carta a la Directora General de la UNESCO
ENVIEM CORREUS A LA DIRECTORA DE LA UNESCO ENUNCIANT EL CAS DE JAUME BONET !!!
En aquest article en català hi ha l'adreça de correu electrònic i un enllaç a la traducció en anglès del text





No pot ser més senzill!!!!! dediqueu-hi mig minut. Ell hi porta 22 dies. L'altre mig minut dediqueu-ho a fer-ho córrer
No deixem sols Jaume Bonet.
Conceto
Anònim, 23/03/2012 a les 14:21
+8
-3
La paraula conceto segons una enciclopedia castellana:

Se denomina Conceto a todas esas palabras de género masculino (o a las ideas de alguien, siempre que este alguien sea un tío) que deberían ir con Ceto pero que lo perdieron a lo largo de la historia.




Hoy en día se considera una palabra arcaica y en desuso en la mayor parte de España y el extranjero, aunque goza de gran popularidad entre los oriundos de Andalucía, precisamente conocidos como Andalucetos.

Vaja que aquests apart de machistas a sac, viuen a l´era dels cavernicolas
Dóna la cara
Anònim, 23/03/2012 a les 19:48
+17
-5
Dóna la cara per la independència



14.015 persones ja hem donat la cara
prou!
Anònim, 24/03/2012 a les 17:04
+0
-28
us esteu tornant uns radicals, jo sempre he estimat i estimo catalunya però ara mateix sou pitjors i més radicals que molts castellans.
Molta gent només vol pau i convivència i us esteu passant de la ratlla sent tan radicals i plantant tan d'odi
No us adoneu però us esteu tornant uns dictatorials. Aquesta no és la manera.
nazis
Anònim, 24/03/2012 a les 17:10
+3
-30
yo soy de Madrid y la verdad es que los catalanes me tratan bien como nosotros cuando van a Madrid les tratamos bien a ellos. Sin embargo los independentistas sois de otro planeta. Como podéis decir que la gente que vive en Cataluña pero que sus antepasados son de otro sitio no son catalanes? que será lo siguiente? hacer análisis de sangre para ver si es pura? cada vez os parecéis más a la Gestapo. Contamináis y insultáis a gente pacífica y normal que solo quieren vivir tranquilos.

Y lo peor es que llamáis nazis a los castellanos cuando la realidad es que sois vosotros los intolerantes y intransigentes. Si queréis enfadaros con el Gobierno enfadaros pero dejad en paz a la gente que solo quiere paz y tranquilidad
De nosaltres depèn
Anònim, 24/03/2012 a les 21:43
+11
-0



"El fet innegable que Catalunya, com altres països ibèrics, siguin una colònia d'Espanya, ocasiona una conseqüència gravíssima: no és l'explotació d'una classe social per una altra classe. És l'explotació d'un poble per un altre poble". (Josep Armengou)
Alliberem Catalunya, alliberem-nos!
Me parece bien
El Cid, 05/11/2012 a les 14:33
+0
-2
Los catalanes que no quieran ser españoles, lo tienen fácil, sean catalanes en Francia o en Andorra.
jajaja
Guifré el Pilós, 30/05/2015 a les 14:49
+0
-0
El Cid te pines de nombre parguela xD Que pena dais españoluchos de pacotilla que os han lavado el cerebro y no sabeis ni cuando ni como...
a tots els españolitos