Brindis per la mort de Fraga a Canaletes

| 17/01/2012 a les 11:24h
Arxivat a: Política, celebració, festa, manuel fraga

Galeria de fotos (Jordi Borràs)

Aquesta notícia es va publicar originalment el 17/01/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Brindis a Canaletes per la mort de Fraga. Foto: Jordi Borràs

Unes tres-centes persones es van aplegar aquest dilluns al vespre a la Font de Canaletes de la Rambla de Barcelona per "celebrar" la mort de Manuel Fraga. Ampolles de cava, petards i banderes estelades acompanyaven crits com "Ei, ei, ei, el pròxim serà el rei", l'endemà de la mort de l'exministre feixista i fundador del PP.

L'acte, vigilat per la Guàrdia Urbana de la ciutat, va acabar amb una manifestació espontània pel centre de Barcelona que va arribar fins a la Prefectura de la policia estatal a la Via Laietana de Barcelona, una edifici simbòlic per la lluita antifranquista catalana. Les consignes contra Fraga i el seu passat, la bandera espanyola i la monarquia obrien el pas de la comitiva dels manifestants.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Justicia
Llibertat, 17/01/2012 a les 12:28
Interessant
+69
-14
Aquest sentiment es compartit per moltíssim catalans que lluitem per la llibertat i la justicia.
....
Anònim, 17/01/2012 a les 12:31
+17
-40
Quina cutresa, quina lletjor, quantes ànimes descarriades i erràtiques..... Per cert, el cava era de bona marca ?.
Sí!
Carleta, 17/01/2012 a les 12:35
+48
-14
Gran vespre el d'ahir!

Ei ei ei, el pròxim serà el rei!!!
Albert.
Anònim, 17/01/2012 a les 12:46
+13
-4
Al (....) , aquest deu ser el teu referent estetic doncs.



:-( pobres pijus/faxus, com que lu del vostre monopoli de l'etica ja no su pot tragar ningú amb 2 dits de front, ara ens voldreu convençer que teniu teniu el de l'estetica. Tota la moda que consumiu mes enllà del nus windsor l'han inventat els outsiders que maneu apallisar.
Cultura etílica
Anònim, 17/01/2012 a les 12:48
+19
-40


Això em recorda a la mort d'en Franco. Molts dels que brinden no han fet res, ni mai faran res, en la lluita contra el feixisme. Però quan els feixistes moren al llit surten a celebrar-ho. En tot cas, és un exemple més de la cultura etílica d'aquest país que busca excuses per treure l'ampolla de xampany que pas res més. Aquest personatge de la foto el veurem aviat en noves i fantàstiques celebracions. Del que es tracta és d'obrir una ampolla, beure-se-la i aprofitar l'eufòria per tocar calent.
Brindad!
Anònim, 17/01/2012 a les 13:18
+8
-43
Brindad por el exito politico actual del parido de Don Manuel, de la mayoria absoluta en España del PP, de los maximos historicos en Cataluña del PPC, del hundimiento de ERC.

Brindad por todo eso!!
Miserables
Anònim, 17/01/2012 a les 13:19
+12
-45
Ells brindant i les seves mares buscant clients als bars de carretera.
joan
Anònim, 17/01/2012 a les 13:21
+28
-7
Salut!
.....
Anònim, 17/01/2012 a les 13:22
+11
-19
Ah!, Albert, la famosa foto del "meyba" de Fraga i l'ambaixador nordamericà a Palomares...
Evidentment no son gens eròtics ni atractius, però, almenys, van nets.
Franquista i res més
Anònim, 17/01/2012 a les 13:39
+39
-7
Mentre molts dels que escriuen per aqui donen mostres que anyoren el passat d'aquest franquista, la premsa internacional coloca al lloc que li correspon, al seu personatge:

"The Guardian, la BBC i el The New York Times ressalten el paper de Fraga com a ministre de Franco i peça clau durant el franquisme, mentre la premsa d’aquí es mostra tèbia"

"Sembla que la premsa internacional sigui més conscient del que representava la figura de Manuel Fraga que no pas la premsa catalana i espanyola. Mentre les nostres publicacions feien titulars que es mostraven molt moderats en parlar del passat franquista de Fraga i ressaltaven la seva suposada importància en la construcció de la democràcia, la premsa anglòfona parla ben clar."




Més
Sants, 17/01/2012 a les 13:41
+33
-11
Ànims nois em sap molt de greu no haver-me'n assebentat abans, hi hauria anat. Però no em deprimeixo, el proper pot ser Martin Villa, un altre demòcrata de tota la vida. POSEM EL CAVA A LA NEVERA!!!, ja queda menys
13:22
Anònim, 17/01/2012 a les 13:42
+25
-6
Tens molta raó. I, més, tenin en compte que Espanya era el país de la ronya.
13:19
Anònim, 17/01/2012 a les 13:45
+19
-6
Si, i la teva miserable els rep a casa.
"nouvinguts"
Anònim, 17/01/2012 a les 15:06
+11
-17
Vaja, entre els manifestants, hi havia "nouvinguts". què devien celebrar ?.
Son bones noticies
ANTON, 17/01/2012 a les 17:49
+35
-6
Sembre es bo celebrar la desaparicio d´un altre feixista, ves que em de fer si al "estado español" nomes jutjen als de Eta i no als criminals hispanics doncs...celebrem-ho....aquest ja no tornara a Montejurra amb una pistola a la ma , ni tornara a insultar i menysprear als catalans
SÓM UNS CATXONDOS!!!.
Judas Priest., 17/01/2012 a les 20:22
+21
-2
Aquests espanyols no tenen sentit de l´humor. Els catalans en canvi sóm uns catxondos. Ens va la marxa!!!. La pròxima celebració serà per la independència!!!.
Espectacle rídicul, un cop més, de l'independentisme
Anònim, 17/01/2012 a les 20:40
+5
-27
És simplement... ridícul i penós. L'independentisme torna a demostrar la poca categoria que tenen fent actes de circ i pandereta.

Per molt que no us agradi una persona és indesitjable i inhumà actes com aquest. Amb l'afegit de l'absoluta incongruència que transmeteu les esquerres independentistes precisament pel fet que us autonomeneu "democràtiques, humanistes i civilitzades".