El
Barça segueix fent progressos per intentar omplir les arques econòmiques. El club blaugrana ha tancat un acord amb la multinacional holandesa
Philips perquè sigui nou patrocinador de la màniga de la samarreta del primer equip, almenys per les pròximes tres temporades, i amb dos anys més de manera opcional. La tecnologia que vestirà el Barça a partir d'aquest mateix diumenge és
Ambilight TV.
D'aquesta manera, el Barça trobaria patrocinador per aquesta part de la samarreta per primer cop des que el 2021 va posar-se fi a l'acord amb
Beko. Ara, segons va avançar
Mundo Deportivo, el Barça percebrà vuit milions d'euros la primera temporada, 10 el segon curs i 12 el tercer any. Per cada títol guanyat, el contracte especifica que es poden rebre entre mig i un milió d'euros extres.
A partir d'aquí, club i empresa han establert la possibilitat d'allargar el contracte en dues temporades opcionals, que ja estarien fora del mandat de l'actual junta directiva de
Joan Laporta i correspondria al nou govern del club prendre una decisió. En tot cas, si s'allargués l'acord, el Barça rebria 12 milions el quart curs i 14 milions la cinquena i última temporada.
Philips veu en el Barça un club molt reconegut al món, però específicament als
Països Baixos, on l'empresa té la seva seu d'
Eindhoven. A banda, la marca també està interessada en l'Espai Barça, i tal com ha explicat el club en un comunicat, el contracte estableix que Philips serà el proveïdor dels televisors i monitors que s'instal·laran al nou
Camp Nou.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor
hola