No guardin les jaquetes encara, que les
temperatures baixaran aquest dilluns. El vent d'aquest diumenge donarà pas a una
jornada tranquil·la però amb un punt més de fred amb algunes nuvolades a partir de migdia a punts del nord-est i del Prepirineu.
A més, fins a mig matí hi haurà
estrats baixos a punts de l'altiplà central i del quadrant nord-est, així com a final del dia al litoral i prelitoral central. Independentment, el cel estarà molt ennuvolat o cobert l'extrem nord del Pirineu fins al final del matí, mentre que a partir de llavors la
nuvolositat minvarà fins a quedar serè o poc ennuvolat al final del dia.
La
temperatura mínima baixarà lleugerament o localment de forma moderada i la
màxima també baixarà lleugerament en general.
Molta calor a meitat de setmana
La setmana vinent estarà marcada per un
augment important de la temperatura de cara a mitjans setmana i amb possibles canvis de cara el cap de setmana que ve. Tot plegat estarà acompanyat d'un ambient sec i sense precipitacions a la vista almenys fins al cap de setmana, quan podria arribar un canvi de temps que ens faria baixar el mercuri a tot el territori amb valors més normals per l'època de l'any.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor
hola