La samarreta del
Barça amb el logo de
Rosalía ha deixat polèmica a les xarxes socials pels preus desorbitats. La botiga del club ha posat a la venda dues edicions d'aquesta camiseta personalitzada que es lluirà al
Clàssic d'aquest diumenge al
Camp Nou amb un valor molt més elevat que de normal.
En primer lloc, hi ha una edició de
1.899 unitats que té un cost de
400 euros. Per posar-hi context, una samarreta del primer equip convencional, amb el logo de
Spotify, té un preu d'entre 90 i 140 euros. Però això no és tot. El club també ha posat a la venda 11 samarretes signades pels jugadors del
primer equip masculí i femení que té un valor de
2.000 euros. En els dos casos, hi ha el disseny per a homes i per a dones.
Amb la introducció del logo de
Motomami, el club tornarà a modificar, per segon cop, l'espai publicitari on apareix
Spotify.
Aquest moviment forma part de l'
acord comercial amb la companyia de reproducció de música. El contracte ja establia que en diversos partits cabria la possibilitat de modificar el logo o l'eslògan de Spotify per posar-ne algun altre. La segona escollida ha estat la
cantant de
Sant Esteve Sesrovires, escoltada mundialment.
Caldrà esperar una mica més per saber si, tal com es va fer l'octubre passat, també hi haurà altres novetats el dia del Clàssic. I és que quan els blaugrana es van enfrontar al
Reial Madrid al Bernabéu, els homes de
Xavi Hernández van vestir durant l'escalfament previ al partit una versió especial de la samarreta que mostrava el nom de Drake i el número 50 a l'esquena, a més del logo de Spotify al davant. El preu de la samarreta especial serà de 400 euros, i de 2.000 euros en una edició signada pels membres del primer equip masculí i femení.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor