1 de 10
Successos

La rave d'Osona continua i els Mossos preveuen que «vagi per llarg»

La policia catalana continua amb els controls als accessos de la festa il·legal, detectada aquest dissabte a la zona del Pla del Vilar

Una nova festa il·legal congrega una cinquantena de vehicles a Muntanyola, a Osona | Arnau Martínez - ACN
per Nació, Osona | 12 de març de 2023 a les 14:00 |
La rave d'Osona continua activa. Els Mossos d'Esquadra continuen amb els controls als accessos de la festa il·legal, detectada aquest dissabte a la zona del Pla del Vilar, al terme municipal de Muntanyola. Els agents han aixecat algunes denúncies per alcoholèmia i drogues i per accés motoritzat al medi natural. Segons ha xifrat l'alcalde de la localitat, Carles Morera, en declaracions a l'ACN, hi ha entre 150 i 200 persones.

El cos va rebre l'avís, pels volts de les vuit del matí de dissabte, que s'estava celebrant una festa amb un volum de música molt alt. Després de comprovar els fets, els agents hi van desplegar un operatiu, que encara continua, per tallar les vies d'accés a la rave per tal d'evitar l'arribada de més participants i garantir que no sortís cap assistent que pogués generar cap perill o perjudici a la ciutadania. 


El batlle ha indicat que s'està duent a terme en un indret "aïllat" i "relativament sec". Ha alertat que "tenim un problema greu d'incendis" i és que, tal com ha admès, és la seva principal preocupació. Morera ha suggerit aplicar "altres mesures" més enllà de controlar l'entrada i sortida de gent "si això s'allarga". Ell mateix ha admès que és la primera vegada que té coneixement d'un esdeveniment d'aquestes característiques a la població.

Va començar divendres i els organitzadors han traslladat tant als Mossos com a l'ACN que la seva intenció és marxar aquest diumenge al vespre. Fonts de l'organització han precisat que té lloc en aquest punt perquè no tenen "cap altre lloc" on fer-la i han garantit que quan l'aixequin l'indret quedarà "súper net".


 

Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te'n subscriptor

 

Participació