El
Futbol Club Barcelona lluirà el logo de la catalana
Rosalía a la part frontal de la samarreta en l'enfrontament contra el Reial Madrid del cap de setmana vinent. Segons ha avançat RAC1, el club tornarà a modificar l'espai publicitari on apareix
Spotify de cara al clàssic que es disputarà al
Camp Nou.
Aquest moviment forma part de l'
acord comercial amb la companyia de reproducció de música. El contracte ja establia que en diversos partits cabria la possibilitat de modificar el logo o l'eslògan d'Spotify per posar-ne algun altre. La segona escollida ha estat la
cantant de Sant Esteve Sesrovires, escoltada mundialment.
Caldrà esperar una mica més per saber si, tal com es va fer l'octubre passat, també hi haurà altres novetats el dia del clàssic. I és que quan els blaugrana es van enfrontar al
Reial Madrid al Bernabéu, els homes de Xavi van vestir durant l'escalfament previ al partit una versió especial de la samarreta que mostrava el nom de DRAKE i el número 50 a l'esquena, a més del logo d'Spotify al davant.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor