Una sorpresa majúscula: com cada diumenge, es disputava una nova jornada de la
Kings League. En el quart enfrontament de la tarda,
els Super Saiyans FC de TheGrefg intentaven competir amb l'equip del
Kun Agüero per una de les places superiors de la classificació. El partit l'acabarien perdent contra Kunisports, però un dels moments del matx, sense cap mena de dubte, es va produir a les graderies. Per a la sorpresa de tota l'audiència catalana,
al costat de Gerard Piqué estava assegut Xavier Trias, candidat de Junts a l'alcaldia de Barcelona. L'alcaldable
va ser l'escollit per treure una de les targetes sorpresa de la lliga, que, com en cada partit, condicionen els darrers minuts de la primera part. Participatiu i molt interessat pel funcionament de la competició -en la qual ahir va debutar Ronaldinho-,
Trias va arribar a veure fins a dos partits de la jornada.
Al costat de Trias
també hi era Damià Calvet, expresident del Port de Barcelona (zona on se celebra la Kings League) i membre de la llista de l'alcaldable de Junts per a la capital catalana. En un missatge a les xarxes socials, Trias ha volgut donar les gràcies a Gerard Piqué per impulsar la Kings i apostar "per nous formats esportius i digitals que impulsen Barcelona al món".
El moviment de Trias era electoral: apropar-se al públic jove a través d'una de les iniciatives actuals més potents i transversals del panorama. Ara bé, no és el primer polític que s'acosta a la Kings.
Ibai Llanos i Gerard Romero, tots dos presidents de la lliga de futbol d'streamers,
van protagonitzar en directe una trucada molt especial amb Ada Colau. L'actual alcadessa de Barcelona va connectar amb ells dos per telèfon i, a la vegada, en directe a través de Twitch (i en diferents vídeos a les xarxes socials, com TikTok). La intenció d'Ibai i Romero era intentar demanar a la batllessa de la capital si podien trobar un espai a Barcelona per presentar un nou jugador, molt mediàtic, de la Kings League. D'això fa tres setmanes i, es pressuposa,
que era per a Ronaldinho. No va prosperar la proposta.
En tot cas,
Trias torna a protagonitzar un moviment de campanya a través de les xarxes socials de caràcter potent. El seu equip digital l'ha empès a participar en diversos esdeveniments marcats per imatges i vídeos a les plataformes que han posicionat l'alcaldable en audiències que, anys enrere, no hauria arribat ni de bon tros. La llotja del Cupra Arena va aglutinar una curiosa estampa:
Piqué, amb Trias i Calvet, també estaven asseguts al costat del presentador i actor Arturo Valls, a més del responsable de la Kings League (i CEO de Kosmos Studios),
Oriol Querol, o dels germans
Buyer, tots dos presidents de la lliga.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor