L'expresident de la Generalitat Valenciana
Francisco Camps, del
Partit Popular, s'ha encarat aquest dimarts amb el líder de la
trama Gürtel,
Francisco Correa, a qui ha recriminat la seva declaració davant el tribunal que els jutja per les presumptes irregularitats en l'adjudicació a
Orange Market, una de les empreses de la trama. Testimonis presents en el moment de l'episodi han explicat que l'exdirigent conservador ha esperat a Correa a les portes de la sala un cop ha acabat la sessió d'aquest dimarts, celebrada a la sala de l'Audiència Nacional a San Fernando d'Henares.
"Ets un fill de puta", li ha etzibat a la sortida, segons fonts presencials. Camps, molest per la declaració de Correa -que ha confessat els fets i ha arribat a un acord amb la
Fiscalia Anticorrupció-, l'ha qualificat de mentider i ha assegurat que l'actitud del líder de la trama està tenint conseqüències en la seva vida privada.
En resposta a la Fiscalia Anticorrupció, Correa ha assegurat aquest dimarts que va conèixer a Francisco Camps en el casament de la filla de l'expresident del govern espanyol,
José María Aznar, i que va coincidir amb ell "dues o tres vegades", arribant a reunir-se amb ell uns minuts en un hotel. A més, Correa ha assenyalat a l'expresident valencià com la persona que va introduir a Gürtel en la Comunitat Valenciana.
Cal recordar que Francisco Camps, que durant uns anys va ser l'home molt poderós del País Valencià i un dels barons amb més pes en
el PP de Mariano Rajoy, s'enfronta a una petició de la Fiscalia Anticorrupció de
dos anys i mig de presó per les presumptes irregularitats en l'adjudicació a Orange Market, una de les empreses de la trama, del contracte per a l'expositor valencià de l'edició de Fitur 2009.
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor