Situació estrambòtica
al barri de Carabanchel de Madrid. Un menor de 13 anys
ha apunyalat la mare de la seva xicota, de 12, després que aquesta li retirés el mòbil a la seva pròpia filla. En concret, tal com explica El Mundo, l'adolescent ha clavat un objecte punxant a la cara de la dona. Després de l'incident, diversos agents de la policia espanyola van identificar el jove i van traslladar els fets a la Fiscalia de Menors. Ara per ara, el menor d'edat no pot ser imputat.
La mare va ser traslladada a l'Hospital 12 d'Octubre amb altres ferides a les mans, al coll i a l'orella, tal com ha explicat el rotatiu espanyol. Segons expliquen,
la filla protagonitzava diferents incidents amb la família i tenia problemes de conducta. Per això mateix, la seva pròpia mare la va castigar sense mòbil.
La menor li va explicar al jove de 13 anys i aquest es va presentar a casa de la família. Va trucar a l'intercomunicador i va demanar que baixés la mare.
En el moment que aquesta va baixar al carrer,
el nen de 13 anys la va atacar i va acabar fugint de la zona dels fets. Agents de la policia espanyola el van localitzar i identificar l'endemà. No es pot imputar ni el jove ni la seva xicota perquè tots dos tenen menys de catorze anys.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor