1 de 10
Esports

Messi: «No m'agrada tot el que va passar amb l''anda para allá, bobo'»

El flamant guanyador del Mundial al capdavant de l'Argentina recorda el polèmic postpartit de quarts de final contra els Països Baixos

Messi aixecant la Copa del Món a Qatar | FIFA World Cup
per Nació, Barcelona | 30 de gener de 2023 a les 18:16 |
"Andá para allá, bobo", va deixar anar Messi, dirigint-se al davanter neerlandès Wout Weghorst davant l'atònita mirada del periodista que l'estava entrevistant. "Tranquilo, Leo", li deia aquest. La selecció argentina acabava de batre a penals els Països Baixos en un tens partit de quarts de final, escalfat ja des de la prèvia per Louis Van Gaal. Una escena que passarà a la història.

Ara que ja ha passat un més i mig des que Messi es va erigir definitivament en el millor de tots els temps aixecant el títol més important de tots, l'astre argentí ha recordat els fets en el programa "Perros de la Calle", de l'emissora del seu país Urbana Play. "No m'agrada el que va passar, però són moments de molta tensió i nerviosisme", s'ha justificat.



"No ho vaig pensar, em va sortir en el moment", ha explicat. Sobre el seu enuig amb la selecció Orange, ha destacat que les paraules de Van Gaal criticant-los els va tocar el crostó. Fins i tot, ha admès que alguns companys el provocaven perquè s'enfadés encara més. "Has vist què ha dit?", li deien. Sigui com sigui, l'"andá para allá, bobo" passarà a la història com una de les frases cèlebres d'aquest esport.


Altres notícies que et poden interessar




 

Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te'n subscriptor

 

Participació