Els Mossos d'Esquadra investiguen un
robatori amb violència que s'ha produït aquesta matinada a la zona d'oci nocturn de Salou (Tarragonès). Un
noi que dormia a l'interior d'un cotxe per evitar conduir begut ha estat apallissat per un grup de joves, que li han trencat els vidres del vehicle i li han robat el mòbil i la cartera, segons ha avançat
El Caso i han confirmat fonts policials a l'ACN.
L'avís del succés s'ha rebut pels voltants de les 04:45 del matí a la cruïlla entre l'avinguda del Pla de Maset i el carrer de Torremolinos. El jove atonyinat ha rebut diversos cops de puny a la cara i ha estat atès pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) sense més conseqüències. Els Mossos ja
han pogut detenir un dels autors de l'assalt, un menor de 17 anys, i ara busquen els altres implicats.
Segons la denúncia, el jove agredit havia sortit de festa per la
zona d'oci nocturn de Salou i, per evitar conduir begut, s'havia quedat a dormir dins el seu cotxe, estacionat a l'aparcament del Pla de Maset. En un moment de la matinada, el noi ha sentit sorolls i s'ha adonat que un grup de joves li havien trencat els vidres del vehicle per robar a l'interior.
S'hi ha resistit, però ha rebut diversos cops de puny a la cara i finalment els agressors han marxat amb el seu mòbil i la seva cartera.
Gràcies a la descripció dels atacants facilitada per la víctima i a la col·laboració dels vigilants de seguretat de la discoteca
La Cage, el cos català ha pogut localitzar i detenir el menor a prop del llocs dels fets. La
Unitat d'Investigació de Tarragona ha obert una investigació per acabar d'aclarir el succés i mirar d'identificar els altres autors de l'assalt.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor