Aquesta informació es va publicar originalment el 29 de juny de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Reunió informativa prèvia a la Cursa del Pedraforca. Foto: Josep Maria Montaner El mal temps, amb pluja, boira i baixes temperatures, ha obligat a escapçar la
Cursa del Pedraforca-Saldes. L'organització ha decidit eliminar l'ascens a la mítica muntanya i endarrerir una hora la sortida d ela cursa fins a les 10 del matí. A la línia de sortida hi haurà uns 230 atletes.
Sense els guanyadors de l'any passat, Núria Picas i Oriol Cardona, el principal favorit és Just Sociats. L'atleta bagenc té, a més, el rècord de la competició des del 2010 amb 1:37:46. En categoria femenina el millor temps també data del 2010 i el va establir Núria Picas (2:04:45), que no és a Saldes ja que aquest
divendres ha disputat –ha abandonat- el Campionat del Món a Chamonix.
Sortida de la Cursa del Pedraforca, des de Saldes. Foto: Josep Maria Montaner
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor