Aquest dilluns ha estat un nou matí de problemes a la xarxa ferroviària de Renfe.
Els trens entre les estacions de Montcada i Sant Andreu Comtal no han circulat durant més d'una hora a causa d'una incidència en una maquinària de treball d'Adif, segons ha informat Renfe. La incidència ha afectat milers d'usuaris des de primera hora, però, ara
la circulació ja ha estat restablerta. Tècnics de la companyia han pogut apartar la maquinària de la via que causava la incidència i, així, de mica en mica, els trens de les vies que han quedat afectades recuperen les freqüències i els horaris habituals.
Quines línies han quedat afectades?
La incidència s'ha produït durant unes tasques nocturnes. Per minimitzar l'afectació, trens de l'R2 nord i l'R11 han iniciat o acabat el seu recorregut a Montcada i Reixac i des d'allà s'han encaminat a l'estació de Montcada Reixac-Manresa on hi ha trens de l'R4. A més a més, mentre ha durat la incidència s'ha establert un servei complementari per carretera entre Montcada i Reixac i Sagrera Meridiana, on els viatgers han pogut tornar a enllaçar amb trens de l'R3, l'R4 o línies de Metro per continuar el seu desplaçament.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor