Instagram està provant una nova funcionalitat: els
perfils grupals. En aquest moviment per ampliar les possibilitats dels grups a la xarxa social, es permetrà que diversos usuaris comparteixin publicacions i fotografies des del mateix perfil.
Meta, l'empresa de
Mark Zuckerberg, està provant-ho al
Canadà.
La nova incorporació va en la direcció d'una de les apostes més importants de l'empresa, que és la
creació de comunitats. Aquests avenços es van aplicar primer a
Whatsapp, per després reproduir-los a
Messenger i
Facebook. L'objectiu és sempre el mateix: reunir diversos en un mateix entorn perquè comparteixin converses.
Quan es crea un perfil en grup, cal assignar-li un nom d'usuari, una fotografia de perfil i una descripció. Només els usuaris
membres i els
administradors hi podran accedir, i es poden configurar perquè l'activitat sigui
pública o privada, segons les preferències de cada cas. En el cas d'un grup de pares de l'escola, potser s'opta perquè sigui privat. En el d'una associació cultural, en canvi, perquè sigui visible per tothom.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor