El temps violent es manté aquesta tarda actiu a tres comarques de l'entorn de Barcelona, amb la previsió de més pedregades i possibles tornados i esclafits. Són, concretament, el Baix Llobregat, el Garraf i l'Alt Penedès, que estan en perill molt alt, és a dir, nivell sis de sis pel grau de perillositat.
Tanmateix, un
nou episodi de pluges sacsejarà bona part de Catalunya aquest dimecres a la tarda. De nord a sud i d'est a oest, les 42 comarques catalanes estan en alerta per pluges intenses, segons ha indicat el Servei Meteorològic de Catalunya.
Protecció Civil de la Generalitat ha passat de prealerta a alerta el
Pla INUNCAT i ha demanat a la ciutadania evitar apropar-se, tant a peu com amb cotxe, a les zones inundables i limitar al màxim la mobilitat mentre duri l’episodi més intens. Fins ara, el telèfon d’emergències
112 ha rebut 172 trucades per aquest episodi de pluja intensa.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor