ESPORTS

LaLiga ja té el patrocinador principal que li donarà nom: EA Sports

L'acord amb l'empresa de videojocs aportarà entre 30 i 40 milions d'euros anuals a la competició espanyola de futbol

per M.O., Barcelona, Catalunya | 2 d'agost de 2022 a les 13:41 |
LaLiga i EA Sports firmen per sis temporades. | ND
L'11 de juliol es va oficialitzar que el Banc Santander deixaria de ser el patrocinador principal de LaLiga a partir de la temporada 23/24. Gairebé un mes després, el Partidazo de Cope i el diari MARCA han avançat que EA Sports serà l'empresa que donarà nom al campionat espanyol. L'acord entre les dues parts estableix que EA Sports aportarà entre 30 i 40 milions d'euros anuals durant la temporada vinent i els cinc anys vinents. Són 13 milions d'euros per curs més respecte als que ha estat abonant el Banc Santander els darrers set anys.

EA Sports, amb seu a Califòrnia, és l'empresa líder de distribució de jocs per consoles, ordinadors i mòbils; i és coneguda per ser la creadora del popular videojoc de futbol FIFA que, a partir d'ara, s'anomenarà EA Sports FC. LaLiga entén que l'acord no només aporta beneficis econòmics, sinó que li permetrà millorar l'impacte de la competició en tots els nivells. El gran abast mundial de l'empresa és un factor a considerar, sobretot entre els joves.


L'acord també té la voluntat de generar sinergies que permetin revolucionar la manera d'interactuar amb l'afició. Tanmateix, s'impulsaran diverses iniciatives per millorar el futbol base. Amb tot, el president de LaLiga, Javier Tebas, ha complert la seva voluntat d'explotar més la competició i d'expandir la marca internacionalment, per tal de poder competir amb la Premier League anglesa.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació