Per què ha estat polèmica l'arribada de la botiga Shein a Barcelona?

Només estava permès mirar i emprovar-se peces de roba per a posteriorment adquirir-les a través d'Internet

Una pop-up de Shein a Barcelona
Una pop-up de Shein a Barcelona | EP
NacióDigital
01 de juliol del 2022
Actualitzat a les 14:06h
Des dels seus inicis ha estat una botiga exclusivament online, però en els últims mesos ha decidit obrir locals temporals a diverses ciutats europees, i el seu pas per Barcelona ha estat, com a mínim, polèmic. Es tracta de "Shein", una de les firmes que més triomfa a tot l'Estat i també a la resta d'Europa.

Fa unes setmanes la marca inaugurava una botiga física a Madrid i aquest dijous ho ha fet a Barcelona, on centenars de persones van fer hores de cua per poder entrar. Ara bé, la majoria van sortir desil·lusionats. I és que, a diferència de la botiga de Madrid, a la de la capital catalana no es podia comprar. És a dir, només estava permès mirar i emprovar-se peces per a posteriorment adquirir-les a través d'Internet.
 
Arxivat a