llengua

«Pot aprendre a parlar espanyol»: la resposta d'una cadena de restaurants a una ressenya en català

Consum de la Generalitat ha facilitat el formulari de denúncia per la situació viscuda en un KFC de Terrassa

per A.M, Terrassa, Catalunya | 20 de juny de 2022 a les 18:50 |
Un local de KFC per dins | Josep M. Llauradó
El comentari de valoració d'un usuari a un establiment de la cadena Kentucky fried chicken de Terrassa ha aixecat, de nou, la polèmica sobre l'ús del català. Tal com explica en una piulada, l'usuari va deixar un comentari al perfil de l'establiment on denunciava que el quiosc per fer la comanda no donava l'opció per canviar d'idioma al català. 

Els establiments no sempre contesten a les ressenyes dels clients però en aquest cas sí que ho han fet i expressen que no tenen l'obligació de fer servir el català i suggereixen a l'usuari que "pot aprendre a parlar espanyol". 


Han estat molts els usuaris que s'han fet ressò de la situació i han fet comentaris denunciant la inadmissibilitat dels fets i, fins i tot, des del perfil de Consum de la Generalitat de Catalunya han adjuntat el formulari de denúncia.
 

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació