El comentari de valoració d'un usuari a un establiment de la cadena Kentucky fried chicken de
Terrassa ha aixecat, de nou, la
polèmica sobre l'ús del
català. Tal com explica en una piulada, l'usuari va deixar un comentari al perfil de l'establiment on denunciava que el quiosc per fer la comanda no donava l'opció per
canviar d'idioma al català.
Els establiments no sempre contesten a les ressenyes dels clients però en aquest cas sí que ho han fet i expressen que
no tenen l'obligació de fer servir el català i suggereixen a l'usuari que
"pot aprendre a parlar espanyol".
Han estat molts els usuaris que s'han fet ressò de la situació i han fet comentaris denunciant la inadmissibilitat dels fets i, fins i tot, des del perfil de
Consum de la Generalitat de Catalunya han adjuntat el formulari de
denúncia.
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor