Un dels
fenòmens televisius recents amb més auge de la televisió pública catalana ha arribat a la seva fi. El segell final a la primera edició d'
Eufòria s'ha posat aquesta nit amb la coronació de
Mariona Escoda com a guanyadora amb el 61% dels vots. Deixant de banda les bones actuacions dels altres finalistes de la nit -Triquell ha quedat en segona posició i Núria en tercer lloc-, la gala ha tingut moments estel·lars i comentadíssims a les xarxes socials, que han seguit de ben a prop el minut a minut de la final.
Un dels xous que ha tingut millor rebuda entre els usuaris de Twitter ha estat l'actuació dels
coach i membres del jurat, que han sorprès l'audiència. El programa havia preparat un inesperat espectacle per als tres concursants finalistes: un per un, Marc Clotet, Elena Gadel i Lildami apareixien a l’escenari
reinterpretant els grans temes de la temporada vestits de la mateixa manera que els participants. Al número musical, també s'hi van sumar Jordi Cubino, Carol Rovira, Albert Sala i Dani Anglès. A banda d'això, el que no ha agradat a la xarxa és la
quantitat d'anuncis que TV3 va fer durant el concurs.
“Ens heu colat 15 minuts d’anuncis aprofitant que estem tots enganxats, no podeu ser més xoriços” o “Diria que hem vist més anuncis que actuacions” són alguns dels comentaris que s'han llegit a Twitter. La televisió catalana no es caracteritza, precisament, per fer pauses publicitàries llargues, però
per la final d'Eufòria s'ha evidenciat un augment.
Un altre focus de desavinences ha estat el
vestuari de Mariona Escada. Quan l'artista va sortir en escena a cantar
Physical de Dua Lipa va aparèixer amb un
outfit que els seguidors del programa van considerar "molt rosa" i "estrafolari" per ella. Les xarxes van opinar que no li quedava bé i van apuntar que aquest seria el
motiu pel qual es va canviar just abans de la votació final.
El conjunt escollit per aquest moment, que la va coronar guanyadora, va ser el de la primera actuació. Podria ser que TV3 l'aconsellés canviar-se per les crítiques de la xarxa?
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor