xarxes

«Doblega els genolls»: polèmica resposta de Ryanair a una usuària

La dona assegura haver estat "discriminada" en un avió de la companyia per la seva alçada

per NacióDigital, Barcelona, Catalunya | 25 de maig de 2022 a les 22:22 |
Un avió de Ryanair, aixecant el vol | Europa Press
Si una cosa s'espera d'una companyia aèria -a banda d'un vol tranquil- és que tracti bé els seus clients. Doncs el cas que s'ha fet viral a les xarxes socials posa en dubte aquesta idea. Ryanair, a través del seu perfil de Twitter, ha respost un "a doblegar els genolls" davant la queixa d'una usuària.
 

En concret, la dona assegurava sentir-se "discriminada" per la seva alçada. Com es pot veure a la imatge que adjunta, ha de mantenir les cames creuades davant el poc espai que hi ha entre seients. Davant això, l'alternativa que dona l'empresa és aquesta de doblegar els genolls.

L'intent de broma ha estat mal rebut per alguns altres usuaris, que han aprofitat el missatge per denunciar altres situacions que s'han trobat amb l'empresa, com el cobrament que consideren excessiu pels vols o pel transport de maletes. Altres, però, també han elogiat al community manager del compte, ja que, amb més de 2.500 retuits en poques hores consideren que ha aconseguit el seu objectiu de fer-se viral.


Altres notícies que et poden interessar




 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació