El fons de la plaça de la Castellana
Realza Madrid ha fet seva la majoria d'accions de la cadena de fleques
Turris, tal com ha donat a conèixer en un
comunicat. Així,
l'empresa d'origen català passa a estar en mans madrilenyes, que s'han marcat l'objectiu d'
obrir establiments arreu de l'Estat, començant per Madrid, i alhora, continuar creixent a Barcelona i impulsar les vendes per Internet.
El forner
Xavier Barriga i Manel Sellarés van fundar fa 14 anys Turris, que, avui, compta amb
300 treballadors repartits en
25 establiments d'arreu de Catalunya, tots amb obrador propi. La majoria de fleques són a la ciutat de Barcelona, però també n'hi ha a Sant Cugat del Vallès, Sabadell, Granollers i Badalona. Els últims anys, l'empresa ha tingut un
creixement per sobre del 25% anual, amb unes vendes que es van acostar als 20 milions d'euros el 2021.
Amb la nova distribució accionarial,
els fundadors mantindran una participació minoritària i s'incorporaran també al capital, de forma minoritària, Suma Capital Growth Fund II i Enerhold. Barriga i Sellarés continuaran com a socis de referència i tindran una posició al consell d'administració. El projecte, també continuarà liderat per l'actual director general,
Patxi Fernández, que es va incorporar a la gestió de Turris el 2019.
Fernández s'ha mostrat
convençut que els nous socis financers "ajudaran a progressar de manera decisiva en la nova etapa de creixement que afrontarà la companyia nacionalment".
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor