Aquesta informació es va publicar originalment el 30 de gener de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Chanel es va proclamar
guanyadora del
Benidorm Fest aquest dissabte al vespre, cinc punts per davant de la favorita
Rigoberta Bandini. Va ser una victòria contra tot pronòstic, però el vot del jurat va permetre que la cubana criada a Olesa de Montserrat es convertís en la
representant espanyola per anar a Eurovisió.
"Vull enviar-li tota la meva força a Chanel, t'agarrem del braç tal com fèiem en la nostra cançó, germana, ho petaràs". Així l'ha
felicitat Bandini aquest diumenge amb una publicació a Instagram, tot i que no era la primera felicitació que Ribó feia arribar a la guanyadora.
I és que un cop acabat el festival i coneixedors dels resultats finals, Bandini es va apropar a Chanel per abraçar-la, felicitar-la i desitjar-li sort. Un gest que l'olesana va agrair fins al punt de proposar-li una trobada per celebrar-ho.
"Fem una calçotada!", va dir Chanel a Rigoberta després de la felicitació.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor