El RACC avisa que el projecte de superilla a l'Eixample augmentaria les retencions fins a un 55%

El 70% dels conductors utilitza el vehicle privat perquè el transport públic no cobreix les seves necessitats, segons un estudi

Recreació d'un eix verd a l'Eixample
Recreació d'un eix verd a l'Eixample | Ajuntament de BCN
NacióDigital
02 de desembre del 2021
Actualitzat a les 12:56h
Un estudi del Club RACC assegura que el projecte de l'Ajuntament de Barcelona per implementar una gran superilla a l'Eixample faria créixer un 26% les cues de trànsit al districte l'any 2023 i un 55% l'any 2030.

És una de les conclusions de l'informe elaborat pel club de l'automòbil, que també resol que vuit de cada deu vehicles privats que es dirigeixen a l'Eixample venen de fora de Barcelona. A més, el 70% dels conductors asseguren també que han escollit el vehicle propi perquè el transport públic no cobreix les seves necessitats, apunta l'estudi.

Davant d'això, el director del RACC, Josep Mateu, ha demanat una "coordinació de calendaris" i que les actuacions urbanístiques vagin compassades amb millores del transport públic.
Arxivat a