xarxes socials

Polèmica per l'última col·laboració publicitària d'Aitana

La cantant catalana ha decidit presentar un menú del McDonald's amb el seu nom

per NacióDigital, Barcelona, Catalunya | 14 de setembre de 2021 a les 12:55 |
Aitana, en una imatge d'arxiu | Festival Cap Roig
Des que va sortir de l'acadèmia d'Operación Triunfo, que Aitana no para d'acumular èxits tant musicals com comercials. I és que, durant aquests anys, la cantant ha col·laborat amb marques tan conegudes com Stradivarius o Puma, amb qui ha llançat una col·lecció de roba recentment. 

Doncs bé, a totes aquestes empreses ara s'hi suma McDonald's. Tot plegat consisteix en el fet que Aitana ha confeccionat el seu menú preferit perquè qualsevol dels seus fans pugui demanar els plats que a ella li agraden més quan visita alguns d'aquests establiments de menjar ràpid. 


"Una CBO amb doble de formatge, patates amb molt de quètxup, 4 nuggets amb salsa barbacoa i un Mini McFlurry d'Oreo amb caramel". Aquest és el menú que ha creat la cantant i que es pot comprar per 9,90 euros. 

Si bé hi ha qui ha celebrat la notícia i ha corregut a comprar un d'aquests menús, altres han criticat Aitana per convertir-se en la imatge d'una cadena de menjar ràpid i poc saludable. Aquests són alguns dels tuits que s'han escrit.
Altres notícies que et poden interessar





 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació