Aquesta informació es va publicar originalment el 22 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Twitter ha iniciat una
prova en telèfons iOS de noves opcions perquè els usuaris votin la rellevància d'un tuit. Una de les novetats és un botó similar al "no m'agrada", amb un signe negatiu o un polze cap avall, que segons la xarxa social serveix per indicar que una publicació no és rellevant.
Un dels dissenys que ha inclòs Twitter en la prova són uns
cercles, un amb un signe positiu i un altre amb un signe negatiu. En un altre disseny, apareix un cor en lloc del signe positiu per valorar que un tuit és rellevant, fent servir el mateix símbol que s'usa ara per marcar una publicació com a favorita.
L'empresa ha explicat que
no apareixeran els vots negatius de forma pública, mentre que els positius s'inclouran entre els "m'agrada". Les mètriques serviran per mostrar contingut més rellevant als usuaris, segons la xarxa social.
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor