esports

El gest de Cristiano Ronaldo que fa perdre 4.000 milions de dòlars a Coca-Cola

El futbolista portuguès es va desfer de dues ampolles de la beguda en roda de premsa i va demanar que la gent begués aigua

per Victor Rodrigo, 16 de juny de 2021 a les 10:41 |
Cristiano Ronaldo, durant la roda de premsa | Eurocup 2020
Un simple gest d'una de les persones més mediàtiques del món en una roda de premsa en un escenari ple de periodistes pot condicionar una de les marques més consolidades del planeta. Aquest dilluns passat, el futbolista portuguès Cristiano Ronaldo va participar en una roda de premsa prèvia al partit de la seva selecció a l'Eurocopa. El lusità es va desfer de dues ampolles de Coca-Cola que van suposar unes pèrdues de 3.967 milions de dòlars a la borsa. 


L'escena va durar només 20 segons. Cristiano Ronaldo entra a la sala de premsa i mira de reüll les ampolles de Coca-Cola. En el moment en què seu, reclina la cadira cap enrere i després d'uns instants, es decideix. Agafa les ampolles, les retira cap a un costat fora del pla de la càmera i ensenya una ampolla sense marca, amb aigua. "Aigua, no Coca-Cola", espetega. Només tres paraules que acaben condicionant tota una marca tan potent, consolidada i amb una capitalització tan forta com la de begudes ensucrades.

L'exjugador del Reial Madrid i actual membre de la Juventus s'ha mostrat en contra, diverses vegades, de les begudes ensucrades i concretament de la Coca-Cola. És més, va afirmar que discutia amb el seu fill perquè a ell li agradaven els refrescos com la Cola o la Fanta. Tot i que no va ser l'única raó, les accions de l'empresa van caure un 0,25% en l'obertura del Dow Jones aquest divendres. Les imatges de Cristiano van coincidir precisament amb l'obertura de la borsa nord-americana.


El fet és que Coca-Cola va passar dels 56,16 dòlars per acció als 55,24. Aquesta caiguda va suposar una pèrdua de valor bursatil molt notòria: dels 242.144 milions als 238.910 milions. Caldrà veure quines repercussions pot arribar a tenir Cristiano Ronaldo dins de l'organització de l'Eurocopa, ja que la famosa beguda és patrocinadora oficial del torneig continental i, precisament per això, formava part de l'attrezzo de la taula de la sala de premsa.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació