coronavirus

La vacuna de Pfizer pot provocar efectes secundaris a qui s'hagi fet retocs estètics

Tot i la possible "inflor facial", l'EMA recorda que el vaccí continua sent segur i eficaç

per NacióDigital, 7 de maig de 2021 a les 14:42 |
Vacuna de Pfizer a punt de ser subministrada | Hospital de Granollers
L'Agència Europea de Medicaments avisa que la vacuna de Pfizer-BioNTech pot provocar "inflor facial" en persones que s'hagin fet injeccions dèrmiques. El regulador europeu ha catalogat aquesta reacció com un possible "efecte secundari" del vaccí després de revisar i analitzar els casos produïts durant els darrers dies. Això no obstant, l'EMA recorda que la vacuna de Pfizer-BioNTech continua sent segura i eficaç per combatre la Covid-19.

D'altra banda, també s'estan examinant diversos casos de miocarditis a vacunats amb aquest antídot i amb la vacuna de Moderna. Tot i això, l'EMA no veu, per ara, evidències que siguin provocats per la vacuna i ha demanat als comercialitzadors de vaccins més dades per poder considerar si s'ha d'aplicar més regulacions.


Altres notícies que et poden interessar




 



 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació