El túnel del Cadí (C-16) ha registrat aquest dimecres cues quilomètriques de vehicles que volien accedir a la Cerdanya. Els Mossos d'Esquadra paren un per un a tots els vehicles i demanen la documentació als conductors.
Molts d'aquests que volien accedir a la Cerdanya han hagut de girar cua, obligats pels agents. Un helicòpter dels Mossos també sobrevola la zona per controlar la circulació al peatge del túnel del Cadí.
Aquest, però, no és l'únic control que la policia té ubicat a la Cerdanya i n'hi ha d'altres repartits pel territori com ara Martinet (N-260). Molts dels conductors portaven la documentació necessària per poder viatjar, però altres han hagut de girar argumentant que desconeixien el tancament de la Cerdanya.
Controls de Mossos d'Esquadra a l'entrada del túnel del Cadí per accedir a la Cerdanya. Foto: ACN
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor